CineMonth - September (2009)


ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ (9.5/10 & 9/10):















ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ (8.5/10, 8.5/10 & 8/10):














ΚΑΛΕΣ (7/10):














ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΛΕΣ (6/10):















ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ:














9.5/10
και 6/10 αντίστοιχα...

Eυχαρίστως να συζητήσουμε για όποια ταινία θέλετε...


ΥΓ: Όλες οι αφίσες είναι υπερσύνδεσμοι...

82 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Ρε κοίτα να δεις που τα ξαφέρφια μας βλέπουν τις ίδιες ταινίες! Βάλε ρε τσιγκούνη μισό ακόμη στον Quentin. Να μπει στο blog δηλαδή και να παρεξηγηθεί θέλεις;

Συμφωνώ πολύ με το District 9(άντε ίσως έκοβα το μισό). Για τον Trier θα τα πούμε από Παρασκευή. Δύσκολη κατάσταση πάντως και σίγουρα θα διαφωνήσουμε...

Είδες το Dod Sno; Δεν ήταν πολύ αστείο;

firefist_aris είπε...

Μηπως ξερετε ποτε καταφθανει το District 9 στην Ελλαδα;

Annie_Hall είπε...

Στις 22/10 μαζί με τα Julie & Julia και τον Κυνόδοντα.

firefist_aris είπε...

Eυχαριστω.Γιατι κατι μου λεει πως θα δουμε και παλι τη Μεριλ Στριπ στα βραβεια;;;

Annie_Hall είπε...

Γιατί θα τη δούμε ;)

firefist_aris είπε...

Για αυτο το Julie&Julia...Eχουν ακουστει καλες κριτικες γενικα.Μαλλον οχι στα οσκαρ αλλα χρυσες σφαιρες σιγουρα.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. "Ρε κοίτα να δεις που τα ξαφέρφια μας βλέπουν τις ίδιες ταινίες!"

Αφού ξέρουν από ταινίες... :P ;)

2. Ξέρεις πολύ καλά γιατί αφαίρεσα μισό βαθμό απ΄το IB... μη λέμε πάλι τα ίδια. Και στην τελική, ας μπει αυτός κι ας παρεξηγηθεί μετά... δε με νοιάζει. :P :/

3. Όταν έχω την ίδια βαθμολογία σε 2 ταινίες δε σημαίνει απαραίτητα πως μου αρέσουν το ίδιο... έκαστη στο είδος της... :P ;)

4. Το Antichrist ήταν η πρώτη ταινία του Trier που δεν άρεσε και τόσο στον ξάδερφο... ;) :P :)

5. Όχι δεν ήταν πολύ αστείο. Αν ήταν πολύ αστείο δε θα έβαζα μόνο 6... :P :/

6. Συμφωνώ πως θα είναι και πάλι υποψήφια η Meryl Streep. Γίνεται να μην είναι;!;!; Έχω την εντύπωση πως αν μια χρονιά δεν παίξει σε καμία ταινία... δε θα δούμε oscars!!! :P

Annie_Hall είπε...

4. Ο δικός μου ξάδερφος είναι μπερδεμένος πολύ με τον Αντίχριστο. Μέχρι τη μέση είναι πολύ καλό και με φοβερές σκηνές, ιδιαίτερα η πρώτη(έτσι μου είπε τουλάχιστον ;) ). Επηρεάστηκε πάντως πολύ και άσχημα από την ταινία.

5. Το Dod Sno μου φάνηκε αστείο, όχι από την άποψη της κωμωδίας, αλλά με τον αρρωστημένο τρόπο που είναι αστείες οι ταινίες με ζόμπι. Τι δεν ήταν πολύ αστείο; Νορβηγικά(!), ναζί(!!), ζόμπι(!!!)... Μπάντζι τζάμπινγκ με εντόσθια... Συζήτηση για το αν κάποιος επηρεάζεται από το δάγκωμα εφόσον ο παππούς του ήταν Εβραίος, με τα ζόμπι δυο μέτρα πιο πέρα... Όλη η ταινία ένα splatter, κακόγουστο αστείο είναι!!! Καλά είμαι υπερβολική. Είχα καιρό όμως να δω ζομποταινία και μάλιστα καλή! 7 θα της έβαζα εγώ.

6. Έχεις τόσα καντάρια δίκιο!

CineTV-world είπε...

4. Κι εμένα ο ξάδερφός μου (:)) ;) :/) μου είπε πως μόνο η εναρκτήρια σκηνή είναι αριστουργηματική και από κει και πέρα μια μετριότητα (σχεδόν)... 3-4 και καλά προκλητικές σκηνές (πρόκληση για την πρόκληση δηλαδή) και αυτό ήταν όλο. Αυτά απ΄τον ξάδερφο... ;) :/

5. Planet Terror και πάλι Planet Terror (9/10)... 1000 φορές πιο αρρωστημένα αστείο, πιο splatter και γενικά ανώτερο από κάθε άποψη.

6. Όπως πάντα άλλωστε!!! :P :/ :/

CineNaupigos είπε...

Από αυτά που έχεις δει και συ βάζω τις εξής βαθμολογίες:

*Inglorious Basterds 9/10 (δύσκολο το βλέπω να ανεβαίνει στο επόμενο επίπεδο, αλλά καλύτερα να περιμένουμε μερικά χρόνια να δούμε αν θα γίνει κλασσικό όπως κ το Pulp Fiction)

*Coraline 7/10 :Με ενυπωσίασε πολύ αλλά με χάλασε απίστευτα το διπλό δυνητικό φινάλε. Ο Χένρι Σέλικ πάντως ξανα-μάγεψε (όχι όσο στον Εφιάλτη, αλλά αρκετά πολύ), αποδεικνύοντας πως εάν θέλουν, οι εταιρίες μπορούν να φτιάξουν εναλλακτικές αλλά ομόρφες ταινίες. Προφανώς όμως προτιμούν τα σίγουρα λεφτά (βλ. Μαδαγασκάρη 2). Αποστομωτική η σκηνή πάνω από τον κήπο του "άλλου πατέρα".

Άλλες ταινίες που είδα τελευταία:

*"9" 6/10: Ξεκινάει εντπωσιακά, συνεχίζει με καλές ιδέες και τελειώνει με ένα φινάλε που σου αφήνει μια ευχάριστη γλυκόπικρη γεύση, αλλά δυστυχώς το πολύ αδύναμο σενάριο και η έλλειψη κεντρικού άξονα αφήγησης (δεν υπάρχει όυτε κάποιο σοβαρό McGuffin!!) αναγκάζει την ταινία να επαναλαμβάνεται συνεχώς. Ευτυχώς αυτό το γεγονός δεν καταστρέφει την ταινία αλλά είναι όπως και να το κάνεις είναι μεγάλο μέιον. Κρίμα για τους ενδιαφέροντες χαρακτήρες.

*Μανχάταν 9/10: Απίστευτο εγκεφαλικό γέλιο από τον Γούντι Άλλεν με ατάκες που ακόμη τις θυμάμαι και γελάω. Ρεαλιστική καταγραφή των σύγχρονων σχέσεων (προσωπικά άγγιξε και τις δικές μου ανησυχίες και προσωπικά προβλήματα σε αυτό το κομμάτι). Αλλά το καλύτερο σε αυτήν την ταινία ήταν η κινηματογράφηση μιας εκ των ομορφότερων πόλεων του κόσμου ως ο βασικότερος χαρακτήρας της ταινίας... Η κλασσική σκηνή καρτ-ποστάλ δίπλα από την γέφυρα είναι απλώς πανέρμορφη.

*Το κορίτσι με το τατουάζ 7/10 : Ποιοτικό μπλοκμπάστερ που βάζει τα γυαλιά σε μετριότητες παρομοίου θέματος από την άλλη μεριά του Ατλαντικού. Υποδειγματική σκηνοθεσία με αποτέλεσμα να υπάρχει αμείωτη αγωνία για την τελική εξέλιξη του μυστηρίου. Οι 2:30 ώρες πέρασαν νεράκι, αν και η λύση ενός των θεμάτων του μυστηρίου στο τέλος ήταν πολύ απότομη (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον). Μεγάλο ατού της ταινίας η γοητευτική γυναικεία φιγούρα της αφίσας και του τίτλου, ένα απίστευτης ευφυίας ημί-τρελο πλάσμα που πρέπει να το δείτε για να το πιστέψετε..!!

Υ.Γ. Μπάουερ και Annie-Hall που είδατε τα ζόμπι-ναζί;;

lt.aldo raine είπε...

""Το Dod Sno μου φάνηκε αστείο, όχι από την άποψη της κωμωδίας, αλλά με τον αρρωστημένο τρόπο που είναι αστείες οι ταινίες με ζόμπι. Τι δεν ήταν πολύ αστείο; Νορβηγικά(!), ναζί(!!), ζόμπι(!!!)... Μπάντζι τζάμπινγκ με εντόσθια... Συζήτηση για το αν κάποιος επηρεάζεται από το δάγκωμα εφόσον ο παππούς του ήταν Εβραίος, με τα ζόμπι δυο μέτρα πιο πέρα... Όλη η ταινία ένα splatter, κακόγουστο αστείο είναι!!! Καλά είμαι υπερβολική. Είχα καιρό όμως να δω ζομποταινία και μάλιστα καλή! 7 θα της έβαζα εγώ.""

και μονο που τα διαβάζω...πεθαίνω:}
και δεν είσαι καθόλου υπερβολική{μονο 7 ρε??}...απλά του jack δεν του αρέσουν τα ζόμπι.

