Best Movie By Decade!!!

2000-2009: MILLION DOLLAR BABY (2004)



1990-1999: FIGHT CLUB (1999)



1980-1989: THE SHINING (1980)


1970-1979: THE GODFATHER: PART II (1974)



1960-1969: 2001: A SPACE ODYSSEY (1968)



1950-1959: VERTIGO (1958)



1940-1949: THE GREAT DICTATOR (1940)


1930-1939: CITY LIGHTS (1931)



1920-1929: METROPOLIS (1927)


56 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Τι γαμώ θέμα! Πάρε και τη δική μου λίστα και από αύριο τα συζητάμε:

1920-1929: Bronenosets Potyomkin :Ρ Έδειξε το δρόμο!

1930-1939: Duck Soup, από τις καλύτερες κωμωδίες όλων των εποχών. Γελάς τόσο πολύ που πονάς!

1940-1949: His Girl Friday. Τη δεκαετία αυτή έχει Casablanca, Notorious, πολίτη Κέιν και άλλα κλασσικά όμως αυτό είναι τόσο φρέσκο ακόμη και σήμερα, τόσο γλυκό και αστείο που δεν μπορώ να βάλω άλλο. Επίσης η κοπελιά στο τέλος κάνει τη σωστή επιλογή!

1950-1959: Κι εγώ Vertigo θα διάλεγα. Αλλά γαμώτο τόσες αγαπημένες ταινίες... Θα αναφέρω τον Μάρλον και το Λεωφορείο ο Πόθος πάντως!

1960-1969: Εδώ υπάρχει τόσο μεγάλο μπέρδεμα... Θα έλεγα το Såsom i en spegel που είναι και στις πολύ αγαπημένες μου ταινίες. Αλλά δεν μπορώ να μην αναφέρω το Once upon a time in the West και το Μωρό της Ρόζμαρι. Και την Οδύσσεια εννοείται.

1970-1979: Ο Ένοικος! Η αγαπημένη μου την ταινία. Και φυσικά λίγα χιλιοστά πιο κάτω(ελάχιστα όμως) ο Ταξιτζής και το Carrie(τι γαμιστερή χρονιά το '76)! Αυτή η δεκαετία είχε ταινιάρες απλά διάλεξα πολύ εύκολα γιατί περιλαμβάνει τρεις ταινίες που υπερλατρεύω! Επίσης Chinatown και Annie Hall θα συμπλήρωναν την πεντάδα της δεκαετίας!

1980-1989: Εδώ θα διαλέξω σκηνοθέτη όχι ταινία! Brian de Palma! Τέσσερις ταινιάρες σε μια δεκαετία δεν είναι λίγο... Dressed to Kill-Blow Out-Scarface-The Untouchables

1990-1999: Xαχαχαχα! Forrest Gump :Ρ:S:/ Pulp Fiction και τα μυαλά στα κάγκελα. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να πιο καλό(Goodfellas)ή πιο what the fuck(Fight Club, Usual Suspects) αλλά τίποτα ποτέ δεν θα είναι πιο αγαπημένο, πιο κινηματογραφικό, πιο γαμάτη εμπειρία από το Pulp Fiction. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς τι είναι το σινεμά. Και φυσικά η απόδειξη ότι το καλό σινεμά δεν είναι ούτε καθώς πρέπει, ούτε βαρετό, ούτε φιλοσοφεί για το τίποτα. Είναι Realer Than Real World, cool και γεμάτο ποπ αναφορές και μουσική! Έχω πει πόσο αγαπώ τον Quentin?

Για την δεκαετία που φεύγει τα είπα πολύ πρόσφατα!

CineTV-world είπε...

Ε μόνο γαμώ τα θέματα βάζω πάντα!!! :P :/

Annie, δικό μου θέμα, δικοί μου κανόνες: 1 ταινία για κάθε δεκαετία, όχι 5 (αν είναι να βγάλουμε 20άδα για κάθε δεκαετία!!!)... :S :P ;)

1920-1929: ... ;)

1930-1939: Συμφωνώ πως έχει τρελό γέλιο, αλλά τρελό γέλιο έχει και ο Chaplin + ότι έχει και απίστευτη ευαισθησία-ανθρωπιά...

1940-1949: Δεν την έχω δει την ταινία της επιλογής σου, αλλά μου φαίνεται πως πρέπει να (ξανα)δεις επειγόντως Chaplin για να καταλάβεις την αξία των ταινιών του... :P

1950-1959: Μόνο εδώ συμφωνούμε!!! :P

1960-1969: Φυσικά δεν έχω δει Såsom i en spegel (κοίταξα στο IMDB για να καταλάβω ποια ταινία είναι)... Πάντως αποκλείεται να πλησιάζει έστω και σε απόσταση 1.000.000 γιαρδών το 2001... :P

1970-1979: Ο Ένοικος Qρία δεν φτάνει ούτε στο μικρό δαχτυλάκι των ΝΟΝΩΝ... :S :S :P Όχι γιατί με σύγχυσες που δεν έβαλες ΝΟΝΟ στην 5άδα!!! :S :S :/

