TotalFilm: The Evolution Of Brad Pitt

5 σχόλια:

Simply Burgman είπε...

Δε μοιάζει με το Μπράντο στο Νονό εδώ;;;Πάντως,πολύ καλλιτερος ηθοποιός από αυτό που του αναλογούν οι πιο πολλοί, και κυρίως τα κοριτσάκια και αυτοι που βλέπουν λίγες ταινίες για πλάκα, οι οποίο βλέπουν μόνο ττην ωραία του εμφάνιση...

Υ.Γ:Όσο μεγαλώνει γίνεται ΙΔΙΟΣ ο Ρέντφορντ!!

CineTV-world είπε...

"Δε μοιάζει με το Μπράντο στο Νονό εδώ;;;"

Ίσως... πολύ ελάχιστα όμως.

"Πάντως,πολύ καλλιτερος ηθοποιός από αυτό που του αναλογούν οι πιο πολλοί, και κυρίως τα κοριτσάκια και αυτοι που βλέπουν λίγες ταινίες για πλάκα, οι οποίο βλέπουν μόνο ττην ωραία του εμφάνιση...

Υ.Γ:Όσο μεγαλώνει γίνεται ΙΔΙΟΣ ο Ρέντφορντ!!"

Συμφωνώ απόλυτα.

Annie_Hall είπε...

Είναι γεγονός ότι ο Pitt γερνάει υπέροχα. Δεν μπορεί να φταίει μόνο το ότι μου αρέσουν οι ωριμότεροι άντρες(γεροντολαγνεία το λένε οι φίλες μου αλλά μάλλον από εμπάθεια) για το γεγονός ότι ενώ τον σιχαινόμουν, πλέον μου αρέσει κάθε χρόνο και περισσότερο.

Επίσης σε όλη την ταινία Μπραντονίζει αρκετά και φλερτάρει με το να γίνει ενοχλητικός. Αλλά σου λέει πρέπει να έχω στραβό το στόμα μου σαν να έχω πάθει εγκεφαλικό. Καλύτερα να μιμηθώ τον Μπράντο, παρά τον Σταλόνε!

CineTV-world είπε...

1. Γιατί τον σιχαινόσουν;;; Έχει παίξει σε αρκετές ταινιάρες και ήταν σε όλες τουλάχιστον αξιοπρεπέστατος...

2. "Αλλά σου λέει πρέπει να έχω στραβό το στόμα μου σαν να έχω πάθει εγκεφαλικό. Καλύτερα να μιμηθώ τον Μπράντο, παρά τον Σταλόνε!"

:)) ;)

Αλήθεια, ο Tarantino του είπε να έχει στραβό στόμα;;; Τι ρωτάω!!!

Annie_Hall είπε...

Σαν άντρας εννοώ δεν μου άρεσε καθόλου παλιά.

Παίζει το βλάχο και δεν ξέρω γιατί του ήρθε να κάνει έτσι το στόμα του. Μπορεί να του είπε ο Tarantino ο οποίος όμως είναι φρικτός όταν μιμείται προφορές. Δεν ξέρω τι σκέφτονταν...

Δημοσίευση σχολίου