ρε jack...δεν ξέρω γιατί...αλλα κάθε φορα που διαβάζω το ""
ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ"" γελάω:}

""Planet Terror και πάλι Planet Terror (9/10)... 1000 φορές πιο αρρωστημένα αστείο, πιο splatter και γενικά ανώτερο από κάθε άποψη.""

εντάξει ρε συ...όσα λεφτά ξόδεψε ο robert σε τυρόπιτες και προφυλακτικά...ξόδεψε ο άλλος για να κάνει ολόκληρη ταινία.

ps: το basterds είναι καλύτερο από το pulp.

ps: και ο woody κλασική αξια...δεν νομίζω να έχει κάνει κακή ταινία.

lt.aldo raine είπε...

το περίμενα να μην σε αρέσει το synecdoche ...τα αλλα του kaufman σε άρεσαν??

W. είπε...

1. Ρε τον Έιμπρααμς... Φαν του ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ δεν ήμουν και φαν του ΣΤΑΡ ΤΡΕΚ με έκανε!

2. Τώρα το είδες το ΦΑΡΕΝΑΪΤ;; :/ :P Πάντως δεν το θυμάμαι... Έχω να το δω μια δεκαετία.


3. Μόνο 7 στον ΚΛΕΦΤΗ;;;;; :/ :/ :P
Πάντως δεν αποκλείω να αναθεωρήσω κι εγώ μόλις το ξαναδώ...

4. Πολλά έβαλες στη ΣΥΝΕΚΔΟΧΗ, εγώ ένα 2.5 με επιείκεια :/ Και να φανταστείς ότι ο Κάουφμαν μου αρέσει πολύ!

5. Αύριο ή μεθαύριο θα δω και το DISTRICT 9... Πάντως, κι εμένα μου αρέσουν πολύ συνήθως οι ταινίες του Λαρς.

Ανώνυμος είπε...

EXOYME ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΤΑΡΑΝΤΙΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΔΕΚΑΡΑΚΑΙ (ΟΠΩΣ KAI TO UP ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ), ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ STAR TREK, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ (ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ) ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΚΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΙΚΟΥΕΛ) ΑΛΛΑ ΤΟ CORALINE ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΚΑΛΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!! ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΣΙΝΕΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΡΦΑΝΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΑ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ (ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟΣ) ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΗΤΑΝ ΕΞΥΠΝΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ (ΝΟΜΙΖΩ) ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ!!

Ανώνυμος είπε...

"και ο woody κλασική αξια...δεν νομίζω να έχει κάνει κακή ταινία"
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 1 ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ JASON BIGGS KAI TH CHRISTINA RICI ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ!!
ΠΡΟΣ ΝΑΥΠΗΓΟ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ "9" ΔΕ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΠΟΛΥ, ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΕΙΔΙΚΑ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΥΦΟΣ ΑΞΙΖΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΝΧΑΤΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ (ΟΧΙ Η 2η ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ MATCH POINT) OΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ 10!!!

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

1. Το έγραψες σωστά το inglorious (που είναι λάθος στη συγκεκριμένη περίπτωση)... :P Πάντως για μένα είναι ήδη καλύτερο.

2. Και μένα μου άρεσε, αλλά δεν με εντυπωσίασε όπως στον "Εφιάλτη"... και γι'αυτό έβαλα και 7. Πάντως το "Μαδαγασκάρη 2" είχε την πλάκα του (7/10)...

3. Δεν έχει τύχει να δω καμία απ΄τις υπόλοιπες ταινίες που γράφεις... :/ :)

ΥΓ: Αν σου έλεγα στο Σάντανς θα με πίστευες;;; :P :/ :/ :)

Προς Brad:

1. Και τι έχουν για να μου αρέσουν;;; Προτιμώ βρικόλακες και κανίβαλους... :P

2. "ρε jack...δεν ξέρω γιατί...αλλα κάθε φορα που διαβάζω το ""
ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ"" γελάω"

Αφού χιουμοριστικό είναι, αυτή είναι η φυσιολογική αντίδραση... Και γω γελάω όταν το βλέπω...

3. Δεν είναι πρόβλημα του Rodriguez αυτό... :P :/

4. Δεν ξετρελαίνομαι με τα σενάρια του Κaufman, αλλά και οι 5 προηγούμενες ταινίες που έχω δει μου άρεσαν περισσότερο. Ειδικά το Confessions of a Dangerous Mind και το Eternal Sunshine of the Spotless Mind θεωρώ πως είναι οι καλύτερες δουλειές του μέχρι στιγμής (από 8,5/10 και στα 2). Για σένα ξέρω, όλες "αριστουργήματα"... :P

Simply Burgman είπε...

To DISTRICT 9 πράγματι είναι εξαιρετική ταινία.Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα στο μέλλον να θεωρείται κλασική.Ανυπομονώ να δω το ΜΟΟΝ,το οποίο φαίνεται θαυμάσιο.

CineTV-world είπε...

Προς W:

1. Συμφωνώ απόλυτα... αλλά απ΄τον άνθρωπο του LOST όλα να τα περιμένεις!!! Να φανταστείς πως πέρα απ΄τον Κερκ και τον Σποκ, δεν είχα κανέναν άλλο ακουστά... και δεν ήξερα το χαρακτήρα κανενός. Ούτε ότι είναι μισός άνθρωπος ο Σποκ, ούτε ότι υποτίθεται πως δεν έχει ανθρώπινα αισθήματα και πως δεν πρέπει να τα εξωτερικεύει... απολύτως τίποτα. Άντε να δούμε αν θα είναι φανταστική και η συνέχεια...

2. Ε πάντα εσύ να αργείς;;; :P ;)

3. Δυστυχώς δεν μου φάνηκε να αντέχει στο χρόνο... Ήταν παλιό και φαινόταν παλιό και όχι με την καλή έννοια όπως σε άλλες περιπτώσεις... Άσε που μου θύμισε και λίγο Ξανθόπουλο!!! Φαντάζεσαι να έχανε και ποδήλατο;;; "Όχι για μένα, για τη φουκαριάρα τη μάνα μου που δεν έχει πόδια και την μεταφέρω με το ποδήλατο"... :P :)) :/

4. Στην αρχή ήταν αρκετά καλό, αλλά και μετά που άρχισαν τα χαζοπαράξενα (τα περισσότερα τελείως επιτηδευμένα και δήθεν)... ορισμένα είχαν ενδιαφέρον και κάποιες στιγμές έβγαζε συναίσθημα... και όλες οι ερμηνείες ήταν κορυφαίες. Πάντως η σκηνή που μου έσπασε τελείως τα νεύρα ήταν όταν πήγε στο νοσοκομείο να δει την κόρη του κι αυτή η μαλάκω άρχισε να του λέει τις παπαριές που της είχαν δασκαλέψει!!!

5. Ταινιάρα το D9 (για τον ξάδερφο πάντα :P ;)).

Προς Geo:

1. Αφαίρεσα μισό απ΄το Inglourious λόγω του τέλους (αναφέρομαι πιο συγκεκριμένα στο αφιέρωμα που έκανα στην ταινία...), αλλά δε θέλω να επανέλθω σ'άυτη τη συζήτηση γιατί την έχουμε εξαντλήσει τελείως με την Annie και τον Brad... :)

2. Το Drag Me to Hell (το είχα στις ταινίες που είδα τον Αύγουστο) δεν μου άρεσε γιατί μου έσπασε τελείως τα νεύρα η και καλά επιτηδευμένη χαζομάρα του... δεν ήταν καθόλου αστείο κάθε λίγο και λιγάκι να βλέπουμε το στόμα της πρωταγωνίστριας να σαλιαρίζει με το στόμα της "καλόγριας"... αηδιαστικά κακόγουστο θα το χαρακτήριζα και όχι αστείο.

3. Το MATCH POINT όντως είναι ταινιάρα (9/10 για μένα)...

CineTV-world είπε...

Προς Poetic (:P :)) :))):

Συμφωνώ απόλυτα.

ΥΓ: :)) :)) :))

Simply Burgman είπε...

Ποιος είναι ο Poetic;

CineTV-world είπε...

Μου αρέσει που το συνεχίζεις κιόλας!!! Αν δεν είσαι εσύ (όχι πως έχω αμφιβολία), που ήξερες ότι αναφέρομαι σε σένα;;; :P :))

Simply Burgman είπε...

Α,λες για εκείνον τον παλιό που έγραφε εδώ;;Άκουσα ότι δε θα ξαναφανεί,δεν ξέρω τι απέγινε....

CineTV-world είπε...

Εγώ ξέρω (άλλαξε ψευδώνυμο και avatar :P)...

ΥΓ: Αν δεν είσαι ο Poetic γίνε μέλος στο blog... :)) :)) :P

Simply Burgman είπε...

Οκ,δε γίνομαι....

CineTV-world είπε...

:)) :)) :P ;)

CineTV-world είπε...

Ο Poetic κάνει την πάπια τώρα!!! :)) :)) :))

Simply Burgman είπε...

Ειδα για δεύτερη φορά το Blade Runner και αναθεώρησα πλήρως.Τεράστια ταινία,αν και καλύτερη από την Οδύσσεια, προφανώς ( ; ), δεν είναι. Καλά,το τελευταίο 20λεπτο είναι ανεπανάληπτο,βγάζω το καπέλο του Σκοτ και του κάνω χίλιους τεμενάδες.Από τις πιο ωραίες σκηνοθεσίες που έχω δει ποτέ μου!!!!!

