CineMonth - November (2009)

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ (9/10):















ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ (8.5/10 & 8/10 X 7):

























ΚΑΛΕΣ (7,5/10):















ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΛΕΣ (6/10):














ΜΕΤΡΙΕΣ (5.5/10):















ΚΑΚΕΣ (4/10):














ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΕΣ (2/10):














Eυχαρίστως να συζητήσουμε για όποια ταινία θέλετε (αν θέλετε κιόλας :P)...


ΥΓ: Όλες οι αφίσες είναι υπερσύνδεσμοι...

69 σχόλια:

CineTV-world είπε...

Ελπίζω να μην ακούσω τίποτα αντιδράσεις για καμία βαθμολογία... :P

Simply Burgman είπε...

1.Το ΑΠ δε σου άρεσε και πολύ,ε;;;
2.Το Σε Βλέπω καλή βαθμολογία τσίμπησε:Ρ
3.Είδες που τα έλεγα για το 2012;Κι άλλη επιβεβαίωση:Ρ:))
4.Ρε όχι και πατάτα το Θωρηκτό!!!2/10 για μια τέτοια ταινία;;!!!!Εγώ 8/10 την είχα βάλει...

Annie_Hall είπε...

Από αυτό το μήνα μακράν η καλύτερη που είδα ήταν η Λευκή Κορδέλα(10/10).

Άλλο ένα δεκαράκι(άντε 9 αν θέλω να είμαι αυστηρή) θα έβαζα στο Whatever Works.

Στο Paranormal Activity ένα 5 καθώς ήταν απόλυτα μέτριο!
(ξαναείδα και πολλές που δεν θυμάμαι τώρα)

Στα δικά σου τώρα: Είδες τον Προφήτη; Τι λέει; Κανένα σχόλιο έχεις να κάνεις; Επίσης το Jennifer's Body το είδες εσύ ή ο ξάδερφος;

Και τώρα στο θέμα: Ρε τόσο χάλια σου φάνηκε το Ποτέμκιν; Γιατί; Καταλαβαίνω ότι μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένο. Όπως και το ότι είναι προπαγάνδα μέχρι αηδίας αλλά Φτάνει η σκηνή στις σκάλες για να πούμε ότι το 2 είναι πραγματικά λίγο(και θες και να μην ακούσεςι αντιδράσεις). Μην αρχίσω να ξαναλέω τι έχει προσφέρει στον κινηματογράφο. Έστω για το τελευταίο πρέπει να το αναγνωρίσεις. Εγώ δυο φορές το έχω δει και με έχει καθηλώσει, αλλά πάντα είχα στο νου μου να το κοιτάω όχι με βάση το τώρα αλλά με βάση την εποχή του.

Τεχνικά καρακαινοτόμο και κινηματογραφικά τόσο ποιητικό σε σημεία... Πάντως δεν είναι για όλες τι ώρες και μπορεί να γίνει βαρετό.

W. είπε...

1. Αυτό δίπλα από την ΚΟΡΔΕΛΑ φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αλλά βαριέμαι να ξεψαχνίζω ντοκιμαντέρ τώρα...

2. Σου άρεσε το ΠΑΡΑΝΟΡΜΑΛ;;; Εγώ νόμιζα ότι κάτι τέτοια ψευτοντοκιμαντεριστικά με ξαφνικά "μπου!" τα σιχαινόσουν!

3. Χαίρομαι που σου αρεσε η ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ! Και το είδες, δεν ήταν ακριβώς μιούζικαλ!

4. Χαχαχαχα, ο ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ! Πού το ξέθαψες;

5. Και το ΖΟΜΠΙΛΑΝΤ ωραίο... Το φινάλε βέβαια ήταν λίγο "μπλνιαααα"... Ο Χάρελσον ωραίος περιέργως, πολύ ταιριαστός στο κλίμα... Αυτό το βλαμμένο η Μπρέσλιν θέλει πολλές μπουνιές!

6. Για την ΤΖΕΝΙΦΕΡ δεν έχω ακούσει πολύ κολακευτικά!

7. Εδώ θέλει κράξιμο: 7,5 στην πατατάρα το SURROGATES;;; ΕΝΕΟΣ!!!!!! :/ :Ρ

8. Εγώ περίμενα να βάλεις πολύ λιγότερο στο ΑΠ! Και ίδια βαθμολογία με SURROGATES;;; Ξανα-ΕΝΕΟΣ!!!! :/ :Ρ

9. Δεν είχε τρελιό γέλιο το 2012;; "It's RUSSIAN!" :)) :))

10. Για να το πω ελληνικότατα: Φάκινγκ σιτ! 2 στο ΠΟΤΕΜΚΙΝ;;; Τόσο χάλι και βαρμεάρα δηλαδή;;

lt.aldo raine είπε...

δεν ξέρω τι λέτε...αλλα εγώ ξανά είδα την κορδέλα και κατάλαβα ότι την είχα αδικήσει....δεν είναι απλά η καλύτερη της τελευταίας δεκαετίας.

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. Ψιλοαπογοήτευση ήταν... Ειδικά σε σχέση με Wall-E...

2. Πραγματικά!!! Αλλά μου φάνηκε λίγο καλύτερο σε σχέση με τα 2 προηγούμενα... Έβαλαν και την οικονομική κρίση στο σενάριο...

3. :S :S :S :P :/ :/

4. Δες επιτέλους Soy Cuba και στο καπάκι δες και το "Θωρηκτό"...

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Το Paranormal Activity το είδα αργά τη νύχτα και μόνος μου και μπήκα μια χαρά στο κλίμα της ταινίας... :P ;) Αλήθεια τι τέλος είδες εσύ;

2. Τον Προφήτη τον περίμενα πολύ καλύτερο, αλλά κι έτσι καλός ήταν. Καλή υπόθεση είχε, αλλά δεν ενδιαφερόμουν και ιδιαίτερα για τον πρωταγωνιστή. Δεν λέω, είχε ενδιαφέρον (γι'αυτό έβαλα 8 άλλωστε), αλλά μέχρι εκεί. Δεν ξέρω, το περίμενα πιο άγριο και πιο δραματικό...

3. Τι σημασία έχει ποιος είδε το Jennifer's Body; Τι εγώ, τι ο ξάδερφος; Ίδιο αίμα, ίδια μυαλά... :P

4. Ποτέμκιν: "πάντα είχα στο νου μου να το κοιτάω όχι με βάση το τώρα αλλά με βάση την εποχή του": Κακώς, πολύ κακώς... "Τεχνικά καρακαινοτόμο και κινηματογραφικά τόσο ποιητικό σε σημεία": Για την εποχή του πάντα... για τώρα, σιγά τα ωά!!! Δεν αξιολογώ μια ταινία με τη λογική του Ανδρεαδάκη... με το πόσο επηρέασε την εξέλιξη του κινηματογράφου μια ταινία... Δεν είναι λογική αυτή (για μένα). Δηλαδή κάθε φορά που θα βλέπω φωτιά ή τροχό... θα πρέπει να εντυπωσιάζομαι;!;!; Αν και η φωτιά και ο τροχός είναι ακόμα πάρα πολύ χρήσιμα (σε αντίθεση με το Ποτέμκιν)... Μια βαρετή και ξεπερασμένη προπαγάνδα είναι κι ένας κούκος (=σκηνή-και σιγά τη σκηνή!!! Αν και το Soy Cuba έχει μια αντίστοιχη σκηνή που μπορεί να θεωρηθεί ως φόρος τιμής... αλλά είναι πολύ καλύτερη στο SC) δεν το σώζει... Αντίθετα, το Soy Cuba που ήταν προπαγάνδα (το καλό και με τα 2 είναι πως ήταν αριστερές προπαγάνδες... :P), αλλά με 4 ιστορίες που δεν τις βαριέσαι γιατί δεν σε αφήνει η σκηνοθεσία να βαρεθείς ούτε στιγμή (γενικά έχει πολύ περισσότερο ενδιαφέρον σαν ιστορία)!!! Παίζει να έχει την καλύτερη σκηνοθεσία που έχω δει ποτέ!!! Σίγουρα είναι μπροστά και απ΄την εποχή μας ακόμα!!!

