Αφίσες: Parnassus & Alice in Wonderland

160 σχόλια:

CineNaupigos είπε...

Πιο ωραία αφίσα είναι προφανώς η κορεάτικη... Αλλά να μην έχουν στα credits πάνω πάνω τον Christopher Plummer!!! :-/

CineTV-world είπε...

Μιλάς κορεάτικα ρε; :P

CineNaupigos είπε...

Ναιαιαιαιαιαιαιαιαι!!!! :-)) Άρχισα εδώ και κάνα μήναμαθήματα!! Του χρόνου τέτοια εποχή θέλω να απαγγέλω ατάκες από το Oldboy στα κορεάτικα!! :-))

CineTV-world είπε...

:) :P ;)

Simply Burgman είπε...

Αλήθεια θα μάθεις κορεάτικα;;Εγώ σανσκριτικά...;)

Τι θέση έχεις το Παλιόπαιδο ρε στη λίστα;;;!:Ρ

CineTV-world είπε...

Δεν έχει... :P

Simply Burgman είπε...

Στον Κορεατομαθή απευθυνόμουνα,προφανώς...!Ακούς εκεί δεν το έχεις βάλει!!!!

CineTV-world είπε...

Το ξέρω προφανώς... Όπως σου έχω ξαναπεί: πεταγόμαστε σαν τις "προυτς" αν έχουμε να πούμε κάτι... ;) :/

Simply Burgman είπε...

Τώρα_που_το_θυμήθηκα:Ρε_Άννι,με_3_ταινίες_του_Χάνεκε_στη_λίστα,πώς_δεν_τον_είχες_καν_στους_τοπ_σκηνοθέτες;;;;Μήπως_είναι_λόγω_επικαιρότητας;;;:Ρ

CineTV-world είπε...

Γιατί_γράφεις_έτσι_;!;!; :/ :/ :/

CineNaupigos είπε...

Προς Ποέτικ:

"Αλήθεια θα μάθεις κορεάτικα;;Εγώ σανσκριτικά...;)"

Ναι αλήθεια θα μάθω!! :-)) Τι είναι τα σανσκρίτικα;;; :-/

"Τι θέση έχεις το Παλιόπαιδο ρε στη λίστα;;;!:Ρ"

Η απάντηση είναι πολύ προφανής... :-P

Προς Bauer:

"Δεν έχει... :P"

Ού ρε...!!! Ενώ αν έπαιζαν Ντενίρο - Πατσίνο σε ριμέικ θα το είχες πρώτο στην λίστα... :-P

Simply Burgman είπε...

"Γιατί_γράφεις_έτσι_;!;!; :/ :/ :/"

Ήμουν στο λάπτοπ και μου έχει χαλάσει το space...

" Η απάντηση είναι πολύ προφανής... :-P"

Έλα ρε!!Και μένα...το ίδιο προφανής μπορεί να γίνει,αλλά δεν είμαι σίγουρος ακόμα!!:Ρ

"Ναι αλήθεια θα μάθω!! :-)) Τι είναι τα σανσκρίτικα;;; :-/"

Άσε ρε...Μια ασιατική γλώσσα...

CineNaupigos είπε...

"Ήμουν στο λάπτοπ και μου έχει χαλάσει το space..."
Και φυσικά σαν καπιτάλας έχεις και λάπτοπ και ντεσκτοπ... :-P

"Έλα ρε!!Και μένα...το ίδιο προφανής μπορεί να γίνει,αλλά δεν είμαι σίγουρος ακόμα!!:Ρ"
Εγώ άλλα είδα σε μια πρόχειρη λίστα που ανέβασες.

"Άσε ρε...Μια ασιατική γλώσσα..."
Όχι αλήθεια θα μάθω κορεάτικα. Που είναι το παράξενο;; :-/
Ποιοι μιλανε σανσκρίτικα;;

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

1. "Ού ρε...!!! Ενώ αν έπαιζαν Ντενίρο - Πατσίνο σε ριμέικ θα το είχες πρώτο στην λίστα..."

Αν ήταν σαν το Righteous Kill, πάλι δε θα έμπαινε στη λίστα με τις καλύτερες ταινίες...

2. "Ποιοι μιλανε σανσκρίτικα;;"

Δεν είμαι 100% σίγουρος, αλλά νομίζω πως είναι κινέζικη διάλεκτος...

Προς Poetuck:

"Ήμουν στο λάπτοπ και μου έχει χαλάσει το space"

:)) :P

Simply Burgman είπε...

"Και φυσικά σαν καπιτάλας έχεις και λάπτοπ και ντεσκτοπ... :-P"

Βρέθηκε ο διάδοχος του Γιούρι Γκέλερ!!:Ρ

" Εγώ άλλα είδα σε μια πρόχειρη λίστα που ανέβασες."

Ε ναι ρε,σου είπα "μπορεί" δεν έχω κατασταλάξει ακόμα.Το έχω διευκρινίσει αυτό!

Ναι,κινέζικη διάλεκτος πρέπει να είναι..Δηλαδή είναι σύνηθες να μαθαίνει κάποιος κορεάτικα;;;Θα μας τρελάνεις εσύ απόψε...}

lt.aldo raine είπε...

""Όχι αλήθεια θα μάθω κορεάτικα.""

άμα είναι αλήθεια...σε παντρεύομαι ρε:P

""Τώρα_που_το_θυμήθηκα:Ρε_Άννι,με_3_ταινίες_του_Χάνεκε_στη_λίστα,πώς_δεν_τον_είχες_καν_στους_τοπ_σκηνοθέτες;;;;Μήπως_είναι_λόγω_επικαιρότητας;;;:Ρ""

τον έχει ξεχάσει ρε...αφού μετά το είπε.

θέλω parnassus!!!

CineTV-world είπε...

Άντε και καλούς... απογόνους!!! :/ :/ :/

lt.aldo raine είπε...

κάτσε ρε....δεν δέχτηκε ακόμα...στο ψήσιμο είμαι:P

CineTV-world είπε...

:)) :P :/ :/

Annie_Hall είπε...

Ναι τον είχα ξεχάσει εκ παραδρομής κι επίσης σε εκείνη τη λίστα έχω κάποιους πιο παλιούς που δεν έχω ταινίες τους στην 20άδα.

Ο διάδοχος του Γκέλερ παρακαλώ να φτιάξει το space του Fauntleroy. Ευχαριστώ!

Simply Burgman είπε...

Είδα τον Κρυμμένο,παίδες...Πολύ καλή, αλλά όχι και για 10ετία!!Είχε μερικά ελαττώματα και κάποια πράγματα με ενόχλησαν, αλλά κατά τα άλλα πολύ ωραία ταινία.

lt.aldo raine είπε...

και καλά έκανες...ε μην ντρέπεσαι...πέστα.

Simply Burgman είπε...

