24 Season 7-8: Celin's Review!!!



Celin: "Τιμή και δόξα στη σειράρα, φωτιά και τσεκούρι στους αλλόθρησκους!! Kαλά τα’ λεγα εγώ για τον έβδομο κύκλο, πρέπει να σου πω ότι αυτή τη στιγμή ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΩ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ!! Είδα τα πρώτα 4 επεισόδια και έμεινα πάλι μα@ακας, το επεισόδιο όπου τελικά αποδεικνύεται ***SPOILER*** ότι ο Αλμέιντα ήταν κακός αλλά έγινε ξανά κάλος και η απόδραση τους από το fbi συγκαταλέγεται με τα τσαρούχια στα καλυτέρα επεισόδια του 24 (πάντα κατά τη γνώμη μου!). Γούσταρα τρελά την ιδέα της επιχείρησης που φτιάξαν με τη Χλόη και τον ημίθεο Μπουκάναν... τη στιγμή που πηρέ τηλέφωνο ο Τζακ κ του βγήκε ο Μπιουκάναν ***SPOILER*** ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!! Και ο τρόπος της απόδρασης.. wtf!! ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!! Μου αρέσει επίσης πολύ ο Κολμ Φηόρ, είναι ηθοποιάρα και η ιστορία που ψάχνει τον δολοφόνο του γιου του πολύ ενδιαφέρουσα... (ΓΙΟΝ ΒΟΙΤ ΜΟΥ ΒΡΩΜΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ!!!)

Πάνω από 10 στα 10 ασυζητητί! Ως τώρα τουλάχιστον ισάξιος του πρώτου!!!

Επίσης να πω πως η σειρά μου φαίνεται πολύ ανανεωμένη.. εμένα προσωπικά δε με χάλαγε καθόλου να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο. Αλλά μου φαίνεται ένα touch διαφορετικό, δε ξέρω, άλλαξαν σκηνοθέτες η σεναριογράφους;;; Ή διευθυντές φωτογραφίας; Πάντως κάτι ακόμα πιο σύγχρονο, ίσως ακόμα περισσότερο "κινηματογραφικό", σόρι αλλά δε μπορώ να στο εξηγήσω, ελπίζω να καταλαβαίνεις...

Όπως και αν είναι η σειράρα, κόβει κώ@ους!!"