Doctor Who - Matt Smith is Leaving the Show at Year's End!


Κι όμως... η αποφράδα μέρα έφτασε!!! Το Doctor Who τελειώνει!!! Μετά το επετειακό σπέσιαλ επεισόδιο για τα 50 χρόνια της σειράς (ποιος περιμένει μέχρι τις 23/11 μετά το γαμάτο φινάλε της 7ης σεζόν ρε γμτ;) και το καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο επεισόδιο, πάπαλα...!!! Φυσικά αναφέρομαι στον Matt Smith, αλλά για μένα που ξεκίνησα να βλέπω Doctor Who από την 5η σεζόν, θα'ναι σαν να τελειώνει η σειρά. Δεν έχω ζήσει regeneration (και δεν θέλω κιόλας). Για μένα Doctor Who ίσον Matt Smith. ΤΕΛΟΣ. Μπορεί να μην έχω δει τους προηγούμενους, αλλά πιστεύω πραγματικά πως είναι με διαφορά ο καλύτερος. Δεν είχε π.χ. τις γελοίες γκριμάτσες και την σκατόφατσα του Tennant... Όσο για τον Tom Baker... είμαι σίγουρος πως ήταν πολύ καλός για την εποχή του, αλλά στις μέρες μας δεν θα ερμήνευε ποτέ το ρόλο... και οι υπόλοιποι, απλά δεν... Τις περισσότερες φορές ο Smith ήταν εξαιρετικός. Φαινόταν πως έδινε το 110% του εαυτού του... Σε πολύ λίγες περιπτώσεις δεν μου άρεσε (με πιο πρόσφατο παράδειγμα το Nightmare in Silver - βέβαια έτσι όπως ήταν γραμμένος εκεί ο ρόλος, δεν τον βοηθούσε καθόλου το σενάριο)... Τέσπα... την επίσημη ανακοίνωση του Smith και του Moffat μπορείτε να τις διαβάσετε στο επίσημο site του BBC...

Όσο για την Clara (a.k.a. Jenna-Louise Coleman)... θα παραμείνει στη σειρά, αλλά προσωπικά μου είναι αδιάφορο. Μπορεί ο Moffat να της έδωσε το ρόλο της σημαντικότερης companion στην ιστορία του Who (τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσε), αλλά μου φαίνεται πολύ βεβιασμένο όλο αυτό... "ααα κοιτάξτε... είναι το απίθανο κορίτσι, πρέπει να την αγαπήσετε και να τη λατρέψετε όλοι σας ΤΩΡΑ"...!!! Δεν μπα να'ναι ότι θέλει λέω γω... Amy Pond δεν είναι κι ούτε πρόκειται να γίνει ποτέ. Ο Matt Smith είχε απίστευτη χημεία με την Karen Gillan κι αυτό δεν αντικαθίσταται με τίποτα.

Φυσικά άρχισαν από τώρα οι εικασίες και τα στοιχήματα για το ποιος θα'ναι ο 12ος (και τελευταίος;) Doctor... κι αφού ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του... ας πω κι εγώ... Αν μιλούσαμε για κινηματογραφική μεταφορά - όπως είχε κυκλοφορήσει ως φήμη το 2011 - θα έλεγα Gary Oldman ή Robert Downey Jr. - αλλά τώρα θα ρίξω 2 τελείως διαφορετικά ονόματα στο βλογκοτράπεζό μου (βέβαια δεν θα με χαλούσε να συνέχιζε με τον John Hurt, αλλά δεν νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο)... για την ακρίβεια θα ρίξω 2 διαφορετικά λινκ: λινκ #1... και φυσικά λινκ #2 (προφανώς είμαι ακόμα επηρεασμένος απ΄το προηγούμενο ποστ)!!! Πως σας φαίνονται; Νομίζω το τερμάτισα... αλλά μετά τον Smith, μόνο με κάτι τέτοιες επιλογές θα συνεχίσω να βλέπω τη σειρά (αν και το πιθανότερο είναι να επιλέξουν πάλι κάποιο άγνωστο πρόσωπο)... Διαφορετικά, θα δω από περιέργεια το 1ο επεισόδιο του νέου Doctor κι άντε γεια μετά... Αλήθεια κατά τη γνώμη σας ποια θα ήταν η καλύτερη επιλογή;