Υ.Γ:Διάβασα σε ένα μπλογκ από αυτά που έχει ο Γ. στους συνδέσμους του,μια κριτική για τους Μπάστερδους.Ειλικρινά,μεγαλύτερο θάψιμο δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου!!!

CineNaupigos είπε...

Προς Bauer:

1.Χαχαχα έγραψα ανορθόγραφα τον ανορόγραφο τίτλο της ταινίας του Ταραντίνο!! :-P ;-)

2.Η πρώτη Μαδαγασκάρη (6/10) βλεπόταν κυρίως λόγω των απίστευων πιγκουίνων. Την δεύτερη δεν την είδα, την παίζαμε στην ΑΥΡΑ αλλά βαρέθηκα την ζωή μου (ήταν κ μεταγλωτισμένο)

3.Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;;;;;;; Δεν έχει δει το Μανχάταν;;;;;;;;;; Όπως είσαι τρέξε νοίκιασε το!!!!!!!!!! :-P (να μην το πω και εγώ καμιά φορα;; Όλο εσύ το λες!!)

Υ.Γ. Όχι βέβαια δεν θα σε πίστευα! Εκτός εάν είσαι δημοσιογράφος... ;-)

Υ.Γ.2 Το "ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ" που το σκέφτηκες;; :-))

Υ.Γ.3 Ρε σου αρέσει το Confessions of a Dangerous Mind;; Το είχα δει μικρός, το είχα λατρέψει, αλλά νόμιζα ήμουν μόνος σε αυτόν τον κόσμο... Απίθανοι στους ρλολους τους ο Κλούνεϊ, η Ρόμπερτσ και φυσικά ο Σαμ Ρόκγουελ!! 8/10 (παλαιότερα 9/10)

Υ.Γ.4 Το Φάρεναιτ το είδες σε κινηματογράφο;; Το λεώ γιατί τυχαία βγήκε πριν ίγο καιρό σε επανέκδοση.

Προς Fauntleroy:

Όντως κ εμένα για Ποέτικ μου κάνεις. Άμα όντως είσαι, που έχει χαθεί τόσο καιρό;; Τελείωσες εξεταστική;; Νύχτες Πρεμιέρας πήγες τελικά;; Άμα δεν είσαι, συγγνώμη για την ενόχληση.

Προς όλους:

Μήπως έχετε λατρέψει ολίγον υπερβολικά τον καινούριο Ταραντίνο;; Μήπως να τον ξαναδώ;;

Το District 9 είναι επιστημονικής φαντασίας;;

Annie_Hall είπε...

"Μήπως έχετε λατρέψει ολίγον υπερβολικά τον καινούριο Ταραντίνο;; Μήπως να τον ξαναδώ;;"

Ναι να τον ξαναδείς! Αν δεν σου αρέσει πολύ πάρε τον Jack να σου γράψει εναλλακτικό τέλος :Ρ (Jack μην περεξηγηθείς)

"Το District 9 είναι επιστημονικής φαντασίας;"

Ναι αλλά διαφορετική από τις συνηθισμένες.

"ΥΓ: Αν σου έλεγα στο Σάντανς θα με πίστευες;"

Ναι, ναι κι εγώ στο Σάντανς!

"εντάξει ρε συ...όσα λεφτά ξόδεψε ο robert σε τυρόπιτες και προφυλακτικά...ξόδεψε ο άλλος για να κάνει ολόκληρη ταινία."

Καλά που άρχισε να αγοράζει προφυλακτικά και σταμάτησε στα πέντε παιδιά. Άσε που αν δεν αγόραζε και τότε, τα παιδιά θα ήταν της Rose :/

"Αφαίρεσα μισό απ΄το Inglourious λόγω του τέλους"

Φτου σου!

"Υ.Γ:Διάβασα σε ένα μπλογκ από αυτά που έχει ο Γ. στους συνδέσμους του,μια κριτική για τους Μπάστερδους.Ειλικρινά,μεγαλύτερο θάψιμο δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου!"

Κι εγώ το διάβασα. Άκυρη και με κακία αλλά όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί να αρέσει σε όλους το παστίτσιο. Άλλοι προτιμούν πιο εκλεπτυσμένα πιάτα!

Ανώνυμος είπε...

2. ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΕΞΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ DRAG ME TO HELL, ΔΕ ΤΟ ΘΥΜΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΔΕΙ, ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥς ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!! ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ (ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ) ΜΕ ΣΕΝΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ CRANK 2!! ΦΟΒΑΜΑΙ!! ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΠΟΛΥ!! ΜΗΠΩΣ ΧΑΝΩ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΜΟΥ?? ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ UWE BOLL!!
Υ.Γ.: POETIC = FAUNTLEROY?? ΠΑΝΤΩΣ Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΗΡΩΑΣ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΖ)!!

lt.aldo raine είπε...

""ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 1 ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ JASON BIGGS ΚΑΙ ΤΗ CHRISTINA ΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ!!""

δηλαδή ευτυχώς που δεν τα έχω δει:}

""Και τι έχουν για να μου αρέσουν;;; Προτιμώ βρικόλακες και κανίβαλους... :P""

τα πάντα έχουν...ιερόσυλε...και βρικόλακες και κανίβαλους και λυκάνθρωπους αγαπάμε.

για kaufman: εννοείτε:} εκτος το Eternal Sunshine of the Spotless Mind...που είναι υπέρ αριστούργημα.

""Μήπως έχετε λατρέψει ολίγον υπερβολικά τον καινούριο Ταραντίνο;; Μήπως να τον ξαναδώ;;""

όχι όσο του αξίζει:}

""Κι εγώ το διάβασα. Άκυρη και με κακία αλλά όπως και να το κάνουμε δεν μπορεί να αρέσει σε όλους το παστίτσιο. Άλλοι προτιμούν πιο εκλεπτυσμένα πιάτα!""

εκτος και άμα τους αρέσει το παστίτσιο...και απλά πρέπει να δείχνουν ότι δεν τους αρέσει...για ευνόητους λόγους...

προς geok:

μαρή συντρόφισσα...πως πάει το φανταριλίκι??
ελπίζω να μην σε κόλλησαν στρατοκαυλιλικη:}

Simply Burgman είπε...

Παιδιά,ο Poetic δεν υπάρχει πια...Ζήτω ο Donald Fauntleroy Duck,ο πιο αγαπημένος,αξιολάτρευτος,πολύπλευρος και ανθρώπινος ήρωας της 9ης τέχνης!

Ναυπηγέ,το District 9 είναι επ.φαντασίας και είχε κάποια κενά στην υπόθεση, που μου απέτρεψαν το 10.Πάντως,έχει πολλά νοήματα και είναι από τις καλύτερες ταινίες του είδους τα τελευταία χρόνια.Ο Poetic μου είπε ότι τέλειωσε σήμερα την εξεταστική, που έδινε μια βελτίωση, και γενικά τα πήγε σπατά!!

Για την κριτική που διάβασες κι εσύ Άννι, ο τύπος μου φάνηκε πολύ δήθεν κι εμπαθής.Αφού στις 10 τοπ ταινίες του έχει όλες του Ταρκόφσκι!!!!Αυτό νομίζω λέει πολλά για το γούστο του(δε λέω ότι είναι καλό ή κακό,αλλά σίγουρα περίεργο...)

CineTV-world είπε...

Προς Donald Poetuck (:P):

"Καλά,το τελευταίο 20λεπτο είναι ανεπανάληπτο"

Σιγά ρε... στο 2001 είναι απείρως ανώτερο το τελευταίο 20λεπτο...

ΥΓ: Για ποιο blog λες;;;

Προς Ναυπηγό:

1,3, ΥΓ. ;) :P

2. Πλάκα έχει και το 2...

ΥΓ2: Στο Σάντανς!!! :P :/ :/

ΥΓ3: Ε γιατί να μη μου αρέσει; Μια χαρά ταινία είναι... η ταινία στην οποία ο Ρόκγουελ απέδειξε πως είναι καλός ηθοποιός... Άσε που αρέσει πολύ και σε 1-2 φιλαράκια μου και δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει πως δεν του άρεσε... Όχι, δεν είσαι ο μόνο λοιπόν.

ΥΓ4: Ξέρω για την επανέκδοση, αλλά όχι... ;)

Α. Ρε μην έχεις αμφιβολία, ο Poetic (που χάθηκε εξαιτίας μου) είναι... Δεν υποψιάζομαι, δεν το πιστεύω, το ξέρω πως είναι αυτός...

Β. "Μήπως έχετε λατρέψει ολίγον υπερβολικά τον καινούριο Ταραντίνο;; Μήπως να τον ξαναδώ;;"

Όχι και ναι... ;) :P

Γ. "Το District 9 είναι επιστημονικής φαντασίας;;"

Καλά ρε Ναυπηγέ δεν έχεις δει trailer (πάτα την αφίσα);;; Επιστημονικής φαντασίας κοινωνικο-πολιτικο-ρομαντικό σχόλιο είναι!!!

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. "Ναι να τον ξαναδείς! Αν δεν σου αρέσει πολύ πάρε τον Jack να σου γράψει εναλλακτικό τέλος :Ρ (Jack μην περεξηγηθείς)"

Γιατί να παρεξηγηθώ; Σου έχω δώσει την εντύπωση πως δεν έχω χιούμορ; :P Άσε που εμένα μου άρεσε όχι απλά πολύ, αλλά πάρα πάρα πολύ... απλά πιστεύω πως θα ήταν τέλειο με το άλλο τέλος...

