Top 10 Favorite Directors



Οι 10 πιο αγαπημένοι μου σκηνοθέτες όλων των εποχών είναι οι εξής:

10. CHARLIE CHAPLIN (1889-1977)


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Great Dictator, City Lights, Modern Times, The Gold Rush, Monsieur Verdoux.

+ ΑΦΙΕΡΩΜΑ...

9. PETER JACKSON



8. CLINT EASTWOOD



+ ΑΦΙΕΡΩΜΑ...

7. QUENTIN TARANTINO


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Kill Bill (Vol.1 & Vol.2), Inglourious Basterds, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, Jackie Brown.

6. DAVID FINCHER


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Fight Club, The Curious Case of Benjamin Button, Se7en, Zodiac, The Game.

5. STEVEN SPIELBERG



4. STANLEY KUBRICK (1928-1999)



3. MARTIN SCORSESE


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Cape Fear, Raging Bull, Taxi Driver, Casino, Goodfellas.

+ ΑΦΙΕΡΩΜΑ...

2. ALFRED HITCHCOCK (1899-1980)


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Vertigo, Psycho, North By Northwest, Strangers on a Train, Rebecca.

+ ΑΦΙΕΡΩΜΑ...

1. FRANCIS FORD COPPOLA


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Godfather Part II, The Godfather, Apocalypse Now, Dracula, The Godfather Part III.

ΥΓ: Τα βίντεο είναι από τις ταινίες στις οποίες έκαναν την καλύτερη σκηνοθετική δουλειά τους (κατά τη γνώμη μου πάντα)... Ενώ οι 5 αγαπημένες μου ταινίες από κάθε σκηνοθέτη είναι με τη σειρά που μου αρέσουν οι ταινίες και όχι με βάση τη σκηνοθεσία τους... Επίσης να διευκρινίσω πως η κατάταξη των σκηνοθετών είναι με βάση το σύνολο της φιλμογραφίας τους και όχι με βάση την καλύτερη, κατά τη γνώμη μου, δουλειά τους (η "χειρότερη" ταινία απ'τη 10άδα θεωρώ πως είναι το Inglourious Basterds). Ναι, ξέρω... δεν έβαλα πολλούς απ΄τους αγαπημένους σας σκηνοθέτες, αλλά αυτή η λίστα είναι καθαρά προσωπική... Ώρα για τις δικές σας 10άδες...

122 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

1. Roman Polanski: Παίζει επιδέξια με το μυαλό μου και γουστάρω! Λατρεύω τον Ένοικο που είναι και γενικά η αγαπημένη μου ταινία.

2. Quentin Tarantino: Ότι έχει κάνει το έχω δει 53534327 φορές και λατρεύω κάθε του δευτερόλεπτο. Καλύτερή του οι Μπάσταρδοι. Ίσως είναι καλύτερος του Πολάνσκι, σίγουρα είναι ωραιότερος(έχω και πολλά και περίεργα κριτήρια) αλλά νιώθω πιο έντονα συναισθήματα με τις ταινίες του Πολάνσκι. Έχω τύψεις που τον βάζω στη δεύτερη θέση!

3. Darren Aronofsky: Λίγες αλλά αριστουργηματικές ταινίες. Αγαπημένη μου το Pi.

4. Martin Scorsese: Είναι αναμφισβήτητα καλύτερος από τους παραπάνω(ο καλύτερος εν ζωή αντικειμενικότατα) απλά των αποπάνω οι ταινίες είναι πιο κοντά στα γούστα μου. Πρόχειρα μια πεντάδα με δικές του: Taxi Driver, Mean Streets, Goodfellas, Raging Bull, After Hours.

5. Brian De Palma: Γιατί είναι ο μοναδικός που χτίζει με τέτοια μαεστρία την ένταση πριν φτάσει στα εκωφαντικά του, υπέροχα φινάλε. Αγαπημένες μου: Dressed To Kill, Carrie, Blow Out.

6. Woody Allen: Πανέξυπνος και αστείος με άπειρες αγαπημένες ταινίες!

7. Kim Ki-duk: Θα μπορούσε να είναι στη λίστα και μόνο με το 3-Iron, αλλά έχει κι άλλες υπέροχες.

8. Tim Burton: Μου αρέσουν τα παραμύθα τι να κάνω... Αγαπημένες ταινίες: Ψαλιδοχέρης, Sweeney Todd, Sleepy Hollow.

9. Coen Brothers γιατί έτσι μας αρέσει! Υπέροχες ταινίες, πανέξυπνες και αστείες...

10. P. T. Anderson: Θα τον συζητάμε πολύ τα επόμενα χρόνια! Το There Will Be Blood είναι instant classic...

Και η τετράδα μου από όσους δεν μπορούν να κάνουν πια ταινίες: Παζολίνι, Antonioni, Bergman, Χιτς.

Annie_Hall είπε...

Tώρα το είδα και εκνευρίστηκα!!! Που είναι το Braindead στην πεντάδα του Peter Jackson οεο;

Άκου να μου βάλει όλους τους βλακοάρχοντες και να αφήσει έξω την πιο γαμάτη ταινία! Είναι πιο cool ο φλωρολέγκολας από τον Lionel με τη μηχανή του γκαζόν; Ποιος ξέρει τι σου έταξε ο Φρόντο και τι σκευωρία κρύβεται πίσω από αυτές τις επιλογές!

Simply Burgman είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lt.aldo raine είπε...

εγώ δεν κάνω...γιατί πάλι καμια 25 θα με βγούν:}
οποτε θα κράξω τις δικες σας επιλογές:P

""Άκου να μου βάλει όλους τους βλακοάρχοντες και να αφήσει έξω την πιο γαμάτη ταινία! Είναι πιο cool ο φλωρολέγκολας από τον Lionel με τη μηχανή του γκαζόν; Ποιος ξέρει τι σου έταξε ο Φρόντο και τι σκευωρία κρύβεται πίσω από αυτές τις επιλογές!""

έχει δίκιο jack:}

""Αγαπημένη μου το Pi.""

έτσι!!

τόσο κάτω ο clint??
τόσο πολύ σε άρεσε το μοναχο??

άντε να προσπαθήσω...καλά....αφήστε το
με πρόχειρους υπολογισμούς...με βγήκαν γύρο στους 40:}

Simply Burgman είπε...

Κάποια πράγματα που με ξάφνιασαν στη λίστα σου:
1)Περίμενα να έχεις το Μάρτυ πρώτο!
2)Το Cape Fear είναι η αγαπημένη σου από τον Σκορσέζε;!Πάνω από Είδωλο και Ταξιτζή;
3)To Full Metal Jacket δε λέγαμε στο ΣΙΝΕΜΑ ότι δε σου άρεσε πολύ;Τόσο λίγο σου αρέσουν οι άλλες του ταινίες;

Θα πω κι εγώ τη δικιά μου πιο μετά,αν καταφέρω και βγάλω καμία...

Simply Burgman είπε...

1)Stanley Kubrick:Space Odyssey,A Clockwork Orange,The Shining,Dr. Strangelove, Barry Lyndon

2)Alfred Hitchcock: Vertigo,Psycho,Rebecca,Spellbound,Rear Window

3)Ingmar Bergman:The Sevent Seal,Through a Glass Darkly,Hour of the Wolf,Wild Strawberries,Persona

4)Sergio Leone:The Good the Bad and the Ugly, Once Upon a Time in West ,For a Few Dollars More,Once Upon a Time in America,For a Fistful of Dollars

5)Chris Nolan:Memento,The Dark Knight,Prestige,Following,Batman Begins

6)Akira Kurosawa:Rashomon,Ikiru,Ran,Seven Samurais,Yojimbo

7)Quentin Tarantino:Pulp Fiction,Reservoir Dogs,Inglourious Basterds,Kill Bill(1 & 2)

8)Clint Eastwood:Unforgiven, Gran Torino,Million Dollar Baby,Letters from Iwo Jima,Mystic River

9)Woody Allen:Annie Hall,Matchpoint,Mighty Aphrodite ,Manhattan,Scoop

10)Martin Scorsese:The Taxi Driver,Raging Bull,Gangs of New York,Aviator,Goodfellas

academy είπε...

ΩραιότατΑ όλα τα Τοπ 10!!
Το δικό μου Τοπ 10.
1)Andrei Tarkovski(Nostalgia,Stalker,Solaris)
2)Stephen Frears(Dangerous liaisons,The grifters,Mary Reilly)
3)James Ivory(Remains of the day,Howards end,Picasso surviving)
4)Ridley Scott(Blade runner,Alien,Thelma and louise)
5)Ingmar Bergman(persona και τα υπόλοιπα...)
6)Woody Allen(love and death,Husbands and wives,Match Point)
7)Alfred Hitchcock(Rebecca,Vertigo,The birds)
8)David Lean(Lawrence of arabia,Passage to india,Ryan;s Daughter,Brief encounter,Bridge of river Kwai)
9)Clint Eastwood(Million Dollar Baby,Bridges of madisson County,Mystic River)
10)Martin Scorcesse(The good fellas,Casino,Raging Bull,Cape fear)

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Πρώτος ο Paideranski ε; :P Πάντως και μένα, η αγαπημένη μου ταινία του είναι ο Ένοικος και μάλιστα με αρκετή διαφορά απ΄τις άλλες που έχω δει.

2. Για μένα σίγουρα είναι καλύτερος και καλά κάνεις κι έχεις τύψεις. Α... και να αλλάξεις το blog σου σε polanskigr.blogspot.com... :P :) :/

3. Τόσο πολύ ε;!;!; Και μένα μου αρέσει, αλλά είναι από αυτούς που θα έβαζα στην 20άδα μου... Πάντως περισσότερο μου αρέσουν τα The Wrestler, The Fountain και Requiem for a Dream απ΄το Pi (κι αυτό έχω πολλά χρόνια που το είδα).

5. Πόσα χρόνια έχει να κάνει καλή ταινία; :P Αγαπημένη μου ταινία του και μάλιστα με διαφορά: Scarface (φυσικά) και μετά The Untouchables και Carlito's Way. Και αυτόν στους 20 θα τον έβαζα.

6. Λοιπόν, δεν έχω δει καμία απ΄τις παλιές του γιατί μου τη σπάει η φάτσα του (ωχ!!! :/). Αγαπημένη μου ταινία του το Match Point και 2η το Vicky Cristina Barcelona.

7. Έχω δει μόνο το Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά με μόνο 1 ταινία δεν μπορώ να τον κρίνω δίκαια... Πάντως στο IMDB αυτή είναι η ταινία με την μεγαλύτερη βαθμολογία στη φιλμογραφία του.

8. Κι αυτός στην 20άδα μου θα έμπαινε. Top 5 Αγαπημένες μου ταινίες του: Edward Scissorhands, Ed Wood, Batman Returns, Sleepy Hollow, Big Fish και Batman.

9. Τους θεωρώ λίγο υπερτιμημένους (δεν λέω πως δεν είναι καλοί, απλά δεν τρελαίνομαι). Top 5: O Brother, Where Art Thou?, The Man Who Wasn't There, The Big Lebowski, Fargo, Blood Simple.

10. Και μένα μου αρέσει και θα τον έβαζα σίγουρα στους 20, αλλά με μόνο 3 πραγματικά πολύ καλές ταινίες (There Will Be Blood, Boogie Nights και Magnolia) δεν μπορούσα να τον βάλω στη 10άδα...

ΥΓ: Δεν το έχω δει το Braindead οέο... Αλλά και να το είχα δει, είμαι σίγουρος πως η 5άδα μου πάλι αυτή θα ήταν. :P Όχι και "βλακοάρχοντες" η 2η καλύτερη τριλογία όλων των εποχών!!! Και δεν ήμουν με τον φλωρολέγκολας, αλλά με τον βασιλιά Άραγκορν.

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

1. "έχει δίκιο jack"

Τι θα πει "έχει δίκιο";!;!; Δεν υπάρχει δίκιο κι άδικο στο κινηματογραφικό γούστο του καθενός γιατί είναι καθαρά προσωπικό-υποκειμενικό... Όλο τα ίδια θα λέμε;!;!;

2. "τόσο κάτω ο clint??"

Ναι!!! Μπορεί να έχει κάνει ταινιάρες, αλλά η σκηνοθεσία του σε σχέση με των υπολοίπων είναι αρκετά λιτή στις περισσότερες ταινίες του...

3. "τόσο πολύ σε άρεσε το μοναχο??"

Προφανώς...

ΥΓ: Θα βγω έξω σε λίγο (τώρα είναι 21:24 :P :/) οπότε στους Poetuck και Academy θα απαντήσω αργότερα (ή αύριο)... :)

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck Vol.1:

1. Προφανώς έκανες λάθος... Όσο και να μου αρέσει ο Scorsese, οι ταινίες των άλλων 2 μου αρέσουν περισσότερο.

2. Ναι γιατί είναι πιο "ευχάριστη"-"διασκεδαστική" ταινία... Ενώ για να δω ασπρόμαυρο βιογραφικό δράμα για την άνοδο και την πτώση ενός μποξέρ ή (αντι)κοινωνική καταθλιπτική ταινία πρέπει να έχω όρεξη... Πρόσεξε, δεν λέω πως δεν είναι ταινιάρες (είναι και μάλιστα σκηνοθετικά ανώτερες απ΄το CF)... απλά πρέπει να έχω τη διάθεση να τις ξαναδώ... Άσε που στο CF ο De Niro έπαιξε έναν απ΄τους αγαπημένους μου κακούς στην ιστορία του κινηματογράφου...

3. Ναι, λέγαμε... Απ΄το FMJ το πρώτο μισό μου άρεσε πολύ πάντως. Είμαι σίγουρος πως αν είχα δει το Paths of Glory (δεν έχω καταφέρει να το βρω πουθενά!!! :( ) δε θα υπήρχε το FMJ στην 5άδα μου... Το Spartacus μου άρεσε, αλλά δεν θυμίζει Kubrick... και τα Lolita και Eyes Wide Shut μου άρεσαν, αλλά προτίμησα να βάλω το FMJ 5ο. Πάντως όσο καλές και να είναι αυτές οι 4 ταινίες... δεν ξετρελαίνομαι. Ειδικά μπροστά στις 4 πρώτες που έβαλα μοιάζουν πολύ λίγες-μικρές...

Προς Poetuck Vol.2:

2. Σου αρέσουν περισσότερο τα Spellbound και Rear Window απ΄τα North By Northwest και Strangers on a Train;

3. Έχω δει μόνο το The Seventh Seal και την "Πηγή των Παρθένων". Το πρώτο μου άρεσε αρκετά, αλλά δεν ξετρελαίνομαι... Πάντως τα θεωρώ και τα 2 πολύ ξεπερασμένα και θρησκόληπτα (ειδικά το 2ο). Γενικά δεν τα μπορώ τα αργά ψυχοβγαλτικά δράματα...

4. Και αυτόν στους 20 θα τον έβαζα... Στη 10άδα όχι γιατί ειδικεύτηκε κυρίως σε ένα είδος...

5. Άλλος ένας για τους 20... :P Για μένα δεν έχει κάνει την καλύτερή του ταινία ακόμα... έχω πολλές απαιτήσεις απ'το Nolan...

6. Καλές ταινίες, δεν λέω (ειδικά το Ran είναι στις 100 αγαπημένες μου)... αλλά μπούχτισα με τους Σαμουράι...!!!

8. Με τίποτα (υποκειμενικά "με τίποτα") δεν είναι καλύτερο το πολύ καλό Gran Torino απ΄το Million Dollar Baby. :P Το The Bridges of Madison County δεν το έχεις δει ή δεν σου αρέσει τόσο;

10. Ούτε καν στην 5άδα το Cape Fear!!! :( :(( :P :/

CineTV-world είπε...

Προς Academy:

1. Έχω δει μόνο Stalker και Solaris και το πρώτο δεν μου άρεσε καθόλου. Το 2ο πολύ καλό, αλλά μέχρι εκεί... Το 2001 δεν το φτάνει με τίποτα για μένα.

2. Το Mary Reilly δεν το έχω δει, αλλά γενικά δεν είναι του γούστου μου... δεν μου αρέσουν οι ταινίες εποχής με Γάλλους ή Άγγλους αριστοκράτες. :)

3. Το Remains of the day μου άρεσε πάρα πολύ (τα άλλα 2 δεν τα έχω δει), αλλά ισχύει και δω ότι είπα και για το 2ο...