CineTV-world είπε...

Προς W:

1. Ξέρεις πως τα ντοκιμαντέρ δίνουν αρκετά διαμαντάκια (και διαμαντάρες) όμως...

2. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ταίριαζε απόλυτα το ψευτοντοκιμαντερίστικο... Και το Blair Witch μου αρέσει (χωρίς να τρελαίνομαι βέβαια)... +Βλ.1 της απάντησής μου στην Annie...

3. Ναι, το είδα με αφορμή τη λίστα, αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας... πολύ καλό, αλλά και πολύ μελό... Πάντως με εντυπωσίασε η Bjork με την ερμηνεία της!!! Δεν υπάρχουν πάρα πολλές γυναίκες ηθοποιοί που να έχουν δώσει τέτοια ερμηνεία!!!

4. Εξαιτίας αυτού του αφιερώματος το "ξέθαψα"... ;)

5. Ναι, καλό ήταν, είχε πλάκα... ειδικά με τον
Bill Murray!!! :P ;)

6. Κι αυτό έχει πλάκα και σίγουρα δεν είναι μια σοβαροφανής ταινιούλα... Ειδικά αν το δεις με παρέα έχει τρελό γέλιο...

7. Γιατί ρε είναι "πατατάρα";!;!; Σίγουρα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά δεν μου φάνηκε και βλακεία και δεν βαρέθηκα... Ήταν σαν μια πάρα πολύ καλή τηλεοπτική παραγωγή με έναν διάσημο πρωταγωνιστή... Ε, εγώ σ'αυτού του είδους τις ταινίες τόσο βάζω...

8. Μη σου πω πως μου άρεσε και περισσότερο το SURROGATES απ΄το παιδικό (δήθεν ενήλικο) της Pixar...

9. Άντε μωρέ με την ηλίθια ηχορύπανση!!! Δεν είχε γέλιο, αλλά γελοίο... Άσε που έκλειναν και τα μάτια μου όταν το είδα και δεν μ'άφηνε να κοιμηθώ με τόσο θόρυβο... :P ;)

10. Βλ. 4 των απαντήσεών μου σε Poetuck και Annie...

CineTV-world είπε...

Προς Aldo:

Υπερβολή x 100...

Annie_Hall είπε...

1. Αυτό που τη σκοτώνουν οι μπάτσοι.

3. Ρώτησα γιατί δεν ήξερα αν είχε έρθει στους κινηματογράφους στην Ελλάδα!

4. Ναι ρε Jack αλλά αν δεν ήταν τόσο καινοτόμο το Ποτέμκιν τότε ποιος ξέρει πότε θα πήγαινε μπροστά ο κινηματογράφος. Μπορεί να έπαιζαν καμιά δεκαετία ακόμη μέχρι να συνειδητοποιήσουν πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το μοντάζ. Πως δεν είναι λογική αυτή; Επειδή δεν ζούσες τότε χάνει την αξία της η ταινία; Και δεν είναι μόνο μία σκηνή. Και οι σκηνές με τον πάτερ στο θωρηκτό ήταν γαμάτες και άλλες απλά ανέφερα την πλέον κλασσική σαν παράδειγμα. Σκηνοθετικά είναι τέλεια αναμφισβήτητα...

Αν βαρέθηκες το καταλαβαίνω απόλυτα κι εγώ την πρώτη φορά είχα βαρεθεί λίγο. Αλλά τότε έτσι γίνονταν οι ταινίες και δεν είναι για όλες τις ώρες.

Πάντως εννοείται ότι τις ταινίες πρέπει να τις βλεπουμε στο χρονικό πλαίσιο που δημιουργήθηκαν. Αν είναι αριστουργηματικές και στην εποχή μας τότε είναι ακόμη καλύτερο βέβαια. Αν έβλεπες τώρα το Pulp Fiction θα έλεγες, "ε και; πλέον τέτοιες ταινίες βγαίνουν με το κιλό". Δες το όμως στα πλαίσια της εποχής του και θα καταλάβει πόσα προσέφερε στον κινηματογράφο! Οι ταινίες που πάνε μπροστά την τέχνη θα είναι πάντα σημαντικές...

lt.aldo raine είπε...

""Υπερβολή x 100...""

όπως υπερβολή μπορεί να θεωρηθεί και τα 2 στο ποτέμκιν ε?

άσε που τίποτα δεν είναι υπερβολή για μια ταινία που δεν έχει ούτε ένα ελάττωμα.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Και γω αυτό είδα. Τι άλλα τέλη υπάρχουν;;;

3. Λες και γω ξέρω!!!

4.Α. Δεν με νοιάζει!!! Καινοτόμο μπορεί να είναι, αλλά δεν αξιολογώ μια ταινία με βάση την προσφορά της, αλλά με βάση το γούστο μου και αν είχε κάτι να μου πει ή αν πέρασα καλά, γενικά αν είχε κάτι που να μου άρεσε...

Β. Ας τους έπαιρνε μια δεκαετία ακόμα μέχρι να ανακαλύψουν την αξία του μοντάζ (αλήθεια, είχε μοντάζ το Ποτέμκιν; Ήταν τόσο βαρετό που δεν το κατάλαβα!!! :P), δε θα χαλούσε κι ο κόσμος!!! ο κινηματογράφος πάλι θα έφτανε στο ίδιο σημείο... Η εξέλιξη είναι αναπόφευκτη.

Γ. "Επειδή δεν ζούσες τότε χάνει την αξία της η ταινία;"
Την αξία της μπορεί να μην τη χάνει (ή μπορεί και να τη χάνει, δεν ξέρω), αλλά σίγουρα δεν μου αρέσει... "Και οι σκηνές με τον πάτερ στο θωρηκτό ήταν γαμάτες": Ακόμα χειρότερες!!! :P

Δ. "Σκηνοθετικά είναι τέλεια αναμφισβήτητα"
Καθόλου "αναμφισβήτητα"...

Ε. "Πάντως εννοείται ότι τις ταινίες πρέπει να τις βλεπουμε στο χρονικό πλαίσιο που δημιουργήθηκαν"
Όχι δεν εννοείται, είναι τελείως λάθος λογική αυτή για μένα. Δηλαδή πρέπει ντε και καλά να μου αρέσει μια τόσο ξεπερασμένη, βαρετή κι αδιάφορη ταινία;!;!; Μπράβο της που βοήθησε στην εξέλιξη του κινηματογράφου, μπράβο της για κάθε καινοτομία, αλλά δεν παύει στις μέρες μας να είναι τελείως ξεπερασμένη, βαρετή κι αδιάφορη (για μένα πάντα)...

Ζ. "Αν έβλεπες τώρα το Pulp Fiction θα έλεγες, "ε και; πλέον τέτοιες ταινίες βγαίνουν με το κιλό"."
Συγγνώμη, δεν ξέρω άλλο Pulp Fiction...

Η. "Δες το όμως στα πλαίσια της εποχής του και θα καταλάβει πόσα προσέφερε στον κινηματογράφο!"
Όχι δε θα το δω στα πλαίσια της εποχής του!!! Ζω στο 2009 (2010-αν τα καταφέρω :P)... Όπως σου είπα και προηγουμένως: "Δηλαδή κάθε φορά που θα βλέπω φωτιά ή τροχό... θα πρέπει να εντυπωσιάζομαι;!;!;"... Εσύ εντυπωσιάζεσαι με αυτά; Είναι ακόμα πάρα πολύ σημαντικά για τον πολιτισμό μας... ακόμα και για την επιβίωσή μας, αλλά δεν μας εντυπωσιάζουν... Και καλώς δεν μας εντυπωσιάζουν. Δεν γίνεται να μένουμε κολλημένοι στο παρελθόν!!!