1980-1989: Λυπάμαι, πρέπει να διαλέξετε ταινία... :P

1990-1999: Τι έκπληξη!!! :P :)) ;) Για μένα πάντως το Fight Club είναι "πιο αγαπημένο, πιο κινηματογραφικό, πιο γαμάτη εμπειρία"... "Είναι η στιγμή που συνειδητοποιείς τι είναι το σινεμά" Δεν το είδα στο σινεμά (σε αντίθεση με το FC που είχαμε πωρωθεί τόσο πολύ με τα φιλαράκια μου που παίζαμε ξύλο μέσα στην αίθουσα!!! :P)... Όχι δεν έχεις πει, πόσο τον αγαπάς;!;!; :P

ΥΓ1: Στη δεκαετία 1910-1919 μάλλον θα έβαζα The Birth of a Nation αλλά δεν το έχω δει (βαριέμαι να κάτσω να δω 3ωρο βουβό έπος)... :/ :)

ΥΓ2: Ρε, χιονίζει και δεν είπες τίποτα;!;!; S: :P

CineNaupigos είπε...

Δεν έχω τόση σφαιρική κινηματογραφική γνώση ώστε να έχω άποψη για κάθε δεκαετία γι'αυτό θα επαναποθέσω μόνο λίγες:

2000-9: Ε καλά όλοι το ξέρετε ποιο είναι, μην επαναλαμβανόμαστε...

1990-1999: Ειλικρινά είμαι ανάμεσα σε 4 ταινίες. Άλλα μάλλον θα προσεπράσω και Pulp Fiction και Fight Club και Fargo και θα ψηφίσω Chunking Express... :-)

1970-1979: Καλά και εδώ είναι πολύ εύκολο... Φυσικά είναι Κόπολα (η δεκαετία του...) και προφανέστατα είναι η Αποκάλυψη Τώρα Redux (10+/10). Αλλιώς θα έβαζα τον Νονό (10/10). Όχι Τζακ δεν εννοώ τον 2ο (δεν βάζω βαθμολογία γιατί κινδυνεύω με μπαν...)

Υ.Γ.Ρε χιονίζει νομίζω... ;-) :-P :-))

CineNaupigos είπε...

Υ.Γ.2 Ρε είδα 3 ταινίες τις τελευταίες μέρες αλλα δεν λέει να πω την γνώμη μου εδώ γιατί θα γίνει της Κορέας και είναι κρίμα γιατί είναι πολύ ωραίο θέμα...
(που να την πω οεο?)

lt.aldo raine είπε...

2.Bronenosets Potyomkin

3.City Lights

4.The Great Dictator

5.Rashômon

Shichinin no samurai
East of Eden
Sanshô dayû
Kumonosu-jou
Ugetsu monogatari
Chikamatsu monogatari
Rebel Without a Cause
Rear Window

6.2001: A Space Odyssey

Dr. Strangelove
La maschera del demonio
Il buono, il brutto, il cattivo
Yojimbo
Suna no onna
Tanin no kao
Otoshiana
Night of the Living Dead

7.A Clockwork Orange

Suspiria
Apocalypse Now
Taxi Driver
Manhattan
Barry Lyndon
Stalker
Dawn of the Dead
Halloween
Zombi 2

8.Full Metal Jacket

The Elephant Man
The Shining
Raging Bull
The Evil Dead
Day of the Dead
Opera
Phenomena
Paura nella città dei morti viventi
E tu vivrai nel terrore - L'aldilà

9.Pulp Fiction

Fight Club
Reservoir Dogs
Fargo
Trainspotting
Ôdishon


1.άσχετο: το The Philadelphia Story το έχει δει κανένας?

2.το 50 πρέπει να είναι η καλύτερη δεκαετία.

3. πάλι καλά που stan δεν γεννήθηκε νωρίτερα...θα έπιανε όλες τις δεκαετίες:P

4.ο chaplin είναι απλά ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης όλων των εποχών.

5. όσο για αυτή την δεκαετία...θα έβαζα basterd για τους λόγους που γραφει η annie για το pulp...πιστεύω ότι το είναι το νέο pulp και θα επηρεάσει το cinema με τον ίδιο ακριβώς τρόπο...αλλα επειδή είναι λίγο νωρίς ακόμα θα τα αφήσω.

ps: όντως χιονίζει..στην αρχή νόμιζα ότι τα έπαιξε το laptop:P

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

2000: Ααα... λες για εκείνη τη βλακεία... :P

1990: Δεν το έχω δει το Chunking Express... Τι υπόθεση έχει;

1980: Καλά ρε, έβαλες για το 70 και δεν μπορείς να βάλεις και για το 80;!;!; :P

1970: Προφανέστατα αν δεν είχε τους ΝΟΝΟΥΣ (11/10 & 12/10 :P)... :S :P ;) Πάντως μου φαίνεται απίστευτο να μην σου αρέσει εξίσου (το λιγότερο) και το 2ο μέρος...!!!

