TotalFilm: Dustin Hoffman - Best Movie Roles



Με αφορμή το Barney's Version, το TotalFilm έκανε αφιέρωμα στους 20 καλύτερους ρόλους που ερμήνευσε ο Dustin Hoffman! Από την συγκεκριμένη 20άδα οι 10 πιο αγαπημένες μου ταινίες είναι:

1. Papillon (1973)

2. Marathon Man (1976)

3. Straw Dogs (1971)

4. Rain Man (1988)

5. All The President’s Men (1976)

6. Midnight Cowboy (1969)

7. Lenny (1974)

8. Kramer vs. Kramer (1979)

9. The Graduate (1967)

10. Tootsie (1982)


Από τις 20 ταινίες δυστυχώς δεν έχω δει τις εξής 4: Little Big Man, Straight Time, Death Of A Salesman και Runaway Jury. Πάντως ειδικά τη δεκαετία του '70 έπαιξε σε ταινιάρες (όπως όλοι οι μεγάλοι ηθοποιοί) και αισθάνομαι λίγο άσχημα που δεν τον έχω στους 10 πιο αγαπημένους μου (αναμφισβήτητα είναι καταπληκτικός ηθοποιός)... Για κάποιο λόγο όμως ποτέ δεν ξετρελαινόμουν με τις ερμηνείες του, όσο εξαιρετικές κι αν ήταν!

ΥΓ: Α και μην μου πει κανένας τίποτα για το Kramer vs. Kramer λόγω της αδικίας που έγινε εις βάρος του Apocalypse Now... Εννοείται πως είναι ανύπαρκτο μπροστά στο αντιπολεμικό αριστούργημα του Coppola, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι πολύ καλή ταινία... Έτερον εκάτερον...