Πρόκειται για μια αριστουργηματική διαφήμιση (κρασιού) μεγάλου μήκους που σκηνοθέτησε το 2007 o
Scorsese ως φόρο τιμής στον
Hitchcock... Το 3,5 σελίδων προσχέδιο σεναρίου με τον πρωτότυπο τίτλο "
The Key to Reserva" που τόσο καλά φυλάσσει ο
Scorsese ως κόρη οφθαλμού... δυστυχώς δεν υπάρχει στ'αλήθεια (αν και πολλοί από μας θα το ευχόμασταν).
Κατά τη διάρκεια των 8,5 λεπτών της διαφήμισης θα βρείτε αναφορές σε αρκετές ταινίες του
Hitchcock όπως:
Spellbound (η αφίσα στην αρχή),
North by Northwest (ο τίτλος αρχής, αλλά και το μουσικό σκορ που παίζει η ορχήστρα),
Young and Innocent (μόλις αρχίζει το film, κάνει zoom-out στον βιολιστή-αντί για τον "ντράμερ"...),
The Man Who Knew Too Much (προφανέστατη αναφορά που δεσπόζει καθ' όλη τη διάρκεια του film... και μόνο που βρισκόμαστε σε όπερα και η σκηνή τελειώνει με πτώση από μπαλκόνι...),
Notorious (το κλειδί),
Vertigo (το κόκκινο φλας της φωτογραφικής κάμερας σαν τις πολύχρωμες αναλαμπές του
James Stewart),
The Birds (...τα πουλιά στο τέλος!!!). Αν εντοπίσετε καμία άλλη αναφορά να μου... γράψετε μήνυμα!!!
ΥΓ: Σε περίπτωση που δεν παίζει... μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.