Top 9 Lost Movies - Movies I Haven't Seen



Επειδή κάνω όλο λίστες με ταινίες που έχω δει, τώρα είπα να πρωτοτυπήσω και πάλι (psonara alert) και να κάνω μία με ταινίες που δεν έχω δει!!! Έτσι, για αλλαγή βρε αδερφέ... 9 ταινίες που δεν έχω δει λοιπόν και που για κάποιο λόγο δεν μπορώ να βρω με τίποτα:

9. Die Blechtrommel (1979)



8. In the Heat of the Night (1967)



7. Birdman of Alcatraz (1962)



6. Hush...Hush, Sweet Charlotte (1964)



5. Les Yeux Sans Visage (1960)



4. Fukushû Suru Wa Ware Ni Ari (1979)



3. Mishima: A Life in Four Chapters (1985)



2. Raise the Red Lantern (1991)



1. Lola Montès (1955)



Φυσικά δεν έχω άποψη για τις συγκεκριμένες ταινίες, αλλά και οι 9 μου φαίνονται εξαιρετικές! Βέβαια δεν είναι καθόλου απίθανο να τις δω και να μην μου αρέσουν όλες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα (θα πρέπει πρώτα να τις βρω)... Πάντως όσοι έχετε δει κάποια/κάποιες από αυτές, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας (χωρίς spoilers :p)... Άλλωστε τις 3 από τις 9 εσείς μου τις προτείνατε (την 8η και την 7η ο fvasileiou και την 6η ο argiris-cinefil)...