4. Το Blade runner είναι η καλύτερη ταινία του και για μένα και μετά Hannibal, Gladiator, American Gangster και Matchstick Men. Στους 20 κι αυτός... :)

5 & 6. Έχω πει τη γνώμη μου σε προηγούμενα μηνύματα.

7. Μόνο αυτά τα 3 έχεις δει (Rebecca, Vertigo, The birds) ή αυτά σου αρέσουν περισσότερο;

8. Από Lean έχω δει τις εξής (με τη σειρά που μου αρέσουν): Lawrence of Arabia, The Bridge on the River Kwai, Doctor Zhivago και Oliver Twist. Σίγουρα έκανε κάποιες επικές κινηματογραφικότατες ταινίες-ταινιάρες, αλλά για κάποιο λόγο, ενώ μου αρέσουν πολύ, δεν ξετρελαίνομαι ιδιαίτερα κι ας αναγνωρίζω την αξία τους... Για μένα, στους 20 κι αυτός (ελπίζω να μην είπα πάνω από 10 για τους 20... ;) :P).

10. Taxi Driver;!;!;

ΥΓ: Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση που μόνο εγώ έχω τον Coppola στους 10...!!! Ελπίζω να τον βάλουν οι υπόλοιποι... :P ;)

W. είπε...

Το καλύτερο αφιέρωμα! Περιττό να πω ότι το περίμενα όταν έβαλες και δεκάδα με ηθοποιούς νωρίτερα ;) :Ρ

Πάντως εδώ η λίστα μου είναι λιγότερο σταθερή από οποιαδήποτε άλλη:

1. Χίτσκοκ, γιατί χωρίς αυτόν δε θα εξελισσόταν ποτέ μα ποτέ ο κινηματογράφος.

α. ΣΙΩΠΗΛΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ
β. ΨΥΧΩ
γ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΠΟΛΛΑ (1956)
δ. ΔΕΣΜΩΤΗΣ ΤΟΥ ΙΛΙΓΓΟΥ
ε. Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΞΠΡΕΣ

2. Κιούμπρικ, γιατί πολύ απλά δεν έχω βρει ούτε ένα πλάνο σε ταινία του που να μη μου αρέσει.

α. ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
β. Η ΛΑΜΨΗ
γ. ΣΤΑΥΡΟΙ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ
δ. 2001: ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
ε. ΦΟΥΛ ΜΕΤΑΛ ΤΖΑΚΕΤ (μια χαρά ταινιάρα είναι, τί;;)

3. Σκορσέζε, γιατί από όλη τη γενιά των κινηματογραφιστών του '70 αυτός έκανε την πιο ουσιαστική "επανάσταση".

α. ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ (έβαλες το ΚΑΖΙΝΟ πιο πάνω;;)
β. Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ
γ. ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΔΩΛΟ
δ. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ (μετά από πρόσφατη επαναπροβολή)
ε. ΚΑΚΟΦΗΜΟΙ ΔΡΟΜΟΙ

4. Κάπρα, (μη γελάτε) γιατί ήταν ο πρώτος ανθρωπιστής σκηνοθέτης του Χόλλυγουντ μετά τον Τσάπλιν.

α. ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ
β. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΜΙΘ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ
γ. ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
δ. ΣΥΝΕΒΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ
ε. ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΔΑΝΤΕΛΑ

5. Ίστγουντ, γατί βλέποντας κάθε ταινία του είναι σαν να ακούω ιστορίες από τον πιο σοφό γέροντα.

α. ΜΙΛΛΙΟΝ ΝΤΟΛΛΑΡ ΜΠΕΪΜΠΙ
β. ΟΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟΙ
γ. ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΒΟ ΤΖΙΜΑ
δ. ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΤΑΜΙ
ε. ΟΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ

6. Κόππολα (σου έκανα και τη χάρη :Ρ), γιατί όσο κι αν προτιμώ τον Σκορσέζε, κάποτε ήταν ποιητής.

α. ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ
β. Ο ΝΟΝΟΣ 2
γ. Ο ΝΟΝΟΣ
δ. Ο ΝΟΝΟΣ 3
ε. Ο ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΣ

7. Μπέργκμαν, γιατί ΔΕΝ είναι θρησκόληπτος και άγγιξε με τα φιλμ του θέματα που μας αφορούν όλους.

α. ΦΑΝΙ ΚΑΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
β. ΑΓΡΙΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ
γ. ΣΑΡΑΜΠΑΝΤ
δ. Η ΕΒΔΟΜΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ
ε. ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΟΙ

8. Μαν, γιατί είναι ο πρώτος σκηνοθέτης που μου έρχεται στο μυαλό όταν ακούω "ελεγειακός", "μοναχικός".

α. ΕΝΤΑΣΗ
β. ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
γ. ΔΕ ΙΝΣΑΪΝΤΕΡ (:/)
δ. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ ΜΟΪΚΑΝΩΝ
ε. ΚΟΛΛΑΤΕΡΑΛ

9. Λεόνε, γιατί οι ταινίες του διαρκούν τρεις ώρες, αλλά τις βλέπεις ξανά και ξανά και ξανά και ξανά...

α. Ο ΚΑΛΟΣ Ο ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΧΗΜΟΣ
β. ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
γ. ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΣΤΟ ΕΛ ΠΑΣΟ
δ. ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ε. ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ

10. Γουάιλντερ, γιατί τα λόγια είναι περιττά για έναν σκηνοθέτη 50 ταινιών όπου πάνω από τις μισές του έγραψαν.

α. Η ΓΚΑΡΣΟΝΙΕΡΑ
β. ΔΙΠΛΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
γ. ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ
δ. ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
ε. ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΥΤΟ

Με μεγάλη μου λύπη αφήνω έξω Τσάπλιν, Λιν, Φόρμαν, Σπίλμπεργκ, Τατί...

W. είπε...

Και τα σχολιάκια μου :/ :):

Πιο πάνω ο Τάρα από τον Ίστγουντ;; Έβαλες Τζάκσον μέσα και όχι Λεόνε;; Φίντσερ με όχι πάνω από δέκα ταινίες;;

Άννι, κλεψιά! Γιατί να μην παίζουν και οι εκλιπόντες;; Ο Χιτς πάτως θα εκτόπιζε πολλούς ;)

Τελικά κάνω τις καλύτερες λίστες :/ :Ρ ;)

Μου αρέσει πάρα πολύ τολμώ να πω η δεκάδα του Ντόναλντ!

Προσπάθα λίγο ρε Άλντο να τσακωθούμε και λίγο :Ρ

Λίγο περίεργη η λίστα του Ακαδημαϊκού... Άιβορι πιο πάνω από το Μάρτι και με τέτοια παρακμή στη νέα χιλιετία;; Ο Σκοτ είναι τρομερά υπερεκτιμημένος κατά τη γνώμη μου... Δυο μεγάλες ταινιάρες (ΑΛΙΕΝ, ΜΠΛΕΪΝΤ ΡΑΝΕΡ) και από εκεί και πέρα χάος!

Το ΦΟΥΛ ΜΕΤΑΛ είναι ό,τι καλύτερο αντιπολεμικό μετά το ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ και τους ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ αλλά θα το αναπτυύξω αυτό άλλη ώρα.

Simply Burgman είπε...

Πωπω,πολλή συζήτηση θα πέσει εδώ!Χαμό προβλέπω...Λοιπόν:
Bauer,Vol: ( :)):)) )

3.Το πρώτο μισό ήταν γαμάτο,αλλά το 2ο πολύ χλιαρό...Ίσως το ξαναδώ,βασικά...Η αλήθεια είναι πως οι 4 που λες κι εσύ είναι όντως ανώτερες,αλλά το Paths of Glory είναι από τις πιο ωραίες αντιπολεμικές ταινίες,ο Λίντον από τις πιο ποιητικές και όμορφες,το Killing ένα τρομερό νουάρ που έχει επηρεάσει ακόμα και Ταραντίνο(δες το οπωσδήποτε, αν δεν το έχεις!!) και τα Μάτια ένα αργόσυρτο όνειρο...Ίσως η λιγότερο αγαπημένη μου του Σ.Κ είναι η Λολίτα,στην οποία και πάλι βάζω 8/10!!!

Vol 2:
2.Το Spellbound με είχε ανατριχιάσει!Το Πισινό Παράθυρο από πολλούς θεωρείται ταινιάρα,γιατί σε παραξενεύει;;Το North είναι η χειρότερη ταινία του για μένα,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσει τόσο!!Το άλλο με το τραίνο, πολύ καλό,αλλά όχι στην 5αδα...

3.Τι θρησκόληπτα ρε;;!Ο Μπέργκμαν ήταν γιος πάστορα και ψαχνόταν θρησκευτικά,μέχρι που κατέληξε να γίνει άθεος...Το ότι θίγει τη θρησκεία στις ταινίες του,δε σημαίνει ότι το κάνει ευνοικά...Δες τον Καθρέφτη,τους Κοινωνούντες και τη Σιωπή( :Ρ:Ρ ) ή και σε όλες σχεδόν τις άλλες φαίνεται κάτι τέτοιο.Όπως έχω παραδεχτεί,το παρατραβάει μερικές φορές,αλλά εμένα μου αρέσει η φιλοσοφική διάσταση που δίνει σε κάθε ταινία του!!

4.Κι ο Χιτσκοκ σε ένα είδος ειδικεύτηκε..!:Ρ

5.Περίμενε το Inception,τότε...

7.Ε,η παράδοσή τους είναι μωρέ!!Αλλά έχει και πολλές χωρίς σαμουράι,πιο κοινωνικές, όπως το Ικίρου...

8.Όπως σου έχω πει,στο τέλος δεν συγκινήθηκα στο Μωρό...Αντίθετα στο Τορίνο,ακόμα και τη 2η φορά που το είδα,κόντεψα να κλάψω...

10.Καλό ήταν,αλλά οκ,ένα θρίλερ απλά!!Για μένα, οι δύο πρώτες που έχω βάλει είναι τα αριστουργήματά του.

Simply Burgman είπε...

Κοστέλλο:

1.Τον Πολύξερο δεν τον έχω δει ακόμα...αλλά ποιο είναι καλλίτερο,το πρώτο ή το ριμάκε;;;

2.Το Φουλ Μέταλ θα μπορούσε να είναι αριστούργημα,αλλά δεν ήταν ρε γαμώτο!!Το 2ο μισό,όπως είπα και πιο πάνω,με ψιλοαπογοήτευσε,ενώ το πρώτο ήταν συγκλονιστικό.

3.Ούτε εσύ Ακρωτήρι,ε;;:)):))

4.Τι λες;;;Θα τον έβαζα κι εγώ,αλλά δεν έχω δει πολλές του ακόμα!Ο Κος Σμιθ δεν είναι ταινιάρα;;;!!Πραγματικά,από τις πιο ωραίες παλιές και με ερμηνειάρα από τον Τζίμη!!

7.Το Σάραμπαντ ποιο είναι ρε;;;;

α.Τι Σταυροί στο Μέτωπο ρε συ;;!Από τις πιο μαλακία μεταφράσεις ταινιών!!!
β.Ο Κιούμπρικ είναι ο σκηνοθέτης που γύρισε τις πιο πολυποίκιλες ταινίες...Από πολέμου μέχρι επ.φαντασίας και από τρόμου μέχρι νουάρ,κάθε ταινία του είναι μοναδική!!!!!
γ.Από Ταρκό,έχω δει μόνο τον Καθρέφτη και από τοτε φοβάμαι να ξαναδοκιμάσω...Η μοναδική ταινία που δεν έχω καταφέρει να ολοκληρώσω.....Θέλω να τον ψάξω όμως,γιατί λένε ότι είναι ποιητής και άλλες τέτοιες μεγαλοστομίες.
δ.Μπάουερ,τις γέφυρες που λες του Κλιντ,δεν τις έχω δει

W. είπε...

1. Ριμέικ χωρίς δεύτερη κουβέντα! Είναι η πιο χαρακτηριστική και αντιπροσωπευτική ταινία του Χίτσκοκ και αυτή που μπορώ να δω τις περισσότερες φορές από τον ίδιο. Το πρωτότυπο πολύ καλό, αλλά τα έχει τα χρονάκια του.

2. Το πρώτο ημίωρο είναι από τα πιο συγκλονιστικά που έχω δει... Το δεύτερο είναι κατώτερο, αλλά και πάλι ήταν εκπληκτικό, η σκηνή στο ελικόπτερο, στο εγκαταλελειμμένο κτήριο με τη σκοπεύτρια και το φινάλε σίγουρα δεν το κάνουν απογοητευτικό.

3. Ε, τί να πω, πολύ πολύ καλό, αλλά και πάλι δεν είναι αριστούργημα!

4. Λατρεύω τον ΚΥΡΙΟ ΣΜΙΘ! Στις μέρες μας μπορεί να φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξη και απλοϊκή, αλλά λέει τόσες αλήθειες και ταυτόχρονα είναι σκηνοθετικά κομψοτέχνημα! Δες και άλλους Κάπρα, δεν το συζητώ!

7. Η τελευταία του Ίνγκμαρ. Και η πιο συγκινητική του. Δεν ξέρω, μπορεί και να τη βρεις βαρετή λόγω ρυθμών, αλλά έχει πολλή ουσία μέσα και κυρίως ερμηνειάρες.

Α. :)) :)) Εδώ είχαν πει το FOUR CHRISTMASES (μαπόνι), ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ :)) :))

β. ;) Συμφωνώ απόλυτα!

γ. ΣΟ-ΛΑ-ΡΙΣ.

δ. Ούτε εγω :/

Annie_Hall είπε...

1."και να αλλάξεις το blog σου σε polanskigr.blogspot.com"

Και μετά και μένα μέσα θα με κλείσουν! Άσε που δεν είναι τόσο γοητευτικός σαν άνθρωπος(το αντίθετο θα έλεγα).

2.Ο Aronofsky είναι τόσο ψηλά γιατί όλες του οι ταινίες μου αρέσουν υπερβολικά. Στατιστικό είναι το θέμα.

3."Πόσα χρόνια έχει να κάνει καλή ταινία;"

Δεν σου άρεσε το Redacted?

4.Πάνε δες ρε παλιό Woody να γελάσεις με την ψυχή σου! Α και το Braindead! Δεν ξέρεις τι χάνεις!

5."Πάντως στο IMDB αυτή είναι η ταινία με την μεγαλύτερη βαθμολογία στη φιλμογραφία του"

ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟ IMDB! Ήθελα απλά να το πω και βρήκα ευκαιρία!

6."Τι θα πει "έχει δίκιο";!;!;"

Θα πει ότι έχω δίκιο όπως πάντα άλλωστε :Ρ

7."Με τίποτα (υποκειμενικά "με τίποτα") δεν είναι καλύτερο το πολύ καλό Gran Torino απ΄το Million Dollar Baby"

Σαν σύνολο ήταν καλύτερο το Μωρό του εκατομμυρίου αλλά η σκηνή στο Gran Torino που κλειδώνει τον μικρό στο υπόγειο και του εξομολογείται τα εσώψυχά του με έχει στοιχειώσει!

8."Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση που μόνο εγώ έχω τον Coppola στους 10"

Εμένα μου κάνει εντύπωση που τον έχεις στο νούμερο 1(χιχιχι). Μα πάνω από το Marty? (Μπορούσα και να μην το γράψω αυτό, αλλά με τρώει το χέρι μου να το κάνω και bold για να τραβήξει τα βλέμματα, καθώς αυτή η φράση ή η ανάποδή της συνήθως ξεκινάει ομηρικούς και υπέροχους σινεφιλικούς καυγάδες και ψήνομαι να σας παρακολουθήσω!!!)

9."Άννι, κλεψιά! Γιατί να μην παίζουν και οι εκλιπόντες;"

Εσείς παίξτε τους! Εγώ πάντα είχα δυο λίστες. Τη σύγχρονη και τη μακάβρια! Επίσης αν δεν είχα δύο θα έμενα κολλημένη στο παρελθόν. Κάποια πράγματα είναι αξεπέραστα...