Μπορεί κάποιος να μην την έχει δει και να σποιλάρω...Αλλά, ας πούμε, ότι η ενοχή που θέλει η ταινία να μας κάνει να φορτώσουμε στο κεφάλι του πρωταγωνιστή, εμένα μου μοιάζει αναίτια και υπερβολική.Δεν έκανε και τίποτα το παιδί!!Επίσης,το...ποιος είναι ο αποστολέας των κασετών, δε μου άρεσε όπως το έδωσε. Είπαμε,να σε αφήνει να σκεφτείς και να δώσεις δικές σου λύσεις,αλλά αυτό δεν είναι πανάκεια και δεν ταιριάζει πάντα.Στην Κορδέλα δούλεψε υπέροχα,αλλά εδώ.....

lt.aldo raine είπε...

βασικά έτσι είναι όλες οι ταινίες του χάνεκε...είναι πάντα αποστασιωμένος...και απλά καταγραφει.

προσπάθησε να δεις αυτό...πρόσεξε όμως είναι λίγο βαρύ και δύσκολο.

http://www.imdb.com/title/tt0216625/

Simply Burgman είπε...

Δε με ενόχλησε αυτό ρε συ,σου είπα τί...Άλλα θέματα έθιξα.

Κάποτε θα το δω,έχει πολύ μεγάλη ουρά μπροστά...

lt.aldo raine είπε...

σε αυτό σε apntisa ρε σου...ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα...εσύ το δες έτσι... και κάποιος άλλος εντελώς διαφορετικά....δεν δίνει ποτε απαντήσεις...

Simply Burgman είπε...

Κι εγώ σου λέω ότι δε με πειράζει αυτό, ίσα ίσα μου αρέσει.Αλλά από μόνο του δεν λέει κάτι, δεν πρέπει να γίνεται όπου μας καπνίσει και να λέμε "βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα"!!Στη συγκεκριμένη το θέμα ήταν πολύ συγκεκριμένο και έπρεπε να απαντηθεί.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

"Ο διάδοχος του Γκέλερ παρακαλώ να φτιάξει το space του Fauntleroy. Ευχαριστώ!"

Space του Fauntleroy φύτρωσε... φύτρωσε!!! :P :/ :/

Προς Poetuck:

1. "Είδα τον Κρυμμένο,παίδες...Πολύ καλή, αλλά όχι και για 10ετία!!Είχε μερικά ελαττώματα και κάποια πράγματα με ενόχλησαν", "η ενοχή που θέλει η ταινία να μας κάνει να φορτώσουμε στο κεφάλι του πρωταγωνιστή, εμένα μου μοιάζει αναίτια και υπερβολική.Δεν έκανε και τίποτα το παιδί!!Επίσης,το...ποιος είναι ο αποστολέας των κασετών, δε μου άρεσε όπως το έδωσε. Είπαμε,να σε αφήνει να σκεφτείς και να δώσεις δικές σου λύσεις,αλλά αυτό δεν είναι πανάκεια και δεν ταιριάζει πάντα.", "δεν πρέπει να γίνεται όπου μας καπνίσει και να λέμε "βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα"!!"

Συμφωνώ απόλυτα και ειδικά ο τελευταίος λόγος είναι ένας απ΄τους βασικούς λόγους που δεν ξετρελαίνομαι με το υπερεκτιμημένο No Country (7,5/10)...

Προς Brad:

"προσπάθησε να δεις αυτό...πρόσεξε όμως είναι λίγο βαρύ και δύσκολο"

Στο Ελλάντα πως το λένε;

Simply Burgman είπε...

"Συμφωνώ απόλυτα και ειδικά ο τελευταίος λόγος είναι ένας απ΄τους βασικούς λόγους που δεν ξετρελαίνομαι με το υπερεκτιμημένο No Country (7,5/10)..."

Δεν είναι το ίδιο,ρε!Τα πράγματα που σε αφήνει να φανταστείς στην Πατρίδα είναι πιο διανοητικής ή φαντασιακής φύσης. Ξέρεις ποιος σκότωσε ποιον και ποιος έκλεψε τι,τα κίνητρα και οι τελικές αποτιμήσεις αποκρύπτονται,και για αυτό είναι τόσο γαμάτη,ξετρελιάρικη ταινία!!!:Ρ

Υ.Γ:Μεγάλη σύμπτωση πάντως...Το υστερόγραφο στο προηγούμενο για το No Country το έγραψα πριν δω αυτό σου το σχόλιο!!:Ρ:/

Simply Burgman είπε...

Ενώ στον Κρυμμένο δεν διασαφηνίζεται το ζήτημα πάνω στο οποίο έχει χτίσει όλη την πλοκή ο Χάνεκε...Είναι σα να σε κοροιδεύει,δεν είναι τίμιο και γίνεται χάριν εντυπωσιασμού.Τεράστια διαφορά με την Πατρίδα.

CineTV-world είπε...

1. Για μένα σχεδόν το ίδιο είναι. Θέλω η ταινία να με βάζει σε σκέψεις με το σενάριό της (π.χ. Fight Club, 12 monkeys, Memento κλπ-κλπ...), αλλά όχι να είναι μισοτελειωμένο και να πρέπει να το τελειώσω εγώ στο μυαλό μου... Βαριόντουσαν οι Κοέν να το ολοκληρώσουν και το άφησαν για το θεατή... Δεν μου αρέσει να καλύπτω τα κενά των ταινιών.

2. "Ξέρεις ποιος σκότωσε ποιον και ποιος έκλεψε τι,τα κίνητρα και οι τελικές αποτιμήσεις αποκρύπτονται,και για αυτό είναι τόσο γαμάτη,ξετρελιάρικη ταινία!!!"

Όχι, γι'αυτό είναι απλά καλή και τίποτα παραπάνω. Τι να κλάσει μπροστά στον ψαγμένο-φιλοσοφημένο Melquiades Estrada και στις 3 ταφές του;!;!; Απολύτως τίποτα. Δεν πιάνει μία συγκριτικά... :P

3. "Ενώ στον Κρυμμένο δεν διασαφηνίζεται το ζήτημα πάνω στο οποίο έχει χτίσει όλη την πλοκή ο Χάνεκε...Είναι σα να σε κοροιδεύει,δεν είναι τίμιο και γίνεται χάριν εντυπωσιασμού.Τεράστια διαφορά με την Πατρίδα."

Ειλικρινά δε βρίσκω καμία διαφορά...

W. είπε...

Γιατί τέτοια εμπάθεια ρε Τζακ με το κορεάτικο;; Θα δω, θα δω. Αν μου αρέσει πολύ, θα δω και την ΚΥΡΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ!

Το έχεις δει Τζακ;; Ναι, κατάλαβα πολύ καλά γιατί έγινε ΤΑΞΙΤΖΗΣ... Αλλά και πάλι, αυτήν την πορεία, τη σταδιακή παράνοια την έχουμε δει και πολύ καλύτερα στον... ΤΑΞΙΤΖΗ :Ρ

Όχι Ντον, δεν το έχω δει, νομίζω το έχω ξαναπεί.