2. "Ναι, ναι κι εγώ στο Σάντανς!"

Φαντάζεσαι να καθήσαμε και δίπλα-δίπλα σε καμιά προβολή και να μην το ξέρουμε;!;!; :P :/ :/

3. "Φτου σου!"

Ανταποδίδω τους "χαιρετισμούς"... ;)

4. "δεν μπορεί να αρέσει σε όλους το παστίτσιο. Άλλοι προτιμούν πιο εκλεπτυσμένα πιάτα!"

Εμένα πάλι μου φάνηκε σαν το πιο εκλεπτυσμένο cine-παστίτσιο...!!!

Προς Geo:

2. :)) ;) :P

Προς Poetuck:

1. Με το 9,5/10 που έβαλα στο D9 συμφωνείς;

2. Επαναλαμβάνω: Ποιο blog;;;

Simply Burgman είπε...

"Σιγά ρε... στο 2001 είναι απείρως ανώτερο το τελευταίο 20λεπτο.."

Δεν είδες τι έγραψα;Το ότι δεν είναι καλύτερο από την Οδύσσεια δε σημαίνει τίποτα,είναι σα να λέμε ότι ο χρυσός είναι πιο φτηνός από την πλατίνα...

"Προς Poetuck"

Αυτό ήταν πολύ καλό!!:))

Το Cinessence λέω...Μπες και διάβασε κριτική.

CineTV-world είπε...

1. Είδα τι έγραψες, αλλά μου έκανε εντύπωση που εντυπωσιάστηκες τόσο πολύ απ΄το τελευταίο 20λεπτο του BR ενώ του 2001 το τέλος είναι απείρως ανώτερο... Πάντως αν δω χρυσό και πλατίνα, δε θα κοιτάω την πλατίνα... :P ;)

2. Καλό μπορεί να ήταν, αλλά δεν μου απάντησες αν συμφωνείς με το 9,5...

ΥΓ: Όσο για την "κριτική" για το IB... έχω να πω τα εξής (αντιγραφή επικόλληση κάποιων σημείων απ΄το προφίλ μου):

"Βαρέθηκα τους βαρετούς σοβαροφανείς ανθρώπους, τους "δήθεν"... τους και καλά ψαγμένους (ψευτο)κουλτουριάρηδες, τους ακροδεξιούς, τους ανήθικους ηθικοπλάστες"...

Simply Burgman είπε...

1.Πράγματι εντυπωσιάστηκα, γιατί είχε απίστευτη ατμόσφαιρα,φωτισμό,μουσική και γενικά ήταν γαμάτη!Η Οδύσσεια είναι κάτι τελείως διαφορετικό και δε θέλω να το συγκρίνω με τίποτα άλλο!Και γιατί δεν θα κοιτάς την πλατίνα;Αφού αυτή είναι πιο πολύτιμη....:/:/:/:S:S

2.Δικό σου είναι ή του ξάδερφου το 9.5;Πάντως,εγώ 9 του έβαλα,λόγω των σεναριακών κενών που ανέφερα...

Υ.Γ::)):))
Αν διάβασες και στα σχόλια,κάτι τέτοια του είπα κι εγώ...

CineTV-world είπε...

1. Α ναι;!;!; Ε τότε μλκ θα έκανα!!! :/ :/ :)

2. Τι δικό μου, τι του ξάδερφου... ίδιο αίμα, ίδιο γούστο... ;) :P Προσωπικά πάντως, δεν μου φάνηκε να έχει ουσιαστικά σεναριακά κενά για να αφαιρέσω ολόκληρο βαθμό...

ΥΓ: Οπότε συμφωνούμε...

Ανώνυμος είπε...

"μαρή συντρόφισσα...πως πάει το φανταριλίκι??
ελπίζω να μην σε κόλλησαν στρατοκαυλιλικη:}"
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΜΕ ΤΡΙΓΥΡΝΑΕΙ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ, ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΟΣ ΛΟΧΑΓΟΣ :)) !!
Υ.Γ.1: ΠΟΤΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣTIS AIΘOYΣE TO DISTRICT9, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΑ ΠΑΡΩ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΔΕΙΑ Η ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΩ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ (ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΤΖΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΖΟΥΛΙΑ ΜΕ ΜΕΡΙΛ ΣΤΡΙΠ, ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΚΑΝ ΦΟΞ, ΤΟ ΕΤΣΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΓΟΥΝΤΣΤΟΚ, ΤΗ ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ ΣΕ ΒΑΘΙΑ ΝΕΡΑ, ΤΟΝ ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΦΙΣΕΣ Ή ΤΡΕΪΛΕΡ ΤΟΥ D9 ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ)!!
Υ.Γ.2: ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ INFORMANT KAI AN KAI TH BΡΗΚΑ ΚΑΛΗ ΤΑΙΝΙΑ (ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ, ΑΝ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΪΜΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΟΣΚΑΡ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΥΡΙΩΣ) ΗΤΑΝ ΚΑΠΩΣ "ΠΑΡΑΞΕΝΗ" ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠOΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΧΑΝΕΣ ΤΗ ΜΠΑΛΑ, Ο ΝΤΕΪΜΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΣΚΕΨΕΙΣ "ΤΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΚΑΘΟΝΤΑΝ" (ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ), ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΣAN ΠΙΟ ΑΝΑΛΑΦΡΟ INSIDER!!
Y.Γ.3: ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΠΕΤΑΩ ΣΤΟ ΑΣΧΕΤΟ ΓΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!!

CineTV-world είπε...

ΥΓ1: Για 22/10 ξέρω... και προτείνω να είναι η 1η σου επιλογή...

ΥΓ3: Πότε έδωσα τέτοια εντύπωση ρε Geo;!;!; Το μόνο που μπορεί να με ενοχλήσει είναι ερωτήσεις σαν κι αυτή... :P ;) Ακόμα και να πει κάτι κάποιος που μπορεί να μη μου αρέσει εμένα, θέλω πραγματικά να λέγεται... δεν υπάρχει λογοκρισία εδώ, οπότε ο καθένας είναι ελεύθερος να πει ότι γουστάρει χωρίς να σκέφτεται αν θα με "ενοχλήσει" ή όχι... :) Εδώ δέχομαι τα τελείως άσχετα... εσύ που λες για ταινίες θα με ενοχλούσες;!;!; Και ειδικά η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν είναι μόνο για να σχολιάσουμε τις ταινίες που είδα εγώ μέσα σε ένα μήνα, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη ταινία που έχει δει οποιοσδήποτε άλλος από εσάς...

Simply Burgman είπε...

2.Είχε πράγματι,αλλά είναι αργά και βαριέμαι να τις γράψω...Στην αρχή να φανταστείς,την έκραζα την ταινία,επειδή άφηνε πολλά "φλου"αλλά μετά που μπήκε στο νόημα,δεν τα πήρα πολύ σοβαρά!Το ΜΟΟΝ πάντως έχω πάρα πολλή αγωνία να το δω!

W. είπε...

Ποέτικ (σόρι, Φόντλεροϊ) χαίρομαι που επέστρεψες αν κι ελπίζω να μην το έκανες επειδή σου άσκησα πίεση εγω ή οποισδήποτε άλλος, αλλά απλά και μόνο γιατί το ήθελες. Γαμάτο άβαταρ-σε σχέδιο Φέργκιουσον είναι (πρέπει να είναι παλιός);; Πάντως θέλω κάποια στιγμή, χωρίς διάθεση πλάκας ή καφρίλας, να ανοίξουμε καμιά συζήτηση για τον αν είναι φιλοκαπιταλιστικό ο "ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΡΟΥΤΖ ΜΑΚ ΝΤΑΚ", που όσο και να λατρεύω, δε μου έχει κινήσει άδικα υποψίες.

Προς Τζακ μεριά τώρα:

1. Αν δεν αναφέρεις το LOST... :P ;) Η δουλειά πάντως που έκανε ήταν η καλύτερη δυνατή, ανανέωσε τρομερά το όλο πρότζεκτ. Επίσης, αν και είναι παλιότερο, δες το WRATH OF KHAN (είχα ξεπετάξει μερικές παλιότερες ταινίες του Έντερπραιζ μετά την προβολή του καινούριου).

2. :)) ;)

3. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση όταν το είχα πρωτοδεί, αλλά δε αποκλείεται να συμφωνούσα και μαζί σου μόλις το ξαναέβλεπα...

4. Κι εμένα μου την έσπασε πάρα πολύ που άρχισαν τα και καλά εκκεντρικά. Καλά, όταν ανέλαβε και καλά το ρόλο μιας καθαρίστριας ο Χόφμαν και ταυτίστηκε με αυτήν λέω: "Δεν υπάρχει σωτηρία!!". Μου την έσπασε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ η ψυχολόγα (όπως και αυτό το και καλά εξωφρενικά αστείο με το βιβλίο που έγραψε ο 5χρονος και αυτοκτόνησε), η σκηνή που είπες επίσης (και ο μλκας δεν προσπάθησε να την πείσει για το αντίθετο!!!)... Το μόνο που πραγματικά μου άρεσε ήταν ο ηθοποιός που έκανε το alter ego του Χόφμαν (αν και σε μερικά δευτερόλεπτα κι αυτός σαν χαρακτήρας αποδείχτηκε για τον λούτσο) και το φινάλε... Αλλά όλο το υπόλοιπο ήταν ένα ασυμμάζευτο χάος.

