24 vs LOST: When The Series' Finales Collide & Top 10+1 Season Finales!!!



tv.com
24: 9.3 LOST: 8.3

TVFanatic
24: 4.8/5 LOST: 3.5/5

TVGuide (Which series finale was better - Lost or 24?)
24: 71% LOST: 23%

GreekTVsubs
24: Άριστο - 73,24% Απογοήτευση - 1,79%
LOST: Άριστο - 40,02% Απογοήτευση - 24,82%

Μόλις δύο εβδομάδες πέρασαν από τότε που τελείωσαν οριστικά δύο από τις σημαντικότερες σειρές όλων των εποχών (για μένα, οι σημαντικότερες) και πλέον είναι προφανές ποιο φινάλε ικανοποίησε περισσότερο... Από τη μία το LOST είχε δυστυχώς αυτό το απογοητευτικό τέλος που δεν του άξιζε σε καμία περίπτωση και από την άλλη το 24 που χωρίς να έχει κανένα τρελό-ανατρεπτικό-πρωτότυπο φινάλε (σε αντίθεση με τις περισσότερες σεζόν της σειράς)... κατάφερε και ικανοποίησε την πλειοψηφία του κόσμου και μάλιστα χωρίς να εκβιάσει το συναίσθημα του θεατή με κάποια ιδιαιτέρως δραματική σκηνή (ή με μοντάζ παλιών στιγμών)... Ικανοποίησε και συγκίνησε όμως γιατί ταίριαζε απόλυτα με τη σειρά που βλέπαμε τόσα χρόνια και έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την 9χρονη τηλεοπτική της θητεία.

Top 10+1 Season Finales

01. 24 - Season 1
02. 24 - Season 5
03. 24 - Season 4
04. LOST - Season 3
05. LOST - Season 5
06. The Shield - Season 2
07. The Shield - Season 5
08. The X-Files - Season 1
09. Fringe - Season 1
10. Prison Break - Season 1
11. Dexter - Season 1

Ξέρω, ψιλοάσχετο top... αλλά με αγαπημένα φινάλε σειρών δεν θα μπορούσα να κάνω όχι top 10, αλλά ούτε καν top 5!!! The Shield (το καλύτερο όλων των εποχών), 24 και SFU που δεν έχω δει τη σειρά, αλλά έχω δει την τελευταία σκηνή στο youtube και μου άρεσε πάρα πολύ (είχε και γαμάτο τραγούδι όμως:p)... Από τα υπόλοιπα, δεν μου άρεσε κανένα!!!

Αναλαμπή: Μιας και μου είναι πιο εύκολο... θα κάνω top 6 (τόσα μου βγήκαν :p) με τα χειρότερα τηλεοπτικά φινάλε που έχω δει ποτέ:

1. LOST
2. BSG
3. The X-Files
4. The Sopranos
5. Prison Break
6. Nip/Tuck