ΝήSOS-Trailer

17 σχόλια:

geok.24 είπε...

ΛΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ?? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΕΡΣΙ ΤΟ BANK BANG KAI TO ΠΕΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΕΝΩ ΦΕΤΟΣ Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΩΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ (ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ 28 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ) ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΛΙΓΟ Ο "ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΣΜΟΣ" ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ!!

CineTV-world είπε...

Δεν ξέρω, μπορεί... το trailer μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.

ΥΓ: Δεν έχω δει καμία απ΄τις ταινίες που αναφέρεις!!! :/ :)

W. είπε...

Εμένα πάντως μου φαίνεται χάλι με το συμπάθιο. Η μισή ελληνική σόουμπιζ+ένα προσχηματικό σενάριο=τρελά φράγκα.

Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ είναι το καλύτερο ελληνικό που είδα τα τελευταία 5 χρόνια.

CineTV-world είπε...

Προς Ιάσωνα:

Δηλαδή ολόκληρη η ελληνική σόουμπιζ αποτελείται μόνο από 24 ηθοποιούς;;; Εμένα μου φάνηκε πολύ γαμάτο (ειδικά για Ελλάντα) και στην τελική δεν είναι λίγες οι καλές κωμωδίες που έχουν προσχηματικό σενάριο... οι περισσότερες τελείως προσχηματικό έχουν!!! Για θύμισέ μου: Ποια κωμωδία ξεχώρισε φέτος το Καλοκαίρι... αυτή με τον Ελληνοαμερικάνο λέω, που δεν είχε καθόλου προσχηματικό σενάριο...!!! :/ :/ :/

W. είπε...

Τουλάχιστον εκεί το ανέπτυσσε πολύ γαμάτα (βλέπε πρωτότυπα), είχε πολύ καλή σκηνοθεσία για το είδος της, ηθοποιούς με ταλέντο, έξυπνους διαλόγους... Θα μου πεις γιατί να μην το έχει αυτό εδώ. Δεν ξέρω, φοβάμαι πολύ κάτι τέτοια, μου θυμίζουν τηλεοπτικές σειρές φτιαγμένες για τη μεγάλη οθόνη. Μακάρι να κάνω λάθος κι αν κάνω θα γράψω ανάρτηση με τη φωτό του Άρνι και τίτλο "Ο καλύτερος"!!!!!

geok.24 είπε...

ΡΕ ΚΟΣΤΕΛΟ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΑΝΚ BANG (ΑΥΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ) ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΕΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ??
Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΚΑΙ ΦΑΝΗΚΕ ΠΩΣ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ "(Τ)ΣΟΥΛΑ ΕΛΑ ΞΑΝΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΗ ΔΩ ΞΑΝΑ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ "ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ" ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ!!

CineTV-world είπε...

Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ "χανεκίζει" ή είναι η ιδέα μου; Αν έχω δίκιο (ως συνήθως :/)... γιατί δεν ήσουν προετοιμασμένος γι'αυτό που παρακολούθησες;

geok.24 είπε...

NAI KAΠΟΥ "ΧΑΝΕΚΙΖΕΙ" ΑΛΛΑ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΩ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ FUNNY GAMES ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΟ FUNNY GAMES!! ΟΠΩΣ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΘΥΜΙΖΕ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ, ΑΚΟΥΓΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΣΑΝ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΥΣΑ, ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΚΡΕΑΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΥΤΟΦΑΓΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ) ΜΠΟΥΡΔΑ!!

lt.aldo raine είπε...

ti simeni to xanekizi??

CineTV-world είπε...

Προς Geo:

"ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΚΡΕΑΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΥΤΟΦΑΓΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ) ΜΠΟΥΡΔΑ!!"

:)) :/ :/

Προς Brad:

Μάντεψε...

Annie_Hall είπε...

"Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ είναι το καλύτερο ελληνικό που είδα τα τελευταία 5 χρόνια."

Καλύτερη από τον Κυνόδοντα ή δεν το είδες; Ο Κυνόδοντας μου άρεσε πάρα πολύ και ναι Χανεκίζει ελαφρά και αυτό μόνο κακό δεν είναι! Αν είναι να παίρνουν στοιχεία από κάποιον οι Έλληνες δημιουργοί ας παίρνουν από τον καλύτερο και να κάνουν τόσο δυνατά πράγματα!

"ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΚΡΕΑΣ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΡΕΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, ΚΟΝΤΕΨΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΥΤΟΦΑΓΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ (ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ) ΜΠΟΥΡΔΑ!!"

Νομίζω αυτός ήταν ο σκοπός. Για μένα δεν το πέτυχε τα σκεφτόμουν στο φούρνο, τη σούβλα, με πατατούλες... Α φοβερή μικρού μήκους είχε πριν Το Κακό στην Εποχή των Ηρώων. Κακές Λέξεις νομίζω την έλεγαν.

Το Νήsos φαίνεται αξιοπρεπές. Θα το δω σίγουρα λόγω Σίφνου(πήγα το καλοκαίρι και θα τη δω νοσταλγικά).

lt.aldo raine είπε...

"" Χανεκίζει""

epitelous katalava ti simeni:P

W. είπε...

Δεν έχω δει ακόμη τον ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ... Αλλά μόλις πριν από λίγο είδα μια αμερικάνικη ταινιάρα!

Annie_Hall είπε...

Ποια; Γιατί αφήνεις το σχόλιο μισό; Ελπίζω να μην είναι τίποτα άκυρο και φοβάσαι την κατακραυγή :Ρ

lt.aldo raine είπε...

καλά σε λέει ρε w..αυτές τις μαλακίες τις κάνω μονο εγώ:P

W. είπε...

Άντε να το πω αν και ήθελα να το βρει ο Τζακ... DISTRICT 9.

Θα σχολίασω αναλυτικά αργότερα, αλλά ένα έχω να πω: Έχει την καλύτερη ανδρική ερμηνεία της χρονιάς για μένα.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

"ναι Χανεκίζει ελαφρά και αυτό μόνο κακό δεν είναι!"

Δεν το είπα ως κακό, αλλά ως δεδομένο... Αυτή την αίσθηση μου έδωσε το trailer...

Προς W:

Να τη σχολιάσεις όσο θες, αλλά καλύτερα στην ανάρτηση με τις ταινίες που είδα τον περασμένο μήνα...

Δημοσίευση σχολίου