5. Είδα τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ... Τείνω να συμφωνήσω με όλους εσάς. Η εναρκτήρια σεκάνς εκπληκτική... μετά αρχίζει η βαρεμάρα... οι και καλά διανοουμενισμοί και πολύπλοκοι συμβολισμοί. Μετά επιτέλους ξεκίνησε το ζουμί, δηλαδή η σκηνή για την οποία όλοι έφριξαν και με ξύπνησε λίγο. Στο σημείο όμως που άρχισε να "φτύνει" αίμα ο Νταφόε, ε, λέω το παράχεσε, και μετά ήρθαν και τα υπόλοιπα, δεν άντεξα και κοιτούσα λίγο τριγύρω μου μέχρι να τελειώσει. Όντως πολλή πρόκληση για την πρόκληση. Κρίμα, γιατί είχα τον Λαρς για εξυπνότερο. Μετριότατο για μένα.

6. Την κριτική την έχω διαβάσει κι εγώ εδώ και κάτι μέρες... Τσαντίστηκα, αλλά αποφάσισα να μην του απαντήσω, αν είχατε δει και άλλα μηνύματά του θα βλέπατε το μέγεθος της δηθενιάς του, δεν έχει σκοπό είπα να του γράψω (εδώ παραπονιέται για τη χρήση της βίας στην τέχνη και αποκαλεί "απολαυστικό" το ΚΙΚΑ, που όσοι έχετε δει θυμάστε την εξωφρενική βία που διαθέτει)... Πάντως Ντόναλντ όσα του έγραψες ήταν πάρα πολύ σωστά κι εξηγημένα.

7. Για το ΜΟΟΝ έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια για τη σκηνοθεσία, για την ερμηνεία του Ρόκγουελ φυσικά και για τη μουσική του Κλιντ Μανσέλ παρακαλώ, αλλά λένε πως το φινάλε τα χαλάει.

Simply Burgman είπε...

Αγαπητέ μου Γ., επέστρεψα γιατί όπως και να το κάνουμε πολύ δύσκολα κόβεται αυτή η μαμημένη η συνήθεια!!(Εσύ άλλωστε το ξέρεις πολύ καλά,ε;;;!:Ρ Και χαίρομαι για αυτό!!)Τις ταινίες που βλέπω δυστυχώς δεν έχω να τις σχολιάσω με κανέναν, όλοι οι φίλοι μου έχουν άλλους προσανατολισμούς στο σινεμά.

Για παράδειγμα,είδα το Ran.Εξαιρετική ταινία,απίστευτα χρώματα,ερμηνείες και σκηνοθεσία από τον Κουροσάβα.Αλλά με χάλασε κάτι,που το έχω δει σε όλες σχεδόν τις ταινίες του, που έχω παρακολουθήσει μέχρι τώρα:είναι διδακτικός.Δηλαδή,στο τέλος, εκεί που πρέπει να σε αφήσει να σκεφτείς μόνος σου και να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα, βάζει τους ηθοποιούς του να πούνε το ζουμί της ιστορίας...Ε,αυτό με χαλάει λίγο,γιατί δε σε αφήνει ελεύθερο,κάνοντας το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνει ο Μπέργκμαν.

Από πότε ο τσίχλας είναι σχεδιαστής κόμικ ρε;;Εκτός κι αν εννοείς κάποιον άλλον!!Δεν ξέρω ποιανού είναι,από το νετ την ψάρεψα!!

Θα το ήθελα κι εγώ-κάποια στιγμή!!!Αλλά ρε συ,εδώ έχω ένα βιβλίο από κάτι Χιλιανούς, με τίτλο Ντόναλντ ο Απατεώνας, που μιλάει για όλο το σύμπαν των ηρώων του Ντίσνεϋ με τον πιο μειωτικό και συνομωσιολογικό τρόπο!Είναι σα να διαβάζω Λιακόπουλο γαι τον Ντόναλντ,ένα πράμα!!Αυτά που λέει είναι τελείως εξωφρενικά και παρατραβηγμένα!!

Για τον τύπο του μπλογκ,δε θα ξαναασχοληθώ...Είναι απλά από κείνους που έχει και ο Μπάουερ στο προφίλ του. Οι απόψεις του είναι παρωχημένες και ελιτίστικες όσο δεν παίρνει...

Ελπίζω το ΜΟΟΝ να μην τα χαλάει στο τέλος!!

Το This is it του Μ.Τζ σπάει όλα τα ρεκόρ,παιδιά...Θα είναι γελοίο να είναι τόσο ψηλά στις σχετικές λίστες μια τέτοια "ταινία"

Ο Τάρα ψήνει τρίτο Σκοτώστε το Βασίλη;;Ή τουλάχιστον έτσι διαδίδει!!!

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

2. Όταν θα΄ναι νωρίς και δε θα βαριέσαι... γράψε τις 2-3 βασικότερες σεναριακές τρύπες που εντόπισες (στην αρχή και στο τέλος βάλε "SPOILERS"). Το ΜΟΟΝ και γω θέλω πολύ να το δω.

3. Το Ran είναι η καλύτερη ταινία του Kurosawa κατά τη γνώμη μου και δε θυμάμαι να ήταν διδακτικό!!!

4. Δυστυχώς ήταν αναμενόμενη η επιτυχία του This is it... Ο θάνατος πουλάει...

5. Το διάβασα και γω για το Kill Bill Vol.3, αλλά αφού ο Bill πέθανε... πάλι Kill Bill θα λέγεται;!;!; Πάντως αν τελικά το κάνει (ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος με αυτά που λέει ο Tarantino)... θα είναι σίγουρα γαμάτο.

Προς W:

1. Ε ναι, δε γίνεται να μην αναφέρω το απόλυτο αριστούργημα του Abrams... :P Γιατί να δω κατώτερο Star Trek;!;!; :P

4. Συμφωνούμε πάνω-κάτω (ασχέτως αν βαθμολογούμε διαφορετικά)... Ο ηθοποιός που έκανε το alter ego του Hofman είναι ο "Manhunter" Tom Noonan (έχει παίξει, μεταξύ άλλων ταινιών, και στο Heat του Mann).

5. Χαίρομαι που συμφωνούμε απόλυτα... Με διαφορά η χειρότερη ταινία του Trier.

6. "Η Υποκρισία της Δηθενιάς", σύντομα στους κινηματογράφους... :P

7. Και γω έχω ακούσει πάρα πολύ καλά λόγια, αλλά όλοι λένε πως το D9 είναι καλύτερο.

Simply Burgman είπε...

2.Γενικά δε μου άρεσε το πώς διαχειρίστηκε ένα τόσο συγκονιστικό-μεγαλόπρεπο-κοσμοιστορικό γεγονός, όπως η εμφάνιση και παραμονή ενός διαστημοπολοίου για 20 χρόνια πάνω από μια πόλη των γήινων!!Ήταν σα να μη συνέβαινε τίποτα το εξαιρετικό και δεν μας είπε πολλά πράγματα για το τι συνέβαινε αυτά τα χρόνια.Από εκεί και πέρα, η γκετοποίηση των γαρίδων, η συμπεριφορά τους και ο τρόπος ζωής τους,με ξένισε,γιατί ήταν πολύ υποτιμητικός για αυτούς και μου έφερε στο μυαλό ρατσιστικά μηνύματα(οι ξένοι είναι βίαιοι,κατώτεροι κλπ...).Ένα άλλο είναι ότι πολλά πράγματα γίνονται πολύ εύκολα και βολικά,κάτι που αντιπαθώ αφάνταστα στις ταινίες, όπως το καύσιμο που βρήκε ο γαρίδας τελείως στο ξεκάρφωτο μετά 20 χρόνια, χωρίς να μας λέει τίποτα άλλο για αυτό. Φαντάσου λοιπόν,πόσο μου άρεσε η ταινία μετά για να της βάλω 9, παρόλα αυτά που σου λέω!!!

3.Ήταν!!Αφού πεθαίνει ο Ιάπωνας Ληρ,ο Τρελός αρχίζει και λέει και μοιρολογάει, αυτά που εγώ ήθελα να σκεφτώ από μόνος μου, έχοντας δει όλη την κτηνωδία και απανθρωπιά μέσα στην ταινία...

Annie_Hall είπε...

"Ο Τάρα ψήνει τρίτο Σκοτώστε το Βασίλη;;Ή τουλάχιστον έτσι διαδίδει!!!"

Μούφες! Παλιές φήμες που ανακυκλώνονται! Δεν παίζει ακόμη τίποτα τέτοιο. Να είστε σίγουροι θα είστε οι πρώτοι που θα ενημερώσω :Ρ

"Το διάβασα και γω για το Kill Bill Vol.3, αλλά αφού ο Bill πέθανε... πάλι Kill Bill θα λέγεται;"

Δεν πέθανε μόνο ο Βασίλης, πέθανε και ο Κάραντάιν οπότε ούτε prequel!! Το σχέδιο πάντως είναι πάλι ιστορία εκδίκησης από τη μικρή Nicky Green(που προφανώς θα έχει μεγαλώσει). Μην περιμένετε πολλά πάντως!