Θ. "Οι ταινίες που πάνε μπροστά την τέχνη θα είναι πάντα σημαντικές..."
Σημαντικές ναι, αλλά όχι απαραίτητα και καλές-γαμάτες-αγαπημένες... Υπάρχει διαφορά...

CineTV-world είπε...

Προς Aldo:

Φυσικά... Εξαρτάται πως το βλέπει ο καθένας... Για μένα η ΚΟΡΔΕΛΑ έχει μερικά ελαττώματα...

CineNaupigos είπε...

Επειδή το κλίμα είναι ήδη καυτό και δεν έχω μάθημα αύριο (αρα δεν παραδίδω εργασία...), ας ανάψω ακόμη περισσότερο τα αίματα...

Jack my dear, βάζεις σήμερα 10/10 στο Fight Club, σωστά; Ωραία... Σε 70 χρόνια (ζωή σε λόγου μας) πως θα το κρίνεις αυτό το αριστούργημα;; Με βάση τα σημερινά δεδομένα (με βάση το περιβάλλον του δηλαδή) ή με βάση τα δεδομένα του τότε;;;
Και αν εσύ είσαι ένας γερο-ξεκούτης 100 χρονών και δεν δεχεσαι να κρίνεις με τα σύγχρονα σου δεδομένα αλλά μένεις στα παλιά, ας πάρουμε παράδειγμα τα εγγόνια σου ή τα δισέγγονα σου... Αυτά πως θα το κρίνουν;; Άμα σου πουν (αρκεί να είναι πάνω από 20 χρονών, να έχουν μια κριτική σκέψη)
-"Παππού, τι μαλακία είναι αυτή που με έβαλες να δώ;;;; γιατί σου αρέσει τόσο;;;" , εσύ τι θα απαντήσεις;;
-"Τέκνον μου ήταν πολύ σπουδαία ταινία το 1995,...ή το 2007,εεε.... τέλωσπαντων όταν βγήκε!!!"
-"Ναι αλλά τώρεα δεν βλέπεται.!!!!"

Και τότε ο γερο -Μπάουερ θα καθίσει πίσω αναπαυτικά στην πολυθρόνα του και θα αναπολήσει τα σοφά λόγια της διαδικτυακής του φίλης, Annie_Halll,και αυτά που έλεγε για το Θωρηκτό Ποτέμκιν....

(The End)

CineNaupigos είπε...

Κατά τα άλλα ο Τζακ σπανιότατα βλεπει 17 ολόκληρες ταινίες τον μήνα... :-/ ;-) :-P :-))

CineNaupigos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
CineNaupigos είπε...

"-Επίσης το Jennifer's Body το είδες εσύ ή ο ξάδερφος;
-Τι σημασία έχει ποιος είδε το Jennifer's Body; Τι εγώ, τι ο ξάδερφος; Ίδιο αίμα, ίδια μυαλά... :P"

Ποιός ξάδερφος και πράσσειν άλογα;;; Άμα ήταν έτσι όλη η Κάρυστος είναι ξαδέρφια μου (πολλοί είναι όντως αλλά αυτό είναι εκτός θέματος...)... Ρε το έπαιζε σε μεγάλη οθόνη σε καφετέρια (ξέρετε, από αυτές τις άνω των 70 m^2 που τηρούν απόλυτα τον αντικαπνιστικό νόμο... :-P), στην Κάρυστο πριν 1-2 μήνες...!!!! Ήμαρτον δηλαδή!!!!

Η ταινία άνοιξε εδώ 29 Οκτωβρίου.

Annie_Hall είπε...

1. Βλέπω δεν προσέχεις τα σχόλια στο blog μου :Ρ
"Το ένα είναι το κανονικό, στο άλλο κόβει το λαιμό της αυτή μπροστά στην κάμερα, αλλά ενόχλησε τους θεατές και δεν το χρησιμοποίησαν(βλακεία και αυτό) και το τρίτο δεν το θυμάμαι πολύ, μόνο ότι θύμιζε περισσότερο Blair Witch και ήταν και κάπως δύσκολο και δεν το γύρισαν καν."

4.Α. Πάω πάσο τότε

Β. Η εξέλιξη είναι αναπόφευκτη, το χρονικό σημείο στο οποίο πυροδοτείται όμως παίζει σημαντικό ρόλο στο πως θα γίνει αυτή. Τα είπε και ο Δαρβίνος καλύτερα από μένα :Ρ

Γ. Οι σκηνές με τον πάτερ είναι εξαιρετικό σχόλιο πάνω στη θρησκοληψία. Και ο ίδιος τρελή φάτσα :)

Ε. Δεν είναι λάθος λογική απλά διαφορετική προσέγγιση! Η προσφορά της ταινίας στην τέχνη είναι και υπαρκτη και αναμφισβήτητη. Τώρα αν το περιεχόμενο είναι ξεπερασμένο τι να κάνουμε(αν κι εμένα και αυτό που άρεσε πάρα πολύ);

Ζ. "Συγγνώμη, δεν ξέρω άλλο Pulp Fiction..."

Ναι ούτε κι εγώ :) Πολλοί προσπάθησαν να το αντιγράψουν αλλά που να το καταφέρουν :)

Η. Σε τριάντα χρόνια θα λένε τα παιδιά μας(αν κάνουμε-όχι μαζί, χωριστά :Ρ-) "τι μπούρδα αυτό το Avatar", αν όμως δεν γίνει αυτή η ταινία που θα πατήσουν οι επόμενες; Οικοδόμημα είναι ο κινηματογράφος μην απαξιώνουμε τα θεμέλια. Και το Ποτέμκιν είναι ένα από αυτά και μάλιστα ισχυρό!(τα λέω ωραία δεν μπορείς να πεις-σιγά που δεν θα πεις, λέμε τώρα-)

Θ. Καλή είναι, γαμάτη είναι, απλά όχι αγαπημένη για όλους. Ναι εκεί υπάρχει διαφορά!

Annie_Hall είπε...

"Ποιός ξάδερφος και πράσσειν άλογα;;; Άμα ήταν έτσι όλη η Κάρυστος είναι ξαδέρφια μου (πολλοί είναι όντως αλλά αυτό είναι εκτός θέματος...)... Ρε το έπαιζε σε μεγάλη οθόνη σε καφετέρια (ξέρετε, από αυτές τις άνω των 70 m^2 που τηρούν απόλυτα τον αντικαπνιστικό νόμο... :-P), στην Κάρυστο πριν 1-2 μήνες...!"

Γαμάτη η Κάρυστος :)

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

1. "Jack my dear, βάζεις σήμερα 10/10 στο Fight Club, σωστά;"

Λάθος!!! Σήμερα που μιλάμε 10,5/10... :P

2. "Σε 70 χρόνια (ζωή σε λόγου μας) πως θα το κρίνεις αυτό το αριστούργημα;; Με βάση τα σημερινά δεδομένα (με βάση το περιβάλλον του δηλαδή) ή με βάση τα δεδομένα του τότε;;;"

Με βάση το μυαλό που θα'χω στα 99 μου χρόνια φυσικά... :P

3. "Και αν εσύ είσαι ένας γερο-ξεκούτης 100 χρονών και δεν δεχεσαι να κρίνεις με τα σύγχρονα σου δεδομένα αλλά μένεις στα παλιά, ας πάρουμε παράδειγμα τα εγγόνια σου ή τα δισέγγονα σου... Αυτά πως θα το κρίνουν;;"

Με βάση το δικό τους μυαλό (φυσικά)... :P

4. "-"Ναι αλλά τώρεα δεν βλέπεται.!!!!""