1960: Hitchcock δεν έχεις δει εσύ;!;!;

ΥΓ2: Στις ταινίες του μήνα... :P ;)

CineTV-world είπε...

Προς Aldo:

Συμφωνούμε σε 3 (1930, 1940 & 1960)!!! Το Vertigo δεν σου αρέσει;

1. Όχι...

2. Εγώ ψηφίζω το 70 φυσικά...

4. ΝΑΙ!!!

firefist_aris είπε...

Λοιπόν...
1990:The silence of the lamps!Μετά fight club και seven

1980:The shining!!Μετά το Raging Bull

1970:The clockwork orange!Μετά οι Νονοί και κάποια ακόμη

1960:Μία είναι η ταινία :P...συυμφωνώ με Jack.

1950:Από τα λίγα που έχω δει μου έμειναν το Ben Hur και η έδομη σφραγίδα.

1940:Γιοκ!!

1930:Μodern Times!

firefist_aris είπε...

Α,για τα 00'ς τα χουμε πει!

lt.aldo raine είπε...

""Το Vertigo δεν σου αρέσει;""

δεν το εχω δει.

CineTV-world είπε...

Προς Firefist:

1990: Εγώ μετά το FC, το Silence of The Lamps και το Cape Fear.

1980: Συμφωνώ.

1970: Για την 3άδα, ΝΟΝΟΙ και ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ...

1960: Κι έχεις απόλυτο δίκιο φυσικά!!! :P ;)

1950: Κι εσύ δεν έχεις δει Hitchcock;!;!;

1940: Κι εδώ Chaplin μπαίνει... :P

1930: Σίγουρα είναι πιο αλληγορικό και καυστικό απ΄το City Lights, αλλά λιγότερο ευαίσθητο... :( :P ;)

1920: 2η επιλογή θα έβαζα Nosferatu... Δεν έχεις δει κανένα... ε;

CineTV-world είπε...

Προς Aldo:

Έτσι εξηγείται...

firefist_aris είπε...

1950:Aπό Χίτσκοκ έχω δει μόνο τα πουλιά,τα οποία δεν μου έκαναν καμία εντύπωση...ούτε ξέρω σε ποια δεκαετία είναι...

1930:Δεν το έχω δει αυτο που λες..

1920:Ήθελα να δω το Nosferatu αλλά τελικά δεν το είδα γιατί νόμισα πως δεν θα μου προσφέρει κάτι...Γενικά ναι...δεν έχω δει...

Πάντως σαν καλύτερη δεκαετία θεωρώ τη 1970-1979.

ΥΓ:Έχει δει κανείς το blue velvet;Γιατι κάποιοι λένε πως είναι η καλύτερη τανία της δεκαετίας του ογδόντα!

CineTV-world είπε...

1950: Το 63 βγήκαν... Εμένα μου αρέσει αρκετά, αλλά έχει άλλες καλύτερες (Vertigo, Psycho, North By Northwest κλπ-κλπ-τις υπόλοιπες τις αφήνω για το βιντεο-αφιέρωμα που θα του κάνω κάποια στιγμή... :P ;))

1930: Να το δεις χθες!!! :P ;)

1920: Πάντως έχει αξεπέραστη ατμόσφαιρα λόγω σκηνοθεσίας, σκηνογραφίας, φωτογραφίας και μουσικής επένδυσης...

Συμφωνούμε για τη δεκαετία του 70... ;)

ΥΓ: Λίγο-πολύ όλοι το έχουμε δει (:P). Προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα γιατί έχει κάπως υπερβολικές ερμηνείες (όπως και το καρικατουρίστικο Wild at Heart)... Σαν τη ΛΑΜΨΗ δεν είναι. ;)

Simply Burgman είπε...

00s:Memento ή Oldboy

90's:Pulp Fiction

80's:The Shining

70's:A Clockwork Orange

60's: 2001 ή The Good the BAd and the Ugly

50's:Vertigo

40's:It's a Wonderful Life

30's:City Lights

20's:Potemkin

Υ.Γ:Από 20 και 30 δεν έχω δει και πολλά

CineTV-world είπε...

00s: Memento ή Oldboy;!;!; :P

60's: 2001 ή The Good the BAd and the Ugly;!;!; :P

40's: It's a Wonderful Life ή;!;!; :/ Δε βλέπω χριστουγεννιάτικες ταινιούλες... :P

20's: Δεν κλάνει μία μπροστά στο Metropolis. :P

ΥΓ: Γιατί ποιος έχει δει πολλές;

Simply Burgman είπε...

Για μένα κορυφαίες χρονιές είναι το 60(Ψυχώ,Λεόνε,Κιούμπρικ και Μπέργκμαν με ταινιάρες) και το 70(Taxi Driver,Κούκος,Νονοί,Αποκάλυψη).