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

2. Σου είπα να βάλεις "SPOILERS" ρε!!! :( Τέλος πάντων, εσένα θα βρίζουν... :P Απαντώ (SPOILERS):

Α. Ε αφού πέρασαν 20 ολόκληρα χρόνια, ακόμα "συγκονιστικό-μεγαλόπρεπο-κοσμοιστορικό" θα ήταν;!;!; Γι'αυτούς ήταν η καθημερινότητά τους... κάτι τελείως φυσιολογικό πλέον... Και δεν ήθελε να μας πει τι έγινε αυτά τα 20 χρόνια με λεπτομέρειες... Μέσα σε λίγα λεπτά μια χαρά εξήγησε την όλη κατάσταση. Άλλη ήταν η ιστορία που ήθελε να αφηγηθεί...

Β. Αυτά τα μηνύματα σου έφερε στο μυαλό;!;!; Για μένα είναι φυσιολογικό όταν γκετοποιείς έναν πληθυσμό, να οδηγήσει αυτόν τον πληθυσμό σε πλήρη εξαθλίωση και σε πράξεις βίας... Το μήνυμα ήταν τελείως αντιρατσιστικό, τελείως κατά της γκετοποιήσης και τελείως κατά της "πολιτισμένης" ανθρωπότητας (εμμέσως πλην σαφώς κατά του Apartheid)... γι'αυτό και ο πρωταγωνιστής-ήρωας έγινε ένας απ΄αυτούς... χωρίς να είναι επιλογή του βέβαια, αλλά τους βοήθησε όμως και σκότωσε αρκετούς "κακούς" ανθρώπους...

Γ. Όσο για το καύσιμο... δεν το βρήκε καθόλου στο ξεκάρφωτο μετά από 20 χρόνια!!! 20 χρόνια του πήρε για να το παρασκευάσει... τι άλλο να μας έλεγε; Πως το παρασκεύασε; Δεν με νοιάζει...

lt.aldo raine είπε...

""ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ ΜΕ ΤΡΙΓΥΡΝΑΕΙ ΛΙΓΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΟΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ, ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΝΑΣ ΣΤΡΑΤΟΚΑΥΛΟΣ ΛΟΧΑΓΟΣ :)) !!""

έτσι ρε...πάλεψε το:} κάτι φίλοι μου πάντως δεν τα κατάφεραν...και μονο που ανοίγουν το στόμα τους με έρχεται να τους σφαλιαρισω...και να σέβεσαι τον λοχαγό σου ρε:}

πιο πιθανό είναι να κάνει ο stan sequel του 2001...παρα ο q του bill...

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Δεν ανακυκλώνονται από μόνες τους οι φήμες, ο ίδιος ο "καλός σου" τις ανακύκλωσε. Άρα μπορεί και να παίζει κάτι τέτοιο... Πάντως πιστεύω πως θα σε προλάβουν κάποια sites και θα μας ενημερώσουν πρώτα... :P :)

2. Σωστά, ούτε prequel... "Το σχέδιο πάντως είναι πάλι ιστορία εκδίκησης από τη μικρή Nicky Green(που προφανώς θα έχει μεγαλώσει)": Ξέρω ρε... :P :/ "Μην περιμένετε πολλά πάντως!": Είπες εσύ κάτι τέτοιο για πιθανό νέο σχέδιο του Tarantino;!;!; :ο :/

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

1. "κάτι φίλοι μου πάντως δεν τα κατάφεραν...και μονο που ανοίγουν το στόμα τους με έρχεται να τους σφαλιαρισω..."

:)) ;) Ειδικές Δυνάμεις πήγαν κι έπαθαν στρατοκαυλίαση;;; Πάντως η αλήθεια είναι πως όταν είσαι φαντάρος, αναγκαστικά επηρεάζεσαι... και μόνο που αναγκάζεσαι να ζεις σε στρατόπεδο κι έχεις τον κάθε μαλάκα πάνω απ΄το κεφάλι σου να σε διατάζει, αρκεί... αυτό τα λέει όλα... Λογικό είναι μετά, όταν παίρνεις άδεια (μετά από 2-3 μήνες) να συζητάς για στρατό...

2. Θέλω να δω τι θα λέτε αν τελικά την κάνει την ταινία...

lt.aldo raine είπε...

""Είπες εσύ κάτι τέτοιο για πιθανό νέο σχέδιο του Tarantino""

ennoei gia tis fimes re:}

1. pantou exoun paei ta tsoglania...ma gi ayto den paw kai gw...ase pou ama anikso to stoma mou den prokite na figo pote apo ki mesa:}

2. ne ne opos kamia 20 akoma pou etimaze:}

CineTV-world είπε...

1. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο... Ειδικά αν πέσεις σε πολύ στρατοκαυλέξ διοικητή (σε 2 τέτοιους έπεσα ρε γμτ!!!)...

2. Τώρα μόνο γι'αυτήν επιβεβαίωσε όμως... Δεν λέω πως είναι σίγουρο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις... Και το IB δεν ήταν σίγουρο μέχρι πριν 2 χρόνια...

Annie_Hall είπε...

2. Τι λες καλέ; Πάντα επιβεβαιώνει. Μόνος του τα έχει ανακοινώσει όλα τα project. Μόνο το Inglourious Basterds πραγματοποίησε.

Annie_Hall είπε...

Ο Sebastian τα γράφει πολύ ωραία εδώ.

CineTV-world είπε...

Απ΄το /Film:

"Oh, boy. Here we go again. A year and a half ago seeing Quentin Tarantino proclaim his intention to make a film wouldn’t have meant much. But then came his appearance on a French talk show stage during Cannes ‘08, where he promised to be back a year later with Inglourious Basterds. We all laughed, knowing that he’d been talking about that movie for a decade. Then he actually followed through, and did so with a great film that has become his biggest hit. So now, when Tarantino tells an Italian talk show “the Bride will fight again,” I suppose we have to take him more seriously

Τhe Italian host asks Tarantino about a couple of sequel possibilities. He says ‘maybe’ to a Basterds prequel, “uh, no…it’ll never happen” to a Pulp Fiction sequel (sorry, Vega Brothers fans) and then, and this is the important part, says “but you didn’t ask the third thing. Would I ever do a third…a Kill Bill, Volume 3?” The woman looks taken aback, then asks the question. Will you do Kill Bill 3? “Yes!” And the crowd goes wild"

ΥΓ: Δεν λέω πως είναι σίγουρο, μπορεί να είναι απλά ένα πείραγμα του Tarantino... αλλά το Vega Brothers γιατί το απέκλεισε κατηγορηματικά;;; Είναι ένας επιπλέον λόγος που δεν μπορώ να αποκλείσω τελείως την πιθανότητα για Vol.3... Ποτέ δεν μπορείς να είσαι απολύτως σίγουρος για οτιδήποτε που λέει ο "καλός σου"... :P

W. είπε...

1. :/ :Ρ Δεν είναι πολύ κατώτερο... Βασικά το μόνο μειονέκτημα είναι ότι φαίνεται λίγο παλιομοδίτικο σήμερα... Αλλά έχει πολύ δυνατές σκηνές, εκπληκτικές ερμηνείες από τους αυθεντικούς Σάτνερ και Σποκ και μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές θανάτου που έχω δει ποτέ σε φιλμ, ειλικρινά (μην πας σε κανά σάιτ να μάθεις από περιέργεια ποιος είναι :P).

4. Ευχαριστώ για την πληροφορία! :) Ποιον ρόλο έπαιζε στην ΕΝΤΑΣΗ;;

5. Μιας και λέμε για Τρίερ... Δες το DANCER IN THE DARK.

6. ;)

7. Δεν αμφιβάλλω. Αλλά θα δούμε.

CineTV-world είπε...

1. Σημαντικό μειονέκτημα αυτό όμως... Εμένα πάλι ο Σάτνερ και ο Σποκ-fringe δεν μου λένε και τίποτα... Στο τέλος θα μας πεις πως είναι πιο συγκινητικό και απ΄το Million Dollar Baby!!! :P

4. Από IMDB: Ήταν ο Kelso. :/ Αν θυμάμαι καλά ήταν κάτι σαν πληροφοριοδότης, κάτι τέτοιο... Δεν πρέπει να είχε πάνω από 2-3 σκηνές και οι 1-2 ήταν σίγουρα με τον Jon Voight... Πάντως ο Noonan είναι ένας πολύ καλός, αλλά και υποτιμημένος καρατερίστας. Έχει παίξει και στο The Pledge του Sean Penn, με πρωταγωνιστή τον Jack Nicholson. Α... προσεχώς εδώ...

5. Προφανώς διάβασες το μήνυμα που έγραψα στης Annies (TsaGirlz στα "αγαπημένα" πάνω...) και λέω ποιες ταινίες του έχω δει... Λοιπόν, αυτό δεν το έχω δει μόνο και μόνο επειδή έχω αρνητικό κόλλημα με τα musicals... Θα μου πεις είναι δράμα, αλλά και πάλι δεν...

Ανώνυμος είπε...

"Για 22/10 ξέρω... και προτείνω να είναι η 1η σου επιλογή..."
TEλΙΚΑ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ 22/10 (ΤΟ D9) ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΕΙ 26/11 (!!!!!!) ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΓΑΙΝΕΙ TO MOON ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ), ΤΟ ΕΤΣΙ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΓΟΥΝΤΣΤΟΚ ΘΑ ΒΓΕΙ ΣΤΙΣ 15/10 ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 22/10 ΚΑΙ ΤΟ JENIFER'S BODY ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ....... ΜΠΑΧΑΛΟ ΔΗΛΑΔΗ!!