Τώρα τελευταία κάτι σε έπιασε και γράφεις φανταστικούς διαλόγους!!! :P Πάντως αποκλείεται να μην βλέπεται το FC... Απ΄τη στιγμή που βλέπεται ακόμα το Ποτέμκιν (με λίγο ζόρι βέβαια, θέλει προσπάθεια... άσε που σκεφτόμουν να αρχίσω τα ναρκωτικά!!! :P) αποκλείεται να μην βλέπεται η ΤΑΙΝΙΑΡΑ (σκηνοθεσία, διάλογοι, σενάριο... τα έχει όλα και είναι γαμάτα)...

5. "(The End)"

Αυτό είναι το δικό σου "The End", γιατί στο δικό μου... τα εγγόνια θα λατρεύουν FC... :P ;)

6. "Κατά τα άλλα ο Τζακ σπανιότατα βλεπει 17 ολόκληρες ταινίες τον μήνα..."

Αφού σου είπα ρε χαμένε πως τώρα με το blog βλέπω περισσότερες ταινίες... Είμαι υπεύθυνος mobiler εγώ!!! :P :/ :/

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Τα προσέχω ρε, απλά δε θυμόμουν τι είχες γράψει και βαριόμουν να πάω τόσο μακριά να κοιτάξω... :P :/ :/

Β. Συμφωνώ, αλλά πιστεύω πως μετά από τόσα χρόνια... πάλι στο ίδιο σημείο θα ήμασταν... Και να ανακάλυπταν 10 χρόνια μετά την αξία του μοντάζ, οι εξελίξεις θα ήταν ακόμα πιο ραγδαίες τα αμέσως επόμενα χρόνια...

Γ. Μετά από τόσα χρόνια δεν είχε τίποτα να μου πει. :P

Ε. Νταξ... εμένα πάλι δεν μου αρέσει όμως κι ας δέχομαι πως ήταν σημαντική για την εξέλιξη του κινηματογράφου. Σου έφερα ως παραδείγματα τη φωτιά και τον τροχό...

Ζ. Άρα και σ'αυτό είχα δίκιο... :P

Η. "Σε τριάντα χρόνια θα λένε τα παιδιά μας(αν κάνουμε-όχι μαζί, χωριστά :Ρ-)"

:)) :)) :P

"τι μπούρδα αυτό το Avatar": Δεν μπορείς να ξέρεις αν θα λένε κάτι τέτοιο ή αν θα θεωρείται κλασική ταινία επιστημονικής φαντασίας... Πάντως καλό θα είναι να αποφύγουμε τις εικασίες...

"τα λέω ωραία δεν μπορείς να πεις-σιγά που δεν θα πεις, λέμε τώρα"

Horevis poli orea!!! :P :/ Μωρέ πάντα γαμάτα τα λες εσύ (:P), με το περιεχόμενο διαφωνώ μερικές φορές και όχι με το περιτύλιγμα... :P ;)

Annie_Hall είπε...

Ε. Mμμμ ένας τροχός, σιγά! Τι να κλάσει μπροστά στην Πόρσε. Κάτι τέτοιο; Χωρίς την Πόρσε υπάρχει ο τροχός, χωρίς τον τροχό όμως;

Ζ. Άντε ας πούμε ότι έχεις δίκιο(που δεν έχεις αλλά δεν είχα εκφραστεί σωστά οπότε στο δίνω αυτό)

Η. Το Avatar μπορεί να γίνει κλασσικό αλλά το Ποτέμκιν δεν είναι... Μαααλιστα :Ρ

"Horevis poli orea!"

Εδώ υπάρχει κάποιο αστείο που δεν πιάνω :(

"Μωρέ πάντα γαμάτα τα λες εσύ (:P), με το περιεχόμενο διαφωνώ μερικές φορές και όχι με το περιτύλιγμα..."

Δηλαδή μου λες πως είμαι επιφανειακή και πως ναι μεν τα λέω όμορφα αλλά χωρίς να έχουν ουσία. Ε; Αυτό λες; :Ρ:/

CineTV-world είπε...

Ε. Δεν εννοούσα αυτό!!! Όπως είπα και προηγουμένως: "Αν και η φωτιά και ο τροχός είναι ακόμα πάρα πολύ χρήσιμα (σε αντίθεση με το Ποτέμκιν)"... Αυτό που εννοούσα ήταν αν εντυπωσιάζεσαι κοιτώντας τα...

Ζ. Ε πως δεν έχω δίκιο;!;!; Αφού συμφώνησες... :P

Η. Εννοούσα πως το Avatar έχει περισσότερες πιθανότητες να αρέσει στην πλειοψηφία του κόσμου... Σε αντίθεση με το Ποτέμκιν που μόνο σε ελάχιστους αρέσει...

1. Αντί να σου πω "τα λες πολύ ωραία"... σου είπα αυτή την ατάκα "Horevis poli orea!"... Δεν θυμάμαι καλά, αλλά νομίζω πως μου ήρθε από κάποιο ανέκδοτο με κάποιον βλάχο που πάει στο Αμέρικα και προσπαθεί να κάνει καμάκι (δεν ήξερε αγγλικά, μόνο την προφορά μπορούσε να μιμηθεί)... Εγώ για πλάκα στο είπα φυσικά!!! :P ;) :/ Τέλος πάντων, αποτυχημένο αστείο προφανώς... :( Μπορεί να είμαι γαμάτος (:/)... αλλά αυτό δε σημαίνει πως όλα όσα λέω πρέπει να είναι και γαμάτα!!! ;) :/

2. Όχι βέβαια!!! Το ότι διαφωνώ μερικές φορές με τις απόψεις σου, δε σημαίνει πως είναι επιφανειακές!!! Απλά διαφωνούμε...

Annie_Hall είπε...

E. Ανάλογα πως θα τα δεις Jack. Τη μία μέρα λες σιγά μια ρόδα και την άλλη που βρέχει του κερατά και βρίσκεις ταξί αμέσως λες "μεγάλο πράγμα ο τροχός!" :Ρ (δεν θα σταματήσω ποτέ να το κάνω αυτό-πες ότι έχω δίκιο και παραιτήσου-)

1. A ok! Όμως δεν μπορείς να πεις κατάλαβα ότι υπήρχε αστείο!

2. Πω πω. Βλακεία ο γραπτός λόγος. Όταν το σκεφτόμουν ήταν πολύ αστείο το δήθεν θίξιμό μου :( Τώρα που το διαβάζω μόνο η γλωσσίτσα το σώζει λίγο για να μη φανεί αναίτια γκρίνια :(

CineTV-world είπε...

Ε. Δε γίνεται να πω ψέματα (μόνο για τις βαθμολογίες λέω ψέματα άλλωστε!!! :/ :/ :/)... Κανένας δεν εντυπωσιάζεται με τη φωτιά ή τη ρόδα. :S :P

1. Ναι, δεν μπορώ να πω!!!

2. Ας έβαζες 3 γλωσσίτσες... :P ;) :/

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ 2012 ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ (Η 1η ΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΔΕ ΒΛΕΠΟΤΑΝ), ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑ ΤO NEW MOON ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ "ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ" ΕΔΩ Ο ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ (ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ) ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΥΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΥΖΑ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ!! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΜΕ 4 ΤΑΙΝΙΕΣ: DISTRICT 9, WHATEVER WORKS, MIC-MACS KAI 500 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΑΜΕΡ!! ΤΟ ZOMBIELAND ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ, ΤΟ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΞΑΝΑ ΣΙΝΕΜΑ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!) ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΑΣΑ ΠΩΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΠΥ ΔΡ ΠΑΡΝΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑΙ Ο ΤΕΡΙ ΓΚΙΛΙΑΜ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΓΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΙΘ ΛΕΤΖΕΡ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΑΣΑ ΓΚΡΕΪ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΣΙΑ Η ΤΑΙΝΙΑ ΟΧΙ Η ΣΑΣΑ!!

lt.aldo raine είπε...

