Ελληνική Τηλεόραση: 14/12-19/12












ΚΥΡΙΑΚΗ
21:00 Twelve Monkeys (ALTER, 9.5/10=Μην το χάσει κανένας :/)

ΔΕΥΤΕΡΑ
21:00 Withnail and I (ET1, - ), Swordfish (STAR, 7/10)

ΤΕΤΑΡΤΗ
21:00 Lara Croft: Tomb Raider (STAR, 6/10)
23:15 Seven (STAR, 9/10)

ΠΕΜΠΤΗ
21:00 The Prestige (STAR, 8.5/10)
23:15 Malena (NET, 8/10)
24:00 Ali G Indahouse (ALTER, 6/10)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

23:00 S1m0ne (ALPHA, 6.5/10)
24:00 Punishment Park (ET1, - )

ΣΑΒΒΑΤΟ
21:00 Shark Tale (STAR, 7/10),
23:00 Sleepers (ALPHA, 9/10)
24:30 Quiz Show (ET3, 8.5/10)

22 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Tα πιθήκια τα έχασα. Άρχισα να το βλέπω και μετά κόλλησα στον υπολογιστή :( Το έχω ξαναδεί βέβαια, οπότε μικρό το κακό.

Σήμερα έχει ταινιάρα και χαλάλι και στον Παπακαλιάτη που δεν θα δω :/ Όποιος δεν έχει δει το Withnail and I καλό θα ήταν να μην κανονίσει τίποτα άλλο γι΄απόψε.

Εβδομάδα Brad Pitt διανύουμε;

lt.aldo raine είπε...

έχει ωραίες ταινίες αυτή η εβδομάδα.

το simone πρέπει να είναι η 3 φορα μέσα στον μηνα που το δείχνουν.

Simply Burgman είπε...

Πολύ καλή εβδομάδα...

Τους Πίθηκους τους είχα δει παλιά και δε θυμάμαι τίποτα.

Το Prestige είναι ταινιάρα!!!Μην επεκταθώ πολύ και παρασυρθώ..!!:Ρ

Έχει την Withnail στην τηλεόραση;;;?!:Ρ;)

lt.aldo raine είπε...

βασικά θυμάμαι ότι από ταινία το είχε πάρει...μάλλον αυτό πρέπει να είναι.

geok.24 είπε...

EXAΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 12 ΠΙΘΗΚΟΥΣ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ "ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ" Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ) ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΣΕ DVD!!
ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΘΗΚΟΥΣ (SEVEN, PRESTIGE, MALENA KAI SIMONE) ΟΣΟ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΕΣ (SWORDFISH KAI LARA CROFT)!!
H WITHNAIL ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ NICKNAME THΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ή ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΗΣ Ή Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑ!!

CineTV-world είπε...

Προς Annie (και προς όλους):

1. Εγώ τους 12 ΠΙΘΗΚΟΥΣ τους έχω στη συλλογή μου (ταινιάρα-χαλαρά η καλύτερη της εβδομάδας), οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσω να το δω...

2. Δεν έκατσα να δω Withnail and I (παλιότερα είχα δει λίγο), δεν μπορώ να δω ταινία στην τηλεόραση όταν αρχίζει στις 9, είναι πολύ νωρίς... Απ΄τις 10 και μετά...

3. Το Punishment Park πρέπει να είναι πολύ γαμάτο. Ο Εκσιέλ γράφει τα καλύτερα πάντως...

Ανώνυμος είπε...

Βοήθεια στο "Twelve monkeys" δεν πολυκατάλαβα το τέλος...
Μπορεί να βάλει κάποιος spoiler;;
8/10, διότι δεν κατάλαβα το φινάλε και κάτι δε μου άρεσε στο σύνολο... :-P!

CineTV-world είπε...

