Top 12 Favorite TV Series of 2012


Μέσα στη χρονιά που μας πέρασε είδα περισσότερες σειρές, οπότε κάλυψα κάποια κενά που είχα... Βέβαια δεν είδα ούτε Mad Men, ούτε Boss, ούτε Downton Abbey, ούτε αρκετές άλλες σειρές (δεν βρίσκω το λόγο). Επίσης η 3η σεζόν του Justified μου φάνηκε κουραστική (4η δεν πρόκειται να δω), η 5η του Sons of Anarchy ήταν μετριότατη και φέτος είναι η πρώτη χρονιά που είπα να μη βάλω το South Park στη λίστα (εννοείται πως έχω τύψεις)... Για να μην το κουράζω περισσότερο... οι 12 σειρές που μου περίσσεψαν, είναι οι εξής:

Top 12 Favorite TV Series of 2012


12. Game of Thrones - Season 2: Και φέτος (=πέρσι) ήταν η πιο υπερτιμημένη σειρά... και το κακό ήταν ότι η 2η σεζόν ήταν χειρότερη... πιο αργή, πιο κουραστική και με λιγότερο Joffrey...!!! Όπως έγραψα και στο ποστ για το φινάλε: "Η μισή σεζόν ήταν μετριότατη, βαρετή και σχεδόν ανούσια. Στα πρώτα επεισόδια δεν είχε καμία ουσιαστική εξέλιξη. Απλά βλέπαμε τους 500 χαρακτήρες-πιόνια της σειράς να πηγαίνουν απ΄το ένα μέρος στο άλλο, να συζητάνε και να καταστρώνουν στρατηγικές... Κατά τη γνώμη μου, τα καλύτερα επεισόδια της σεζόν ήταν το 6ο (ίσως το καλύτερο), το 7ο και το 10ο".



11. Fringe - Season 5: Επιτέλους τέλος! Σίγουρα δεν έγινε ποτέ κακή σειρά, αλλά κράτησε παραπάνω απ'όσο έπρεπε (κατά τη γνώμη πάντα φυσικά). Όπως έγραψα και στην ανάρτηση του φινάλε: "Αν έπαιρναν τις καλύτερες πλοκές των 5 σεζόν και μας τις έδιναν μέσα σε 3, τώρα θα μιλούσαμε για μία πολύ καλύτερη σειρά (και σίγουρα λιγότερο κουραστική κι επαναλαμβανόμενη)."



10. Continuum - Season 1: Η ευχάριστη έκπληξη του καλοκαιριού! Είπα να του δώσω μια ευκαιρία χωρίς να έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις και τελικά ήταν πολύ καλύτερο απ'ότι ήλπιζα! Αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά πραγματικά πρόκειται για μια αρκετά έξυπνη σειρά επιστημονικής φαντασίας που επενδύει στο δράμα (χωρίς να γίνεται μελόδραμα) και στην ανάπτυξη χαρακτήρων. Αν δεν το έχετε δει και θέλετε να δείτε μια αξιόλογη sci-fi σειρά, την προτείνω ανεπιφύλακτα.



9. Doctor Who - Season 7: Έχουν προβληθεί μόλις τα 5 πρώτα επεισόδια της σεζόν (6 αν μετρήσουμε και το χριστουγεννιάτικο) και προσωπικά δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα... δεν με εντυπωσιάζει πλέον... Δεν ξέρω, άρχισε να με κουράζει με όλο αυτό το εκβιαστικό-παιδικό μελόδραμα (δεν συγκινήθηκα καθόλου στο επεισόδιο που χάσαμε τους Ponds) κι έχω την εντύπωση πως η 5η σεζόν θα είναι πάντα η αγαπημένη μου... Παρ'όλα αυτά όμως ο Doctor Who είναι Doctor Who και για όσο καιρό ακόμα θα τον υποδύεται ο Smith, εγώ θα τον ακολουθώ στις περιπέτειές του...



