Pacific Rim - Personal Opinion



Επιτέλους κατάφερα και είδα την - κατά τη γνώμη μου - πιο πολυαναμενόμενη ταινία της προηγούμενης σεζόν! Άργησε που άργησε να βγει στις αίθουσες της χώρας μας (φυσικά πρώτα έπρεπε να προβληθεί σ'όλες τις υπόλοιπες χώρες και μετά εδώ), άργησα να το δω και γω... και το αποτέλεσμα όλο αυτό τον καιρό ήταν απλά να βαρεθώ να περιμένω να το δω και να ανυπομονώ όλο και λιγότερο... Και φυσικά στο τέλος απογοητεύθηκα απ΄αυτό που είδα... Δεν ξέρω αν με κούρασε που ήταν γεμάτο κλισέ... Άλλωστε το περίμενα αυτό... το είχα διαβάσει σε πάρα πολλές κριτικές... Όπως επίσης και για το "όχι και τόσο προσεγμένο" σενάριο... Πραγματικά οι (σπαστικοί) χαρακτήρες και οι διάλογοι ήταν λίγο ότι να'ναι (προς τη μέση μάλιστα που έκανε λίγο κοιλιά, ήταν πιο εμφανές το πρόβλημα)... και οι ερμηνείες δεν βοηθούσαν καθόλου... Ειδικά η Κικούτσι ήταν για γέλια και για κλάματα (αλλά με τέτοιο αστείο επίθετο ήταν λογικό)... Από την άλλη όμως δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις σ'αυτούς τους τομείς από μια ταινία με τεράστια ρομπότ που πολεμούν γιγάντια τέρατα (αν και στον επερχόμενο Godzilla θα δούμε πολύ καλύτερες ερμηνείες λογικά - και γενικά θα είναι πολύ καλύτερο από κάθε άποψη)...


Το θέμα ήταν ότι δεν εντυπωσιάστηκα ιδιαίτερα ούτε κι από τις σκηνές δράσης...!!! Όχι πως δεν ήταν καλές, αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας... Δεν ξέρω, ξενέρωσα τόσο πολύ από την αναμονή; Ίσως επειδή είχα δει κι όλα τα trailers... δεν ξέρω... πάντως δεν εντυπωσιάστηκα. Με κούρασε να βλέπω συνεχώς νέον φώτα και μάχες κατά τη διάρκεια της νύχτας...!!! ΌΛΟ νύχτα (είναι γνωστό πως σε όλες τις ταινίες που απαιτούν πολλά εφέ, "όλως τυχαίως" οι περισσότερες μάχες λαμβάνουν χώρα αφού πέσει ο ήλιος - προφανέστατοι οι λόγοι)...!!! Δεν πρέπει να είχε πάνω από 2-3 σκηνικά στο φως της ημέρας (και μιλάμε για κάτι αποσπάσματα δευτερολέπτων από ειδήσεις)... Επίσης δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα ούτε και τα τέρατα με το σκοτεινό δέρμα και τις φωσφορίζουσες γλώσσες, το φωσφοριζέ αίμα... και γενικά τα φωσφοριζέ εντόσθια...!!! Όλα πάνω-κάτω ίδια μου φαινόντουσαν... απλά άλλαζε το κεφάλι τους ουσιαστικά... Φυσικά δεν μου άρεσε και η τελική μάχη στο βυθό του ωκεανού! Χάθηκε τελείως η προοπτική και το τεράστιο μέγεθος των ρομπότ και των τεράτων (που ερχόντουσαν όλο και μεγαλύτερα στο τέλος, αλλά έμοιαζαν όλα ίδια)...!!!


(πραγματικά αυτό με το σπαθί ήταν πολύ χαζό που το θυμήθηκαν προς το τέλος - πριν δεν το είχαν;)

Με λίγα λόγια ήταν αρκετά παιδικό... Θα μου πει κάποιος (και τελείως μεταξύ μας θα έχει και δίκιο), όλα αυτά δεν τα κατάλαβες απ΄τα trailers που είδες; Ναι! Απλά δεν ήθελα να το παραδεχτώ και προτιμούσα να ελπίζω πως θα μου αρέσει περισσότερο το τελικό αποτέλεσμα... Εγώ θέλω να βλέπω τέρατα σε πολυσύχναστους δρόμους γεμάτους ανθρώπους... Αν όλοι οι άνθρωποι κρύβονται σε καταφύγια (κάτι που ήταν λογικό να συμβαίνει βέβαια μετά από τόσα χρόνια επιθέσεων), τι να το κάνω; Απλά να βλέπω δύο γίγαντες να παλεύουν σε άδειους δρόμους με νέον φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας; Δεν είχε καμία σχέση με την ζοφερή ατμόσφαιρα που είδαμε π.χ. στο 1ο teaser του Godzilla... Εκεί μπορώ να ελπίζω πως θα δω την ταινία που περιμένω και θέλω να δω (το έχω 1ο στο φετινό αφιέρωμα με τις πολυαναμενόμενες ταινίες βέβαια)... Προφανώς τα Jaegers την κάνουν πιο παιδική την ταινία, οπότε καλύτερα μόνο Kaiju...

Υ.Γ. με όσα έχω γράψει, θα νομίζετε πως δεν μου άρεσε καθόλου... αλλά δεν ισχύει! Απλά όταν περιμένω μια ταινία πως και πως (και την έχω 1η σε αφιέρωμα με πολυαναμενόμενες ταινίες) και στο τέλος δεν μου αρέσει όσο θα ήθελα, στέκομαι στα αρνητικά για να δικαιολογήσω γιατί δεν ξετρελάθηκα... Κατά τ'άλλα μου άρεσε αρκετά! Απλά όχι όσο περίμενα και ήθελα (και προφανώς πλέον δεν με ενδιαφέρει αν θα βγει sequel)... Ααα κάτι που ξέχασα... η αγαπημένη μου σκηνή της ταινίας, ήταν το origin της Mako Mori (η μικρούλα έπαιζε πολύ καλύτερα απ΄την Κικούτσι)... Αυτά! Ήρθε η ώρα να σας στείλω με την βαθμολογία μου (έχω ξαναπεί πως δεν είμαι ιδιαίτερα αυστηρός με τέτοιες ταινίες - άλλωστε για παιδική ταινία ήταν πολύ καλή - απλά εγώ θα προτιμούσα να είναι πιο σκοτεινή και πιο ενήλικη - και με λιγότερα νέον φωτάκια:p)...
Προσωπική αξιολόγηση: 7.5/10


| Pacific Rim Posts | 2012-2013: Top 35 Upcoming Movies | Top 10 Movie Monsters |