"Αν και με τόσο πρήξιμο που σου έχω κάνει,από αντίδραση και μόνο, δε θα σου αρέσει!!"

:)) :)) :))

Το "ενεός" είναι καλτ ρε παιδιά! Μπρους για πάντα! :)) :))

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. Προφανώς...

2. Δε θα συγκρίνουμε ολόκληρη ΟΔΥΣΣΕΙΑ τώρα με την καμία πατριδούλα...!!! Δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης...

Προς W:

3. Δεν έχω καμία εμπάθεια, απλά βαρέθηκα να ακούω "αριστούργημα" κι "αριστούργημα"... Προτιμώ τη Lady V (όχι D :/) που κι αυτή δεν είναι αριστούργημα φυσικά...

4. Όταν βγήκε σε dvd... Λόγω Sean Penn και Watts φυσικά... Εννοώ πως έγινε "ΤΑΞΙΤΖΗΣ" γιατί στην πραγματικότητα είπε πως επηρεάστηκε απ΄την ταινία του Scorsese... Εννοείται πως τη σταδιακή παράνοια την έχουμε δει και πολύ καλύτερα στον... ΤΑΞΙΤΖΗ!!!

5. "Το "ενεός" είναι καλτ ρε παιδιά! Μπρους για πάντα! :)) :))

Ινάφ ιζ ινάφ (πλεν κι στου χουριόμ)... :P

W. είπε...

3. Θα δούμε, τα ντούμε :/ ;)

4. Ο σκηνοθέτης επηρεάστηκε και διάλεξε αυτήν την τροπή;;;

5. Αφού σου άρεσε, πάρε και το σίκουελ :))

Simply Burgman είπε...

2.Δε συνέκρινα, προφανώς...Είπες όμως ότι δε σου αρέσουν ταινίες που αφήνουν ερωτήματα και μου έχεις μια από τις πιο μπερδεψιάρικες ταινίες όλων των εποχών!!!Αυτό λέγεται ασυμφωνία προσωπικού γούστου, ή πολύ απλά σημαίνει ότι άλλη είναι η αιτία που δε σου αρέσει η Πατρίδα.

CineTV-world είπε...

Προς W:

4. Ο χαρακτήρας που υποδύεται ο Penn ρε... Αυτή τη δικαιολογία έδωσε στην πραγματικότητα...

5. Δεν πρέιπ να καταλαβένς χουριάτκα κι πουλύ καλά... ε; :/ :/ :/

Προς Poetuck:

Ναι, η αιτία είναι πως είναι μικρή, ασήμαντη και δήθεν η καμία πατριδούλα... Πάντως στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας (κάθως και στα ψυχολογικά thriller) τα δέχομαι τα αναπάντητα ερωτήματα (αρκεί να μην είναι ηλίθια)...

CineNaupigos είπε...

"Ναι, η αιτία είναι πως είναι μικρή, ασήμαντη και δήθεν η καμία πατριδούλα..."

Μικρή;; Ασήμαντη;; Δήθεν;; Για πρόσεχε τα λόγια σου σε παρακαλώ πολύ μην αμολήσω τον Cigar και την φονική του μπουκάλα απάνω σου.

lt.aldo raine είπε...

""Βαριόντουσαν οι Κοέν να το ολοκληρώσουν και το άφησαν για το θεατή... ""

κάτσε ρε{έκατσες?:P}...τι ακριβώς δεν ολοκλήρωσαν οι κοέν??...μια χαρά ολοκληρωμένη είναι...και το τέλος είναι από τα καλύτερα και πιο απαισιόδοξα όλων τον εποχών.

CineNaupigos είπε...

Και όταν λέω μπουκάλα, εννοω μπουκάλα αερίου, μην παρεξηγηθούμε, δεν είναι μπεκρής ο άνθρωπος... ;-)

Υ.Γ. Εγώ πάντως πάω για ποτάκι!! Τα λέμε!! Χικ..!!

CineNaupigos είπε...

"κάτσε ρε{έκατσες?:P}...τι ακριβώς δεν ολοκλήρωσαν οι κοέν??...μια χαρά ολοκληρωμένη είναι...και το τέλος είναι από τα καλύτερα και πιο απαισιόδοξα όλων τον εποχών."

Να ολοκληρώσω θέλω μόνο... :-P

lt.aldo raine είπε...

δεν τα καταφέρνεις ε? πρέπει να σε κάνω μαθήματα:P

Simply Burgman είπε...

Ωραίος ο Γούλης,συμφωνώ απόλυτα!!
Έχεις δει το In the Mood for Love?Μόλις το είδα και ξενέρωσα λιγάκι,δε με άρεσε...

lt.aldo raine είπε...

ναι ε? οποτε αφήνουμε στην άκρη τον kar wai.
γιατί όμως??
παραλίγο να μπει στην εικοσάδα μου.

Simply Burgman είπε...

Έλα ρε,γιατί;;
Δεν ξέρω,είχε ωραία σκηνοθεσία,αλλά δε με συγκινούσε όλο αυτό που έβλεπα..Πολύ στεγνό και άτονο. Άσε που η μουσική, αν και ωραία, ήταν τελείως άκυρα τα γαλλικά κομμάτια που έπαιζαν σε κάτι φάσεις, βλέποντας την κορεάτισσα του 60 με το κιμονό και το μπολάκι με το ρύζι...Επίσης,μόνο ερωτική ιστορία ήταν,τίποτα άλλο, κι εγώ δεν γοητεύομαι από ξερά ερωτικά δράματα.

Simply Burgman είπε...

χαχαχαχαχα
Με ξετρύπωσες και το άλλο μπλογκ;;Έχουμε δίκτυο τελικά,ε;;:Ρ
Και γιατί λες να τον αφήσουμε,δηλαδή;;

lt.aldo raine είπε...

άμα δεν σε άρεσε...αυτό δεν νομίζω να σε αρέσουν τα υπόλοιπα...
και επειδή μάλλον δεν θα κρατηθείς...άντε σε επιτρέπω να δεις το Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom...πλέον βάζω και το πουλί μου στην φωτιά ότι θα το λατρέψεις:P
δες το γρήγορα για να το βάλεις και στο top20.

""Με ξετρύπωσες και το άλλο μπλογκ;;Έχουμε δίκτυο τελικά,ε;;:Ρ""

εμ τι έτσι θα σε άφηνα...τηλεπάθεια:P

Simply Burgman είπε...

Θα το δω,γιατί από την αρχή με είχε κεντρίσει ο τίτλος....

Να σου πω,A New Police Story μόνο σε μένα αρέσει τόσο πολύ;;;;;

lt.aldo raine είπε...

des to des to

xaxa...kalo einai auto...ala ego ali tenia tou skinotheti exo stin ikosada:P

Simply Burgman είπε...

Ποια ρε;;Ακόμα και από αυτόν έχεις;;;

lt.aldo raine είπε...

yeah baby!!! ola stin ora toys:P

Simply Burgman είπε...