8. The Killing - Season 2: Ότι μου άρεσε στην 1η σεζόν μου άρεσε και στη 2η (κυρίως η αποπνικτική-ζοφερή ατμόσφαιρα και οι χαρακτήρες των πρωταγωνιστών δηλαδή), αλλά αυτή τη φορά μας έδωσαν ένα πολύ καλύτερο φινάλε. Προσωπικά μου άρεσε πολύ η αποκάλυψη του δολοφόνου...!!! Αρχικά το AMC είχε κόψει τη σειρά, αλλά τελικά κατάλαβε το λάθος του και θα δούμε και 3η σεζόν! (και να μη βλέπαμε, δεν θα με πείραζε, αλλά είμαι περίεργος για την καινούρια υπόθεση)



7. Dexter - Season 7: Η πρώτη χρονιά που βάζω τη συγκεκριμένη σειρά στο αφιέρωμα...!!! Ο Dexter μας έχει αποδείξει πως μπορεί και καλύτερα (βλ. 1η και 4η σεζόν), αλλά κυρίως ότι μπορεί και πολύ χειρότερα (5η και 6η)... Φέτος τα κατάφερε αρκετά καλά (για τα δεδομένα της σειράς πάντα) και ειδικά το φινάλε ήταν εξαιρετικό! Ελπίζω η 8η σεζόν να είναι η τελευταία του κι αν τελειώσει αξιοπρεπώς ακόμα καλύτερα...



6.1. The Avengers: Earth's Mightiest Heroes - Season 2: Μέσα στις γιορτές είχαν σταματήσει όλες οι σειρές που βλέπω... και σκέφτηκα «δεν βλέπω κάνα κινούμενο σχέδιο να περάσει η ώρα;» Ε και είδα (2 για την ακρίβεια)... και δεν περίμενα με τίποτα να δω κάτι τόσο περίπλοκο, ενήλικο και να δίνει και βάση στους χαρακτήρες και την ψυχοσύνθεσή τους...!!! Κανένας Whedon. Πραγματικά μου άρεσε περισσότερο απ'την ταινία (είναι πιο παιδική και πιο απλοϊκή απ΄το συγκεκριμένο καρτούν)!

6.2. Ultimate Spider-Man - Season 1: Πολύ πιο παιδικό και πολύ πιο ανάλαφρο απ΄το παραπάνω, αλλά και πολύ πιο διασκεδαστικό και ακομπλεξάριστο... Μέχρι και Spider-Pig επεισόδιο μας χάρισε...!!! (δυστυχώς δεν είχε το κατάλληλο theme song)



5. The Walking Dead - Season 3: Η σεζόν δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη βέβαια (έχουν προβληθεί τα 8 από τα 16 επεισόδια), αλλά ήδη είναι η με διαφορά καλύτερη της σειράς. Βασικά από το 2ο μισό της προηγούμενης σεζόν άρχισε να δείχνει σημάδια βελτίωσης κι ευτυχώς το εκμεταλλεύτηκε... Απ'το midseason finale επιστρέφει στις 10/2 κι απλά ελπίζω να συνεχίσει έτσι...



4. Community - Season 3: Είδα και τις 3 σεζόν μαζεμένες προς το τέλος του καλοκαιριού (αφού πρώτα είδα Sopranos, Deadwood, Oz και Wire) και μου άρεσε πολύ! Και δεν το περίμενα... Βέβαια κάνα δυο χαρακτήρες μου τη σπάνε - ειδικά κάθε φορά που βλέπω αυτόν τον Ντιν(γκιντάγκα) τα νεύρα μου κουδουνίζουν - αλλά δε βαριέσαι... από τους υπόλοιπους βασικούς χαρακτήρες, οι περισσότεροι είναι συμπαθέστατοι (Shirley, Annie, Chang και κυρίως το θεϊκό δίδυμο Abed & Troy) και οι pop culture αναφορές πέφτουν βροχή...!!! Σ'αυτή τη σεζόν μάλιστα η σειρά μας έδωσε τα περισσότερα γαμάτα της επεισόδια: 3x04 - Remedial Chaos Theory, 3x05 - Horror Fiction in Seven Spooky Steps, 3x09 - Foosball and Nocturnal Vigilantism, 3x14 - Pillows and Blankets, 3x15 - Virtual Systems Analysis, 3x19 - Curriculum Unavailable, 3x20 - Digital Estate Planning (βλ. φωτό) και 3x21 - The First Chang Dynasty...!!! Η 4η σεζόν ξεκινά στις 7/2. Δυστυχώς δεν θα είναι η 4η σεζόν που θα βλέπαμε υπό κανονικές συνθήκες... αλλά αν καταφέρουν να μη χαλάσουν τους χαρακτήρες, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα και θα το βλέπω ευχάριστα... Απ΄το να μη βλέπαμε καθόλου 4η σεζόν, κάτι είναι κι αυτό...