10."Τι Σταυροί στο Μέτωπο ρε συ;;!Από τις πιο μαλακία μεταφράσεις ταινιών!"

Άργησα να καταλάβω ποια ταινία είναι!!!

lt.aldo raine είπε...

re stamatiste na lete to deutero meros tou fmj katotero...i tainia ine iperaristourgima kai auto othilete kai sto deutero meros...den theli kai poli skepsi gia na katalavete giati to deutero meros ine ""katotero"".

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

3. Δεν το έχω δει.

4. Γιατί βρίσκεται εύκολα το Braindead;;;

5. ΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ (μόνο όποτε με συμφέρει :P ;))... Πάντως δε γίνεται να μη συμπίπτει ποτέ το γούστο μου με τις βαθμολογίες του IMDB... Άσε που το έχω πει προ πολλού στο cinemag... :P

6. Αυτή είναι δικιά μου ατάκα... :S :/

7. Εμένα με έχει "στοιχειώσει" ολόκληρο το MDB...

8. :)) :P ;) Απάντηση: Ναι καλύτερος ο Coppola για τον επιπλέον λόγο ότι δεν υποστηρίζει παιδεραστές (βέβαια και μόνο οι 2 πρώτοι ΝΟΝΟΙ αρκούν, αλλά έχει κάνει και την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ και δεν μπορώ να αρνηθώ τις κινηματογραφικές προσφορές του...). :P ;)

ΥΓ: Στον W και στον Poetuck που έγραψαν τα περισσότερα θα απαντήσω αργότερα. :)

CineTV-world είπε...

Next Trier: Planet Melancholia, a Psychological Sci-Fi Disaster Film!!!

CineTV-world είπε...

Προς W:

Ευχαριστώ, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί σου άρεσε περισσότερο απ΄τα υπόλοιπα αφιερώματα!!! Μάλλον έχεις όρεξη να μιλάς για τους αγαπημένους σου σκηνοθέτες... :)

1. Ούτε εσύ έβαλες στην 5άδα το North By Northwest!!! :( :P

2. Το 2001 4ο ρε W;!;!; :/ :( Όσο για το FMJ: Τι-τίε, τι-τί...!!! :P :/ :/

3. Αφού μου αρέσει περισσότερο το Casino (έχει περισσότερες σκηνές ανθολογίας, καλύτερες ερμηνείες και "σοβαρότερο" σενάριο. Α ναι, έχει και καλύτερη σκηνοθεσία!!! :P)... πιο κάτω να το έβαζα;!;!; Εσύ τις ταινίες που σου αρέσουν περισσότερο τις βάζεις πιο κάτω;!;!; :P :)

4. Δεν έχω δει καμία ταινία του (νομίζω πως στο έχω ξαναπεί) και θα με βοηθούσε αν έβαζες τους πρωτότυπους τίτλους των ταινιών για να τις έβρισκα στο IMDB (εννοώ τα ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ και ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΔΑΝΤΕΛΑ)... Αλήθεια, αφού λες πως είναι μετά τον Chaplin... γιατί δεν έβαλες τον Chaplin στη θέση του;!;!;

6. Ευχαριστώ... ;) Μπορεί να ήταν κάποτε ποιητής, όπως λες, αλλά τα αριστουργήματά του είναι παντοτινά σαν τα διαμάντια. :/ :/ :/ Αν πάρεις τα 2 πρώτα μέρη του ΝΟΝΟΥ σαν 1 ταινία... και πάλι σου αρέσει περισσότερο η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ; Προσωπικά και ξεχωριστά να τα πάρω... πάλι περισσότερο μου αρέσουν.

7. Μπορεί μετά να έγινε άθεος, αλλά στην ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝ ήταν καραθρήσκος. Κατεβάζω ΑΓΡΙΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ, ΠΕΡΣΟΝΑ και την ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ!!! Κακομοίρη μου αν δεν μου αρέσουν εσένα θα βρίζω μετά... :P :/ :/ Πιστεύεις πως εμένα που δεν μου αρέσουν τα αργόσυρτα ψυχοδράματα θα μου αρέσουν γενικά οι ταινίες του;

8. Μήπως δεν ακούς καλά;;; :P :) Πάντως ακόμα να δω το PE (άκου "ρε"!!! :/)...

10. Μόνο το ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΥΤΟ έχω δει απ΄τις 5!!!

Α. Ναι, πιο πάνω γιατί, όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, η σκηνοθεσία του Eastwood είναι αρκετά λιτή στις περισσότερες ταινίες του (σε αντίθεση με του Tarantino)...

Β. Όχι Leone γιατί, όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα (καλά ρε, δε διαβάζεις τα προηγούμενα;;; Με κάνεις να επαναλαμβάνομαι!!! :S :P), ειδικεύτηκε σε 1 είδος κυρίως και μάλιστα στο πιο αμερικάνικο (βέβαια το μπαστάρδεψε με ιταλικές "μακαρονάδες", αλλά και πάλι western έκανε που δεν είναι και απ΄τα πιο αγαπημένα μου είδη και γι'αυτό έχω μόλις 2 ταινίες του στις 100 αγαπημένες μου)... Jackson γιατί έκανε τη 2η καλύτερη τριλογία όλων των εποχών (και μάλιστα από βιβλία που όλοι έλεγαν πως δεν μπορούν να κινηματογραφηθούν...!!!) και αμέσως μετά έκανε τον καλύτερο King Kong (9,5/10) όλων των εποχών!!!

Γ. Ο Fincher, αν θυμάσαι (:P), έκανε το πολυαγαπημένο μου Fight Club (10/10)... και καμία άλλη ταινία να μην είχε κάνει... πάλι θα τον έβαζα στους 10.

Δ. "Τελικά κάνω τις καλύτερες λίστες"

Έτσι νομίζεις... :P

Ε. "Το ΦΟΥΛ ΜΕΤΑΛ είναι ό,τι καλύτερο αντιπολεμικό μετά το ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ και τους ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ"

Και μετά τη ΛΙΣΤΑ (σκάσε Brad) και μετά το Johnny Got His Gun και μετά το Platoon και μετά το Dr.Strangelove και μετά το Bridge on the River Kwai και μετά τα Letters From Iwo Jima και Flags of our Fathers... μπορεί και να είναι... :P

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck Vol.1:

3. Άρα συμφωνούμε για FMJ... Για το Paths of Glory έχω διαβάσει εδώ και χρόνια πως είναι από τις πιο ωραίες αντιπολεμικές ταινίες, αλλά δυστυχώς δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το διαπιστώσω από μόνος μου... Το Barry Lyndon (6/10) δεν μου άρεσε και είναι η χειρότερή του ταινία (για μένα πάντα). Ίσως να φταίει πως δεν μπορώ τις ταινίες με Άγγλους ή Γάλλους αριστοκράτες... με τίποτα όμως!!! Και μόνο που βλέπω τις γελοίες λευκές περούκες τους...!!! Ούτε το Killing έτυχε να δω, δεν βρίσκεται... :(

Προς Poetuck Vol.2:

2. Δεν με παραξενεύει που έχεις το πολύ καλό Rear Window, αλλά που σου αρέσει τόσο πολύ το Spellbound (δεν λέω πως δεν είναι καλό) και κυρίως που θεωρείς χειρότερη ταινία του το υπερκλασικό North by Northwest!!! Ίσως την πιο διασκεδαστική ταινία του... άσε που έχει 2-3 αξέχαστες σκηνές ανθολογίας και γενικά πιστεύω πως είναι απ΄τις καλύτερες σκηνοθετικές δουλειές του Hitchcock. Άκου χειρότερη!!! :/

3. Όπως είπα και στον W: Μπορεί μετά να έγινε άθεος, αλλά στην ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝ ήταν καραθρήσκος. Κατεβάζω ΑΓΡΙΕΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ, ΠΕΡΣΟΝΑ και την ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ (αυτά κατεβαίνουν πιο εύκολα-γρήγορα)!!! Πιστεύεις πως εμένα που δεν μου αρέσουν τα αργόσυρτα ψυχοδράματα θα μου αρέσουν γενικά οι ταινίες του ή θα σκυλοβαρεθώ τη ζωή μου;;; :P

4. Ναι, αλλά όχι σε ένα τόσο αμιγώς αμερικάνικο είδος και όχι σε ένα είδος που ξεχωρίζει με διαφορά απ'όλα τα υπόλοιπα... Και μόνο μια φωτογραφία να δεις από ένα καουμπόικο καταλαβαίνεις αμέσως τι είναι... Άσε που ο Hitchcock ανάμειξε διάφορα είδη (Thriller, Μυστηρίου, Κατασκοπευτικά Δράματα, Κωμωδία)...

5. Μα έτσι κι αλλιώς το περιμένω και το ξέρεις...

7. Ούτε το ΙΚΙΡΟΥ κατεβαίνει... που πας και τα βρίσκεις;;;

8. Μου φαίνεται τελείως απίστευτο!!! Στο GT δε θυμάμαι ούτε καν να συγκινήθηκα...

10. "ένα θρίλερ απλά" δεν είναι, αλλά τέλος πάντων.

Προς Poetuck Vol.3:

1. Συμφωνώ απόλυτα με τον W, το remake πολύ ανώτερο...

γ. Ναι στο Solaris (αν και δεν είναι σε καμία περίπτωση 2001...) και μακριά από Stalker... Απ΄τις πιο βαρετές ταινίες που έχω δει!!! Πολύ δήθεν για τα γούστα μου.

δ. Και συ και ο W να το δείτε επειγόντως για να το βάλετε στις αντίστοιχες 5άδες σας... :P Μιλάμε για ταινιάρα. Μοναδικές ερμηνείες από Eastwood και Streep (φυσικά)...

Simply Burgman είπε...

Επιλεκτική απάντηση,γτ έχει γίνει χαμός!!

Βολ1:
Για αυτό θα είναι...Ο Μπάρι είναι οπτικοακουστικό ποίημα και εμένα μου αρέσουν αυτές οι ταινίες που λες ότι δε σου αρέσουν εσένα,με Άγγλους δλδ και λοιπά!(μην πάει το μυαλό σου πουθενά,σε έφαγα...;):Ρ)

Βολ2:
Ναι,είχε κάτι σκηνές,αλλά γενικά δε μου άρεσε καθόλου!!!!

3.Τι να σου πω...Η Ώρα του Λύκου μπορεί να σου αρέσει γιατί έχει στοιχεία τρόμου,τα άλλα δύο είναι πολύυυ πιο αργά!!:)

4.Η 1 στις 7 του ταινίες ήταν γκανγκστερική,οπότε μόνο το 86% των ταινιών του ήταν γουέστερν!:Ρ

7.gamato.info ρε...Κατεβαίνει λίγο αργά γιατί δεν έχει πάρα πολλούς σπόρους,αλλά κατεβαίνει...Και σε τέλεια ποιότητα και με ελληνικούς υπότιτλους!

8.:)):))

Βολ3:

γ. Από Ταρκό θέλω να δω τον Ανρεί Ρούμπλιεφ πρώτα,που έχω ακούσε ότι είναι η πιο στρωτή του και καλά...Αλλά τον φοβάμαι ρε γμτ!

δ.Καλα,αν και για να σου πω την αλήθεια ούτε που την είχα ακούσει την ταινία!!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Δεν θα είχα Tarantino αλλά Burton! Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Γενικότερα όμως δεν θα έλεγα ότι διαφωνούμε! :) :p ;)

Annie_Hall είπε...

"Η 1 στις 7 του ταινίες ήταν γκανγκστερική,οπότε μόνο το 86% των ταινιών του ήταν γουέστερν"

Και μάλιστα ότι καλύτερο έχει κάνει!

"gamato.info ρε."

Well said mister, well said!

"Απάντηση: Ναι καλύτερος ο Coppola για τον επιπλέον λόγο ότι δεν υποστηρίζει παιδεραστές (βέβαια και μόνο οι 2 πρώτοι ΝΟΝΟΙ αρκούν, αλλά έχει κάνει και την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ και δεν μπορώ να αρνηθώ τις κινηματογραφικές προσφορές του"

Ούτε εγώ αρνούμαι τις κινηματογραφικές προσφορές του αλλά ο Marty προσέφερε κάτι(τόνους ολόκληρους, όχι απλά κάτι) παραπάνω.

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck Vol.1:

3. Σου έχω ρίξει πολλές φορές τέτοια υπονοούμενα;!;!; :/ :/ :/

Προς Poetuck Vol.2:

2. :/ :/ :/

3. Θα βαρέσω πολλές ενέσεις δηλαδή;;; :P

4. Άρα ο κανόνας είναι τα Western... Συμφωνούμε!!!

7. Ρε και γω από κει κατεβάζω, αλλά αν μου λέει 70-80-90 ώρες... ε βαριέμαι να περιμένω εβδομάδες (δεν έχω 24 ώρες το 24ωρο ανοιχτό τον Η/Υ) μέχρι να κατέβει και το κλείνω... Άσε που αργεί και το internet όταν κατεβάζω ταινία...

Προς Poetuck Vol.3:

γ. Αυτό νομίζω πως είναι 3ωρο (μπορεί και παραπάνω) και το αποφεύγω... Ο W το έχει δει και του άρεσε πολύ πάντως...

δ. Εεε;!;!; Καλά "ΣΙΝΕΜΑ" δε διαβάζεις... αλλά ούτε τα Oscars βλέπεις;;; :/ :/ :/

Προς Γιώτα:

Θα έλεγα όμως εγώ πως διαφωνούμε... :P ;)

Προς Annie:

1. "Και μάλιστα ότι καλύτερο έχει κάνει!"

Δεν αντιλέγω καθόλου σ'αυτό και γι'αυτό τον έχω στους 20...

2. "Well said mister, well said!"

well said, well said... αλλά αν είναι να μου βγάλει την Παναγία (που δεν έχω :/)... τι να το κάνω;;; :P

3. "αλλά ο Marty προσέφερε κάτι(τόνους ολόκληρους, όχι απλά κάτι) παραπάνω"

Για σένα... Για μένα, αν και αριθμητικά έχει κάνει περισσότερες αξιόλογες ταινίες ο Scorsese... τους 2 πρώτους ΝΟΝΟΥΣ και την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ δε θα τα φτάσει ποτέ. :P

lt.aldo raine είπε...

λοιπόν...βγάζω έξω τους ψόφιους και όσους έχουν κάνει ταινία πριν το 80...μπας και καταφέρω να κάνω ένα ταπεινό top10:P

1.tarantino
2.kim ki duk
3.Michael Haneke
4.Dario Argento
5.David Lynch
6.Kar Wai Wong
7.Darren Aronofsky
8.David Fincher
9.Chan-wook Park
10.Takeshi Kitano
11.Takashi Miike
12.alfonso cuaron
13.Hayao Miyazaki
14.Ji-woon Kim
15.Alejandro González Iñárritu
16.Paul Thomas Anderson
17.Joel & Ethan Coen
18.Christopher Nolan
19.Danny Boyle
20.Terry Gilliam
20.Sam Mendes

σε κάνα 5λεπτο θα έχω θυμηθεί και άλλους... και θα με πιάσουν τύψεις:P

CineTV-world είπε...

Ε δεν ξέχασες και κανέναν σημαντικό!!! Κάτι ψιλά μόνο... Coppola, Hitchcock, Scorsese, Kubrick, Eastwood...!!! :/ :/ :P :))

ΥΓ: Στις επόμενες εβδομάδες-μήνες (το πολύ μέχρι Δεκέμβρη) θα κάνω video-αφιερώματα για 3 απ΄τους σκηνοθέτες της 10άδας μου (όπως είχα κάνει και για τον De Niro).

lt.aldo raine είπε...

""βγάζω έξω τους ψόφιους και όσους έχουν κάνει ταινία πριν το 80""

άμα τους έβαζα όλους...έπρεπε να κάνω top40
καλά τον clint έτσι και αλλιώς δεν θα τον έβαζα μέσα.

ps: να μαντέψω για ποιους?:}

Annie_Hall είπε...

Ρε Aldo συμφωνώ περισσότερο με τις δικές σου επιλογές από των υπολοίπων(άφησα έξω τον Haneke και τον Kar Wai η γελοία!) αλλά ο Scorsese έχει κάνει ταινιάρες μετά το 90. Και ο Eastwood. Και το Youth without youth του Coppola είναι εξαιρετικό!