""ΞΕΧΑΣΑ ΠΩΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΠΥ ΔΡ ΠΑΡΝΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑΙ Ο ΤΕΡΙ ΓΚΙΛΙΑΜ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΜΑΓΕΥΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΙΘ ΛΕΤΖΕΡ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ,""

και πάνω που πάω να χαρώ... με πετα αυτό:

""ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΑΣΑ ΓΚΡΕΪ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΣΙΑ Η ΤΑΙΝΙΑ ΟΧΙ Η ΣΑΣΑ!!""

τουλάχιστο δεν είπες απαίσια την shasa.:P

Ανώνυμος είπε...

"τουλάχιστο δεν είπες απαίσια την shasa"
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ Η ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 2!!

CineTV-world είπε...

Προς LostGeo:

1. Πρώτη φορά ακούω τον τίτλο MIC-MACS!!!

2. Ποια είναι τα διαφορετικά φινάλε που είδες στη ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ;

3. ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ: Είχα χρόνια να παρατήσω ταινία στο πρώτο 20λεπτο (μπορεί να ήταν και 15λεπτο)... Μιλάμε Η βαρεμάρα!!! Ακόμα και η εκπομπή του μλκ... περισσότερο ενδιαφέρον έχει!!!

lt.aldo raine είπε...

""MIC-MACS""

όχι που θα το χάνες:P
τα παλιά του Jeunet...τα έχεις δει?

""ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙ Η ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΑΥΤΙΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ 2!!""

πολλά σπουδαία έχει αλλα ας το καταπιώ και αυτό:P
άντε να το δει και ο w...μπας και του αρέσει...γιατί μάλλον μονο σε μένα άρεσε.

Ανώνυμος είπε...

AΕΚΤΗΣΑ ΝΕΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ, ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ 56 ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ!!
1. ΜΙC-MACS ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΑΠΑΤΑΙΩΝΕΣ ΤΟΥ ΖΑΝ ΠΙΕΡ ΖΕΝΕ (ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΠΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΛΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΕΞΙΣΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ!!
2. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΝΑ Η ΗΡΩΙΔΑ ΜΑΧΑΙΡΩΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΘΕΤΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΤΗ ΤΡΑΒΑΕΙ (ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) ΚΑΤΩ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΥΤΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΝ ΠΕΤΑΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Και ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΟΝ ΝΕΚΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ!!
3. ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΟΛΟ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ?? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ!! Α ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΛΚ!!

Ανώνυμος είπε...

"όχι που θα το χάνες:P
τα παλιά του Jeunet...τα έχεις δει?"
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΛΙ ΠΟΥ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΚΟΡΥΦΗ (ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ SOUNDTRACK)!!
"άντε να το δει και ο w...μπας και του αρέσει...γιατί μάλλον μονο σε μένα άρεσε"
ΛΕΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ?? ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΠΟΛΥ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ (Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ) ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ (AVANT PREMIERE)!!

CineTV-world είπε...

Προς Aldo:

1. Ααα... αυτό είναι; Το ήξερα, απλά δε θυμόμουν τίτλο... Το καλύτερο είναι το La cite des enfants perdus πάντως (χωρίς να έχω δει το καινούριο ακόμα, αλλά δε νομίζω να είναι τόσο γαμάτο). Και το Delicatessen πολύ καλό, αλλά σαν το La cité κανένα (έχω κάτι χρόνια να το δω ρε γμτ!!!).

2. Ο W και να το δει... δεν ξέρω αν θα το μάθεις γιατί τσακωθήκαμε και δυστυχώς στρουθοκαμηλίζει αντί να παραδεχτεί το λάθος του...

Προς LostGeo (Πολλές είναι οι 56 ρε γμτ!!!):

1. Βλ. προηγούμενο 1...

2. Εγώ το 1ο είδα και μου αρέσει πολύ περισσότερο. Πάντως λίγο πιο πριν είχε και τη σκηνή που τον πετά το πνεύμα προς την κάμερα...

3. Δεν είχα αμφιβολία... :P

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΚΑΙ ΓΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ, ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ"), ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ (ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ) ΤΙΜ ΜΠΑΡΤΟΝ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ!! ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΥΣ ΑΡΑΒΩΝΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ??
SMS ΣΤΟ ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΣΟΝΤΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΛΙΓΟ ΜΑΤΑΚΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΗ ΒΑΡΕΜΑΡΑ, ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗ ΕΒΛΕΠΑ!!

Ανώνυμος είπε...

2. ΤΣΑΚΩΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ W?? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΑΝ ΕΠΕΙΤΡΕΠΕΤΑΙ??
1. (ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΓΑΜΑΤΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΑΜΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ!!
2. ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΤΟΥΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΜΑΧΑΙΡΩΣΕΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗ 2η ΕΚΔΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ!!

Ανώνυμος είπε...

Α ΝΑΙ ΚΑΙ 3. ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΩΜΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ 70' ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ 8ε ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ!!

CineTV-world είπε...

2. Στο δικό του blog, στην ανάρτηση με τις αγαπημένες του σειρές για τη δεκαετία (3η ανάρτηση)... Γράψαμε πολλά (βασικά έγραψα πολλά)...

CineTV-world είπε...

1. Α ναι;!;!; Πάντως όταν έψαξα... μόνο 1 το έδινε...

2. Ρε δεν έχεις κι άδικο... αλλά ακόμα και στο internet, οι μλκς πάλι μλκς είναι... Κάποιος που δε νευριάζει με τις μλκς που ακούει στην πραγματική ζωή, δε θα νευριάσει ούτε και στο internet... κάποιος που νευριάζει με τις μλκς και στην πραγματικότητα... θα νευριάσει και στο internet... Δε γίνεται να συμπεριφερόμαστε διαφορετικά εδώ απ'ότι στην πραγματική ζωή... λες και είμαστε διχασμένες προσωπικότητες!!!

Ανώνυμος είπε...

2. ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ BLOG TOY W?? ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΨΩ ΞΑΝΑ!! ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ, ΠΑΝΤΩΣ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΠΛΑ ΘΑ ΛΗΞΕΙ!!

CineTV-world είπε...

2. Επέστρεψε εκτάκτως για 3 αναρτήσεις... Εμένα πάντως με ενοχλεί που στρουθοκαμηλίζει... Εξαφανίστηκε εδώ και κάτι μέρες και δεν αποκλείω να εξαφανιστεί και τελείως (δεν το εύχομαι βέβαια)!!!

lt.aldo raine είπε...

1.μονο 1?

2. με την διαφορα ότι η μαλακίες στην πραγματική {ούτε στο matrix να ζούσαμε:P} ζωή σε επηρεάζουν άμεσα...και είναι λογικό να αντιδράς.

""Δε γίνεται να συμπεριφερόμαστε διαφορετικά εδώ απ'ότι στην πραγματική ζωή... λες και είμαστε διχασμένες προσωπικότητες!!!""

μήπως όμως ""πρέπει""??
δεν λέω να είμαστε διχασμένες προσωπικότητες...απλά να είμαστε λίγο πιο χαλαρή...και να μην τα παίρνουμε όλα τόσο σοβαρά.

CineTV-world είπε...

1. Αν θυμάμαι καλά, ναι!!!

2.Α. Για τις λεκτικές μλκς έλεγα...

Β. Τώρα συμφωνώ με αυτό που λες, αλλά όταν ακούω μλκς τα παίρνω...

CineNaupigos είπε...