Benny Chan λες;;Στο ΙΜΔβ όλες του οι ταινίες έχουν πολύ χάλια βαθμολογία!!Ποια μπορεί να έχεις;;!

lt.aldo raine είπε...

ne...prepei na einai auti me tin xamiloteri

psakse gia auto

Gongdong gyeongbi guyeok JSA

den to exo di alla fenete poli endiaferon.

Simply Burgman είπε...

χαχαχα
Κάτι γούστα!Και φοβόμουν εγώ να βάλω ταινία με 6.9!!:Ρ

Οοοοο,Παρκ είναι,2000 είναι,έχει προοπτικές για τη λίστα!!!:Ρ;)

Υ.Γ:Καληνύχτα ρε Λοχαγέ.Γαμώ την κωλοσχολή μου μέσα..Ελπίζω να έχει κατέβει ο Δούκας μέχρι αύριο και να τον δω!

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

"Μικρή;; Ασήμαντη;; Δήθεν;; Για πρόσεχε τα λόγια σου σε παρακαλώ πολύ μην αμολήσω τον Cigar και την φονική του μπουκάλα απάνω σου"

Άντε ρε δες την ΟΔΥΣΣΕΙΑ... :P

Προς Brad:

1. Έκατσα... "και το τέλος είναι από τα καλύτερα και πιο απαισιόδοξα όλων τον εποχών"

Ου ναι!!! Τι να σου πω... κατάθλιψη με έπιασε μόλις το είδα!!! :/ :/ :/

2. "δεν τα καταφέρνεις ε? πρέπει να σε κάνω μαθήματα"

Τι εννοείς;!;!; Πως θα του τα κάνεις τα μαθήματα;!;!; :/ :/ :/

lt.aldo raine είπε...

""Κάτι γούστα!Και φοβόμουν εγώ να βάλω ταινία με 6.9!!:Ρ""

κατάλαβες ποια είναι?? εσύ ποια ήθελες να βάλεις??

""Οοοοο,Παρκ είναι,2000 είναι,έχει προοπτικές για τη λίστα!!!:Ρ;)""

να δω που θα το βρούμε...ο ταραντίνο την έχει μέσα στης καλύτερες 17 της εικοσαετίας.

ps καληνύχτα ρε:P μην κανεις έτσι για την σχολη ρε...μετά αρχίζουν τα ""δύσκολα"":P


""Τι εννοείς;!;!; Πως θα του τα κάνεις τα μαθήματα;!;!; :/ :/ :/""

προφορικά ρε:P

CineTV-world είπε...

Ααα... είπα και γω!!! :P :/ :/

Simply Burgman είπε...

1.Νομίζω κατάλαβα...Το New Police Sroty ρε,αφού στο είπα.Και μάλλον θα το βάλω,τελικα...

2.Δεν υπάρχει ούτε σε τόρρεντ;;!!ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!:Ρ

3.Νωρίς τη θυμήθηκες την καληνύχτα,ρε!!

lt.aldo raine είπε...

1. έτσι όπως πας θα βάλεις περισσότερες από μένα

2.εγώ δεν το βρήκα.

3. ε καλή τύχη τότε:}

""Ααα... είπα και γω!!! :P :/ :/""

μετά εγώ είμαι που έχω πονηρό μυαλό:P

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. Κάτσε για να καταλάβω... θα βάλεις στις 20 καλύτερες ταινίες της δεκαετίας, ταινία με τον Jackie Chan;!;!; :/ :P

Προς Brad:

Με σένα που έμπλεξα... ;)

Simply Burgman είπε...

1.Την έχεις δει εσύ;;;Εξαρτάται από την απάντησή σου το πώς θα την υπερασπιστώ...

CineTV-world είπε...

1. Μόνο τα παλιά... Γενικά δεν είμαι καθόλου JackieChanικός (ποτέ δεν ήμουν)... Bruce Lee ζεις, εσύ μας οδηγείς!!! :P :/

Simply Burgman είπε...

1.Ρε κι εγώ δεν είμαι φαν του τρελός...Αλλά αυτή η ταινία δεν είναι καθόλου σαν τις συνηθισμένες του. Κάνει έναν μπάτσο, ο οποίος μετά την ενέδρα μιας συμμορίας πλούσιων ανήλικων,χάνει ολόκληρη την ομάδα του και κατατρέχεται από τύψεις για το θάνατό τους. Έχει περιπέτεια και πολύ ωραίες σκηνές λιτής και ρεαλιστικής μάχης και, το κυριότερο, είναι πολύ συγκινητική...Και τις δύο φορές που την είδα στο τέλος ανατρίχιασα.Σου λέω,καμία σχέση με τις κλασικές του ταινίες...

CineNaupigos είπε...

Αφού θα βάλετε Jackie Chan στην λίστα σας, τότε παύω να ντρέπομαι για την δική μου...!!! :-P ;-)
Και όχι δεν το έω δει και ούτε σκοπεύω στο εγγύς μέλλον.
Αυτό το "San suk si gin" το έχει δει κανείς σας;; Ακούστηκαν θετικές κριτικές... :-/

Ο Walsh εμφανίστηκε καθόλου να μας πει για το Oldboy;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Simply Burgman είπε...

" Αφού θα βάλετε Jackie Chan στην λίστα σας, τότε παύω να ντρέπομαι για την δική μου...!!! :-P ;-)"

Αυτές οι προκαταλήψεις έχουν φάει το ανθρώπινο είδος.........

Simply Burgman είπε...

Ο Κοστέλο έπαθε τέτοια πλάκα από το Παλιόπαιδο, που πήγε στη μένταλιστ για να ξεχάσει όλο αυτό που έζησε παρακολουθώντας την ταινία!!!!:Ρ:Ρ:))

Simply Burgman είπε...

Πάντως αυτή η συμφεντορολογία, που όταν μας βολεύει αναφερόμαστε σε μια ταινία μέσω του σκηνοθέτη κι όποτε όχι, μέσω του ηθοποιού...δεν είναι σωστή.

Simply Burgman είπε...

Ό,τι να ναιιιιι...Συμφιεντορ ντοστογιέφσκι δεν έγραψα μόνο!!

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

1. Δεν μου ακούγεται καθόλου πρωτότυπο... Καλά ρε, συγκινήθηκες μ'αυτό και όχι με το Million Dollar Baby;!;!; :/ :P

2. "Αυτές οι προκαταλήψεις έχουν φάει το ανθρώπινο είδος..."

:P ;) :/

3. "Ο Κοστέλο έπαθε τέτοια πλάκα από το Παλιόπαιδο, που πήγε στη μένταλιστ για να ξεχάσει όλο αυτό που έζησε παρακολουθώντας την ταινία!!!!"

Ή αυτό ή ακόμα σε βρίζει... :P

4. "Πάντως αυτή η συμφεντορολογία, που όταν μας βολεύει αναφερόμαστε σε μια ταινία μέσω του σκηνοθέτη κι όποτε όχι, μέσω του ηθοποιού...δεν είναι σωστή"

Αφού δεν τον ξέρω τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη ρε...

