1000 Posts!!!



Χίλιες αναρτήσεις... 1000 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (ΟΥΑΟΥ:p) !!! Ειλικρινά μου φαίνεται απίστευτο γιατί όταν έκανα το blog πριν από 16 μήνες (1η ανάρτηση), δεν περίμενα ποτέ πως θα έκλεινα χρόνο, ούτε πως θα έφτανα τις 1000 αναρτήσεις!!! Δεν είχα καν στο μυαλό μου τέτοιους στόχους... Απλά το ξεκίνησα ΤΕΛΕΙΩΣ στο χαβαλέ...

Αυτό που θα ήθελα να ακούσω από εσάς δεν είναι ευχές, αλλά προτάσεις για να γίνει καλύτερο το blog (αλλαγές, προσθήκες)... Βέβαια οι περισσότεροι είστε bloggers και σίγουρα θα κρατήσετε όλες τις καλές ιδέες για την πάρτη σας... έστω οι υπόλοιποι... :p Επίσης είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να εκφράσετε παράπονα που μπορεί να έχετε (αν και δεν νομίζω γιατί είμαι και πολύ τέλειος ναούμε:p)... Γενικά, πείτε ότι γουστάρετε (όπως πάντα). :) Τέλος θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι η πιο αγαπημένη σας ταινία όλων των εποχών και να το αιτιολογήσετε... Η δικιά μου είναι η εξής:




The Godfather Part II: Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... Κατάφερε να είναι πιο τέλειο κι από το πρώτο αριστουργηματικό μέρος, έχει αξεπέραστη σκηνοθεσία, μοναδικές ερμηνείες, περίτεχνο σενάριο, τέλεια ανασύσταση εποχής και γενικά δεν έχει απολύτως κανένα ελάττωμα!!! Βασικά τα δύο πρώτα μέρη του ΝΟΝΟΥ δεν μου αρέσει να τα ξεχωρίζω, προτιμώ να τα βλέπω σαν μία ταινία... και στα δικά μου μάτια είναι η τελειότερη ταινία όλων των εποχών, η μόνη στην οποία έχουν πρωταγωνιστήσει οι καλύτεροι ηθοποιοί όλων των εποχών (De Niro, Brando, Pacino)...!!!

ΑΥΤΑ!!! :)