Το Μπλε Βελούδο πολύ καλή,αλλά όχι και τόοοοοσο!

"3. πάλι καλά που stan δεν γεννήθηκε νωρίτερα...θα έπιανε όλες τις δεκαετίες:P"
Σωστόοοοοος!!!!!

"ο chaplin είναι απλά ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης όλων των εποχών."
Είναι σίγουρα από τους ελάχιστους που μπορούν να οικειοποιούνται 100% τις ταινίες τους και να παίρνουν όλη τη δόξα για την πάρτη τους!

Simply Burgman είπε...

00:Γιατί εξεπλάγης εσύ;;;!!!!

60:Παρομοίως!!!:/:/:/

40:Άσε ρε,αμέσως να την πετάξεις την μαλακία σου!!"Ταινιούλες"!!!

20:Μπααααααα;)

Υ.Γ:Εδώ τις προάλλες είδα τον Ανδαλουσιανό Σκύλο!!!!:/:/:/:/:/

CineTV-world είπε...

1. "Είναι σίγουρα από τους ελάχιστους που μπορούν να οικειοποιούνται 100% τις ταινίες τους και να παίρνουν όλη τη δόξα για την πάρτη τους!"

Εγώ πιστεύω πως δεν υπάρχει άλλος...

00, 60: Ρε, να διαλέξεις σε βάζω...!!!

40: Γιατί δεν είναι χριστουγεννιάτικο;;; Και το "ταινιούλες" για να σε πειράξω το είπα-για πλάκα!!! :S :S :S Το The Great Dictator το είδες;;;

20: Μπου!!! :P

ΥΓ: Δεν βαρέθηκες τόσες ώρες;!;!; :P

Simply Burgman είπε...

1.Ναι,ίσως...Απλά δεν έχω δει Κίτον και κανά δυο άλλους και δεν ξέρω...

0,6:Ε,μου βάζεις δύσκολα,ρε!!!!Για τα 00 είχα βάλει Μεμέντο,οπότε ας το πω κι εδώ,αν και τα έχω το ίδιο!!Για τα 60 τώρα,πώς να συγκρίνω τον ογκόλιθο της φιλοσοφίας της ποίησης και του μεγαλείου με το όργιο του στυλ και της διασκέδασης;;!!Πραγματικά,δε μπορώ να αποφασίσω!!!!

4:Μόνο είναι;;Σε λίγες μέρες θα το βάλω να το ξαναδώ!!Γιατί,κακό είναι;;Λες και είμαι κανάς πιστός που με επηρεάζει αυτό,η ατμόσφαιρά του είναι πανέμορφη,έτσι κι αλλιώς!!Τον έχω δει το Δικτάτορα,πάρα πολύ καλός!

Υ.Γ::))
Πάντως,η σκηνή με το μάτι είναι από τις μεγαλύτερες καλτιές έβερ!!!

CineTV-world είπε...

1. Δε νομίζω να μπορεί να συγκριθεί ο Κίτον (μόνο το Στρατηγό έχω δει)... Έτσι κι αλλιώς ο Chaplin είναι το μεγάλο όνομα εκείνης της εποχής...

60: Καλά, διάλεξα εγώ για σένα... :P

40: Μόνο δεν είναι, αλλά αποφεύγω να το δω... :P Δεν παίζει να είναι καλύτερο απ΄τον Δικτάτορα (και μόνο που κανιβάλισε έτσι τον Χίτλερ αρκεί).

ΥΓ: Κλασική σκηνή ανθολογίας άλλωστε... Θα την κάνω σε λίγο... τα λέμε αύριο πάλι.

Simply Burgman είπε...

1.Ναι,κι εγώ έτσι πιστεύω.

60:Δε με πείραξε!

40:Α,δεν το έχεις δει;;!:)).Έλα ρε,αρέσει και στον Γ.!

Υ.Γ:Κι εγώ,άντε μπάι...

lt.aldo raine είπε...

""ΥΓ:Έχει δει κανείς το blue velvet;Γιατι κάποιοι λένε πως είναι η καλύτερη τανία της δεκαετίας του ογδόντα!""

δεν ξέρω άμα είναι καλύτερη ταινία του 80...και δεν με νοιάζει κιόλας...εγώ το λάτρεψα.

""40'σ:It's a Wonderful Life""

θα σε λατρέψει ο w:P

""Σωστόοοοοος!!!!!""

πάντα είμαι σωστός...και σταματα να με αντιγραφείς:P
ρε σε άρεσε πιο πολύ η λάμψη από το Full Metal Jacket??


""Εγώ πιστεύω πως δεν υπάρχει άλλος...""

ίσως και orson welles...ο κόπολα της αποκαλύψεις...ο spielberg της λίστας{σχεδόν}...θα με έρθουν και αλλα...
σίγουρα όμως όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό.

CineNaupigos είπε...