Προς Ναυπηγό:

1. "Αφού θα βάλετε Jackie Chan στην λίστα σας, τότε παύω να ντρέπομαι για την δική μου...!!!"

Όχι και θα βάλουμε, όχι και θα βάλουμε!!! Θα βάλει... :P

2. "Ο Walsh εμφανίστηκε καθόλου να μας πει για το Oldboy;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;"

Όχι ακόμα.

Simply Burgman είπε...

1.Όντως,αλλά ο τρόπος που εξελίσσεται, είναι...

2.Δεν ξέρω ακόμα αν θα το βάλω και σίγουρα...

3.:)):))
Δε νομίζω,γιατί τότε θα είχε σχολιάσει αμέσως για να ξεσπάσει!!

4.Ούτε εγώ!Και μάλιστα, στο ΙΜΔΒ όλες του οι ταινίες έχουν γύρω στο 6 βαθμολογία και ο λοχαγός θα βάλει,λέει, άλλη από αυτόν!!!:)):))


Υ.Γ:Ρε σου λέω,προσπαθεί να συνέλθει ο Κ. από το σοκ!!!

lt.aldo raine είπε...

4.5. kati exi auti pou tha valo...ton ixa kai stous agapimenous mou skinothetes.

Simply Burgman είπε...

"4.5"

χαχαχαχαχαχαχα

lt.aldo raine είπε...

ti gelas mari?? mperdeutika...ithela na grapao
4. 5 kati exi i tenia...pantos prepei na exo kai ali me 5:P

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

3. Ε μπορεί να μη θέλει να σε στεναχωρήσει... :P

ΥΓ: Θα δούμε... απλά ελπίζω να έχεις άδικο και στην καλύτερη περίπτωση να του φάνηκε "απλά" πολύ καλή...

Προς Brad:

Όταν βλέπεις 5 στο IMDB δεν είναι 5 στα 5... :P :))

lt.aldo raine είπε...

ai mari:P re poso koukla mpori na ine i meg???

W. είπε...

"Ο Κοστέλο έπαθε τέτοια πλάκα από το Παλιόπαιδο, που πήγε στη μένταλιστ για να ξεχάσει όλο αυτό που έζησε παρακολουθώντας την ταινία!!!!"

"Ή αυτό ή ακόμα σε βρίζει..."

:)) :)) :))

Άντε, θέτε να ακούσετε εντυπώσεις; Το είδα τελικά! Κατέβηκε και το ΜΕΜΕΝΤΟ επίσης!

Simply Burgman είπε...

Ε,πες πώς σου φάνηκε,ντε!!!!!
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ!!!!Δύο ταινιάρες στη σειρά,ποιος την χάρη σου!!!:Ρ

W. είπε...

Ταινιάρα! Μου άρεσε πάρα πολύ και απορώ γιατί ο Τζακ δεν ενθουσιάστηκε! Πρώτα από όλα, τί μουσική ήταν αυτή;; Θα ψάξω κάποτε να βρω το σάουντρακ, το θέλω επειγόντως. Ο πρωταγωνιστής απλά φοβερός, τη μια στιγμή σου παρουσιάζεται ως χοντρός ζωηρός μέθυσος και την άλλη σαν ένα ανθρώπινο κτήνος, και η μεταμόρφωση πείθει απόλυτα! Η σκηνοθεσία εκπληκτικά ευρηματική και αποτελεσματική, από τα πιο ωραία γυρισμένα ξυλίκια (:/ :/ :Ρ) που έχω δει ποτέ σε φιλμ. Αριστούργημα πάντως σίγουρα δε θα το πω κιόλας, γιατί δε μου άρεσαν κάτι χαζές μιμήσεις του ύφους του Ταραντίνο που έκανε ενίοτε (όπως στη σκηνή στο δωμάτιο). Επίσης δεν κατάλαβα τί ρόλο έπαιξε ο "χρυσοδόντης" στην υπόθεση κι απποφάσισε να βοηθήσει τον πρωταγωνιστή και την άλλην. Δε σχολιάζω τα τελευταία 20 λεπτά... Από τις καλύτερες κορυφώσεις που έχω δει ποτέ σε ταινία! Εκεί ειδικά που κάνει κατ στο χιονισμένο δάσος έμεινα με ανοιχτό το στόμα!

Φοβερό! Τώρα για το ΤΟΡ 20, μάλλον θα χωρέσει, αλλά οριακά, καθώς σε αυτήν τη δεκαετία είχα κι άλλες αγαπημένες ταινίες, χωρίς να υποτιμώ την αξία αυτής!

W. είπε...

Αν είναι έτσι και το ΜΕΜΕΝΤΟ... Τρέχω!!! :) :Ρ

W. είπε...

Επίσης, ενεός ρε Ντόναλντ, το NEW POLICE STORY με έκανε να πεθάνω στα γέλια ανά σημεία, όπως εκεί που υποτίθεται βρίσκεται στα πρόθυρα του θανάτου μια συνεργάτιδά του και προσπαθεί να την κάνει να συνέλθει και λέει κάτι φαφαριές τύπου "please, don't die, DON'T DIE!!!" :)) :))

W. είπε...

Πού είσαι;;;

Simply Burgman είπε...

1.Έτσι!!!Έλα να γίνουμε πολλοί!!!Το τέλος όπως τα είπες,με ανοιχτό το στόμα!!Κι άσε τον άλλονα να κράζει!!

2.Και το ΜΕΜΕΝΤΟ πιστεύω θα σου αρέσει τώρα πια...Ελπίζω να σου δημιουργήσει τα ίδια συναισθήματα που δημιούργησε και σε μένα(ή και τα μισά,καλά θα είναι:Ρ )!

3.Δεν ξέρω,πάει και καιρός που το έχω δει..Λέτε να είναι επειδή το είχα δει παλιότερα;;;

CineTV-world είπε...

Προς W:

"Αν είναι έτσι και το ΜΕΜΕΝΤΟ... Τρέχω!!!"

Είναι πολύ καλύτερο το ΜΕΜΕΝΤΟ. :S :S :S

Annie_Hall είπε...

Nαι το Μemento είναι καλύτερο. Τρέχα!

lt.aldo raine είπε...

τι τρέχα ρε....γερος άνθρωπος...w σιγά σιγά και από το πεζοδρόμια:P

CineNaupigos είπε...

Έτσι Costello άσε τον ξενέρωτο τον Μπάουερ να βράζει στο ζουμί του... :-P
Αλλά πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε, γιατί πραγματικά νόμιζα ότι δεν θα άρεσε σε έναν άνθρωπο προχωρημένης ηλικίας όπως εσύ... :-P
Τελικά έχεις ιδιόρρυθμο γούστο φίλε μου Walsh!!


