50 Best Summer Movies [TotalFilm]



Από τις 50 καλύτερες καλοκαιρινές ταινίες τους αφιερώματος του TotalFilm έχω δει (πάλι) τις μισές: Weekend at Bernie's, Addams Family Values, Vicky Christina Barcelona, Woodstock, I Know What You Did Last Summer, Dirty Dancing, Die Hard With A Vengeance, Brokeback Mountain (μία απ΄τις πιο υπερτιμημένες ταινίες των τελευταίων χρόνων - οι άλλες 2 είναι το Oldboy και το No Country for Old Men! Α και η πατατάρα ΦΥΣΙΚΑ), Friday The 13th, Point Break, A Streetcar Named Desire, Body Heat, Independence Day, Y Tu Mama Tambien, Summer of Sam, Falling Down, The Seven Year Itch, M. Hulot's Holiday, 12 Angry Men, National Lampoon's Vacation, Dog Day Afternoon, Rear Window, Do The Right Thing, Stand By Me και Jaws! Παίζει να έχω δει 1-2 ακόμα, αλλά δεν τις θυμάμαι τώρα...

Εσείς ποιες έχετε δει και ποιες ξεχωρίζετε;

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ μεσιε Ιλο.
ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ!!!
Συμφωνούμε ΚΑΙ για το Μαουνταιν ΚΑΙ για το ΟλντΜποι! Απ' ότι φαίνεται με βάρεσε ο ηλιος στο κεφάλι,και μου το λέει η μαμά μου να βάζω αντιηλιακό....
Πανω από 30 ταινίες της λίστας δεν τις θεωρώ καλοκαιρινές.

CineTV-world είπε...

Να σου πω, όταν μπήκες και σχολίασες έτσι ήταν τα σχόλια; Τι σκατά έγινε κι εξαφανίστηκε το IntenseDebate και τα σχόλια γμτ!!! :O :O :O :/ :/ :/

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αγαπητέ Μπαουρεραρα, έτσι ήταν. Και εγώ σου προτείνω να το αφήσεις έτσι, είναι καλύτερο!

Δημοσίευση σχολίου