Επίσης Danny Boyle????????? Danny Boyle???????

Simply Burgman είπε...

Πωπω,βαριέμαι να απαντάω άλλο!!

Μπάουερ,δεν κάνει και τόσες ώρες πια!Αλλά μάλλον θα έχεις πολύ χαμηλό ratio,για αυτό...

Μπορεί να βαρέσεις ενέσεις,αλλά είναι μικρές ταινίες σε μέγεθος,οπότε προσπάθα!

Ρε 21 είμαι,λες να έβλεπα Όσκαρ τότε;;;!

Ο Λοχαγός,πάλι,δεν έβαλε Κιούμπρικ που για κάθε του ταινία λέει υπεραριστούργημα!!:))

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lt.aldo raine είπε...

ρε θα σας βαρέσω:P 100 φορες το είπα ότι
""βγάζω έξω τους ψόφιους και όσους έχουν κάνει ταινία πριν το 80""...
άμα τους έβαζα όλους...έπρεπε να κάνω top40...

""Ρε Aldo συμφωνώ περισσότερο με τις δικές σου επιλογές από των υπολοίπων(άφησα έξω τον Χάνεκε και τον Καρ Όαη η γελοία!) αλλά ο Scorsese έχει κάνει ταινιάρες μετά το 90. Και ο Eastwood. Και το Youth without youth του Coppola είναι εξαιρετικό!""

ναι δεν διαφωνώ για scorsese {το εξηγώ και πιο} πάνω...αλλα και πάλι άμα έκανα κανονικό top10...τον scorsese δεν θα τον έβαζα...coppola και eastwood δεν θα έβαζα ούτε στο top20.

το dolls του κιτάνο το έχεις δει??

""Επίσης Danny Boyle????????? Danny Boyle???????""

γιατί????

28 Days Later...
Sunshine
The Beach
Trainspotting



""Ο Λοχαγός,πάλι,δεν έβαλε Κιούμπρικ που για κάθε του ταινία λέει υπεραριστούργημα!!:))""

αφου είναι:}

δεν έβαλα και πολλούς ακόμα που λατρεύω...

nikolaidis
Akira Kurosawa
Alfred Hitchcock
rainer werner fassbinder
Jim Jarmusch
Krzysztof Kieslowski
Stanley Kubrick
Pier Paolo Pasolini
Andrei Tarkovsky
Charles Chaplin
Woody Allen
Friedkin
Tim Burton
Kenji Mizoguchi
Nagisa Ôshima
Brian De Palma
George A. Romero
Lucio Fulci
Wes Craven
John Carpenter
Tobe Hooper
raimi{για 3 ταινίες}
jackson{για 2}

άμα βάλετε και καμια 15 σκηνοθέτες που δεν έχω δει ακόμα...και κάποιους που σίγουρα ξεχνάω.

W. είπε...

Του Τζακ:

Μάλλον... Αλλά και γενικά είναι αρκετά πλήρες και χορταστικό αφιέρωμα :)

1. Εχμ, κι εγώ το θεωρώ λίγο πολύ υπερεκιμημένο αν και μου αρέσει πάρα πολύ (9/10)... Δε λέω, διασκεδαστικότατο, έξυπνο σενάριο, σεκάνς ανθολογίας, εκπληκτική σκηνοθεσία... Αλλά δεν είναι Χίτσκοκ.

2. Τέταρτο, ναι! Τί είναι το τιτιέ;; :Ρ :/ ;)

3 :Ρ :Ρ :Ρ ΟΚ, μετράω σκηνές ανθολογίας από τον καλύτερο Σκορσέζε ΕΒΕΡ:

-Funny what? Funny like a clown?
-Το μονοπλάνο στο κλαμπ.
-Το φινάλε με τον Χιλ σε σπιτάκι της Πρόνοιας.
-Ο μονόλογος στο δικαστήριο.
-Το γκρο πλαν του ΝτεΝίρο με το IN THE SUNSHINE OF YOUR LOVE να ακούγεται.
-Μου έχει εντυπωθεί τρομερά η δολοφονία του Πέσι με τη σπαρακική αντίδραση του Ντε Νίρο αμέσως μετά.
-Το μοντάζ με τα πτώματα των μελών το ένα μετά το άλλο.
-Η συνάντηση στο καφέ.
-"Μην καταδώσεις ποτέ τους φίλους σου"
-Το ξεκαρδιστικό διαφημιστικό με τις περούκες :))

1Ο μόνο για παράδειγμα. Μη συζητήσω για τα υπόλοιπα :Ρ :/ ;)

Τώρα που το σκέφτομαι, θα έβαζα το ΕΙΔΩΛΟ πάνω από τον ΤΑΞΙΤΖΗ...

4. Γιατί επέκτεινε τον ανθρωπισμό του Τσάπλιν... Έκανε πιο άρτιες τεχνικά ταινίες... Και περισσότερες σε αριθμό. Οι τίτλοι τώρα: ARSENIC AND OLD LACE, YOU CAN'T TAKE IT WITH YOU.

6. Εννοείται ;) :) Για μένα σε οποιαδήποτε περίπτωση η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ κερδίζει αν και όχι με μεγάλη διαφορά σίγουρα.

7. Τι;;;;; Τα κατεβάζεις;;;; Ποιος σου το είπε;;;;; Σβησ'τα τώρα, σταμάτα αμέσως τη διαδικασία!!! ΤΩΡΑ ΛΕΜΕ!!! :/ :Ρ Αλήθεια τώρα, νομίζω ότι δε θα σου αρέσουν... Παραείναι βαριά και παίζει μερικά να τα μισήσεις κιόλας. ΝΟΜΙΖΩ. Την ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ δεν την έχω δει. Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝ είναι καθαρά ειρωνική απέναντι στο πως αντιμετωπίζει το "θαύμα" στο τέλος.

8. Γαμημένα γεράματα, αυτό θα είναι :) :)) :)) :)) ;)

10. ΠΟΛΥ κακώς ;) Αυτά πάντως νομίζω ότι θα σου αρέσουν πολύ σε αντίθεση με τον Μπέργκμαν. Ειδικά το SUNSET BLVD...

Α. Κι όμως, για μένα έχει περισσότερη ουσία κι ενδιαφέρον παρ'όλο που είναι λιτή και αδιόρατη (χωρίς να σημαίνει ότι είναι αδιάφορη και χωρίς σημειολογία σε καμία περίπτωση).

Β. Εγώ πάλι μέσα από τον Λεόνε αγάπησα πραγματικά το είδος του γουέστερν, για αυτό και αποκλείεται να μην έμπαινε στη δεκάδα μου... Ταυτόχρονα του έδωσε νέους κανόνες, νέα φόρμα, νέους (αντι)ήρωες... Ενώ ο Τζάκσον "απλά" σκηνοθέτησε βιβλία και ριμέικ :Ρ :/

Γ. Τον Τζόρνταν τότε γιατί δεν τον έβαλες που έχει κάνει το INTERVIEW WITH THE VAMPIRE και είναι από τα αγαπημένα σου;; :Ρ ;)

Ε. Η ΛΙΣΤΑ είναι και αντιπολεμικό, αλλά κυρίως θα το χαρακτήριζα ιστορικό έργο... Άντε, να βάλω πιο πάνω τα ΓΡΑΜΜΑΤΑ... ΠΛΑΤΟΥΝ, ΔΟΚΤΩΡ ΠΑΡΑΞΕΝΑΓΑΠΗΣ και ΤΖΟΝΙ σίγουρα όχι καλύτερα... Τη ΓΕΦΥΡΑ την είχα δει μια και μοναδική φορά 10-11 χρονών στην τηλεόραση και δεν τη θυμάμαι. Άρα δεν έχω και πολύ άδικο :Ρ :/

W. είπε...

Τί λίστα είναι αυτή ρε Άλντο;; Χαίρω πολύ... Κι εγώ ξέρω με τόσους περιορισμούς αν είναι έτσι :/ :Ρ

Για πες μας ρε γερο-σοφέ, γιατί είναι κατώτερο το δεύτερο μέρος του ΤΖΑΚΕΤ μιας και τα πιάνεις όλα;; :Ρ ;) :/

Ο Αρτζέντο και ο Γκίλιαμ δεν έχουν κάνει ταινία πριν το '80;;;;

W. είπε...

Ωπ, ΟΚ, είδα και την παρακάτω λίστα, άκυρο το παραπάνω.

Σου αρέσουν Χίτσκοκ, Κισλόφσκι (άλλος που έπρεπε να βάλω) και Φρίντκιν ρε;; Ανέβηκες στην εκτίμησή μου :/ :) ;)

Κλιντ δεν έβαλες επειδή είναι Ρεπουμπλικάνος;

lt.aldo raine είπε...

""Τί λίστα είναι αυτή ρε Άλντο;; Χαίρω πολύ... Κι εγώ ξέρω με τόσους περιορισμούς αν είναι έτσι :/ :Ρ""

η λίστα του aldo:}

""Για πες μας ρε γερο-σοφέ, γιατί είναι κατώτερο το δεύτερο μέρος του ΤΖΑΚΕΤ μιας και τα πιάνεις όλα;; :Ρ ;) :/""

γιατί πολύ απλά... ο stan ασχολείται με τον φασισμό και την πλύση εγκεφαλου και όχι με τον πόλεμο...θέλει να μας πει με λίγα λόγια...ότι τα χειρότερα γίνονται πριν από τον πόλεμο...με την πλύση εγκεφαλου και τον φασιστικό βιασμό που δέχονται οι στρατιώτεςτα {τα αποτέλεσμα τα είδατε και μονοι σας στο finale του προτού μέρους}....ο πόλεμος είναι πόλεμος...εφόσον πας είναι ""λογικό"" ότι θα κανεις φριχτά πράγματα...δεν θα πετάς χαρταετό...συνοψίζοντας...το δεύτερο μέρος είναι ""αδύναμο"" για να τονίσει ακόμα περισσότερο αυτό που θέλει να πει στο πρώτο.


""μιας και τα πιάνεις όλα""

σαν την Gainsbourg ένα πράγμα:P

""Ο Αρτζέντο και ο Γκίλιαμ δεν έχουν κάνει ταινία πριν το '80;;;;""

α δεν ξέρω:P...δεν μπορούσα να αφήσω έξω τον ντάριο ρε:}...όσο για τον άλλον...εντάξει...για μια ταινία κανεις έτσι??:}

""Σου αρέσουν Χίτσκοκ, Κισλόφσκι (άλλος που έπρεπε να βάλω) και Φρίντκιν ρε;; Ανέβηκες στην εκτίμησή μου :/ :) ;)
(άλλος που έπρεπε να βάλω) και Φρίντκιν ρε;; Ανέβηκες στην εκτίμησή μου :/ :) ;)""

δεν τα έχω πει τόσο καιρό?? πάντως εντάξει...τα γούστα μου είναι κάπως περίεργα...ας πούμε...αγαπημένος μου Κισλόφσκι...είναι ο ερασιτέχνης κινηματογραφιστής.

""Ανέβηκες στην εκτίμησή μου :/ :) ;)""

θες να τα φτιάξουμε?

""Κλιντ δεν έβαλες επειδή είναι Ρεπουμπλικάνος;""

όχι..δεν έβαλα επειδή είναι μέτριος...ρεπουμπλικανος είναι ο πούστης?

lt.aldo raine είπε...

προς poetic:

""Akira Kurosawa:Rashomon""

χα...τώρα το είδα αυτό...σαγαπώ ρε:P

προς jack:

και ο Tarkovski ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟΣ...

ρε συ...έτσι και ξανά γράψεις άσχημη κουβέντα για το Barry Lyndon...θα σε χέσω το pc:P

Simply Burgman είπε...

"χα...τώρα το είδα αυτό...σαγαπώ ρε:P"

Mια σε μένα,μια στον Γ...Μπα και το γύρισες ρε;;;!Πάντως αυτή η ταινιάρα είναι η αγαπημένη μου του Ακιρα,γτ είναι η πιο απλή,αλλά συνάμα η πιο περιεκτική!

Ενδιαφέρουσα η άποψή σου για το ΦΜΤ...Πού τη διάβασες;;;:Ρ

lt.aldo raine είπε...

τη να γυρίσω ρε?:} την λατρεύω την ταινία.

σε παρακαλώ... με προσλαμβάνεις τώρα:} ...εντελώς δικια μου είναι.

CineTV-world είπε...

Εδώ γράψατε πολλά και κανόνισα για έξω τώρα (22:24 :/)... οπότε θα απαντήσω αργότερα... :)

lt.aldo raine είπε...

na to anavalis re...akous eki...prota apanta mas kai meta kane oti thelis:P

CineTV-world είπε...

Προς brad:

1. "να μαντέψω για ποιους?"

Αν μπορείς... Δε νομίζω να τους πετύχεις και τους 3 όμως...

2. Μη ξαναμπερδευτείς και γράψεις πάλι σαν iceman-js... :P ;)

3. "coppola και eastwood δεν θα έβαζα ούτε στο top20"

Τον κακό σου τον καιρό. :S :S :S

4. "το dolls του κιτάνο το έχεις δει??"

Πω... τι βαρετή ταινία!!! Υπερβάλλω λίγο, αλλά καμία σχέση με ταινιάρα.

5. "γιατί???? 28 Days Later... Sunshine The Beach Trainspotting"

Καλά ε... τώρα με αποστόμωσες τελείως!!! Ειδικά με το πρωτότυπο Sunshine... :P Εγώ αυτόν δε θα έβαζα σίγουρα ούτε στους 20...

6.Α. "θέλει να μας πει με λίγα λόγια...ότι τα χειρότερα γίνονται πριν από τον πόλεμο...με την πλύση εγκεφαλου και τον φασιστικό βιασμό που δέχονται οι στρατιώτεςτα {τα αποτέλεσμα τα είδατε και μονοι σας στο finale του προτού μέρους}"

μπλαμπλαμπλά-μπλαμπλαμπλά... Αν είναι χειρότερη η πλύση εγκεφάλου απ΄τα ""λογικά"" φριχτά πράγματα, μόνο και μόνο επειδή είναι ""λογικά""... τότε πάω πάσο!!! Άκου τα χειρότερα γίνονται πριν!!! Θα συγκρίνω την πλύση εγκεφάλου και τη 1 αυτοκτονία με 1000άδες ""λογικούς"" νεκρούς!!! :/ :/ :/ Εγώ πάντως "χαίρομαι" μου δέχτηκα το φασιστικό-ψυχολογικό βιασμό του στρατιώτη και δεν βρέθηκα σε πόλεμο όπου θα αναγκαζόμουν να σκοτώσω για να μη με σκοτώσουν...

Β. "ο πόλεμος είναι πόλεμος...εφόσον πας είναι ""λογικό"" ότι θα κανεις φριχτά πράγματα...δεν θα πετάς χαρταετό..."

Ναι, ο πόλεμος είναι πόλεμος κι εφόσον δεν πας για να πετάς χαρταετό... είναι εξίσου ""λογικό"", για να σε προετοιμάσουν σωστά... να σου γαμήσουν τελείως την προσωπικότητα... Στο τέλος όλα ""λογικά"" είναι... και το πριν και ο ίδιος ο πόλεμος... Το θέμα είναι που υπάρχουν περισσότεροι νεκροί...

7. "σαν την Gainsbourg ένα πράγμα"

:)) ;) :/

8. "όχι..δεν έβαλα επειδή είναι μέτριος...ρεπουμπλικανος είναι ο πούστης?"

Εμένα έπεσες στην εκτίμησή μου... Ένας επιπλέον λόγος που το λέω είναι να γλυτώσω και την πρόταση για να τα φτιάξουμε... ;) Πάντως μέτριο είναι το μάτι σου το τρύπιο... που θα πεις τον Eastwood μέτριο!!! :S :S :S :/ :/ :/

9. "και ο Tarkovski ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟΣ..."

ΓΙΑ ΣΕΝΑ...