Προς Bauer:

2000: Ναι για αυτήν ακριβώς την βλακεία λέω και εγώ... :-P
1990: Δεν έχει αυτό που θα λέγαμε συκγροτημένο σενάριο. Είναι του Γιουνγκ-Καρ-Βαι, αν με καταλαβαίνεις. Αν θέλει ας εξηγήσει ο Aldo. Είναι πάντως ότι σπουδαιότερο έχω δει γύρω απο τον έρωτα, την αγάπη, κτλ.
1970: Γιατί σου φαίνεται απίστευτο;; Είναι εντελώς διαφορετικές ταινίες. Το πρώτο είναι σκοτεινό παραμύθι και το 2ο είναι ακραίο πεσιμιστικο δράμα με προφανείς κοινωνικές προεκτάσεις. Βασικά είχα φρίξει όταν είδα τον Νονό 2. Ειλικρινά τίποτα δεν με είχε προετοιμάσει για κάτι τόσο κατάμαυρο. Επισης όταν το είδα, εκτίμησα ακόμη περισσότερο τον πρώτο, γιατί ο δεύτερος δεν έχει αυτά τα κλασσικά στοιχεία που αγάπησα στον πρώτο. Τέσπα τον 2ο τον έχω δει μόνο μια φορά, ίσως στην
δεύτερη θέαση να μου φανεί ακόμη καλύτερος. Και τώρα είναι πολύ καλή ταινία, απλώς ο πρώτος είναι αριστούργημα. Για μένα.

CineNaupigos είπε...

Βασικά δεν έβαλα πριν από όλες τις δεκαετίες, γιατί είτε δεν έχω δει όλα τα αντιπροσωπευτικά έργα της κάθε δεκαετίας είτε γιατί από αυτά που είδα δεν θεωρώ ορόσημο σχεδόν καμία. Κάνω όμως μια πρόχειρη λίστα με τις αγαπημένες μου:

1920: Sherlock Jr, Das Cabinet des Dr Caligari
1930: Δεν έχω δει κάποια να ξεχωρίζει!! :-/
1940: Bambi, Casablanca
1950: Sommaren med Monica, Smultronstallet
1960: Tanin No Kao, Tystanden
1970: Apocalypse Now Redux, Godfather, Manhattan
1980: Blade Runner (με διαφορά...), Akira, Amadeus
1990: Chungking Express, Pulp Fiction, Fight Club, Fargo
2000: Τα είπαμε αυτά.

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

40. Όταν έγραψα: "Δε βλέπω χριστουγεννιάτικες ταινιούλες"... εσύ κόλλησες στο "ταινιούλες", ε; :P

Προς Aldo:

1. "ρε σε άρεσε πιο πολύ η λάμψη από το Full Metal Jacket??"

Και γιατί να μην του αρέσει περισσότερο; Είναι πολύ καλύτερη η ΛΑΜΨΗ.

2. "ίσως και orson welles...ο κόπολα της αποκαλύψεις...ο spielberg της λίστας{σχεδόν}..."

Ο Welles μόνο (2-3, το πολύ 4 ταινίες του να έχω δει και δεν τρελάθηκα κιόλας)... Οι άλλοι 2, αν και τους προτιμώ απ΄τον Welles και τον Chaplin σαν σκηνοθέτες... Δεν "μπορούν να οικειοποιούνται 100% τις ταινίες τους" (που έγραψε και ο Poetuck)... Ο Chaplin ήταν και σεναριογράφος και σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής... ήταν δημιουργός με όλη τη σημασία τη λέξης...

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπ:

30, 40: Chaplin δεν έχεις δει;!;!;

50: Ούτε Hitchcock;!;!; :P

60: Πότε θα δεις την ΟΔΥΣΣΕΙΑ επιτέλους;!;!; :P

70: Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως τις είδες τελείως διαφορετικές!!! Πρώτη φορά διάβασα να χαρακτηρίζουν το ΝΟΝΟ "σκοτεινό παραμύθι"!!! Και τα 2 είναι γαμάτα μαφιόζικα έπη "με προφανείς κοινωνικές προεκτάσεις" (με δόσεις αρχαιοελληνικής τραγωδίας μαζί με σαιξπηρικό δράμα)... Απλά το 2ο μέρος είναι ακόμα πιο περίπλοκο... :P "Ειλικρινά τίποτα δεν με είχε προετοιμάσει για κάτι τόσο κατάμαυρο" Σιγά ρε!!! Υπάρχουν και πιο κατάμαυρα έργα (αυτό δεν τα κάνει αριστουργηματικά βέβαια): 21 Grams, The Crow... "Επισης όταν το είδα, εκτίμησα ακόμη περισσότερο τον πρώτο, γιατί ο δεύτερος δεν έχει αυτά τα κλασσικά στοιχεία που αγάπησα στον πρώτο." Τα έχει και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό. :P

80: Η ΛΑΜΨΗ δεν σου αρέσει ιδιαίτερα;!;!;

Simply Burgman είπε...

Προφανώς και προτιμώ τη Λάμψη,το έχω δηλώσει άλλωστε ότι είναι και στις αγαπημένες μου ταινίες.