Ταινιούλες που είδα τον μήνα Νοέμβριο:

Στην αίθουσα:

Η Λευκή Κορδέλα 9/10 (τα λόγαι περιττεύουν όταν η φιλοσοφία γίνεται κινηματογράφος)

Κυνόδοντας 9/10 (δυστυχώς δεν γυρίζονται τέτοιες ταινίες στην Ελλάδα - πραγματική εμπειρία να το βλεπεις, έχω να λατρέψω έτσι αμέσως ταινία από τότε που είχα πρωτοδεί το Pulp Fiction)

District 9 8/10 (μετά το Moon, αναστήθηκε φαίνεται η "σοβαρή" επιστημονική φαντασία - καιρός ήταν. Τα χάλασε λίγο με το υπερβολικό για τα γούστα μου action φινάλε)


Στο Δουβουδου:

Godfather Part II 9/10 (έκατσα κ το σκέφτηκα και τελικά είναι σπουδαίο έργο)

The Piano 8/10 (Η Ερμηνεία - ίσως της δεκαετίας, δεν μου έρχονται τώρα άλλες)

Royal Tenenbaums 7/10 (λίγο συναίσθημα βάλε ρε Γουες. Geo φαντάζομαι το λατρεύεις ;-))

American History X 7/10

Frankenstein (19310 5/10 (βαρέθηκα...Λίγο μουσική ρε χριστιανοί μου δεν μπορούσατε να βάλετε;;)

Ξαναείδα:
Godfather 10/10

Είδα - Ξαναείδα :-/:
The Lord Of the Rings: The Two Towers (Extended όμως!!) 7/10 (καμία σχέση με το απίστευτα βαρετό extended του πρώτου μέρους - αυτό εδώ είναι στο ίδιο επίπεδο με το original)

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΥΚΗ ΚΟΡΔΕΛΑ VS ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ: ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΔΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥΑΡΕΣΕ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ (ΑΝ ΚΑΙ Η ΛΕΥΚΗ ΚΟΡΔΕΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕ) ΑΛΛΑ Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Η ΚΑΘΕ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΣΟ, Η ΤΑΙΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ (ΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΗ ΣΤΡΕΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ 2)??
"Royal Tenenbaums 7/10 (λίγο συναίσθημα βάλε ρε Γουες. Geo φαντάζομαι το λατρεύεις ;-))"
ΔΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟ DARJEELING LIMITED, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ Ο ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΓΥΡΝΑΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΧΙ, ΕΧΩ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ Κο ΦΟΞ ΤΟ ΤRAILER ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ!!

lt.aldo raine είπε...

pote ides to strella re????

CineNaupigos είπε...

@Geo:
Τον ξαναείδες σινεμά τον Κυνόδοντα;;;;; Γιατί σε dvd δεν νομίζω έχει βγει.. Παρεπιμπτόντως δεν ενθουσιάστηκαν όλοι. Πήγα με 2 κοπέλες οι οποίες έφριξαν. Και γενικά άκουσα πολύ κόσμο να το αποκαλεί ανώμαλο, νοσηρό, κ.α.(άκου τι λένε οι αδαείς!)
Ρε κοίτα που έπεεσα οικτρά έξω!!! Ήμουν σίγουρος ότι είναι ο κινηματογράφος του Άντερσον είναι πολύ κοντά στα γούστα σου... Ας είναι. Ποιος είναι ο σεναριογράφος του Φανταστικού Φοξ;;
άσχετο: ποια είναι η άποψη σου για τον Τέρι Γκίλιαμ;;

@Comedian:
Νύχτες πρεμιέρας. (έχουμε εμεις οι αθηναίες τα τυχερά μας... :-P)

Ανώνυμος είπε...

"ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΛΙΓΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ Δρ ΠΑΡΝΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΔΑ 2 ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΝΤΡΟΠΗ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΠΡΑΖΙΛ ΚΑΙ ΟΙ 12 ΠΙΘΗΚΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ!! ΤΟ ΚΥΝΟΔΟΝΤΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ ΣΙΝΕΜΑ (ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ VILLAGE ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΙΔΑ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ) ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ Κου ΦΟΞ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΑ ΑΜΠΟΥΧ (Ή ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ SQUID AND THE WHALE KAI TO MARGOT AT THE WEDING!!
TΗ ΣΤΡΕΛΛΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ, ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΩ ΤΟΤΕ)!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΩΡΑ!!

lt.aldo raine είπε...

""Νύχτες πρεμιέρας. (έχουμε εμεις οι αθηναίες τα τυχερά μας... :-P)""

psofos re:P

e pes mas kai pos se fanike?? kai giati na min vgi se dvd o kinodontas?

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπ:

1. Το District 9 (9,5/10) είναι ταινιάρα ασχέτως Moonακίου (7/10)... :P

2. "Godfather Part II 9/10 (έκατσα κ το σκέφτηκα και τελικά είναι σπουδαίο έργο)"

Δεν έκατσες να το σκεφτείς και πολύ καλά όμως... :P

3. "American History X 7/10"

:S :S: :S ;) :P

4. "The Lord Of the Rings: The Two Towers (Extended όμως!!) 7/10"

7/10;!;!; ΜΟΝΟ;!;!; :/ :P

Ανώνυμος είπε...

"e pes mas kai pos se fanike?? kai giati na min vgi se dvd o kinodontas?"
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΕΙΧΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕΙ (ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΫΠΝΟΣ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΧΕΔΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ) ΗΤΑΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ, ΜΕ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΑΝ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΑΠΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΥΡΙΩΣ!!
Ο ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΕΔΩ ΤΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΣΕ DVD (ΟΠΟΥ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟΔΟΝΤΑ)!!

CineNaupigos είπε...

Προς Τζακ:

1. Εμένα το ίδιο μου άρεσαν (άντε ελάχιστα περισσότερο το Μοον). Αν και το DIstrict 9 δεν με άρεσε τόσο στην αρχή (με είχε ξενερώσει αρχικά το μπαμ-μπουμ στο φινάλε). Η πλάκα είναι ότι δεν ήξερα απολύτως τίποτα για την υπόθεση και τα 10 πρώτα λεπτά ήταν απλώς σοκαριστικά - πωρωτικά!! Μα στο Γιοχάνεσμπουργκ;;; :-))

2. Πίστεψε με - το σκέφτηκα καλά! Δεν θες να ξέρεις τι βαθμολογία του είχα αρχικά...
Η αλήθεια είναι ότι το λάτρεψα περισσότερο όταν συνειδητοποίησα ότι η στάση του Μάικλ στο τέλος απέναντι στον Φρέντο δεν ήταν εκδητική, όπως π.χ. του Ντάνιελ Πλέινβιου στο τέλος του Αίματος. Ήταν απολύτως μακιαβελική. Whatever works. Τα σάπια πρέπει να πετάγονται - τόσο απλά και κυνικά. Πριν μας κάνουν περισσότερο κακό. Στην ουσία ο Μάικλ δεν αντιπροσωπεύει μια εκδοχή του Αμερικάνικου Ονείρου, αλλά ΕΙΝΑΙ η προσωποποίηση του καπιταλιστικού συστήματος!! Ειδικά άμα το συγκρίνεις με την πολύ πιο ανθρώπινη πορεία προς την δόξα του πατέρα του. Ο γιος από ανήσυχο παιδάκι στην αρχή του πρώτου Νονού καταλήγει ένα ψυχρό μακιαβελικό τέρας.... Απλώς ιδιοφύες... (έτσι το είδα εγώ τουλάχιστον)

3.Έλα μωρέ, τα έχουμε ξαναπεί αυτά... :-/

4.Και αυτά τα έχουμε ξαναπεί, το θεωρώ το πιο αδύναμο (με διαφορά...) μέρος της τριλογίας. Βασικά μάλλον φταίει ότι δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, αλλά εξαρτάται απολύτα από το πρώτο και το τρίτο.

CineTV-world είπε...

1. Ρε, είναι πολύ μικρό το Moonάκι μπροστά στο D9... :P

2. Έτσι είναι και όχι μόνο... Απ΄το OldBoy 1000 φορές καλύτερο. :P

3,4. Και γιατί τα ξαναλές τότε;!;!; :P

Annie_Hall είπε...