*****SPOILERS*********

"Επίσης δεν κατάλαβα τί ρόλο έπαιξε ο "χρυσοδόντης" στην υπόθεση κι απποφάσισε να βοηθήσει τον πρωταγωνιστή και την άλλην"
Δεν τους βοήθησε καθόλου, μέσα στο κόλπο ήταν και αυτός. Απλώς το έπαιζε καλός ώστε να αποσπάσει την προστασία της Min-sik από Dae-Su Oh. Και φυσικά το χέρι που του πήρε ο άλλος ήταν αντάλλαγμα για μια υπερπολυτελή πολυκατοικία (το αποκαλύπτει στο τέλος ο "κακός")
Μην το ψάχνεις, το δυνατότερο ίσως χαρτί του Oldboy είναι ότι σε ένα τόσο πολύπλοκο σενάριο δεν έχει καθόλου σεναριακά κενά. :-)

*****SPOILERS*********


Υ.Γ. Υπάρχει κανείς εδώ μέσα που ακόμη δεν το έχει δει;;; :-/

Υ.Γ.2 Είδα χτες τον Κυνόδοντα και το μόνο που μπορώ να πω είναι "Α....!". Όταν σε μερικές μέρες έχω συνέλθει και κλείσω επιτέλους το στόμα μου μπορεί να συζητήσω για την ταινία αυτή. :-/ :-/ :-/

Simply Burgman είπε...

Απανωτά εγκεφαλικά με τις ταινίες που έχεις αφήσει ρε Κ...Έγώ στα έλεγα καιρό,αλλά εσύ τα άφηνες μαζεμένα,καλά να πάθεις!!:Ρ

Καλά ρε Ναυπηγε,πόσες φορές την έχεις δει την ταινία;;;Εγώ ούτε που τον θυμόμουνα το Χρυσοδόντη!!!

Κοστέλο,αν σου αρέσει πιο πολύ το ΜΕΜΕΝΤΟ,θα σε ερωτευτώ,που λέει κι ο Λοχαγός!!:Ρ

Πιο πολύ από όλα χαίρομαι που διέψευσες τον Μπάουερ!!!:)):Ρ

Υ.Γ2:Έτσι...Όταν είναι,πες να τη συζητήσουμε!

CineNaupigos είπε...

Μάλλον 5 φορές. Συν μια που το άφηνα να παίζει και έκανα δουλειές μέσα στο σπίτι. Πως βάζουν οι νοικοκυρές την Μενεγάκη στη διαπασών ενώ μαγειρεύουν;; Εγώ βάζω τον Dae-Su Oh. :-/

Υ.Γ.2 Οκ.

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

1. "τι τρέχα ρε....γερος άνθρωπος...w σιγά σιγά και από το πεζοδρόμια"

:)) :P

Προς Ναυπ:

2. "Έτσι Costello άσε τον ξενέρωτο τον Μπάουερ να βράζει στο ζουμί του..."

Εσείς είστε οι ξενέρωτοι. :S :S :P

3. "Αλλά πραγματικά χαίρομαι που σου άρεσε, γιατί πραγματικά νόμιζα ότι δεν θα άρεσε σε έναν άνθρωπο προχωρημένης ηλικίας όπως εσύ..."

:)) :P :/

4. "Πως βάζουν οι νοικοκυρές την Μενεγάκη στη διαπασών ενώ μαγειρεύουν;; Εγώ βάζω τον Dae-Su Oh"

Μαλακία κάνεις, η Μενεγάκη είναι σταθερή αξία... :P ;)

ΥΓ: Μπααα... ο W ήταν ο τελευταίος που έκανε τη μαλακία... :P

ΥΓ2: Πότε θα το βάλουν στα ενημερωμένα μαγαζιά ρε γμτ;!;!; ;)

Προς Poetuck:

5. "Πιο πολύ από όλα χαίρομαι που διέψευσες τον Μπάουερ!!!"

Στο τι με διέψευσε;!;!; Δεν είπα ποτέ πως δε θα του αρέσει... Για μένα 50-50 ήταν... Απλά ήθελα να ελπίζω πως δε θα μείνω μόνος μου... Τέλος πάντων, ότι και να λέτε εσείς, η ταινιούλα απλά καλούτσικη (7,5/10) είναι. :P ;)

W. είπε...

'τι τρέχα ρε....γερος άνθρωπος...w σιγά σιγά και από το πεζοδρόμια:P'

Τελικά ΕΠΡΕΠΕ να τρέξω!

Και τα γεράματα έχουν ψυχή και γούστο ρεεεεε!! :Ρ

'Κοστέλο,αν σου αρέσει πιο πολύ το ΜΕΜΕΝΤΟ,θα σε ερωτευτώ,που λέει κι ο Λοχαγός!!:Ρ'

Ωχ, δε θα πω τη γνώμη μου τότε :/ :Ρ

"Τέλος πάντων, ότι και να λέτε εσείς, η ταινιούλα απλά καλούτσικη (7,5/10) είναι. :P ;)"

Ναι μωρέ να πούμε, σιγά το ταινιάκι! Ενώ τα σίκουελ του ΜΑΤΡΙΞ :Ρ :/ ;)

CineTV-world είπε...

Το 3ο ειδικά είναι πολύ καλύτερο κι ας λέτε ότι μλκς θέλετε... :S :P ;) Σοβαρά τώρα: Δε γίνεται να συγκρίνεις τελείως διαφορετικές ταινίες...

W. είπε...

Άμα προκαλείς θα συγκρίνουμε :Ρ ;)

CineTV-world είπε...

Αφού δεν έπαθα πλάκα με τον χταποδάκια... :P

W. είπε...

ΤΕ-ΛΕΙ-Α σκηνή!! Αηδία και ποιητική ταυτόχρονα χάρη στη μουσική και τη σκηνοθεσία...

CineTV-world είπε...

Άρα ήταν ποιητική αηδία... :P ;) :))

W. είπε...

:/ :)) ;) :)

W. είπε...

Άντε, θα ουρλιάξω για να μην παραπονεθεί κάποιος :Ρ:

ΤΟ ΜΕΜΕΝΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ-ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!! Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΜΥΑΛΟΥ!!! Γ@Μ@ΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ.

Μετά από αυτό, ο Φίντσερ πρέπει να τρέξει πολύυυυυυυυυυ για να φτάσει τον Νόλαν.

CineTV-world είπε...

"Μετά από αυτό, ο Φίντσερ πρέπει να τρέξει πολύυυυυυυυυυ για να φτάσει τον Νόλαν."

Να τρέξει με την όπισθεν προφανώς...

Simply Burgman είπε...

Πωπωπωπωπω,Κοστέλλο,με έχεις ....(θα το πω,δε μαμιέται),με έχεις καυλώσει άσχημα!!!!!!!!!!!Τόσος καιρός πλύσης εγκεφάλου απέδωσε στο έπακρο τελικά!!!!:Ρ Έτσι να ανεβαίνουν οι πόντοι!!!

" Μετά από αυτό, ο Φίντσερ πρέπει να τρέξει πολύυυυυυυυυυ για να φτάσει τον Νόλαν."

δε μπορώ να συγκινηθώ άλλο...Απλά,είμαι χαρούμενος!