***SPOILER***Το μικρό παιδάκι στο αεροδρόμιο ήταν ο Bruce Willis και είδε το θάνατό του...!!!***SPOILER***

Την πρώτη φορά που το είδα νύσταζα πάρα πολύ και δεν μου άρεσε, τη 2η έπαθα μεγάλη πλάκα...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πρώτη φορά το είδα φέτος και μπορώ να πω ότι μου άρεσε, δηλαδή δε νύσταζα, διότι ήθελα να είμαι σε εγρήγορση, καθώς η ταινία ήθελε σκέψη. Πάντως θα ήθελα να τη βρω και να την έχω...
Τέλος η βαθμολογία μου παραμένει ίδια και ευχαριστώ για το spoiler bauer24!!!!

CineTV-world είπε...

Παρακαλώ... αλλά με τέτοιο σενάριο και τέτοιο φινάλε (και σκηνοθεσία και ερμηνείες...), αξίζει καλύτερη βαθμολογία...

ΥΓ: Εγώ το έχω φυσικά... :P

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω... Ίσως είναι τόσο εγκεφαλικό που δεν μπορώ να το κατανοήσω... :-P!
Φυσικά και είναι εκπληκτική ταινία. Πολύ καλή σκηνοθεσία και φοβερές ερμηνείες ο Bruce Willis μου αρέσει :-P!, και φυσικά έχει μια δυνατή πλοκή και ανατρεπτική εξέλιξη, αλλά πιστεύω ότι ταινίες πάνω σε ιούς είναι καλύτερες το "28 days later..." και το "Cabin fever" :-P! Ελπίζω να μη φρίκαρες... Χα, χα!

CineTV-world είπε...

Ε λίγο όσο να'ναι φρίκαρα... :P

ΥΓ: 28 days later 8/10 και Cabin fever 7/10. :P

Ανώνυμος είπε...

Είμαι λίγο παρακμιακός... :-P!
Υ. Γ.: Το "28 days later..." το ίδιο και το "Cabin fever" 8/10.

lt.aldo raine είπε...

είχε ιού στο cabin fever?? πάντως είναι καλύτερο από το hostel.

CineTV-world είπε...

Από πότε είναι καλύτερο το 7 απ΄το 8;;; :P

lt.aldo raine είπε...

από τότε που το 8 πάει στο hostel:P

CineTV-world είπε...

Για το φτηνό είδος του νομίζω πως το άξιζε... είχε πολύ πλάκα!!! :P :/

lt.aldo raine είπε...

εγώ όμως που λατρεύω το είδος...βαρέθηκα:}

CineTV-world είπε...

Δε με νοιάζει. :P

Ανώνυμος είπε...

Ναι, It.aldo raine είχε και ιό... αλλά ας μη βάζουμε στο "Hostel" 8... Το "Cabin fever" από κάθε άποψη είναι καλύτερο. Δε λέω ότι και το "Hostel" δε μου άρεσε, αλλά αυτό παίρνει το 7.
Επίσης το "Twelve monkeys" 9άρι...
Το "Malena" αξίζει 9
Το "Se7en" ταινιάρα... 10!!
Και -ντροπή μου- έχασα το "Sleepers", διότι είχε το ομότιτλο remake του "Black Christmas" (6.5).

CineTV-world είπε...

Ο καθένας αξιολογεί με το δικό του τρόπο και με βάση το προσωπικό του γούστο και καλό είναι να μην κολλάμε στις βαθμολογίες... Δεν βλέπουμε ταινίες για να το παίζουμε κριτικοί κινηματογράφου στο τέλος...

Ανώνυμος είπε...

Ε, ναι αυτό εννοείται φίλτατε bauer24. Για παράδειγμα την πρώτη φορά που είδα τη "Malena" ήθελα να της βάλω 20/10, διότι ξέρεις τι ευαίσθητες πτυχές μου άγγιξε;;;
Σίγουρα ο καθένας έχει το δικό του γούστο, αλλά όπως και να το κάνουμε μια ταινία που είναι καλή θα αρέσει σε άλλους περισσότερο σε άλλους λιγότερο... Τώρα εντάξει το ένας βαθμός πάνω το ένας βαθμός κάτω δε σημαίνει και πολλά... Απλώς στη μία ταινία έλειπε μια μικρή λεπτομέρεια που η άλλη την είχε...!!

Δημοσίευση σχολίου