Καλά,ο Ναυπηγός δεν έχει δει την Οδύσσεια και βάζει τη Σιωπή καλλίτερη του 60!!!!:/:/:/

Πραγματικά,όμως....από πού κι ως πού κατάμαυρος ο Νονός ΙΙ;;;!!!!Λες και μιλάς για καμία μεταφορά του Πόε στον κινηματογράφο ή για κανένα ψυχοπλακωτικό του Ιναρίτου!!!:/:/:/

Annie_Hall είπε...

"Συμφωνώ πως έχει τρελό γέλιο, αλλά τρελό γέλιο έχει και ο Chaplin + ότι έχει και απίστευτη ευαισθησία-ανθρωπιά..."

Σου έχω πει ότι δεν μπορώ να δω Chaplin. Και την κωμωδία την θέλω καθαρά κωμωδία, χωρίς ευαισθησία και ανθρωπιά!

"Πάντως αποκλείεται να πλησιάζει έστω και σε απόσταση 1.000.000 γιαρδών το 2001"

Όχι δεν το πλησιάζει. Απλά εμένα μου άρεσε πιο πολύ και με άγγιξε περισσότερο. Είναι η αγαπημένη μου στιγμή του Bergman και μπορεί να μην είναι ούτε στο ελάχιστο έντονη εμπειρία όπως η Οδύσσεια, δεν παύει να είναι μια λατρεμένη καθαρά υποκειμενική επιλογή!

Για τους Νονούς τώρα... Ειδικά το 2 το θεωρώ ίσως την πιο άρτια ταινία όλων των εποχών. Άψογη σε όλα τα επίπεδα χωρίς το παραμικρό σφάλμα. Στα γούστα μου δεν είναι όμως. Προτιμώ τις 5 που έβαλα και αρκετές ακόμη και μετά τους Νονούς.

"Λυπάμαι, πρέπει να διαλέξετε ταινία" Ε την πρώτη. Με σειρά τις έβαλα.

ΥΓ2: Α ναι χιονίζει! Να κάνουμε χιονάνθρωπο!

Το 70 για μένα ήταν η καλύτερη δεκαετία και αμέσως μετά αυτή που φεύγει ή τα 90's δεν έχω κατασταλάξει.

"Εδώ τις προάλλες είδα τον Ανδαλουσιανό Σκύλο!"
Καλό ή κακό είναι αυτό;

CineTV-world είπε...

1. Δες Chaplin ρε κολλημένη!!! :S :P

2. "Προτιμώ τις 5 που έβαλα και αρκετές ακόμη και μετά τους Νονούς."

Γαμιέται ο Tarantino και ο Polanski!!! Γαμιέται ο Tarantino και ο Polanski!!! Γαμιέται ο Tarantino και ο Polanski!!! :S :S :P :/ :/ :/

ΥΓ2: Για μένα 70 και μετά 90...

Annie_Hall είπε...

2. Παρ' το πίσω ρε! (Για τον Ταραντίνο, για τον Πολάνσκι χέστηκα). Εκτός αν θέλεις να σου αναλύσω πως η Tayler Darden αντιπροσωπεύει την κρυφή ομοφυλοφιλία του Νόρτον και πως η Οδύσσεια ήταν κάτι που έγινε τελείως τυχαία μετά από χρήση ναρκωτικών.

Α ναι και γαμιέται ο Bauer(όχι εσύ, ο κανονικός) :S

lt.aldo raine είπε...

""Δεν "μπορούν να οικειοποιούνται 100% τις ταινίες τους""

για μένα η αποκάλυψη είναι 100% κόπολα...με την έννοια ότι και όλους τους συντελεστές να άλλαζε...η ταινία δεν θα είχε καμια διαφορα...γιατί όλη η ταινία βασίζεται στην σκηνοθεσία του.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

2. Α. Συγγνώμη, αλλά δε γίνεται να πάρω κάτι πίσω για προφανείς λόγους... :P ;)

Β. "Α ναι και γαμιέται ο Bauer"

:)) :)) :)) Μεγαλύτερη μλκ δεν έχω ξανακούσει!!! Κανένας δεν μπορεί να γ@μήσει τον Jack... :P

Προς Aldo:

Σχεδόν... Ας μην είχε ολόκληρο Marlon Brando στο τέλος και θα σου'λεγα εγώ...

Annie_Hall είπε...

2.Α Πως δεν γίνεται. Απλά θα πεις το παίρνω πίσω!

Β. Καλά καλά...

CineTV-world είπε...

Α. Δεν το λέω ρε!!! :S :P

Β. Καλάθια!!! :P :)

Annie_Hall είπε...

Στα διάλα σου είπα αυτή την εβδομάδα(μη χαλάω και την παράδοση); Αν δεν σου είπα "Στα διάλα Jack", αν σου είπα "Στα διάλα δις"!

CineTV-world είπε...

Πιος ίνε ο δις;;; :/ :/ :/

Annie_Hall είπε...