10. "ρε συ...έτσι και ξανά γράψεις άσχημη κουβέντα για το Barry Lyndon...θα σε χέσω το pc"

Όσο εσύ θα επιμένεις να λες μλκς για ΛΙΣΤΑ και Eastwood... θα επιμένω και γω να γράφω άσχημες κουβέντες για το μετριότατο Paparry Lyndon... Έλα χέσε μου το pc τώρα... :P :))

11. "σε παρακαλώ... με προσλαμβάνεις τώρα:} ...εντελώς δικια μου είναι"

Προσωπικά δεν είχα καμία αμφιβολία... :P

12. "na to anavalis re...akous eki...prota apanta mas kai meta kane oti thelis"

Τώρα που μου το'πες, απ΄την επόμενη φορά έτσι θα κάνω... :/

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. "Μπάουερ,δεν κάνει και τόσες ώρες πια!Αλλά μάλλον θα έχεις πολύ χαμηλό ratio,για αυτό..."

Ratio στο gamato εννοείς προφανώς... έχω 0,74 (τον Ιούλιο έκανα εγγραφή)... εσύ πόσο; Παίζει ρόλο στο πόσο γρήγορα σου κατεβαίνει η ταινία;;; Δεν το ήξερα... Νόμιζα πως έφταιγαν μόνο οι λίγοι διαμοιραστές γιατί σε άλλες ταινίες που τις δίνουν πολλοί... κατεβαίνουν σε 1-6 ώρες (έχει τύχει και σε 20 λεπτά!!!)...

2. "Μπορεί να βαρέσεις ενέσεις,αλλά είναι μικρές ταινίες σε μέγεθος,οπότε προσπάθα!"

Τώρα μου κατέβηκαν... είναι πολύ αργά για να μην προσπαθήσω... Προετοιμαστείτε για βροχή βρισιών τις επόμενες ημέρες (θα το πει αύριο και η Πετρούλα)... :P ;)

3. "Ρε 21 είμαι,λες να έβλεπα Όσκαρ τότε;;;!"

21;!;!; Μόνο 21;!;!; Για κάποιον ανεξήγητο λόγο νόμιζα πως είσαι 23-25... και τσακωνόμουν με 21χρονο;!;!; :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/

CineTV-world είπε...

Προς W:

Άει καλά, αφού σου άρεσε εσένα... δεν πειράζει!!! :/ :/ :/ :P :)

1. Τι "λίγο πολύ υπερεκιμημένο" ρε W;!;!; Πως μπορείς να το λες αυτό για μια ταινία στην οποία έβαλες 9/10;!;!; Για μένα είναι 9,5/10 πάντως!!! Τόσο μικρή βαθμολογική διαφορά, αλλά τελείως αντίθετη άποψη...!!! Έχεις δίκιο, δεν είναι Χίτσκοκ, είναι Χιτσκοκάρα... ;)

2. Ναίναικας, άκου "Τέταρτο, ναι"!!! :P :)

3.Α. Άει κι συ ρε... μι τα ΕΒΕΡΣ!!! Στου χουριός "ΕΒΕΡ" (μαρέις που του τουνίζς κιόλας!!!) λεν;!;!; :P

Β. Πάντως για μένα καμία απ'αυτές δεν είναι πραγματική σκηνή ανθολογίας... Αναλυτικά:

-Funny what? Funny like a clown?
Πολύ αστεία σκηνή, αλλά όχι και ανθολογίας...

-Το μονοπλάνο στο κλαμπ.
Πολύ καλό, αλλά και πάλι όχι... έχω πιο αυστηρά κριτήρια... :P

-Το φινάλε με τον Χιλ σε σπιτάκι της Πρόνοιας.
Μπααα... :P

-Ο μονόλογος στο δικαστήριο.
Μπααα Vol.2 :P

-Το γκρο πλαν του ΝτεΝίρο με το IN THE SUNSHINE OF YOUR LOVE να ακούγεται.
Πολύ rock, αλλά και πολύ μικρή σκηνή για να είναι ανθολογίας...

-Μου έχει εντυπωθεί τρομερά η δολοφονία του Πέσι με τη σπαρακική αντίδραση του Ντε Νίρο αμέσως μετά.
Στο Casino είχε πολύ καλύτερη σκηνή δολοφονίας... εκεί είναι σκηνή ανθολογίας.

-Το μοντάζ με τα πτώματα των μελών το ένα μετά το άλλο.
Εγώ στο Casino θυμάμαι τέτοια σκηνή ανθολογίας!!! Μήπως μπερδεύτηκες ή δεν θυμάμαι καλά και είχε και στο Goodfellas;;;

-Η συνάντηση στο καφέ.
Μπααα Vol.3 :P

-"Μην καταδώσεις ποτέ τους φίλους σου"
Μπααα Vol.4 :P

-Το ξεκαρδιστικό διαφημιστικό με τις περούκες :))
Απλά αστείο και Μπααα Vol.5 :P

Γ. "1Ο μόνο για παράδειγμα. Μη συζητήσω για τα υπόλοιπα"

10 τελείως άκυρα (για μένα) παραδείγματα πάντως... :P

4. Δεν ξέρω αν έκανε πιο άρτιες τεχνικά ταινίες... πάντως ποιοτικά-κινηματογραφικά αρτιότερες αμφιβάλλω να έκανε... Και το περισσότερες αριθμητικά δεν το υπολογίζω ιδιαίτερα... Τα ARSENIC AND OLD LACE και YOU CAN'T TAKE IT WITH YOU, απ΄τις υποθέσεις που διάβασα στο IMDB δεν με εντυπωσίασαν καθόλου... Βέβαια οι υποθέσεις απ΄το IMDB μπορεί να αδικούν κι όλες τις ταινίες... οπότε δεν μπορώ να τις κρίνω απ΄τη στιγμή που δεν τις έχω δει.

6. :S :S :S :P :/

7. :P :) Αν με το "Παραείναι βαριά" εννοείς αργά, ψυχοπλακωτικά (κυρίως εξαιτίας της βαρεμάρας και όχι τόσο λόγω θέματος) και ψευτοκουλτουριάρικα... συμφωνώ πως θα τα μισήσω... :P Τι το ειρωνικό έχει ο τρόπος που αντιμετωπίζει το θαύμα;!;!; Σηκώνουν τη νεκρή (πρώην) παρθένα, γάργαρο νερό αρχίζει να κυλά και ο "αμαρτωλός" πατέρας προσεύχεται με τα χέρια απλωμένα στον ουρανό...!!! Η ειρωνεία που είναι;!;!;

10. Δεν ξέρω, μπορεί... αλλά γενικά όταν μια ταινία έχει να κάνει με σκηνοθέτες ή ηθοποιούς... δεν ξετρελαίνομαι (με εξαίρεση το Ed Wood που πάλι δεν ξετρελαίνομαι, αλλά μου αρέσει πολύ)...

Α. Τα σενάρια των ταινιών του έχουν περισσότερη ουσία γι'αυτό σου δίνει την εντύπωση πως έχει και η σκηνοθεσία του...

Β. Μωρέ εντάξει, δεν λέω... "τρελός" σκηνοθέτης, αλλά για μένα τα western είναι πολύ αμερικάνικα (ακόμα κι όταν έχουν "μακαρονάδες")... Στους 20 όμως, 1000% θα τον έβαζα... Όσο για τον Jackson, ούτε καν "απλά" δεν σκηνοθέτησε βιβλία και remake... καθόλου "απλά". Σκηνοθέτησε με απίστευτη μαεστρία 3 "μη κινηματογραφήσιμα" βιβλία κι ένα απ΄τα ελάχιστα remake που είναι καλύτερα απ΄το πρωτότυπο κλασικό έργο...!!!

Γ. Λογικότατη παρατήρηση... Απαντώ: Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ δεν είναι στις 5 αγαπημένες μου ταινίες και σε σύγκριση με το FC είναι αρκετά χειρότερη. ;)

Ε. Για μένα πάντως έχεις πολύ άδικο γιατί όλες οι ταινίες που προανέφερα θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερες του FMJ.

ΥΓ: "Σου αρέσουν Χίτσκοκ, Κισλόφσκι (άλλος που έπρεπε να βάλω) και Φρίντκιν ρε;; Ανέβηκες στην εκτίμησή μου"

Πολύ κακώς!!! :P :) :/

"Κλιντ δεν έβαλες επειδή είναι Ρεπουμπλικάνος;"

Άμα ήταν έτσι όλοι οι Ρεπουμπλικάνοι καλά θα ήταν... Πιο αριστερός και φιλελεύθερος απ΄την πλειοψηφία των "Δημοκρατικών" μου φαίνεται πως είναι... Άσε που μπορεί να λέει ψέματα για να τους την σπάσει... :P

CineTV-world είπε...

Για να συμπληρώσω το προσωπικό μου top 20:

11. Kazan
12. Lean
13. Leone
14. De Palma
15. Nolan
16. Trier
17. P.T.Anderson
18. Mann
19. Burton
20. Aronofsky

lt.aldo raine είπε...

1. chaplin... spielberg... και clint.

2.δεν μπερδεύτηκα το χαζό blog σου με σύνδεσε έτσι:}

3.to μυαλό σου και ένα ευρώ

4. αυτοκτονα πραγματικά...από τις πιο όμορφες ταινίες που έχουν βγει.

5. εσύ να φας σκατά:P

6.έχεις φαντασία ρε γαμώτο...αλλα λέω αλλα καταλαβαίνεις:}

8. ε δεν τον είπα και πικρό...μπα δεν με αρέσουν οι αρκουδιάρηδες:}

9. για μένα...για σένα...για όλους.

10. μα εγώ λέω μαλακίες για μαλακίες...ετοίμασε το pc σου...έρχομαι.

11. με πιάνεις εύκολα:}

12. έτσι το αγόρι μου:P:{}"::P{{:::>::{{::::L:{P::::

lt.aldo raine είπε...

""Ratio στο gamato εννοείς προφανώς... έχω 0,74 (τον Ιούλιο έκανα εγγραφή)... εσύ πόσο; Παίζει ρόλο στο πόσο γρήγορα σου κατεβαίνει η ταινία;;; Δεν το ήξερα... Νόμιζα πως έφταιγαν μόνο οι λίγοι διαμοιραστές γιατί σε άλλες ταινίες που τις δίνουν πολλοί... κατεβαίνουν σε 1-6 ώρες (έχει τύχει και σε 20 λεπτά!!!)...""

έχει σχέση και το ratio...πρέπει να είναι τουλάχιστον 1...ούτε εγώ το ήξερα και είχα πολύ χαμηλό...χθες ξανά έκανα εγγραφει για να το κρατήσω ψιλά...βασικά τι σύνδεση έχεις??

CineTV-world είπε...

1. Για 1...!!!

2. Μήπως ήσουν από κάπου αλλού συνδεδεμένος έτσι;;; Γιατί δε νομίζω το χαζο-blog μου να συνδέει όπως να'ναι τον κόσμο...

4. Μπορεί όντως να ήταν απ΄τις πιο όμορφες ταινίες που έχουν βγει το συγκεκριμένο δευτερόλεπτο που κυκλοφόρησε... Πάντως αυτή τη χοντρομαλακία ("αυτοκτονα πραγματικά") μη την ξαναπείς σε κανέναν παρά μόνο στον καθρέφτη σου... Μόνο ένας πραγματικός καραγκιόζης θα έλεγε κάτι τέτοιο έστω και για "πλάκα"... Δεν είναι ότι θα επηρεαστεί αρνητικά κανένας και θα μπει σε σκέψεις (:/)... αλλά είναι απλά πολύ μεγάλη κακία ακόμα κι αν δεν έχει ειπωθεί ως κακία... Ειλικρινά, απ΄τις μεγαλύτερες μαλακίες που μπορεί να πει κάποιος... Ελπίζω να το καταλάβεις και να μη ξαναπείς κάτι τέτοιο.

5. Πάλι σκατά;!;!; :( :/ :P

6. Ναι ρε γμτ... αυτό είναι!!! Όχι ότι δεν ξέρεις πως να απαντήσεις και υπεκφεύγεις με τόσο "έξυπνο" τρόπο...!!! :/ :/ :/

8. Ασχολίαστο... :/ :/ :/

10. Έτοιμο είναι και σε περιμένει... :/ :/ :/

ΥΓ: Θέλει και ρώτημα;!;!; Άκου ερώτηση!!!: "βασικά τι σύνδεση έχεις??"!!! Για σκέψου λίγο... τι σύνδεση θα μπορούσα να είχα;;; Εκτός κι αν εννοείς εταιρεία...

Simply Burgman είπε...

1.Εγώ έχω 0.5!!!!Αλλά το αφήνω ανοικτό συνέχεια για να ανέβει,αν και μάλλον θα φτιάξω νέο λογαριασμό...Παίζει ρόλο,από ό,τι έχω διαβάσει...

2.Ε ρε τι έχει να γίνει.....

3.:Ο
Πού να μην το είχα πει καμιά πενταριά φορές κιόλας ρε!!Μα καλά,τόσον καιρό νόμιζες ότι είμαστε σχεδόν συνομήλικοι;;;!!:)):)):)):))

lt.aldo raine είπε...

2. για να μπαίνω στο παλιό blog του w είχα το είχα κάνει.

4. ναι...

5. θα με πείραξαν οι μελιτζάνες.

6. ναι αυτό είναι...όχι ότι αλλα γράφω και αλλα κανεις ότι καταλαβαίνεις.

8. σχολιασμένο.

10.πες του ότι έρχομαι:}

ps: ρε πόντιε...ταχύτητα εννοώ{όχι αυτή που πληρώνεις...αυτή που πραγματικά έχεις}..μιας και το ανέφερες... τι εταιρία??

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. Ου ρε μοναχοφάη...!!! :S :/ Πως γίνεται να το έχεις συνέχεια ανοιχτό και να έχεις μόνο 0.5;!;!; Από δω και πέρα εννοείς προφανώς...

2. Κάτσε να το πάρω απόφαση να κάτσω να δω 3 αργές ασπρόμαυρες ταινίες και τα λέμε... ;)

3. Δεν ξέρω γιατί ρε... αλλά σε είχα για 2-3 χρόνια μεγαλύτερο!!!

Προς Brad:

2. Έτσι α έτσι εξηγούνται όλα!!! :P

6. Τι άλλα γράφεις ρε;!;!; Πλάκα κάνουμε τώρα;;; Ας μου πει κάποιος άλλος πως κατάλαβε κάτι διαφορετικό από αυτό που κατάλαβα εγώ... Έστω κι ένας... Που είπες άλλα εσύ!!! :/ :/ :/

ΥΓ: Ρε πόντιε αυτό κατάλαβα κι εγώ... γι'αυτό έγραψα: "Θέλει και ρώτημα;!;!; Άκου ερώτηση!!!: "βασικά τι σύνδεση έχεις??"!!! Για σκέψου λίγο... τι σύνδεση θα μπορούσα να είχα;;;"... Νομίζω πως κάνει καραμπάμ... Το "Εκτός κι αν εννοείς εταιρεία..." είναι η εξαίρεση ("εκτός"!!!)... σε περίπτωση που εσύ ήσουν ο πόντιος κι εννοούσες την εταιρεία... Κι επειδή κατάφερες και με νευρίασες και πάλι: ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ... :S :S :S :/

lt.aldo raine είπε...

re malaka methismenos ise??:P
ti les?? pantos ama enoeis auto pou katalava...ante gia:}

CineTV-world είπε...

Για ποιο απ'όλα λες;;; Δεν έγραψα 1 σειρά...

lt.aldo raine είπε...

gia to ps...

Πως γίνεται να το έχεις συνέχεια ανοιχτό και να έχεις μόνο 0.5;!;!; Από δω και πέρα εννοείς προφανώς...

xa sas troo alous 1,22 parakalo:}

Simply Burgman είπε...

1.Φαντάσου πόσες κατεβάζω!!!!!!

2.:)):))

3.Έτσι...Αυτό λέει πολλά για την άποψη που πραγματικά έχεις για μένα!!:)):))

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

Ρε μλκ Brad, δεν ξέρω τι κατάλαβες και μου μίλησες τόσο προκλητικά... αλλά αυτό που εννοούσα ήταν το εξής: Πως γίνεται να έχει τόσο χαμηλό ratio αν έχει συνέχεια ανοιχτό τον H/Y και να δίνει συνέχεια ταινίες... Ποιος ο λόγος να απαντήσεις έτσι: "re malaka methismenos ise??:P
ti les?? pantos ama enoeis auto pou katalava...ante gia"...;;; Άντε πρόσεχε λίγο πως απαντάς γιατί δεν λέει βραδιάτικα...

