24 Seasons 4-6: Celin's Review!!!





Μετά τις 3 πρώτες σεζόν... συνεχίζουμε πιο πωρωμένοι από ποτέ με την ΥΠΕΡΣΕΙΡΑ...!!! Όπως μου είπε και ο Celin για τα πρώτα επεισόδια της 4ης σεζόν:

"εφτασα ΗΔΗ ΣΤΟ ΟΓΔΟΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ! οπως μου το ειπες και οπως το διαισθανθηκα και για εδω, γ@@ει και δερνει, σημερα κανονισα να δω ενα φιλο αλλα ηδη το μετανιωσα [ΥΠΕΡΒΑΛΛΩ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!!] γιατι θα ηθελα πολυ να κανω ενα αφιερωμα all day στον τεταρτο κυκλο!

Αρρωστια ο Αλμειντα, τον ειδα και συγκινηθηκα, πολυ ξενερωσα που τον παρατησε η γυναικα! Μυριζομαι και εδω θανατο Αλμειντα, για να δουμε.. εχει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ, ΚΑΛΟΥΣ "ΚΑΚΟΥΣ", ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ.


Η αληθεια ειναι πως σε ολους τους κυκλους συμβαινει αυτο, αλλα μετα τον πρωτο, νομιζω οτι εδω συμβαινει περισσοτερο. Μη δινεις πολυ βαση στη βαθμολογια μου, τη λατρευω αυτη τη σειρα και μου ειναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να ξεχωριζω κυκλους. Αλλα εχει ξεπερασει ελαχιστα τον δευτερο κυκλο και κοντευει να ξεπερασει και τον τριτο, το αν τελικα θα τα καταφερει -συμφωνα με τη γνωμη μου παντα- θα στο πω στο τελος.

Παντως ειναι εξωφρενικη η χαρα που νιωθω καθε φορα που ξεκιναει καθε επεισοδιο, δεν εξηγειται, σχιζοφρενη με εκανες σα τη κορη της Ντρισκολ! Μου λειπει ο Σαπελ... και ο Αλμειντα, στην αρχη! Η κορη του Τζακ δε μου λειπει και τοσο!!"

+ Κριτική της 4ης σεζόν

ΥΓ: Ακόμα σε ζηλεύω που βλέπεις τώρα για πρώτη φορά την 4η σεζόν και που έχεις μπροστά σου την υπερτέλεια 5η...!!!