1. Ε όχι και πολύ μικρό... Πόλυ καλή ταινία ήταν και το Moon(προσωπικά μου άρεσε και η ερμηνεία περισσότερο). Πάντως και τα δύο είναι επιστημονική φαντασία όπως θα έπρεπε να είναι και πάνε το είδος μπροστά(ή μάλλον πίσω, τότε που επιστημονική φαντασία σήμαινε ψαγμένο σενάριο και όχι εντυπωσιακά εφέ!).

CineTV-world είπε...

Το Moon δεν είχε τίποτα το καινούριο-πρωτότυπο... Τι να μας πει μπροστά στο Solyaris και ειδικά μπροστά στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ;

CineNaupigos είπε...

Προς Τζακ:

2. Ωραίες κριτικές... :-))
Ρε τζακ, ειλικρινά έχεις πει μερικά πολύ άκυρα πράγματα τόσο καιρό που μιλάμε (όπως και εγώ φαντάζομαι στα δικά σου μάτια...), αλλά αυτό παίζει να είναι το πιο άκυρο από ολα!!!! Μα που κολλάει ο Νονός με το ... Oldboy;;; Το μοναδικό κοινό που μπορώ να δεχτώ είναι ότι και τα 2 έχουν απλώς απίστευτη μουσική, που με ανατριχιάζει όταν την ακούω... Από εκεί κ πέρα δεν μπορώ να καταλάβω πως συνδέονται... :-/ :-/ :-/

3,4. Γιατί η επαναάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως. ;-) :-) :-P
Επίσης γιατί εσύ, αν και ήξερες (φαντάζομαι) τις απόψεις μου, έκανες πάλι τον έκπληκτο. (Μα τόσο σοκαριστικά είναι τα 7άρια για αυτές τις ταινίες;;;; :-/) :-P

1. Τζακ να σε πω κάτι και μην παρεξηγηθείς. Απλώς το βρίσκω λίγο ανούσιο να υπερασπίζεται κανείς μια ταινίς με μοναδικό του επιχείρημα "Ρε, είναι πολύ μικρό το Moonάκι μπροστά στο D9... :P" "Το Moon δεν είχε τίποτα το καινούριο-πρωτότυπο... Τι να μας πει μπροστά στο Solyaris και ειδικά μπροστά στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ;" και άλλα παρόμοια... (Η σύγκριση Moon-D9 είναι τυχαίο παράδειγμα). Γνωρίζω ότι γενικά βαριέσαι να γράφεις μακροσκελή κείμενα για ταινίες (ειδικά για αυτές που δεν αγαπάς ιδιαίτερα), αλλά έστω και 2 σειρές θα ήταν διαφωτιστικές ως προς το πως βλέπεις μια ταινία και γιατί την θεωρείς αριστούργημα, πολύ καλή, μέτρια, απαράδεκτη, χείριστη, Showtime (=1/10).
Επίσης το να συγκρίνεις ταινίες από το ίδιο είδος ώστε να εκλέξεις την κορφαία μου φαίνεται χαζό... Κυρίως γιατί όπως απέδειξαν οι Νονοί, μπορούν και παραπάνω από μια ταινία στο ίδιο είδος να είναι κορυφή!! Τέλσπαντων, αυτό είναι και θέμα γούστου...
Όλα αυτά φιλικά , έτσι;; Απλώς θα βοηθούσαν έστω και 2 γραμμές κειμένου.
Όσο για το Moon, να επικεντρώνεις μόνο στην (αρκετά παλιά) ιδέα της κλωνοποίησης είναι λίγο επιφανειακό... Εγώ θα πρότεινα να το δεις ως ένα πανέμορφο ταξίδι στην (απόλυτη) μοναξιά και επίσης ως μια κυριολεκτική κόντρα μεταξύ 2 (ή και περισσοτέρων) φάσεων του ίδιου μας του εαυτού σε διαφορετικές χρονικές στιγμές της ζωής μας.

Αυτά... :-)))

CineTV-world είπε...

1.Α. Το ότι δεν το θεωρώ πρωτότυπο δεν είναι αρκετό; Δεν είχε κάτι καινούριο να μου πει και γενικά δεν είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μένα, δεν ξέρω τι άλλο να πω!!! Γι'αυτό δεν μου άρεσε ιδιαίτερα... Και στην τελική δεν μπορώ να γράψω κριτικές (και να μπορούσα, δε θα ήθελα να το παίξω κριτικός)... Σαν απλός θεατής γράφω κι έτσι θα συνεχίσω να γράφω. :P

Β. Γιατί σου φαίνεται χαζό (το να συγκρίνω ταινίες από το ίδιο είδος ώστε να εκλέξω την κορυφαία); Για μένα είναι καλύτερο το 2ο μέρος του ΝΟΝΟΥ... Άλλοι συγκρίνουν τελείως διαφορετικές ταινίες με τα ίδια κριτήρια λες και είναι το ίδιο... Για μένα αυτό είναι το χαζό.

Γ. "Εγώ θα πρότεινα να το δεις ως ένα πανέμορφο ταξίδι στην (απόλυτη) μοναξιά και επίσης ως μια κυριολεκτική κόντρα μεταξύ 2 (ή και περισσοτέρων) φάσεων του ίδιου μας του εαυτού σε διαφορετικές χρονικές στιγμές της ζωής μας."

Εμένα δεν μου άρεσε. Το ταξίδι στην μοναξιά δεν μπορεί ποτέ να είναι πανέμορφο, παρά μόνο ψυχοπλακωτικό κι εδώ δεν με ψυχοπλάκωσε καθόλου!!! Και στην τελική... δες επιτέλους την ΟΔΥΣΣΕΙΑ!!! Κάθεσαι και εντυπωσιάζεσαι απ'τους "πρωτότυπους" προβληματισμούς του Moon!!! :P

2. Και τα 2 είναι σαν αρχαιοελληνικές τραγωδίες... Αλλά κι εκτός αυτού... Μου φαίνεται "αδιανόητο" να βάζει κάποιος μικρότερη βαθμολογία στο ΝΟΝΟ 2... :P ;)

3,4. Α ναι, σωστά!!! :P Πάντως για το Two Towers δεν ήξερα πως το είχες μόνο για 7 (ίσως 8)...

ΥΓ: Αυτά και από μένα... :P ;)

celin είπε...

bauer24 εδω ταυτιζομαστε παρα πολυ
το paranormal activity με τρομαξε οσο κανενα αλλο φιλμ που εχω δει[αντε λιγο πιο κατω τοποθετω το i-rec]
to teloς που ειδα εγω δεν ειχε αστυνομικους,ηταν το αλλο
το παρακολουθησα μονος μου βραδυ κ εφαγα φρικη,ακουγα θορυβους για 2-3 μερες κ ξυπναγα να δω τι γινεται!!

συμφωνω απολυτως κ για dancer in the dark,surrogates,DISTRICT 9[ΕΡΓΑΡΑ!!!!],UP,2012,GAMER,AYTH AKRIBΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ!

λιγο διαφωνω για το saw 6 k to zombieland
το πρωτο ειναι το καλυτερο απο τα τελευταια 3[ειμαι λατρης των saw αλλα το 4 κ το 5,δε τρελαθηκα μαζι τους,κ το zombieland καλουτσικο ηταν απλα θα του βαζα ενα 6,5!]

ανυπομονω να δω τη λευκη κορδελα,το διαισθανομαι οτι θα τη βρω αριστουργημα

CineTV-world είπε...

1. Χαίρομαι που συμφωνούμε σε τόσες ταινίες!

2. Και γω το είδα μόνος μου, αλλά δεν μπορώ να πω πως ήταν η ταινία με την οποία τρόμαξα περισσότερο και αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι ποια είναι η ταινία που πέτυχε κάτι τέτοιο! Πάντως μικρός (10 χρονών το πολύ) είχα τρομάξει πάρα πολύ με την εικόνα του Terminator να βγάζει το μάτι του στην 1η ταινία...