" Να τρέξει με την όπισθεν προφανώς..."

χαχαχα
Δες και το Following και δε ξαναμιλάω...Άλλά αφού έχεις το Fight Club τόσο ψηλά,δε θα αλλάξεις γνώμη για την "κόντρα",απλά θα ανέβει στα μάτια σου άλλο λίγο ο Νόλαν.

CineTV-world είπε...

1. "Πωπωπωπωπω,Κοστέλλο,με έχεις ....(θα το πω,δε μαμιέται),με έχεις καυλώσει άσχημα!!!!!!!!!!!"

W... τον καύλωσες!!! :)) :/ :/

2. Μπορεί να το δω κάποια στιγμή, αλλά αποκλείω να είναι έστω και ισάξιο με τα Memento και Dark Knight...

Simply Burgman είπε...

1.Ε,δε θυμάμαι πόσο καιρό τον πιλατεύω!!Φαντάζεσαι να μου έλεγε"μαλακία";;;Θα πήγαιναν οι κόποι μιας ζωής χαμένοι!:Ρ

2.Ισάξιο δεν ξέρω..Είναι και 70 λεπτά μόνο...Είναι γαμάτη,όμως,θα σου αρέσει σίγουρα.

Simply Burgman είπε...

1.Τι λες,μαρή...Όλα τα περιμένεις σε αυτούν τουν κόσμου!:Ρ;)

2.Όπως αγαπάς...Μη σε κυνηγάω όπως τον Γ,όμως!!;)

CineTV-world είπε...

1. Όλοι έχετε κολλήσει απ'τον Brad βλέπω...!!! :P

2. Όπως σου είπα: προηγούνται πολλές ταινίες...

firefist_aris είπε...

Oldboy:Απλά απίστευτο...

Μemento:Aπίστευτα καλό...

CineTV-world είπε...

:S :S :/ :( :(( :|

Annie_Hall είπε...

Ποτέ δεν είναι αργά λοιπόν :)

Fauntleroy είσαι καλά ή από τη συγκίνηση έπαθες καμιά ανακοπή;

Εγώ θα πω λίγα πράγματα. Το Memento γαμάει όσο λίγες ταινίες. Μπορεί να μην την υπερλατρεύω και τέτοια αλλά είναι σχεδόν άριστη από όλες τις απόψεις.

Όμως εδώ θα πάρω το μέρος του Jack. Καλός ο Νόλαν, εξαιρετικός αλλά Fight Club δεν θα κάνει! Όμως κι ο Φίντσερ δεν θα το ξεπεράσει ποτέ και πολύ φοβάμαι ότι μόνο μετριότητες θα βλέπουμε από εδώ και πέρα.

Το Old Boy είναι υπέροχη ταινία όμως το τόσο περίπλοκο και υερυπολογισμένο σενάριο εντυπωσιάζει πολύ που χάνεις την εστίαση σε άλλα πράγματα. Το απλό πολλές φορές είναι καλύτερο!

Γιατί έχετε βγάλει γέρο τον costello ρε παιδιά;

CineTV-world είπε...

1. "Όμως εδώ θα πάρω το μέρος του Jack. Καλός ο Νόλαν, εξαιρετικός αλλά Fight Club δεν θα κάνει! Όμως κι ο Φίντσερ δεν θα το ξεπεράσει ποτέ"

Συμφωνώ απόλυτα. Άλλωστε πάντα όταν κάποιος παίρνει το μέρος μου... συμφωνώ απόλυτα μαζί του... :P ;) :/

2. "και πολύ φοβάμαι ότι μόνο μετριότητες θα βλέπουμε από εδώ και πέρα"

Εδώ διαφωνώ απόλυτα!!! Δεν κάνει μετριότητες!!! :S :S :S

3. Για μένα έχει δήθεν περίπλοκο σενάριο, αλλά στην ουσία απλούστατο... Ναι, το απλό είναι καλύτερο πολλές φορές, απλά εδώ δεν με κέρδισε. Ίσως να φταίνε και οι ερμηνείες... Από Ασιάτες μόνο τον Tony Leung δέχομαι για ηθοποιό... Στο 2046 ήταν πραγματικά πολύ καλός!!! Οι υπόλοιποι είναι 1000 φορές πιο υπερβολικοί κι απ΄την πιο υπερβολική ερμηνεία του Pacino...!!!

4. Δεν τον έχουμε βγάλει... είναι ο μεγαλύτερος...

Annie_Hall είπε...

3. Εγώ επειδή δεν ξέρω τη γλώσσα δεν καταλαβαίνω αν είναι καλοί ή όχι.

4. Ναι αλλά εσύ είσαι πιο γερογκρινιάρης :Ρ

Simply Burgman είπε...

1.Για εμένα ο Φίντσερ καλός,αλλά ΜΕΜΕΝΤΟ δε θα κάνει...Αλλά όπως και να το δεις,τόσοι και τόσοι σκηνοθέτες έχουν κάνει μια ταινιάρα και μέτά έχουν σκάσει.Ακόμα και να δεχτώ ότι το Fight Club είναι τόσο καλό(που δε με τρέλανε) από κει και πέρα οι ταινίες του είναι απίστευτα άνισες!!Το Ζόντιακ πολύ καλό,το Σέβεν επίσης,αλλά από εκεί και πέρα μετριότητες,για μένα.Απεναντίας,ο Νόλαν ακόμα και το χειρότερό του,το Ινσόμνια, είναι πολύ καλή ταινία και δεν έχει κάνει ούτε υποψία μετριότητας.Τα έχουμε πει και στο ΣΙΝΕΜΑ,βαριεμαι να τα ξαναγράφω...!:/:Ρ

2.Φάτη τώρα!!;):Ρ

3.Ναι,τραγουδάτε!!!

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

3. Δεν χρειάζεται να καταλαβαίνεις τη γλώσσα, φαίνεται απ΄τις υπερβολικές αντιδράσεις, απ΄τον τόνο της φωνής...

4. Τον καλό σου τον καιρό...

Προς Poetuck:

1. Γιατί να κάνει Memento;!;!; Ολόκληρο Fight Club...!!! Και ο Nolan μία ταινιάρα έκανε που μάλιστα είναι πολύ κατώτερη του Fight Club... Βασικά όλες οι ταινίες του μαζί δεν φτάνουν το Fight Club. Με τίποτα δεν είναι απίστευτα άνισες οι ταινίες του Fincher... Η χειρότερή του ταινία (Panic Room)... είναι απλά καλή. Ναι, μετριότητες για σένα, όπως το'πες... Και το Insomnia είναι εξίσου απλά καλό με το Panic Room. Αφού τα έχουμε πει και στο ΣΙΝΕΜΑ και βαριέσαι να τα ξαναγράφεις... γιατί τα ξαναγράφεις και λέμε συνέχεια τα ίδια;;;

2. Φάτην εσύ!!!

3. Παπαπα ποκα φέις-παπα πόκα φέις... μαμαμαμα... :P :/ :/

firefist_aris είπε...