Δεν ξέρω αν είναι τόσο κρύο που στο τέλος είναι καλό ή αν είναι τόσο καλό που στο τέλος γίνεται κρύο...

CineTV-world είπε...

Και γω δεν ξέρω αν είσαι τόσο κρυόκωλη που στο τέλος είσαι... κρύα ή αν είσαι τόσο κρύα που στο τέλος γίνεσαι... κρυόκωλη... :P

Annie_Hall είπε...

Αν είμαι κρύα ρε Jack θα είμαι και κρυόκωλη. Κοινή λογική θέλει! Και για να σου λύσω την απορία είμαι και τα δύο, πράγμα που το καλοκαίρι μου είναι εξαιρετικά χρήσιμο :) Επίσης δεν είμαι πιο κρύα από τα αστείο σου(το δεύτερο) που αγγίζει τα όρια της προσβολής.

ΥΓ: Αν ήμουν εσύ αυτή τη στιγμή θα είχε αρχίσει καυγάς που θα έπιανε σε έκταση τρεις σελίδες! Εγώ δεν προσβλήθηκα βέβαια, αλλά θα μπορούσα. :Ρ

CineTV-world είπε...

Ρε Annie, αφού για πλάκα το έγραψα!!! Μου απάντησες με εξυπνάδα, σου απάντησα με εξυπνάδα...

ΥΓ: Να σου πω, όταν με αποκάλεσες "όργιο"... σου είπα τίποτα; Αντέδρασα; Ή μήπως δεν "αγγίζει τα όρια της προσβολής";!;!; Αλλά βέβαια, εσύ το είπες για πλάκα, ενώ εγώ όχι!!! :/

Annie_Hall είπε...

Με τη διαφορά ότι η δικιά μου εξυπνάδα ήταν καλύτερη(και οι δύο άθλιες ήταν, απλά η δική μου λίιιιγο λιγότερο)

ΥΓ: Το όργιο είναι χαριτωμενιά και δεν έχει προσβλητική έννοια σχεδόν ποτέ :Ρ Αν θες να ξέρεις! Δεν σου είπα ότι το εννοούσες απλά ότι μπορούσε να θεωρηθεί προσβλητικό (όχι ότι θεωρήθηκε). Γκρρρρρ μου τη σπάει ο γραπτός λόγος γιατί δεν μπορώ να εκφραστώ και πολύ καλά!

CineTV-world είπε...

Ε έπρεπε να είναι χειρότερη η δική μου εξυπνάδα αφού και η δική σου ήταν χειρότερη...

ΥΓ: Για μένα δεν είναι "χαριτωμενιά" και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, αλλά επειδή κατάλαβα πως δεν το είπες με κακή διάθεση, το άφησα έτσι... Άρα κακώς νομίζεις πως αν ήσουν εγώ "αυτή τη στιγμή θα είχε αρχίσει καυγάς που θα έπιανε σε έκταση τρεις σελίδες". Τέλος πάντων, μια ζωή με παρεξηγούν, συνηθισμένος είμαι πλέον... :( :P ;) :/

Annie_Hall είπε...

ΥΓ: Όταν ήσουν παιδάκι ήσουν λουστράκος; Γιατί κάτι μου θυμίζεις... :Ρ

Annie_Hall είπε...

Άσχετο: Το χιόνι που πήγε; Δεν θα χιονίζει μέχρι να μπει ο καινούριος χρόνος; :(

lt.aldo raine είπε...

ps: δεν ξέρω άμα είσαι κριωκωλη...αλλα αυτό ήταν πολύ καλο:P

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

ΥΓ: Για άλλη μια φορά, το πείραμα πέτυχε... :P ;)

Άσχετο: Το βαρέθηκα... ξενέρωσα κιόλας, με ξενέρωσες και συ με την αντίδρασή σου (απάντησες λες και περίμενες την αφορμή για να μου την πεις για την άσχημη συμπεριφορά μου!!!)... Τέλος πάντων, το χιόνι μου φάνηκε "λίγο" gay τελικά...

Annie_Hall είπε...

YΓ: Πολύ καλό δεν θα το έλεγα, απλά σήμερα μας έχει πιάσει μια βαρεμάρα και τρολλάρουμε ο ένας στο blog του άλλου. Εγώ όμως σχόλασα τώρα χα και θα σας αφήσω μόνους σας. Το βράδυ πάλι, αν γυρίσω νωρίς και δεν βαριέμαι ή αν ο Jack κάνει ποστ για το Dexter(Jack μ΄ακουουουους)!

Annie_Hall είπε...

Πότε σε ξενέρωσα εγώ για το χιόνι; Α μου άρεσε πολύ! Τα Χριστούγεννα να το ξαναβάλεις για λιγάκι :)

CineTV-world είπε...

Δεν με ξενέρωσες για το χιόνι...

Cinefil είπε...