3. Συμφωνώ πως το Saw VI ήταν το καλύτερο από τα 3 τελευταία και γι'αυτό του έβαλα και 5,5... ;)

4. Για το Zombieland μπορεί τελικά να μην είναι ταινία του 8, αλλά του 7.5 σίγουρα (για μένα πάντα)... Είχε αρκετή πλάκα...

5. Και μένα κάτι μου λέει πως η Λευκή Κορδέλα θα σου αρέσει περισσότερο εσένα...

Cinefil είπε...

Das Weisse Band (5:Αριστουργημα η 10/10).Η καλυτερη ταινια της δεκαετιας.
The General (5:Αριστουργημα η 10/10).Κορυφαιος Μπαστερ Κιτον στο μεγαλυτερο αριστουργημα του.
Up (3,5:Καλη + η 7.5/10).Τρυφερο, αλλα υπερβολικο.Το διδυμο παππου-πιτσιρικα ειχε πολυ φαση.
Final Destination (1:Μετριοτατη η 2/10).Κακογουστο θριλερ.
2012 (1:Μετριοτατη η 2/10)
Bronenosets Potyomkin (5:Αριστουργημα η 10/10).Η καλυτερη ταινια ολων των εποχων, κατα τη γνωμη μου και μια απο τις 5 αγαπημενες μου ταινιες.Πολλες σκηνες ανθολογιας, οπως οι κορυφαιες σκηνες με το τολμηροτατο μονταζ στις σκαλες της Οδυσσου.Δεν εχει γυριστει σπουδαιοτερη ταινια.

CineTV-world είπε...

Δεν πρόκειται να κάτσω να σχολιάσω τις υπερβολάρες σου... :p

Cinefil είπε...

Μην τις σχολιασεις...
Αλλα, αυτα που λεω για την Κορδελα, το Ποτεμκιν, τον Στρατηγο δεν τα λεω μονο εγω, αλλα αλλοι δισεκατομμυρια ανθρωποι.Τουλαχιστον, εγω στηριζω την αποψη μου, με επιχειρηματα και δεν λεω απλα
"Ειναι βαρετο"
"Ειναι ξεπερασμενο"
"Ειναι ΠΑΤΑΤΑΡΑ"
οπως λες εσυ...

CineTV-world είπε...

1. Όχι τρισεκατομμύρια λέω εγώ!!! Σε ποιο κόσμο ζεις και νομίζεις πως οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν δει αυτές τις πατατάρες;!;!;

2. Άσε μας ρε Cinefil που στηρίζεις την άποψή σε επιχειρήματα!!! Μήπως είναι και αδιάσειστα κιόλας;!;!; :/ :/ :/ Της πλάκα επιχειρήματα... απλά στολίζεις τη γνώμη σου με περισσότερες λεξούλες... π.χ. για το Basterds:

"Αλλη μια μετρια ταινια του συγχρονου Εντ Γουντ, Κουεντιν Ταραντινο που υπερετιματε απο (αρκετους) κριτικους και θεατες.Χαρτινη, πλαστικη, ψευτικη σκηνοθεσια.Σχηματικο σεναριο με αφθονο μπλα μπλα που προκαλει αφθονη βαρεμαρα."

Δεν βλέπω ΚΑΝΕΝΑ σοβαρό επιχείρημα... ΓΙΑ ΣΕΝΑ είναι σύγχρονος Ed Wood... ΓΙΑ ΣΕΝΑ υπερτιμάται... ΓΙΑ ΣΕΝΑ είναι "Χαρτινη, πλαστικη, ψευτικη" η σκηνοθεσία του... ΓΙΑ ΣΕΝΑ είναι σχηματικό το σενάριο... (στο τέλος λες πως είναι και βαρετό...!!!)... Συμφωνεί κανένας άλλος εδώ; ΟΧΙ.

Δηλαδή ΓΙΑ ΣΕΝΑ όλα αυτά αποτελούν σοβαρά επιχειρήματα ενώ εγώ που λέω πως μια ταινία είναι βαρετή, ξεπερασμένη με χαρικατούρες αντί για χαρακτήρες, με αδιάφορη-βαρετή-ανύπαρκτη σκηνοθεσία δεν μιλάω με επιχειρήματα;!;!; Όπως σε βολεύει, αλλά πλανάσαι οικτρά... Δεν υπάρχουν αδιάσειστα επιχειρήματα γιατί όλα είναι υποκειμενικά στις τέχνες και δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος ούτε να συμφωνήσει μαζί σου, αλλά ούτε και να σε πάρει στα σοβαρά επειδή έχεις γράψει 5-10 παραπάνω επιθετικούς προσδιορισμούς...

ΥΓ: Χαλάρωσε λίγο γιατί πολύ ψηλά τον έχει πάρει τον αμανέ... Νομίζεις πως η γνώμη σου είναι η αντικειμενικά σωστή (!!!) και εκφράζεσαι υπεροπτικά για τη γνώμη μου (εγώ δεν μιλάω με επιχειρήματα, αλλά εσύ!!! Το άλλο με τον Τοτό; :/ :/ :/)...

CineTV-world είπε...

ΥΓ2: Και πως γίνεται ΠΑΝΤΑ να υπερτιμάται ο Tarantino από κοινό και κριτικούς...!!! Παράξενο ε;!;!;

Cinefil είπε...

Βαριεμαι να τσακωνομαι αλλο.
Αν σε προσβαλλα με συγχωρεις.

CineTV-world είπε...

Όχι, σήμερα δεν με πρόσβαλλες... μόνο με νευρίασες λίγο, αλλά δεν είμαι άνθρωπος που κρατά κακία (μπορεί για λίγο... αλλά θα πω καμιά κουβέντα παραπάνω και θα μου περάσει μετά:p)

Cinefil είπε...

Συγγνωμη που σε νευριασα.Δεν χρειαζεται να τσακωνομαστε επειδη διαφωνουμε:)Παντως εισαι πολυ καλος blogger (και ενας απο τους αγαπημενους μου) και το blog σου εχει πολυ ωραια αφιερωματα και ειναι ισως το πιο ολοκληρωμενο που εχω επισκεφθει (ειπα να πω καμια καλη κουβεντα, για να σε ηρεμησω :) :p).

Cinefil είπε...

Απ' οτι καταλαβα δεν εχεις σχηματισει και την καλυτερη γνωμη για εμενα:(

CineTV-world είπε...

1. "Δεν χρειαζεται να τσακωνομαστε επειδη διαφωνουμε"

Συμφωνώ απόλυτα, αλλά όταν ο άλλος εκφράζεται προκλητικά για ταινίες που μου αρέσουν πάρα πολύ... απαντώ στο ίδιο ύφος... ;)

2. "Παντως εισαι πολυ καλος blogger"

Εσύ για καλό το είπες και σ'ευχαριστώ, αλλά δεν μου αρέσει να με χαρακτηρίζουν ως blogger... Δεν έχω καμία σχέση με τους περισσότερους bloggers που την έχουν δει κάπως... "Ω είμαι blogger και κάνω κάτι σημαντικό"...!!! Όχι, δεν είμαι blogger, απλά έχω ένα βλογκ. Β)

3. "ειπα να πω καμια καλη κουβεντα, για να σε ηρεμησω :) :p"

Πάντα πιάνει!!!

ΥΓ: Δεν έχω σχηματίσει, ούτε την καλύτερη, αλλά ούτε και την χειρότερη γνώμη (ενδιάμεση κατάσταση προς το +)... Και στην τελική δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία τι γνώμη έχω εγώ για σένα από τη στιγμή που δεν σε γνωρίζω πραγματικά...

Δημοσίευση σχολίου