SkyMovies: Top 20 Revenge Movies

4 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Nαιαιαιαιαι! Τι γαμάτο θέμα. Πόσο τέλεια ποστ κάνεις σήμερα :)

Το Jaws the revenge πρέπει να είναι η πιο ηλίθια ιδέα όλων των εποχών.
Producer1: Kάνουμε μια ταινία;
Producer2: Πρέπει να βγάλουμε λεφτά.
Producer1: Το Jaws είχε καλά φράγκα
Producer2: Ναι αλλά έχει sequel, τι να σκεφτούμε;
Producer1: Το βρήκα! Ο καρχαρίας να εκδικείται.
Producer2: Μαλακία αλλά μόνο που θα είναι Jaws θα πουλήσει!

Χαχαχαχα Revenge movie το Rocky! Τι άλλο θα δω :)

Μακράν αγαπημένο το Kill Bill(προφανώς). Συμπαθώ πολύ το I Spit On Your Grave που δεν υπάρχει στη λίστα και το Death Wish! Εννοείται το Crow.

CineTV-world είπε...

1. "Nαιαιαιαιαι! Τι γαμάτο θέμα. Πόσο τέλεια ποστ κάνεις σήμερα"

Με κοροδεύεις μαρή;!;!; Έτοιμο το βρήκα... :S :P

2. Δεν ήξερα καν πως υπάρχει Jaws the revenge!!! :/ :/ :/ (αυτά πάνε στην μλκ την ταινία κι όχι επειδή δεν την ήξερα... :P ;) )

3. Πραγματικά... άκου Revenge movie το Rocky!!! :/

4. Το I Spit On Your Grave νομίζω πως το έχω δει, αλλά δεν είμαι και σίγουρος... Στα υπόλοιπα συμφωνούμε...

Annie_Hall είπε...

1. Nαι αλλά το βρήκες και το έβαλες! Δεν σου ξαναλέω καλά λόγια!

2. (μη μου εξηγείς κάθε φορά τις φατσούλες, μπερδεύτηκα γιατί έχουν πολλές σημασίες μάλλον)

4. Είναι μία από τις πολλές ταινίες που βιάζουν μία και μετά αυτή παίρνει το αίμα της πίσω. Δες εδώ.

CineTV-world είπε...

1. Θα προτιμούσα τα καλά λόγια να μου τα έλεγες για τα dexterοκατεβατά μου και για την super λιστάρα μου... :P ;) :/

2. (ναι, έχουν αρκετές... :P :)) )

3. Την ξέρω την ταινία και την αφίσα της, απλά δεν είμαι σίγουρος αν την είδα γιατί υπάρχουν πολλές τέτοιες... Μπορεί επειδή έχω διαβάσει και στο ΣΙΝΕΜΑ γι'αυτή, να μπερδεύομαι...

Δημοσίευση σχολίου