Προς Poetuck:

1. 5-5 τις κατεβάζεις ρε;!;!; :/ :ο

3. Λες ε; Μπορεί... ή μπορεί να ήταν υποσυνείδητη επιλογή για να μην αισθάνομαι άσχημα που τσακώνομαι με κάποιον που τον περνάω 7-8 χρόνια (όχι πως είναι και τεράστια διαφορά)...

lt.aldo raine είπε...

to "re malaka methismenos ise??:P
ti les?? pantos ama enoeis auto pou katalava...ante gia" pigene se auto "" ΥΓ: Ρε πόντιε αυτό κατάλαβα κι εγώ... γι'αυτό έγραψα: "Θέλει και ρώτημα;!;!; Άκου ερώτηση!!!: "βασικά τι σύνδεση έχεις??"!!! Για σκέψου λίγο... τι σύνδεση θα μπορούσα να είχα;;;"... Νομίζω πως κάνει καραμπάμ... Το "Εκτός κι αν εννοείς εταιρεία..." είναι η εξαίρεση ("εκτός"!!!)... σε περίπτωση που εσύ ήσουν ο πόντιος κι εννοούσες την εταιρεία... Κι επειδή κατάφερες και με νευρίασες και πάλι: ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ... :S :S :S :/""


12 Οκτώβριος, 2009

CineTV-world είπε...

Και πάλι ρε... δεν μου εξηγείς γιατί μου απάντησες έτσι!!! Εσύ τι κατάλαβες δηλαδή πως είπα;!;!;

lt.aldo raine είπε...

για πλακα το είπα μωρέ..επειδή αυτά που έγραψε είναι κάπως μπερδεμένα...η τουλάχιστον εγώ μπερδεύτηκα.

CineTV-world είπε...

Ε βέβαια!!! Επειδή μπερδεύτηκες εσύ... λες: "δεν του σπάω λίγο τα νεύρα τα περάσει η ώρα"!!! :S :/ :/ :P :/

Ανώνυμος είπε...

AN KAI ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΜΟΝΟ 10 (ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΛΙΣΤΑ) ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ 10ΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
1. ΤΙΜ ΜΠΑΡΤΟΝ
2. ΑΛΦΡΕΝΤ ΧΙΤΣΚΟΚ
3. ΣΤΑΝΛΕΙ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ
4. ΜΑΡΤΙΝ ΣΚΟΡΤΣΕΖΕ
5. ΖΑΝ ΠΙΕΡ ΖΕΝΕ
6. ΓΟΥΝΤΙ ΑΛΕΝ
7. ΚΟΥΕΝΤΙΝ ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ
8. ΣΤΙΒΕΝ ΣΠΙΛΜΠΕΡΓΚ
9. ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΦΙΝΣΕΡ
10. ΝΤΑΡΕΝ ΑΡΟΝΟΦΣΚΙ
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΥΧΑΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣΗΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 3 ΠΡΩΤΕΣ)!!

lt.aldo raine είπε...

gia 5 kai 1 imoun sigouros:}
giati exi tin entiposi oti ixes kai ton mendes se paleoteri lista??

pros jack: egw den skeftome tetia pragmata re:}
kane kai kamia anartisi gia ginekes ithopious.

CineTV-world είπε...

1. Εσύ μπορεί να ήσουν σίγουρος για 1 και 5, αλλά εμένα αυτές οι δύο θέσεις μου έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση...

2. "kane kai kamia anartisi gia ginekes ithopious"

Μπααα... βαριέμαι. Αν θες γράψε τη 10άδα σου στην ανάρτηση με τους άντρες ηθοποιούς... ;)

Annie_Hall είπε...

Αλήθεια ρε Jack τι σύνδεση έχεις; :Ρ

Εγώ θέλω κανένα crash test με άντρες όμως. Κανένα κουιζάκι. Βλέπεις δεν ζητάω κουραστικά πράγματα :)

CineTV-world είπε...

1. ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΠ΄ΤΟ CINE-TV (:/ :/ :/):

Όποιος βρει τι σύνδεση έχω... κερδίζει δωρεάν 3μηνη σύνδεση...!!!

2. Εδώ έκοψα απότομα τα WCT... πιστεύεις πως υπάρχει έστω και η παραμικρή πιθανότητα να κάνω MCT;!;!; Αντί για MCT, έκανα αφιέρωμα στους 10 αγαπημένους μου ηθοποιούς και ξεμπέρδεψα... :P

3. Τώρα που είπες για κουίζ... μου ήρθε η ιδέα για φωτογραφικό κουίζ!!! Να σας βάζω φωτογραφίες από ταινίες και να πρέπει να βρείτε την ταινία (πάντως αν τελικά το κάνω, θα αργήσει λίγο μέχρι να επιλέξω τις φωτογραφίες)... πως σου φαίνεται η ιδέα; Έχεις καμιά καλύτερη; Η ερωτήσεις δεν απευθύνονται αποκλειστικά στην Annie...

lt.aldo raine είπε...

1.τη επομενη φορα που θα πάρει άδεια θα μας τα εξηγήσει:}

2. εγώ να δεις ποσο βαριέμαι:P

3. πλακα θα έχει...αρκεί να μην βάζεις καμια pic που να υπάρχει σε 122938382773 ταινίες:}

Annie_Hall είπε...

"αρκεί να μην βάζεις καμια pic που να υπάρχει σε 122938382773 ταινίες"

Ας πούμε τον Walken? :)

Καλή ιδέα και μου αρέσει αυτό το παιχνίδι! Ή κουιζάκια σαν αυτά που έβαζε ο costello, πλάκα είχαν(σε ποια ταινία έγινε αυτό). Βέβαια επιμένω στα MCT ;)

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

2. Τότε τι το ζήτησες;!;!; :/ :/ :/

3. Σύμφωνοι... μόνο σε 122938382772 ταινίες το πολύ. ;)

Προς Annie:

1. Δε βάζω κουραστικά (γι'αυτόν που τα κάνει εννοώ) κουίζ... :)

2. Επέμενε όσο θες... τελείως τζάμπα κόπος βέβαια, αλλά άμα θες εσύ να επιμένεις... :P

lt.aldo raine είπε...

2. ksero kai go..me irthe ekini tin stigmi kai to petaksa:}

3,ante akoma???

CineTV-world είπε...

3. Μάλλον για Καλοκαίρι το κόβω (το καλό πράγμα αργεί να γίνει)... ;)

W. είπε...

1. Συγγνώμη, δεν είναι τώρα σχετικά υπερεκτιμημένο ένα φιλμ που όλο λένε "αριστούργημα", "αξεπέραστο" και δεν ανήκει κανξ στα καλύτερα του Χίτσκοκ παρ'όλο που είναι ταινιάρα;; Το "υπερεκτιμημένο" είναι αναλογική έννοια... Διασκεδάζω αφάνταστα κάθε φορά που το ξαναβλέπω, αλλά του λείπει το στοιχείο του Χίτσκοκ.

2. Θες να το βάλω πέμπτο;; :/ :Ρ ;)

3. Α :)) :)) :)) ;)

Β. Αχέμ, αχέμ...

-Ου ρε!! :/ :Ρ
-Ώπα αυστηρότης! :Ρ :/
-Μπαρμπούνια! :Ρ
-Μπαρμπουνάρες! :Ρ
-Δέκα δευτερόλεπτα πλάνο και μου έχει μείνει... λέει πολλά.
-Συμφωνώ, αλλά στα ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ δεν περιμένεις ότι θα σκοτώσουν τον Πέσι. Είναι τόσο μλκοκαύλης, ψυχάκιας και κάθαρμα που πιστεύεις ότι γεννήθηκε για αυτόν τον κόσμο. Αλλά...
-Κι εκεί είχε, τα πτώματα στο αυτοκίνητο, το άλλο που κρέμασαν σε ψυγείο με κρέατα, το άλλο που βρήκαν στο σκουπιδιάρικο...
-Μπαρμπούνια! :Ρ
-Μπαρμπουνάρες!! :Ρ
-Μπαστούνια (βαρέθηκα τα μπαρμπούνια) :/ :Ρ

Αφού όλα είναι άκυρα τότε γιατί το έβαλες μωρέ το κατακαημένο το ΓΚΟΥΝΤΦΕΛΑΣ στη λίστα;; Σιγά το ταινιάκι να πούμε... Ούτε μια σκηνή της ανθολογημένης προκοπιάς δεν έχει :/ :/ :/ :Ρ :Ρ

4. Δεν κόβω να σε ενθουσιάζουν... Πάντως εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ και χαίρομαι που ο Ντόναλντ μου συμπαραστέκεται σε αυτό! :)

7. Όχι... Βασικά δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που λες... Αλλά μάλλον θα τα εκλάβεις έτσι :Ρ ;) Την ειρωνεία την είχαμε ξαναπεί παλιότερα νομίζω, σχετικά με το πως αντιμετωπίζουν το γεγονός τα μέλη της θρησκόληπτης οικογένειας... Μπορεί απλά να υπήρχε πηγή εκεί κοντά και να το νόμιζαν "θαύμα"!

10. Ααααα, όλα κι όλα, αυτή δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με υπερεκτιμημένες ταινιούλες τύπου ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑ (πέντε Όσκαρ-έλεος!!!!). Και κάτι μου λέει να τσεκάρεις και το ΧΑΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ και τη ΔΙΠΛΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ;) Είναι παλιές μεν, αλλά στο στυλ που αρέσει σε όλους μας...

Α. Μπορεί... Αλλά και η σκηνοθεσία δεν είναι τυχαία... Εξυπηρετεί και ταυτόχρονα "κατεθύνει" το σενάριο.

Β. Μμμφφ... Δε λέω, καλούληδες οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ... Αλλά τα παραμυθένια με τους εξυγενισμένους διαλόγους δεν τα μπορώ. Αν μου άρεσε ο φανταστικός κινηματογράφος γενικά θα τα λάτρευα σίγουρα... Αλλά μέχρι εκεί. Ο ΚΙΝΓΚ ΚΟΝΓΚ πάντως είναι όντώς ταινιάρα (8,5/10) και ίσως ό,τι καλύτερο έχει κάνει.

Γ. Άσχετο: έχεις δει άλλες ταινίες του Τζόρνταν;

Ε. Νιαααααααααα, δεν έχω άδικο, μπουααααααααα :/ :/ :Ρ :S :S

Υ.Γ.: Να δεις που θα πει καμία μλκία παρακάτω και θα ξανακατεβεί στην υπόληψή μου :/ :/

Σύμφωνος απόλυτα για Κλιντάρα!

W. είπε...

"γιατί πολύ απλά... ο stan ασχολείται με τον φασισμό και την πλύση εγκεφαλου και όχι με τον πόλεμο...θέλει να μας πει με λίγα λόγια...ότι τα χειρότερα γίνονται πριν από τον πόλεμο...με την πλύση εγκεφαλου και τον φασιστικό βιασμό που δέχονται οι στρατιώτεςτα {τα αποτέλεσμα τα είδατε και μονοι σας στο finale του προτού μέρους}....ο πόλεμος είναι πόλεμος...εφόσον πας είναι ""λογικό"" ότι θα κανεις φριχτά πράγματα...δεν θα πετάς χαρταετό...συνοψίζοντας...το δεύτερο μέρος είναι ""αδύναμο"" για να τονίσει ακόμα περισσότερο αυτό που θέλει να πει στο πρώτο."

Ωωωωωω! Πολύ καλή ερμηνεία! Αυτό πραγματικά μου άρεσε! +1


"α δεν ξέρω:P...δεν μπορούσα να αφήσω έξω τον ντάριο ρε:}...όσο για τον άλλον...εντάξει...για μια ταινία κανεις έτσι??:}"

Χωρίς παρεξήγηση... Αυτό το ΣΠΑ-ΣΤΙ-ΚΟ-ΤΑ-ΤΟ :} στο τέλος που αφήνεις κάθε φορά τί είναι;;;;;;;;

"δεν τα έχω πει τόσο καιρό?? πάντως εντάξει...τα γούστα μου είναι κάπως περίεργα...ας πούμε...αγαπημένος μου Κισλόφσκι...είναι ο ερασιτέχνης κινηματογραφιστής."

Δεν τα έχεις πει. Αυτό δεν το έχω δει.

"θες να τα φτιάξουμε?"

Δεν είσαι ο τύπος γαλλίδας που γουστάρω :Ρ :/

'όχι..δεν έβαλα επειδή είναι μέτριος...ρεπουμπλικανος είναι ο πούστης'

ΜΕΤΡΙΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Κι έχεις βάλει και τον σκατά τον Μπόιλ στη λίστα που μόνο δυο ταινιάρες έχει κάνει και ο,τιδήποτε άλλο έχει αγγίξει είναι ΣΚΑΤΑ.

ΟΥΤΕ ΚΟΠΠΟΛΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

lt.aldo raine είπε...

""Ωωωωωω! Πολύ καλή ερμηνεία! Αυτό πραγματικά μου άρεσε! +1""

krive logia tha skouzi o alos:}

""Χωρίς παρεξήγηση... Αυτό το ΣΠΑ-ΣΤΙ-ΚΟ-ΤΑ-ΤΟ :} στο τέλος που αφήνεις κάθε φορά τί είναι;;;;;;;;""

to idio me auto "":P""

""Δεν είσαι ο τύπος γαλλίδας που γουστάρω :Ρ :/""

mporw na gine:}

""ΜΕΤΡΙΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Κι έχεις βάλει και τον σκατά τον Μπόιλ στη λίστα που μόνο δυο ταινιάρες έχει κάνει και ο,τιδήποτε άλλο έχει αγγίξει είναι ΣΚΑΤΑ.""

ireise tha pathis anakopi:}
5 exei kanei o dany

""ΟΥΤΕ ΚΟΠΠΟΛΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!""

re to latrepsa to lost Lost in Translation...ala den tha mporousa na tin valo gia mia tenia:}

CineTV-world είπε...

Προς W:

1. Για σένα δεν ανήκει στα καλύτερα του Hitchcock... Καθαρά υποκειμενικό θέμα δηλαδή... Και δεν "του λείπει το στοιχείο του Χίτσκοκ"!!! Καραχίτσκοκ είναι!!!

2. Βάλτο και 24ο... :P

3.Β. Γκούχου, γκούχου... :/

"Κι εκεί είχε, τα πτώματα στο αυτοκίνητο, το άλλο που κρέμασαν σε ψυγείο με κρέατα, το άλλο που βρήκαν στο σκουπιδιάρικο..."

Α ναι ρε!!! Ε και πάλι, στο Casino ήταν ακόμα καλύτερη η αντίστοιχη σκηνή… :P

7. "Την ειρωνεία την είχαμε ξαναπεί παλιότερα νομίζω, σχετικά με το πως αντιμετωπίζουν το γεγονός τα μέλη της θρησκόληπτης οικογένειας... Μπορεί απλά να υπήρχε πηγή εκεί κοντά και να το νόμιζαν "θαύμα"!"

Εγώ δε θυμάμαι να είχα πει τίποτα... και δεν διέκρινα καμία ειρωνεία!!! Εκεί που ήταν χώμα, άρχισε να αναβλύζει νερό... :/

10. Μα δεν μίλησα για υπερεκτιμημένες ταινίες!!! Απλά είπα πως εμένα συνήθως δεν μου αρέσουν...

Α. Συμφωνώ και γι'αυτό τον έχω στους 10...

Β. Δεν είναι απλά "καλούληδες" οι ΑΡΧΟΝΤΕΣ (είσαι τυχερός που δεν σε άκουσε ο Trap... :P). για το είδος τους είναι μοναδικοί (πως γίνεται να μη σου αρέσει ο φανταστικός κινηματογράφος;;; Κινηματογράφος χωρίς φαντασία δε θα υπήρχε... :/). Και πως γίνεται να χαρακτηρίζεις το King Kong "ταινιάρα" με μόνο 8,5;!;!; Εκτός κι αν εννοούσες 9,5... :P ;)

Γ. Ναι: The Company of Wolves, We're No Angels (De Niro, Penn...), The Crying Game (ψυχολογικό μου άφησε αυτή η ταινία... :P), The Butcher Boy (η 2η καλύτερη ταινία για μένα), In Dreams (3η καλύτερη), The End of the Affair (όχι ολόκληρο όμως και δεν μπορώ να το κρίνω δίκαια) και The Brave One. Γενικά δεν ξετρελαίνομαι με τις υπόλοιπες ταινίες του...