2000-2009:
1.Das weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte
2.Dogville
3.Match Point
4.Mulholland Dr.
5.Vozvrashchenie
6.Yadon Ilaheyya
7.Les Choristes
8.Fa Yeung nin Wa
9.Hable con Ella
10.No Country for Old Men

1990-1999:
1.Ed Wood
2.Dead Man
3.La Vita e Bella
4.Reservoir Dogs
5.Twelve Monkeys
6.Toy Story
7.Dracula
8.Fargo
9.La Double Vie de Veronique
10.Dreams

1980-1989:
1.Nuovo Cinema Paradiso
2.Fanny och Alexander
3.The Elephant Man
4.Ran
5.The Shining
6.Crimes and Misdemeanors
7.Once Upon a Time in America
8.Blue Velvet
9.Hanna and his Sisters
10.Ginger e Fred

1970-1979:
1.The Godfather
2.A Clockwork Orange
3.Taxi Driver
4.Chinatown
5.Manhattan
6.Amarcord
7.Le Charme Discret de la Bourgeoisie
8.Stalker
9.Apocalypse Now
10.The Gidfather: Part II

1960-1969:
1.8 1/2
2.2001: A Space Odyssey
3.Viridiana
4.A Bout de Souffle
5.Lawrense of Arabia
6.Andrei Rublyov
7.Psycho
8.Persona
9.La Dolce Vita
10.Play time

1950-1959:
1.Vertigo
2.Det Sjunde Inseglet
3.Rashomon
4.Singin' in the Rain
5.Tōkyō Monogatari
6.Sunset Blvd.
7.Ugetsu Monogatari
8.Ivan Groznyy II
9.North by Northwest
10.Les 400 Coups

1940-1949:
1.Ladri di Biciclette
2.Casablanca
3.The Great Dictator
4.It's a Wonderful Life
5.The Third Man
6.Les Enfants du Paradis
7.Notorious
8.Monsieur Verdoux
9.Ivan Groznyy I
10.Maltese Falcon

1930-1939:
1.City Lights
2.La Regle Du Jeu
3.M
4.Modern Times
5.L' Atalante
6.La Grande Illusion
7.Freaks
8.Alexander Nevsky
9.Zemlya
10.Duck Soup

1920-1929:
1.Bronenosets Potyomkin
2.The General
3.The Gold Rush
4.Nosferatu, eine Symphonie des Grauens
5.La Passion de Jeanne d' Arc
6.Sunrise
7.Metropolis
8.Greed
9.The Kid
10.Chelovek s kino-apparatom

Θα ηθελα να προσθεσω:
1890-1919:
1.Intolerance
2.Broken Blossoms
3.Le Voyage dans la Lune
4.Male and Female
5.The Great Train Roberry
6.The Birth of a Nation
7.L'Arrivée d'un Train à La Ciotat
8.20000 lieues sous les Mers
9.The Perils of Pauline
10.AlIce in Wonderland

Ολες οι κινηματογραφικες δεκαετιες (ταξινομημενες):
1.1960-1969 (η καλυτερη κινηματογραφικη δεκαετια ever!)
2.1950-1959
3.1930-1939
4.1920-1929
5.1940-1949
6.2000-2009
7.1990-1999
8.1890-1910
9.1980-1989 (η χειροτερη κινηματογραφικη, και οχι μονο, δεκαετια ever!)

CineTV-world είπε...

1. Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως ΔΕΝ γίνεται να κάτσω να σχολιάσω 100 ταινίες (έχω να απαντήσω και σε άλλα 30+ σχόλια)... Εγώ για κάποιο λόγο έγραψα μόνο την αγαπημένη μου από κάθε δεκαετία...

2. Πάντως εκτός από κάποιες εξαιρέσεις, σε γενικές γραμμές δεν συμφωνούν τα γούστα μας...

3. Από 1890-1919 που πρόσθεσες δεν έχω δει καμία ταινία...

Όλες οι κινηματογραφικές δεκαετίες (ταξινομημένες):

1. 70 (δεν την έβαλες:p)
2. 90
3. 00
4. 60
5. 50
6. 40
7. 80
8. 30
9. 20

ΥΓ: Όταν λες και όχι μόνο για τη δεκαετία του 80... τι εννοείς;!;!; Δηλαδή τώρα είναι καλύτερα ο κόσμος;!;!; 24.000 φορές χειρότερα είμαστε!!!

Cinefil είπε...

Ξεχασα τη δεκαετια του 70.Την βαζω στη θεση 6.

ΥΓ:Εννοω γενικα το γουστο της εποχης.Τη μοδα, τη μουσικη...Βεβαια, υπαρχουν και εξαιρεσεις...

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Το σημαντικότερο είναι το κοινωνικοπολιτικό μας επίπεδο... η ποιότητα της ζωής μας... και αυτή ήταν 1000 φορές καλύτερη στην κακόγουστη δεκαετία του 80.

Cinefil είπε...

ΥΓ:Συμφωνω.

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Επιτέλους!!! :p

Δημοσίευση σχολίου