"ΥΓ3: Πότε έδωσα τέτοια εντύπωση ρε Geo;!;!; Το μόνο που μπορεί να με ενοχλήσει είναι ερωτήσεις σαν κι αυτή... :P ;) Ακόμα και να πει κάτι κάποιος που μπορεί να μη μου αρέσει εμένα, θέλω πραγματικά να λέγεται... δεν υπάρχει λογοκρισία εδώ, οπότε ο καθένας είναι ελεύθερος να πει ότι γουστάρει χωρίς να σκέφτεται αν θα με "ενοχλήσει" ή όχι... :) Εδώ δέχομαι τα τελείως άσχετα... εσύ που λες για ταινίες θα με ενοχλούσες;!;!; Και ειδικά η συγκεκριμένη ανάρτηση δεν είναι μόνο για να σχολιάσουμε τις ταινίες που είδα εγώ μέσα σε ένα μήνα, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη ταινία που έχει δει οποιοσδήποτε άλλος από εσάς..."
ΜΙΛΟΥΣΑ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΑΣΧΕΤΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟ BLOG, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ!!
"το DANCER IN THE DARK"
ΩΡΑΙΟ ΤΟ DANCER IN THE DARK ΑΝ ΔΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑ Η ΜΠΙΟΡΚ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΛΟΣ), ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΕΡ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!

W. είπε...

1. Δεν υπέρέβαλλα κι έτσι :Ρ :/ Πάντως και σαν γεγονός είναι αναπάντεχος αλλά και με τον τρόπο με τον οποίο δίνεται... Ο Σάτνερ είναι καλτ, σε παρακαλώ :Ρ ;)

4. Βασικά δεν τον θυμάμαι, αλλά τον ρόλο του "κακού" που είχε στο εξαίρετο ΠΛΕΤΖ τον θυμάμαι πάρα πολύ καλά, φοβερός πραγματικά. Στην ίδια ταινία έδωσε και την καλύτερη ερμηνεία της καριέρας του ο Μίκι Ρουρκ σε μόλις τρία λεπτά (!!!!). Το τρέιλερ πάλι καλό μου φαίνεται, αλλά φοβάμαι μήπως πέσει στα συνηθισμένα...

5. Ε, ναι :) Πραγματικά τα τραγούδια δε θα σε πειράξουν καθόλου, είναι δοσμένα με έναν τόσο παράξενο αλλά και γαμάτο ταυτόχρονα αισθητικά τρόπο ώστε δε με κούρασαν καθόλου (για σένα δεν ξέρω, πάντως σαν αριθμό δεν υπερβαίνουν τα 5-6). Ουάν γούμαν σόου από τη Μπγιορκ, πραγματικά ποτέ δεν περίμενα να παίξει έτσι!

CineTV-world είπε...

Προς Geo:

1. Καλά θα κάνεις και θα... "διαμαρτυρηθείς". ;)

2. Και γω γενικά σου απάντησα... Πάντως με προσέβαλε βάναυσα η ερώτησή σου!!! :P :)

Προς W:

1. Για τους Trekkies, όχι για μένα. :P

4. Δεν θυμάμαι τον Rourke στο The Pledge. Πως γίνεται να ήταν καλύτερος απ'τον Παλαιστή;!;!;

W. είπε...

4. Κι όμως, κι όμως... Δες και θα με θυμηθείς. Για μένα ανώτερος εδώ ΚΑΙ από τον ΠΑΛΑΙΣΤΗ.

http://www.youtube.com/watch?v=IFu8Yz3YgRw

CineTV-world είπε...

4. όντως πολύ ΓΑΜΑΤΟΣ και δεν τον θυμόμουν!!! Πάντως δεν μπορώ ρε W να πω πως μια 3λεπτη ερμηνεία είναι καλύτερη από αυτή που έδωσε στον ΠΑΛΑΙΣΤΗ, μου φαίνεται τελείως άδικο... Όσο δύσκολη και γαμάτη να είναι μια 3λεπτη ερμηνεία είναι... μόλις 3λεπτη!!!

celin είπε...

Sυμφωνω απολυτως με star trek[ουτε εγω ημουν φαν της σειρας,αλλα δε παιζεται αυτος ο ατιμος ο αμπρααμς],ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ[μεγαλος σκηνοθετης ο Γαβρας,καταφερνει κ αποφευγει τη μιζερια σε ενα στεναχωρο θεμα,διχως ομως να γινεται αναλαφρος,με συνεπεια να εξακολουθει να σε προβληματιζει],ΣΥΝΕΚΔΟΧΗ,ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ[πολυ υπερφιλοδοξη προσπαθεια,μεγαλος ο Καουφμαν αλλα το αποτελεσμα χαοτικο κ υπερμιζερο,ελεος,με αρεσει η μαυριλα πολυ αλλα it was so pathetic,ελεος]

Διαφωνω λιγο με το basterds
9,5?φιλε,αν γινω εριστικος να με επαναφερεις στη ταξη,αλλα δε μου ειπε κ τοσα πολλα η ταινια,εννοειται οτι υστερα απο το ανισο death proof,o Taραντινο κανει καλο καμπακ
μη παρερμηνευθω,ηταν καλη ταινια,το τσιμπαει το 7,5[ισως κ να το αδικω],καλογυρισμενη κ με πολυ καλες ερμηνειες[ειδικα απτον Θεο τον Γερμαναρα!]
αλλα για μενα ειναι κ λιγο τσιχλοφουσκα,δηλαδη εντυπωσιοθηρικο κ σχετικα επιφανειακο
just fun δηλαδη

lt.aldo raine είπε...

c vxccvsdrgtr greag reagrgregew gwefgewtr4wr5t345v2t43 v34t34ct43r54rc2r 32rhg23yr423yr32ry4ry2374y238xy 42rh238rc28rchr8xr823r2834r8rc84r843xru834rx 384nryc834 ry438ry32ry3284ruc 8th834ruc fnhf8 v843v3 84hrc834r384rh843cr 34v348c 34rc348rc3 4r348rc283r c34r348r832cr283cc ru832r238r c238r328r328 c382r238rc238rc238rc 238rc283r28c3rcu2 83r238 r23 8r238rc238crc823ucr823cr834r843ct43t34t34t34t43t34tv34t34tc34tqtretgrevretv43t34t34t34t3444444444444444444444v3qc4rv4rt43v34tc3434tv34t34t43t34t43t43t34t34t3vt34tv43t34vt34t34t34t34t34vt34t34t3qt34qt3q4tv43vt34t34t4tvt4

Annie_Hall είπε...

Aldo είδα δίπλα στο feed κάτι ακαταλαβίστικα και νόμιζα ότι στραμπούληξες τη γλώσσα ή τα δάχτυλά σου. Μετά κατάλαβα...

Γιατί celin μου το κάνεις αυτό; Τσιχλόφουσκα; Αν ναι η νοστιμότερη που έχω μασήσει στη ζωή μου!

Δες την πρώτη σκηνή! Όπως μου αρέσει να λέω η Καπελα Σιστίνα του... Λυρική, γεμάτη ένταση, απίθανη σκηνοθεσία(πρόσεξε πως γυρνάει γύρω τους η κάμερα), τέλεια!

Ο Ταραντίνο κάνει ταινίες όχι για να περνάει μηνύματα και να προβληματίζει, κάνει ταινίες για όσους αγαπάνε τον κινηματογράφο. Βαθιά σινεφιλικές, με αναφορές, inside jokes...

Εδώ όμως ξεπερνάει και αυτό. Εδώ ασχολείται με την επικοινωνία, το διάλογο, τις γλωσσικές διαφορές! Μία πολεμική ταινία που τα πυρά είναι λέξεις. Πόσο συχνά το βλέπουμε αυτό;

Πάνω απ΄όλα όμως είναι μια ταινία για το σινεμά. Το σινεμά είναι ο πρωταγωνιστής. Είναι ακόμη ένας χαρακτήρας. Αντιγράφω τον εαυτό μου:

"Ο Tarantino εδώ δεν θα μας δώσει κάτι καινούριο. Θα μας το δώσει όμως στην τελειότερη μορφή του. Ένα δυνατό σενάριο που δεν διστάζει να ξαναγράψει την ιστορία. Δεν είναι η τρομερή ιδέα, γιγαντώνεται όμως μέσα από την απλότητά της. Ότι εύκολα θα μπορούσε να θεωρηθεί σεναριακή ευκολία, στην πραγματικότητα βρίσκεται εκεί γιατί μόνο έτσι θα μπορούσε να διηγηθεί αυτή την ιστορία. Είναι ένα μυθιστόρημα που ζωντανεύει στο πανί. Ο Ταραντίνο, έχει μια ιστορία να πει, πάντα έχει άλλωστε ο καλός μου. Δεν είναι παραμυθένια σαν το Kill Bill, ούτε παιχνιδιάρικη σαν το Death Proof. Είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που απεγνωσμένα προσπαθεί να κρύψει ότι έχει ωριμάσει σαν δημιουργός."

Ας δούμε την ταινία γι΄αυτό που είναι. Ένας ύμνος στο μεγάλο έρωτα του Quentin, το σινεμά. Ας ψάξουμε τους συμβολισμούς στους οποίους δεν μας έχει συνηθίσει. Ας υποκλιθούμε στην εξυπνάδα αυτού του ανθρώπου. Και όλα αυτά όσο σπάμε πλάκα :)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

"Διαφωνω λιγο με το basterds
9,5?φιλε,αν γινω εριστικος να με επαναφερεις στη ταξη"

1. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεις εριστικός (ξέρεις να εκφράζεσαι σωστά-πράγμα σπάνιο) όπως δεν υπάρχει περίπτωση και να σε "επαναφέρω στην τάξη"!!!

