24 Seasons 1-3: Celin's Review!!!



Ο Celin άρχισε πρόσφατα να παρακολουθεί την πρώτη σεζόν Της ΥΠΕΡΣΕΙΡΑΣ και όπως ήταν απολύτως αναμενόμενο... ξε-τρε-λά-θη-κε. Μέχρι στιγμής έχει δει σχεδόν τη μισή σεζόν (11 επεισόδια μέχρι και χθες το βράδυ) και την έχει σχολιάσει ως εξής:

"με εφαγες με την εμμεση προπαγανδα σου[!] κ τελικα ειδα τα πρωτα 6 επεισοδια του 24... κ εχω να πω ενα μπραβο στον εαυτο μου που "τσιμπησα" γιατι η σειρα δε παιζεται! της ποπης γινεται, τιγκα στις ανατροπες κ στη δραση [αν κ καταλαβα με τη μια οτι αυτος που εμφανιζοταν ως πατερας του κοριτσιου ηταν κακος] ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΕΙΡΑ, προβλεπω να γινεται η δευτερη αγαπημενη μου μετα τα Lost!!
this badass rules!!!"



"μολις ειδα το 11 επεισοδιο, ρε φιλε με κατεστρεψες, τι σειρα ειναι αυτη? το ηξερα οτι θα μου αρεσει αλλα δε περιμενα τοσο, ουτε περιμενα να πωρωθω τοσο πολυ με τον Σαδερλαντ, ΠΟΣΟ ΑΠΑΙΧΤΟΣ ΕΙΝΑΙ??? επισης η σκηνοθεσια κ η παραγωγη εν γενει, δε καταλαβαινεις οτι βλεπεις σειρα, ακομα κ κατι Prison Break [το οποιο σου εχω πει οτι μου αρεσε πολυ] μοιαζουν με προχειρες παραγωγες μπροστα του! τη πατησες κ εσυ ομως, θα σε ζαλιζω τωρα συνεχεια, γιατι καθε φορα που ξεκινω κατι που με ενθουσιαζει, δεν το αφηνω μεχρι τελους [μολονοτι δε θα εχω πολυ ελευθερο χρονο απο δω κ περα] οχι τιποτα αλλο, αλλα δε θα εχω χρονο για αλλες ταινιες!"

Celin σε ζηλεύω σε απίστευτο βαθμό ρε τυχερέ που το βλέπεις για πρώτη φορά τώρα που τελειώνει η σειρά... αλλά χαίρομαι που σου αρέσει τόσο πολύ και ειλικρινά σου λέω πως δεν έχεις δει απολύτως τίποτα ακόμα από το 24... ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!