3. Breaking Bad - Season 5.1: Δυστυχώς το πρώτο μισό της 5ης σεζόν δεν μου άρεσε τόσο... Σίγουρα το Breaking Bad είναι Breaking Bad (...), αλλά ειδικά μετά την 4η σεζόν (και από την 3η-2η-1η) έχω πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις από τη συγκεκριμένη σειρά... Μου έδωσε το δικαίωμα να έχω μεγαλύτερες απαιτήσεις... Δεν θέλω να είναι "απλά" πολύ καλή σειρά... Όπως έγραψα και στο ποστ που έκανα για το φινάλε: "Δεν είχε την πρωτοτυπία της 1ης. Δεν είχε τις ανατροπές της 2ης. Δεν είχε την αγωνία της 3ης. Δεν είχε την ένταση (και την γαματοσύνη) της 4ης. Δεν είχε τον Gus με λίγα λόγια (δεν γινόταν και διαφορετικά βέβαια)...!!! Τι σημαίνουν όλα αυτά; Πολλά και τίποτα μαζί! Αναμφισβήτητα πάντως μιλάμε για μία πολύ καλή σεζόν (απλά οι προηγούμενες μου άρεσαν περισσότερο) και ελπίζω/θέλω να πιστεύω/είμαι σχεδόν σίγουρος πως τα τελευταία 8 επεισόδια της σειρά θα είναι πολύ πιο δυνατά". Περιμένω λοιπόν να κάνει δυναμική επιστροφή...



2. Louie - Season 3: Αν έκανα ένα καλό μέσα στο 2012 είναι ότι είδα αυτή τη σειρά (επίσης κατέβασα και μια γάτα από ένα θάμνο)...!!! Ο "άνθρωπος" είναι ιδιοφυΐα μεγατόνων...!!! Δεν παίζεται με τίποτα ο LCK. Γενικά δεν παρακολουθώ stand-up comedy (αν και αυτό που κάνει στη σειρά, δεν είναι απλά stand-up comedy, αλλά κάτι πολύ πιο μοναδικό και περίπλοκο), αλλά αποκλείω να υπάρχει καλύτερος στο είδος του. Ούτε καν να τον πλησιάζει... Μιλάμε για έτη φωτός μπροστά... Κρίμα που θα πρέπει να περιμένουμε τόσο πολύ μέχρι την 4η σεζόν (2014 ρε γμτ!!!)... και όχι τίποτ'άλλο, αλλά βιάστηκα να δω και Lucky Louie, Hilarious, Shameless, Chewed Up και Live at the Beacon Theater (όλα γαμάτα βέβαια)... #LCKfanModeOn



1. Homeland - Season 2: Σε πολλούς δεν άρεσε ιδιαίτερα η 2η σεζόν. Τους κακοφάνηκε που δεν ήταν τόσο ρεαλιστική (λες και είναι αυτό το ζητούμενο στα έργα μυθοπλασίας) κι έκαναν λες κι έβλεπαν καλικάντζαρους στη σειρά (μιλάμε για γκρίνια όχι αστεία)...!!! Προσωπικά δεν έχω τέτοιο κόμπλεξ και η 2η σεζόν μου φάνηκε αρκετά καλύτερη της 1ης (πιο γεμάτη, πιο σπινταριστή, πιο ανατρεπτική). Όσοι θέλουν να βλέπουν 200% ρεαλιστικές σειρές, ας βλέπουν σε λούπα το Wire και τίποτ'άλλο. Για τις ερμηνείες δεν χρειάζεται να πω κάτι... ειδικά φέτος ήταν καλύτερες κι απ΄του Breaking Bad... Το φινάλε ήταν εξαιρετικό... μια χαρά γαμάτη σεζόν με λίγα λόγια! Αυτά!

Υ.Γ. περιμένω τις δικές σας λίστες τώρα...