2. Όσο για την ταινία, με κάλυψαν σχεδόν απόλυτα ο Aldo (αν και διαφωνώ σε 2-3 σημεία :P) και η Annie (αν και είναι λίγο υπερβολική-όπως είναι πάντα όταν αναφέρεται στον Q... :) ) και θα πω μόνο αυτό: Μην υποτιμάς την "απλή" διασκέδαση (αν και ήταν αρκετά εγκεφαλική ταινία για να είναι "απλή" διασκέδαση)...

lt.aldo raine είπε...

""στραμπούληξες τη γλώσσα""

αυτό είχα προσπαθεί να το κάνω μια...αλλα δεν τα κατάφερα:p

""αν και διαφωνώ σε 2-3 σημεία :P""

όχι που δεν θα διαφωνούσες!

ποσο λατρεύω αυτό το κομμάτι που επικόλλησες!
και δεν υπερβάλλεις καθόλου! μην σε πω ότι δεν είσαι και αρκετά ενθουσιασμένη:P
αν και αυτή η καπέλα που λες...για μένα είναι η σεκάνς στο δωμάτιο προβολής!

και ένα κομμάτι από την κριτική του φραγκούλη που με άρεσε πολύ:

Θυμάσαι τι θα πει love letter; Ας δανειστούμε τα λόγια του Dennis Hopper από το Μπλε Βελούδο (1986) του David Lynch: "It's a bullet from a fucking gun, fucker! You receive a love letter from me, and you're fucked forever! You understand, fuck? I'll send you straight to hell, fucker!". Αυτό ακριβώς. Με τη διαφορά ότι όταν ο αποστολέας είναι ο Quentin Tarantino, αυτό το γαμημένο γράμμα αγάπης σε μεταφέρει... όχι στην κόλαση, αλλά στον κινηματογραφικό παράδεισο.


αχ ποσο χαίρομαι που ξανασυζητάμε για basterds:)

Annie_Hall είπε...

Εγώ να δεις! Θα το ξαναδω σήμερα! ΤΕΛΟΣ

Το σκέφτομαι καμιά φορά και νιώθω πως είναι τόσο τέλειο που είναι παράλογο. Πόσο έρωτα μπορεί να έχει βάλει σε αυτό το δημιούργημα; Και ξέρεις και κάτι; Ακόμη και κακό να ήταν το αποτέλεσμα, ενθουσιάζομαι μόνο που νιώθω πόσο πολύ αγάπη έδωσε!

lt.aldo raine είπε...

εννοείτε να το ξανά δεις! αλλα να έχει χρόνο γιατί αν έχει καιρό να το δεις θα θες το δεις καπάκι και δεύτερη φορα!
η μπορείς να δεις από 5 φορες το κάθε κεφάλαιο:)
εγώ πάντως το γυρνάω πολλές φορες πίσω για να ξαναδώ κάποιες σκηνές.

κακό?? ακόμα και να έλειπε από τα γυρίσματα με τέτοιο κείμενο δεν υπήρχε περίπτωση.
ειδικά τώρα που έχει περάσει και καιρός...το βλέπω και δεν το πιστεύω ότι υπάρχει αυτή η ταινία.
πραγματικά ελάχιστα πράγματα αγαπώ περισσότερο από την συγκεκριμένη ταινία.
το μονο πρόβλημα είναι ότι ποτε ξανά δεν θα φτάσει σε τέτοιο επίπεδο!

celin είπε...

ωχ,βλεπω οτι ξεσηκωσα παλι κυματα-ευγενεστατων βεβαια!-αντιδρασεων,οπως με τον Γουντι Αλεν!Ειλικρινα δεν εχω τετοια διαθεση παντως να το παιζω"αιρετικος",παντα τη γνωμη μου λεω οπως την εχω στο μυαλο
Κ εδω δε θα επιμεινω οπως με τον Αλεν γιατι παρατηρω λατρεια μεγαλη για τον Κουεντιν,του οποιου τις ταινιες εννοειται οτι τις περιμενω πως κ πως
Κ δε θα υποστηριξω τη γνωμη μου,οχι για να μη "κοντραριστω" με κανεναν,αλλα γιατι σεβομαι τη λατρεια σας!
Αποσυρω το just fun,γιατι εχει δικιο τωρα που το σκεφτομαι ο bauer24(αν και ήταν αρκετά εγκεφαλική ταινία για να είναι "απλή" διασκέδαση)...
k οχι,δεν υποτιμω την απλη διασκεδαση,κατι shoot em up,κατι smokin aces,κατι "στοιχημα του Σλεβιν" τα βλεπω ευχαριστα κ τα γουσταρω κιολας[ουτε κατα διανοια δεν τα συγκρινω βεβαια με τον Ταραντινο ετσι?αλλωστε πολλοι θελησαν να τον φτασουν αλλα κανεις δεν το καταφερε]

annie,τα αποσυρω κ τα τσιχλοφουσκα κ τα λιγο επιφανειακα!!
δεν τα ειπα αλλωστε τοσο επικριτικα,ο ανθρωπος εχει αναγει τη σινεφιλ διασκεδαση σε επιστημη κ η πατεντα του δεν μπορει να αντιγραφει
το μονο που θα κρατησω ειναι η βαθμολογια[δε νομιζω κ εσεις να συμπαθουσατε καποιον που αναθεωρει ολοκληρη την αποψη του μονο κ μονο για να σας ικανοποιησει,τετοιοι ανθρωποι ειναι κολακες κ διχως προσωπικοτητα,ειμαι σιγουρος οτι κανεις δε τους γουσταρει!]
κραταω το 10 για τα pulp fiction k reseroir dogs k το 9,5 για τα τζαkι μπραουν κ kill bill

Annie_Hall είπε...

"το μονο πρόβλημα είναι ότι ποτε ξανά δεν θα φτάσει σε τέτοιο επίπεδο!"

Aldo θυμάσαι κάτι τυπάκια που λέγανε (μη σου πω λέγαμε) πως δεν θα ξεπεράσει ποτέ το Pulp; Μας έτριψε τους Μπάσταρδους στα μούτρα...

celin

Δεν χρειάζεται να αποσύρεις τίποτα από όσα είπες. Αλίμονο... Κεφάλια δεν θα πάρουμε, τουλάχιστον όσο δεν έχουμε ακονίσει τα κατάνα :Ρ

Απλά ο Quentin είναι παρεξηγημένος από κάποιους όσο είναι λατρεμένους από άλλους. Κάποιοι δεν τον καταλαβαίνουν, κάποιοι απλά έχουν διαφορετικά γούστα αλλά νομίζω όλοι συμφωνούμε στο ταλέντο του(εκτός ίσως από κάποιους γραφικούς).

Επίσης δεν πρέπει κανείς να βάζει βαθμό σε ταινία του αν την έχει δει μόνο μια φορά. Από τους ελάχιστους σκηνοθέτες που κάθε φορά είναι καλύτερη και που μόνο μία ισοδυναμεί με μισή!

lt.aldo raine είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lt.aldo raine είπε...

δεν ξέρω annie.
για τους basterds το πίστευα από την αρχή {ακόμα και μετά τις κάννες} ότι θα είναι το αριστούργημα του.
και όντως με τους basterds απογείωσε και έστειλε στο ανώτατο επίπεδο όλο εκείνα τα στοιχεια που είχαμε αγαπήσει στο cinema του.
απλά δεν γίνετε να πάει πιο πάνω. μακάρι να το κάνει βεβαια.
προσωπικά όμως δεν πιστεύω ότι θα κάνει κάτι το οποιο θα αγαπήσω περισσότερο.

celin μη μασάς ρε! και μονο που εξαιτίας σου ξανά άνοιξε ο φάκελος των basterds φτάνει για να σε συγχωρέσουμε:).

celin είπε...

annie k aldo χαιρομαι για τη κατανοηση που επιδεικνυετε στους "αλλοθρησκους"!
αν κ το ξαναλεω,δεν εχει μεγαλη διαφορα η αποψη μου για τον Ταραντινο απ'τη δικη σας,ισα ισα που τον γουσταρω με τα χιλια κ τον θεωρω τεραστιο

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

"δε νομιζω κ εσεις να συμπαθουσατε καποιον που αναθεωρει ολοκληρη την αποψη του μονο κ μονο για να σας ικανοποιησει,τετοιοι ανθρωποι ειναι κολακες κ διχως προσωπικοτητα,ειμαι σιγουρος οτι κανεις δε τους γουσταρει!"

Εμένα με συμπαθούν 2-3, απλά δεν γράφουν στο blog... Β) :P

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ANNIE & ALDO:

Έχουν πολύ πλάκα οι υπερβολές σας!!! :) :P ;)

lt.aldo raine είπε...

να φας σκατά ρε!!!:p

CineTV-world είπε...

Πάλι;!;!; :(

lt.aldo raine είπε...

κάθε φορα που δεν θα συμφωνείς μαζί μου θα τρως και μια κουταλια(της σούπας):p

CineTV-world είπε...

Με κουτάλι τα τρως εσύ;!;!; :/ :/ :/

lt.aldo raine είπε...

όχι με ξυλάκια!/:/:/:>:":"">:":>:(&?>&

CineTV-world είπε...

Δεν δοκίμασα ποτέ έτσι!!! Μόνο με πιρούνι... :/

ΥΓ: Καλύτερα να μην το συνεχίσουμε... ;)

Δημοσίευση σχολίου