ΥΓ1: Βιάστηκες να τον ανεβάσεις και συ!!! :P :)

ΥΓ2: "Ωωωωωω! Πολύ καλή ερμηνεία! Αυτό πραγματικά μου άρεσε! +1"

Η απάντηση που του έδωσα δε σου άρεσε περισσότερο;!;!; :/ :P

ΥΓ3: "Κι έχεις βάλει και τον σκατά τον Μπόιλ στη λίστα που μόνο δυο ταινιάρες έχει κάνει και ο,τιδήποτε άλλο έχει αγγίξει είναι ΣΚΑΤΑ"

Καλά, υπερβάλλεις και συ τώρα...

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

"re to latrepsa to lost Lost in Translation...ala den tha mporousa na tin valo gia mia tenia"

Αν δεν πετούσες... εξυπνάδα δε θα άντεχες!!! :/ :P

lt.aldo raine είπε...

me exis gia anhtropo pou antexi??:"}

celin είπε...

Πολυ δυσκολο το τοπ τεν σκηνοθετων!
1)Μαρτιν Σκορτσεζε
2)Φρανσις Φορντ Κοπολα
3)Αντρει Ταρκοφσκυ
4)Στανλευ Κιουμπρικ
5)Μαικλ Μαν
6)Ζαν Λυκ Γκονταρ
7)Ντεηβιντ Φιντσερ
8)Κλιντ Ηστγουντ
9)Τιμ Μπαρτον
10)Γουονγκ Καρ Βαι

Το οτι αφησα απεξω Γκιλιαμ,Αρονοφσκυ,Πολανσκυ,Ριντλει Σκοτ,Κιμ Κι Ντουκ
πολυ μου κακοφαινεται!

Βλεπω κανεις δεν ασχοληθηκε με τον Γκονταρ,παιδια ο Γκονταρ ηταν επανασταση,αντισυμβατικος,πρωτοποριακος,οραματιστης,εχω δει γυρω στις 7 ταινιες του,κ δε θα μπορουσε να λειπει απο το τοπ τεν!

celin είπε...

Ξεχασα τον Λαρς Φον Τριερ,θελω να τη διορθωσω!
Αφαιρω τον Γουονγκ Καρ Βαι κ στη θεση του μπαινει ο Λαρς
Αξιολογικα παντως,με βαση τη βαθμολογια μου,μπαινει μετα τον Κιουμπρικ

CineTV-world είπε...

1. Έχουμε 5 κοινούς αγαπημένους σκηνοθέτες στις 10άδες μας! Δεν είναι κι άσχημα... :)

2. Όσο για τον Godard... έχω δει μόλις 2 ταινίες του (Pierrot le fou και Alphaville) και μόνο η μία μου άρεσε πολύ (Pierrot le fou)... Για το Alphaville έχω εκφράσει εδώ τη γνώμη μου (και μάλιστα με επιτηδευμένα προκλητικό τρόπο για να πειράξω λίγο την Annie και τον Άλδο :P). :) Πάντως δεν ταιριάζει στο γούστο μου η nouvelle vague όπως δεν ταιριάζει και ο σουρεαλιστικός κινηματογράφος…

Cinefil είπε...

1.Charlie Chaplin
-City Lights
-Modern Times
-The Gold Rush
-The Great Dictator
-Monsieur Verdoux

2.Federico Fellini
-8 1/2
-La Dolce Vita
-Amarcord
-La Strada
-Le Notti di Cabiria

3.Stanley Kubrick
-A Clockwork Orange
-2001:a Space Odyssey
-Dr. Strangelove
-Barry Lyndon
-The Shining

4.Alfred Hitchcock
-Vertigo
-North by Northwest
-Psycho
-Notorious
-Rear Window

5.Sergei Eisenstein
-Bronenosets Potyomkin
-Ivan Groznyy II: Boyarsky zagovor
-Alexander Nevsky
-Ivan Groznyy I
-Stachka

6.Luis Bunuel
-Viridiana
-L' Age d' Or
-Un Chien Andalou
-El Angel Exterminador
-Le Charme Discret de la Bourgeoisie

7.Ingmar Bergman
-Det Sjunde Inseglet
-Smultronstället
-Persona
-Fanny och Alexander
-Viskningar och Rop

8.David Wark Griffith
-Intolerance
-Broken Blossoms
-Way Down East
-Orphans of the Storm
-True Heart Susie

9.Akira Kurosawa
-Rashômon
-Shichinin no Samurai
-Ikiru
-Ran
-Kumonosu-jô

10.Jean Luc Godard
-À Bout de Souffle
-Pierrot le Fou
-Le Mepris
-Vivre sa vie
-Week-end

Cinefil είπε...

1.FRANCIS FORD COPPOLA-Πολυ καλος σκηνοθετης, αλλα πιστευω οτι αν δεν ειχε κανει τους Νονους και την Αποκαλυψη θα περναγε, σχεδον απαρατηρητος.Αγαπημενη μου ταινια το "The Godfather"
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
The Godfather Part II (5:Αριστουργημα η 10/10)
The Godfather (5:Αριστουργημα η 10/10)
Apocalypse Now (5:Αριστουργημα η 10/10)
Dracula (4:Πολυ καλη η 8/10)
The Godfather Part III (3,5:Καλη + η 7.5/10)
2.ALFRED HITCHCOCK-Ειναι και στο δικο μου top 10.Αγαπημενη ταινια το "Vertigo".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Vertigo (5:Αριστουργημα η 10/10)
Psycho (5:Αριστουργημα η 10/10)
North By Northwest (5:Αριστουργημα η 10/10)
Strangers on a Train (5:Αριστουργημα η 10/10)
Rebecca(4.5:Πολυ καλη + η 9/10)
3.MARTIN SCORSESE-Οπως σου εχω ξαναπει, δεν με τρελαινουν ολες οι ταινιες του, αλλα εχει κανει αρκετες ταινιαρες που με αγγιξαν πολυ.Τωρα τελευταια εχει πεσει.Αγαπημενη ταινια το "Taxi Driver".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Cape Fear (3:Καλη η 7/10)
Raging Bull (1:Μετριοτατη η 2.5/10)
Taxi Driver (5:Αριστουργημα η 10/10)
Casino (3:Καλη η 7/10)
Goodfellas (4:Πολυ καλη η 8/10)
4.STANLEY KUBRICK-Ειναι και στο δικο μου top 10.Αγαπημενη ταινια το "A Clockwork Orange".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
2001: A Space Odyssey (5:Αριστουργημα η 10/10)
The Shining (5:Αριστουργημα η 10/10)
A Clockwork Orange (5:Αριστουργημα η 10/10)
Dr. Strangelove (5:Αριστουργημα η 10/10)
Paths of Glory (4:Πολυ καλη η 8/10)
5.QUENTIN TARANTINO-Τον θεωρω εναν απο τους χειροτερους σκηνοθετες ολων των εποχων.Δεν μου αρεσουν καθολου οι ταινιες του, γιατι ειναι πολυ φλυαρες και ωμα βιαιες.Η μονη ταινια του που μου αρεσε ειναι το "Reservoir Dogs".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Kill Bill (Vol.1 & Vol.2/ 1:Μετριοτατη η 2.5/10 & 0.5:Κακη + η 1.5/10)
Inglourious Basterds (1:Μετριοτατη η 2.5/10)
Pulp Fiction (1.5:Μετριοταη + η 3.5/10)
Reservoir Dogs (4.5:Πολυ ακλη + η 9/10)
Jackie Brown (0:Κακη η 0/10)
6.STEVEN SPIELBERG-Δεν μου αρεσει.Οι ταινιες του εχουν καθαρα εμπορικο σκοπο, γι'αυτο δεν ειναι τοσο καλες.Βεβαια υπαρχουν κι εξαιρεσεις.Αγαπημενη μου ταινια το "Jaws" (εξαιρεση).
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Schindler's List (3.5:Καλη + η 7.5/10)
Jurassic Park (3.5:Καλη + η 7.5/10)
Artificial Intelligence (Δεν το εχω δει)
Close Encounters of the Third Kind (3:Καλη η 7/10)
Munich (4:Πολυ καλη η 8/10)
7.DAVID FINCHER-Ταλαντουχος σκηνοθετης.Καλος.Αλλα, δεν με ενθουσιαζουν ολες οι ταινιες του.Αγαπημενη μου ταινια το "Zodiac".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Fight Club (0:Κακη η 0/10)
The Curious Case of Benjamin Button (3:Καλη η 7/10)
Se7en (4:Πολυ καλη η 8/10)
Zodiac (4:Πολυ καλη η 8/10)
The Game (Δεν το εχω δει)
8.CLINT EASTWOOD-Πολυ καλος σκηνοθετης με αρκετες καλες ταινιες στο ενεργητικο του.Αγαπημενη μου ταινια το "Milion Dollar Baby".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
Million Dollar Baby (4.5:Πολυ καλη + η 9/10)
Mystic River (4:Πολυ καλη η 8/10)
The Bridges of Madison County (4:Πολυ καλη η 8/10)
Letters from Iwo Jima (Δεν το εχω δει)
Honkytonk Man (4:Πολυ καλη η 8/10)
9.PETER JACKSON-Ταλαντουχος, αλλα οχι και τοσο σημαντικος.Η τριλογια του παντως ειναι καλη.Αγαπημενη ταινια το "The Lord of the Rings: The Return of the King".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
The Lord of the Rings:The Return of the King (4.5:Πολυ καλη + η 9/10)
King Kong (2:Απλως ενδιαφερουσα η 5/10)
The Lord of the Rings: The Two Towers (2.5:Απλως ενδιαφερουσα + η 6.5/10)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (3.5:Καλη + η 7.5/10)
Ηeavenly Creatures (Δεν το εχω δει)
10.CHARLIE CHAPLIN-Ειναι και στο δικο μου top 10.Τι να προτοπω για αυτην την μεγαλοφυια!!Σκηνοθετης, ηθοποιος, μουσικοσυνθετης, παραγωγος!!Αγαπηενη μου ταινια το "City Lights".
TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ:
The Great Dictator (5:Αριστουργημα η 10/10)
City Lights (5:ριστουργημα η 10/10)
Modern Times (5:Αριστουργημα η 10/10)
The Gold Rush (5:Αριστουργημα η 10/10)
Monsieur Verdoux (5:Αριστουργημα η 10/10)

CineTV-world είπε...

1. Αυτό που λες για τον Coppola ισχύει για τους περισσότερους καταξιωμένους σκηνοθέτες... Οποιοσδήποτε από αυτούς αν δεν είχε κάνει τις 3-4 καλύτερες του ταινίες, θα περνούσε σχεδόν απαρατήρητος... Δεν μας είπες κάτι καινούριο, ούτε ισχύει μόνο στη συγκεκριμένη περίπτωση. :p

3. Μετριότατο το Raging Bull;!;!; Τι άλλο θα ακούσω;!;!; Αν είναι αυτό μετριότατο, στα 8 1/2, Bronenosets Potyomkin, Det Sjunde Inseglet, Smultronstället (γιατί αντιγράφεις τους πρωτότυπους τίτλους απ΄το imdb κάθε φορά;!;!; Είναι εκνευριστικό να πρέπει να ψάχνω κάθε λίγο και λιγάκι για να δω ποια ταινία είναι...), Rashômon, Shichinin no Samurai, À Bout de Souffle και Pierrot le Fou θα έπρεπε να βάλω -10...

5. Ο Tarantino γράφει πολύ γαμάτους διαλόγους και η βία στις ταινίες του είναι ωμή ίσως γιατί έτσι είναι και στην πραγματικότητα... 1000 φορές οι ταινίες του παρά αυτές των Fellini, Eisenstein, Bunuel, Bergman, Kurosawa, Godard

6. Δεν έχουν καθαρά εμπορικό σκοπό!!! Τουλάχιστον όχι μόνο... Έχει κάνει μερικές από τις καλύτερες ταινίες επιστημονικής φαντασίας και πάντα συνδυάζει τα καλύτερα εφέ με συναίσθημα... Τεράστια διαφορά από Bay και Emmerich ας πούμε... Ο Scorsese έχει πει για τον Spielberg πως όλοι τους παλεύουν για να βρουν την σωστή γωνία λήψης και ο Spielberg την πετυχαίνει πάντα με την πρώτη...!!! Αυτό λέει πολλά νομίζω... Τις ταινιάρες του δεν τις φτάνουν τα -10/10 που ανέφερα πιο πάνω... :p

7. Μόνο και μόνο για το 0/10 στο υπαριστούργημα του Fincher... το -10 γίνεται αυτομάτως -100.

9. Σαν την τριλογία του Jackson δεν υπάρχει άλλη στο είδος της φαντασίας και γενικότερα είναι η 2η καλύτερη τριλογία όλων των εποχών... Όσο για τον King Kong, είναι ΤΑΙΝΙΑΡΑ!!! 1000 φορές από το ξεπερασμένο πρωτότυπο (και από τα -100/10 φυσικά:p).

Cinefil είπε...

1.Εεεε, δεν ισχυει για ολους τους καταξιωμενους σκηνοθετες...Υπερβολες...

3.Τη γνωμη μου για το "Raging Bull" την ξερεις.Αυτες οι ταινιες (8 1/2, Ποτεμκιν...) ειναι διαφορετικου ειδους και δεν μπορεις να τις συγκρινεις.Θελω ΠΑΝΤΑ να γραφω τον προτωτυπο τιτλο.Το ξερω οτι ειναι κουραστικο, αλλα μαθε και κανενα τιτλο απεξω (εγω ηδη ξερω απ'εξω πολλους).

5.Ο Ταραντινο ειναι σκουπιδιαρης και κακος αντιγραφεας και ολους αυτους τους σπουδαιους σκηνοθετες τους εχει αντιγραψει, τους θαυμαζει απεριοριστα και θα ηθελε πολυ να φτασει το τεραστιο ταλεντο τους.

6.Ο Σκορτσεζε ειναι υπερβολικος, σαν κι εσενα!

7.Την μισω αυτη την ταινια.Ειναι πολυ δηθεν!Ταχα μου cool, ταχα μου απελευθερωμενη, ταχα μου σοκαριστικη.Ενα υπερτερατουργημα ειναι.

9.Καλη ειναι η τριλογια.
Για το King Kong:
Θυμιζει περισσοτερο ριμεικ του "JURASSIC PARK", παρα του "KING KONG".Συσσωρευση δρασης και θεαματος, χωρις να δικαιολογειται η μεγαλη διαρκεια.Σαν να επισκεπτεσαι σοου σε λουνα παρκ.

Το King Kong του 1933 ειναι ΤΑΙΝΙΑΡΑ και ΥΠΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ και δεν εχει ουτε μια ρυτιδα!!!

CineTV-world είπε...

1. Για ποιον δεν ισχύει;!;!; Φαντάζεσαι π.χ. τον Chaplin να μην είχε κάνει Great Dectator, City Lights, Modern Times και Monsieur Verdoux;!;!; Ή τον Hitchcock να μην είχε κάνει Vertigo, Psycho, North by Northwest και Strangers on a Train;!;!; Τον Kubrick χωρίς 2001: A Space Odyssey, The Shining, A Clockwork Orange και Dr. Strangelove;!;!;

3.Α. Όχι, δεν ξέρω γιατί δεν σου αρέσει!!! Πότε μου είπες κάτι πέρα από την βαθμολογία σου για την ταινία;!;!; Απλά σου λέω πως δεν μου αρέσουν αυτές του "διαφορετικού είδους" και πως προτιμώ 1000 φορές το Raging Bull...

Β. Όσο για τους πρωτότυπους τίτλους είναι ξεκάθαρο πως κάθε φορά τους αντιγράφεις απ΄το imdb... Ποτέ δεν βάζεις τόνους, αλλά όλως τυχαίως στους πρωτότυπους τίτλους βάζεις όλα τα σημεία στίξης...!!! Δεν με πείθεις πως τους ξέρεις απ'έξω...

5. Είναι 1000 φορές καλύτερος από ΟΛΟΥΣ αυτούς τους βαρετούς δηθενατζήδες ψευτοκουλτουριάρηδες.

6. Όσα ξέρει ο Scorsese από κινηματογράφο εγώ και συ δεν πρόκειται να τα μάθουμε ΠΟΤΕ.

7. Τι είναι;!;!; Δήθεν είναι;!;!; Δήθεν είναι όλα τα -100/10!!! Δήθεν κουλτουριάρικα, δήθεν σοβαρά (σοβαροφανή είναι σίγουρα), δήθεν πρωτοποριακά, δήθεν γενικά... Χωρίς παρεξήγηση αλλά πρέπει να είσαι υπερβολικά συντηρητικός... αυτό μου βγάζεις τουλάχιστον... Το Fight Club είναι πολλά πράγματα που μάλλον δεν κατάλαβες... Μας δείχνει πόσο σκατά είμαστε σαν κοινωνία και πως τίποτα από όλα αυτά τα υλικά που θεωρούμε σημαντικά δεν έχει πραγματική αξία... γενικά πως είμαστε σκατά και ότι πάμε απ΄το κακό στο χειρότερο...

9. Με τίποτα δεν θυμίζει περισσότερο JURASSIC PARK!!! Και δεν έχει ΜΟΝΟ δράση και θέαμα, έχει και συναίσθημα... Πολύ κολλημένος στο παρελθόν είσαι... Σε τι είναι καλύτερο το πρωτότυπο;!;!; Σε ποιον τομέα;!;!; ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

ΥΓ: Είσαι πάνω από 40;!;!; :p

Cinefil είπε...

1.Και παλι αν οι Τσαπλιν, Χιτσκοκ κτλπ δεν ειχαν κανει αυτες τις ταινιες θα ηταν αψογοι σκηνοθετες.

3.Β.Ναι, απ'το imbd τα αντιγραφω.

5, 6, 7, 9.Πηρες φορα και αρχισες να κατηγορεις και να υποτιμας.Δεν εχω κατι να πω.

ΥΓ:Ειμαι κατω απο 30, απλα οσον αφορα τον κινηματογραφο ειμαι καπως ιδιαιτερος...

CineTV-world είπε...

1. Δεν θα είχαν την ίδια αξία (καμία σχέση)... Καθαρά σαν σκηνοθέτης (όχι σαν δημιουργός δηλαδή), ο Coppola είναι πολύ καλύτερος απ΄τον Chaplin.

3.Β. Δεν είχα αμφιβολία. Β)

5-9. Α. Ειδικά στο 6 είμαι απολύτως αντικειμενικός. Δεν είπα κάτι αναληθές... Β. Όταν κατηγορείς και υποτιμάς εσύ όμως είναι καλά... Α ξέχασα, εσύ λες απλά τη γνώμη σου!!! Μα και γω αυτό κάνω...

ΥΓ: :p

Cinefil είπε...

1."Καθαρά σαν σκηνοθέτης (όχι σαν δημιουργός δηλαδή), ο Coppola είναι πολύ καλύτερος απ΄τον Chaplin."
Διαφωνω παρα πολυ.Ο Τσαπλιν, κατα τη γνωμη μου, ειναι ο μεγαλυτερος σκηνοθετης στην ιστορια του κινηματογραφου και κανενας δεν μπορει να συγκριθει μαζι του.

5-9.Α.Δεν θελω να χαλασουμε τις καρδιες μας, γι'αυτο δεν συνεχιζω.

ΥΓ:Δεν με πιστευεις;Δεν με ενδιαφερει.

CineTV-world είπε...

1. Σαν σκηνοθέτης δεν ήταν ξεχωριστός, σαν δημιουργός ξεχώριζε (και ξεχωρίζει ακόμα). Υπάρχουν πολλοί καλύτεροί του σκηνοθέτες (Hitchcock, Coppola, Scorsese, Kubrick, Spielberg, Fincher, TARANTINO:p).

6. Γιατί να χαλάσουμε τις καρδιές μας;!;!; Απορώ που αμφισβητείς πως ο Scorsese ξέρει περισσότερα από μένα και σένα!!! Ο άνθρωπος είναι κινητή κινηματογραφική εγκυκλοπαίδεια!!! Δεν χωρά αμφισβήτηση αυτό.

ΥΓ: Δεν είπα πως δεν σε πιστεύω!!! Αν δεν σε πίστευα θα στο έλεγα... :/

Cinefil είπε...

1.Ξεχωριζει, ξεχωριζε και θα ξεχωριζει ως δημιουργος, ως σκηνοθετης, ως ηθοποιος, ως μουσικοσυνθετης, ως παραγωγος.Ενταξει να το καταλαβω για τους Χιτσκοκ και Κιουμπρικ, αλλα ειναι δυνατον να θεωρεις τον Κοπολλα, τον Σκορτσεζε, τον Σπιλμπεργκ, τον ΦΙΝΤΣΕΡ και τον απαραδεκτο ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ καλυτερους απο Τον Μεγα Τσαπλιν;!;!;!.....

6.Ειπα εγω πως αμφισβητησα τις γνωσεις του Σκορτσεζε;Απλα ειπα πως μερικες φορες ειναι λιγακι υπερβολικος.

CineTV-world είπε...

1. Κατά τα άλλα εγώ είμαι υπερβολικός...!!! :/ Είναι και παραείναι δυνατόν γιατί σαν σκηνοθέτες είναι καλύτεροι. Δεν υπήρχαν και τα μέσα στην εποχή του Chaplin... Δεν είχε τα εντυπωσιακά πλάνα... Δεν έκανε τρελά παιχνίδια με την κάμερα... Πως να το κάνουμε! Αυτή είναι η αλήθεια.

6. Όλοι οι υπόλοιποι είμαστε υπερβολικοί, ξέρω... ;) Πάντως και για το 6 μου είπες: "Πηρες φορα και αρχισες να κατηγορεις και να υποτιμας"... ενώ είπα μόνο την αλήθεια!!!

Cinefil είπε...

1.Διαφωνω πολυ, αλλα βαριεμαι να γραφω τα ιδια και τα ιδια.

6.Ενταξει, αυτο που ειπα δεν ισχυει για το 6.
Ευχαριστημενος;

CineTV-world είπε...

1. Ακόμα και να έγραφες τα ίδια, τα έχω ήδη απαντήσει... :p

6. Χοροπηδάω απ΄τη χαρά μου!!! :p :)

Cinefil είπε...

1.Σωστα...

6.:)

Ανώνυμος είπε...

(Εγώ γιατί δεν έχω σχολιάσει εδω;! ο.0)

1. Κιούμπρικ
2. Παζολίνι
3. Μπέργκμαν
4. Χίτσκοκ
5. Φορντ
6. Πέκινπα
7. Κρόνενμπεργκ
8. Χέρτζογκ
9. Λιντς
10. Κρέιβεν

Ανώνυμος είπε...

1. Καλός ο Κόπολα, αλλά για 1 δεν...
2. Εντάξει, αγαπημένος! Το Vertigo ταινιάρα!
3. Τον έχω στο top20.
4. Κορυφή!
5. Στο top30 μπαίνει, top10 με τίποτα.
6. Jaws λέμε! Πολύ καλός (ήταν).
7. Μόνο το Fight Club μου άρεσε πολύ.
8. Ό,τι έχει κάνει και είναι western, σκίζει!
9. Καλός.
10. Tον έχω στο top20. Αγαπημένο το "The Great Dictator"!

CineTV-world είπε...

(για να σε αγχώσω περισσότερο... δες κι αυτά:p :)) Β) )

2. ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ... :p
3. Βλ. 2. Β)
5-10. Καλοί, αλλά δεν είναι ούτε στην 20άδα μου. Β) :p

Ανώνυμος είπε...

2. Salo 4ever λέμε! Β)
3. Το ξέρεις πως ο Μπέργκμαν δεν γούσταρε καθόλου τον Γκοντάρ; (:p)
5-10 ΘΕΟΊ και να διορθώσεις την εικοσάδα σου... xD :p

CineTV-world είπε...

1. Δεν... στα μούτρα σου. Β) ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος δεν έχει κάνει τέτοια Υπεραριστουργήματα...!!!

2. Και όχι μόνο...

3. Κι αυτός δεν σ'έχει καν γραμμένη... :p :)

4. Μπααα... "απλά" 4ος! Β)

5. Τον κακό σου τον καιρό. <3 :p

6. (είναι και θα είναι. :@ :S)

7. Εμένα μόνο αυτό με ξετρέλανε τελείως. Όπως και να το κάνουμε είναι η 5η καλύτερη ταινία όλων των εποχών... Β)

8. Όχι...!!! MDB 4ever!!! Αλλά και Mystic River, The Bridges of Madison County (ΤΑΙΝΙΑΡΑ!!!), Flags of Our Fathers, Letters from Iwo Jima, Gran Torino, Changeling, Absolute Power, Honkytonk Man, Play Misty for Me...

9. Πάρα πολύ καλός!!! Κανένας άλλος δεν θα μπορούσε να κάνει τέτοιους Άρχοντες και τέτοιον King Kong!!!

10. Σαν δημιουργός είναι ο κορυφαίο όλων.

CineTV-world είπε...

Τα δικά σου (θα μπερδέψουμε τα μπούτια μας στο τέλος:p):

2. Ταινία που είναι μόνο για μία θέαση (γιατί απλά δεν αντέχω και δεν θέλω να το ξαναδώ:p)...

3. Όχι και δεν με νοιάζει (αν και δεν το περίμενα). Β)

5-10. Σύμφωνοι, αλλά να διορθώσεις πρώτα εσύ την 10άδα σου... :p ;)

Ανώνυμος είπε...

1. Μόνο οι δύο Νονοί κ η Αποκάλυψη μου άρεσαν πολύ.
3. Δεν με ξέρει ακόμα, γι αυτό... Β) (Τί μαλακίες λέω σήμερα...)
5. Β)
6. (πολύ θα 'θελε... :p)
7. Ό,τι πεις... Β)
8. Καλά ντε, μια κουβέντα είπαμε! :))

Ανώνυμος είπε...

"θα μπερδέψουμε τα μπούτια μας στο τέλος:p" xD xD :P

2. Δύο φορές την είδα εγώ... Β)
3. Ούτε κι εγώ το περίμενα! Έμεινα κάγκελο όταν το διάβασα...

Η δεκάδα μου είναι γαμάτη. Β)

CineTV-world είπε...

Τα δικά μου:

1. Αυτές είναι 3 από τις 4 καλύτερες ταινίες όλων των εποχών όμως... Β) O Δράκουλας σου άρεσε λίγο δηλαδή;!;!;

3. (:D :p ;))

6. (επειδή μου αρέσει να μιλάω πάντα με αποδείξεις... B) :p)

7. ... είναι απολύτως σωστό! Β)

8. Ναι αλλά ήταν άδικη κουβέντα και μένα οι αδικίες δεν μου αρέσουν... :p

Τα δικά σου:

2. Εσύ δεν πιάνεσαι... :p

Η δικιά μου είναι η Απόλυτη όμως... Β)

Ανώνυμος είπε...

1. Ε, σιγά... Δεν έχω κάνει ακόμα τις δικιές μου, γι αυτό... (μην δίνεις σημασία, μ' έπιασε η μαλακία σήμερα) Καλός ο Δράκουλας, αλλά εντάξει... δεν με ξετρέλανε κιόλας.

3. (Σου είπα, λέω μαλακίες σήμερα... Πάρε κόσμε! Β))

6. Το ξέρεις πως με έχεις αγχώσει; :p :))

7. Ας γελάσω: Χαχαχα!

8. :p
~~~~~~

2. Το ξέρω. Δεν υπάρχει άλλο τόσο γαμάτο άτομο παγκοσμίως ώστε να δει 2η φορά το Salo... B)

"Η δικιά μου είναι η Απόλυτη όμως... Β)"
Η δικιά μου είναι Απολυτότερη... Β)

CineTV-world είπε...

1. (μα δεν δίνω σημασία έτσι κι αλλιώς - είμαι ubercool:p) Εμένα με ξετρέλανε κιόλας! :p

3. (με τέτοια προσφορά πρέπει να υπάρχει μεγάλη ζήτηση... :p)

6. xD :)) :p (σου είπα: δεν το κάνω για να σχολιάζεις... Απλά ρίχνε μια ματιά! ;) )

7. Το'πες και το'κανες ρε θηρίο...!!! :p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Είμαι σίγουρος... :p ;)

ΥΓ: Η δικιά μου είναι πιο μεγάλη όμως!!! Β) :p :))

Ανώνυμος είπε...

1. (ευτυχώς!)

3. Θα την κάνω αγγλική: People, people, we are selling malakia. Would you like some?

6. Ντάξει. :)

7. Ό,τι λέω το κάνω. Πάντα. Β)

~~~~~~~~~~

2. Κι εγώ είμαι σίγουρη. Β)

ΥΓ: Δεν σου λέω να τις μετρήσουμε, γιατί βλέπω πως η δικιά μου είναι πολύ μικρότερη. ο.0 :p

CineTV-world είπε...

1. (:p)

3. ο.0 :/ :p

6. (αν θες να σχολιάζεις όμως:p :)) )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2. Πιάσε κόκκινο!!! :p

ΥΓ: Για να μην μας παρεξηγήσουν, απλά να διευκρινίσουμε πως μιλάμε για το πόσο μεγάλη αξία έχουν οι λίστες μας... και πως τελικά καταλήξαμε στο ότι η δικιά μου έχει μεγαλύτερη αξία... Β) :p ;)

Ανώνυμος είπε...

3. Έγραψες "προσφορά", διάβασα "προφορά". Άστο... Εσύ γέρασες, εγώ δεν βλέπω... ο.0 :p

~~~~~~~~

2. :p

YΓ: Επίσης, να διευκρινήσω πως είμαι κορίτσι. Β)

CineTV-world είπε...

3. Χαχαχα και χα! :@ :S :p

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ΥΓ: Σοβαρά;!;!; Μπορείς να το αποδείξεις;!;!; :p :)) ;)

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ: Σοβαρότατα! Φυσικά και μπορώ: Ζωγραφίζω καρδούλες πάνω στις αφίσες των Who. ^_^ :p

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Μπορεί να είσαι gay αγοράκι... xD :p

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ: Άντε παράτα μας ρε! Των Who είπα, όχι της Liza Minelli! :p

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Για μένα δεν έχει μεγάλη διαφορά... Β) :p :)

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ: Τώρα για να με εκνευρίσεις το είπες αυτό, επειδή έθαψα τον Σπίλμπεργκ...
~~Townshend + Moon + John = ΘΕΟΊ!!!!!!!!!!! Β)~~

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Μπορεί! Β) :p Αλλά και πάλι δεν...
~~Townshend + Moon + John = ΘΕΟΊ = ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ (λέξεις συνώνυμες:p)

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ: Δικαιολογήσαι μόνο και μόνο επειδή δεν είσαι κορίτσι... Β)

~~Τownshend + Moon + John= Τρισμέγιστοι και τιτανοτεράστιοι! Β)~~

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Φχιουξ...!!! :p

xD :)) :p ;) (και πάλι δεν συμφωνώ βέβαια...)

Ανώνυμος είπε...

"(και πάλι δεν συμφωνώ βέβαια...)"
Για την εμφάνηση λέω! Το περίεργο θα ήταν να συμφωνούσες! xD xD B)

CineTV-world είπε...

Εντάξει, συμφωνώ!!! :p ο.0 :/ ;)

Ανώνυμος είπε...

ο.0 :p xD

CreatureFear είπε...

1.David Fincher
2.Ingmar Bergman
3.Alfred Hitchcock
4.Michael Mann
5.Francis Ford Copolla
6.Martin Scorsese
7.Jim Jarmusch
8.Woody Allen
9.Brian De Palma
10.Kim Ki Dook

Αγαπημένοι σκηνοθέτες όλοι τους.Σίγουρα ξέχασα αρκετούς,ήταν και μερικοί που δεν χωρούσαν,αλλά σε γενικές γραμμές είμαι χαρούμενος με την λίστα μου! :P

CineTV-world είπε...

Τους Bergman, Allen και Kim Ki Dook τους θεωρώ υπερτιμημένους, αλλά όλα είναι υποκειμενικά... :)

Δημοσίευση σχολίου