1.Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός για το fight club;

Οσο για το oldboy να πω ότι είναι από τις λίγες ταίνιες που με άφησαν με το στόμα ανοιχτό...τύφλα να χουν οΤαρκόφσκι και ο Μπέργκμαν...:P:P

CineTV-world είπε...

1. Καθόλου...

Μ'ανοιχτό το στόμα κοιμάσαι ρε; :P Ναι, τύφλα έχουν (κυριολεκτικά το εννοώ)... ;)

firefist_aris είπε...

1.Επιμένω...δε λέω ,σπουδαία ταίνια αλλά όχι και ότι όλες οι ταινίες του νόλαν δεν τη φτάνουν.

:P Όχι ρε,στον ξύπνιο μου την είδα...
Για βοήθα με λίγο στο δεύτερο...δε το πιάσα.

CineTV-world είπε...

1. Τη γνώμη μου είπα...

2. Σίγουρα ή... :P

3. Πεθαμένοι δεν είναι;

firefist_aris είπε...

1.Nαι ρε συ φυσικά...
2.Σίγουρα,σίγουρα :P
3.Είναι...αλλά δεν πιστεύω να έχουν κάνει τανία σαν το Oldboy.

CineTV-world είπε...

2. Άντε καλά, αφού επιμένεις... :P

3. Το Solyaris είναι καλύτερο...

firefist_aris είπε...

3.Όταν και αν το δω(αφού το λέει ο dynx δε ξέρω :P)θα είμαι σε θέση να εκφέρω γνώμη...Θυμίζει καθόλου 2001;

CineTV-world είπε...

Ποιος Dynx απ'όλους το λέει;;; Είμαστε πολλοί Dynx... :P Μμμμ... ίσως ελάχιστα... αλλά σίγουρα δεν φτάνει με τίποτα την ΟΔΥΣΣΕΙΑ...

firefist_aris είπε...

Eεε ο original :P

Ίσως το δω κάποτε...δε ξέρω...πάντως όχι σύντομα,είμαι μικρός ακόμα :P
Δεν είμαι σίγουρος για τέτοιου είδους ταινίες γιατί είδα πρόσφατα την έβδομη σφραγίδα και σίγουρα δεν ενθουσιάστηκα.

CineTV-world είπε...

1. Ναι, μην το δεις ακόμα γιατί έχει αρκετά αργά-βαρετά σημεία... Για μένα: Solyaris 8/10 και 2001 11/10...

2. Seventh Seal 7,5/10 (δεν ενθουσιάστηκα καθόλου, τη θεωρώ ξεπερασμένη πλέον, απλά επειδή είναι αρκετά ποιητική ταινία... :P :/)

Annie_Hall είπε...

Το Fight Club είναι τελείω διαφορετικό πράγμα από το memento γα να τα συγκρίνουμε. Το Fight club σαν σενάριο και δυναμική είναι ανώτερο. Από την άλλη το Memento είναι τόσο καινοτόμο κινηματογραφικά. Και οι δύο ταινίες όμως μπορούν να σου αλλάξουν τη ζωή(εδώ υπερέχει το Fight Club) και είναι πανέξυπνες.

Ο Φίντσερ έχει κάνει πολύ καλές ταινίες(όταν λέω μετριότητες εννοώ για τα δεδομένα του) αλλά πλέον έχει συμβιβαστεί. Επίσης είναι ένα αλαζονας μπάσταρδος και τον μισώ! Ο Νόλαν κατά τη γνώμη μου είναι πιο σταθερός ποιοτικά και ψάχνεται λίγο περισσότερο. Memento όμως ούτε αυτός ξανακάνει.

Δεν σου άρεσε η Σφραγίδα; Πρέπει να την ξαναδώ, χρόνια έχω, για να τη συζητήσουμε. Θυμάμαι είχα πάθει πλάκα αλλά ήταν από τις πρώτες του "ποιοτικού" που είδα και το σοκ ίσως ήταν μεγαλύτερο απ΄ότι θα ήταν τώρα. Επίσης σου έχω πει ότι δεν καταλαβαίνω γιατί σε χαλάει ο Μπέργκμαν; Η ποίηση δεν είναι κακή, παντού χρειάζεται(θυμίσου το πρώτο κεφάλαιο των Μπάστερδων, μόνο αυτό σου λέω-ή την Οδύσσεια-). Την Κορδέλα ακόμη να τη δεις;

Simply Burgman είπε...

1.Ε,για αυτό είπα τόσο λίγα!

2.Τι γεύση είναι;;;

3.Όχι ρε,έχει πιο πολλά παπα.Είναι:παπαπαπαπαπαπαπα ποκα φέις....:Ρ


Χαχαχαχαχα,μέχρι κι ο Άρης τον έχει μάθει τον Δυνξ;;!!Μεγάλη φίρμα έχει γίνει ξαφνικά!!!Πάντως το Σολιάρις ήταν πολύ καλό,δες το.Μπροστά στην Οδύσσεια, όμως, δε φτουράει κι ας λένε ότι θέλουν οι πουθενάδες οι άλλοι!!!

" Ποιος Dynx απ'όλους το λέει;;; Είμαστε πολλοί Dynx... :"
χαχαχαχαχα Μεγάλες φιλοφρονήσεις μας κάνεις,ρε!

" Το Solyaris είναι καλύτερο.."

Α,καλά...Τόσο λίγο σου άρεσε το Παλιόπαιδο,ρε;;!Μου φαίνεται ότι όσο έπρεπε να γουστάρεις το Παλιόπαιδο παραπάνω, έχει πάει με κάποιον μαγικό τρόπο στη Λέσχη Μάχης,για αυτό είσαι τόσο πωρωμένος μαζί της!!!!:Ρ;)

Άνι, η Έβδομη Σφραγίδα είναι το αριστούργημα του Μπέγκμαν,άστον να λέει.Λογικό ΄ηταν ότι δε θα τον ενθουσίαζε,το περίμενα. Για μένα δεν είναι καθόλου ξεπερασμένη.Μα,για ποιο λόγο;Τα θέματα που πραγματεύεται είναι διαχρονικά και πανανθρώπινα,δεν παλιώνουν ποτέ.Την πρώτη φορά που το είχα δει κι εγώ δεν είχα ενθουσιαστεί,αλλά τη 2η μαγεύτηκα!!

Υ.Γ:Ρε,κάντε ένα ντου όλοι στο μπλογκ το Δυνξ,να πέσει γέλιο!!!:)):))

Annie_Hall είπε...

ΥΓ: Εγώ δεν έγραψα όταν έβριζε τους μπάστερδους(άλλη ταινία πρέπει να είδε) ή όταν έγραφε για το "Μέσα από το σπασμένο καθρέφτη" που λατρεύω και που τα έγραφε πολύ ωραία, τώρα θα πάω; Κάτι κακό θα συμβεί γιατί θα συμφωνήσω με τον Jack! Αφού δεν συμφωνώ με αυτά που λέει και με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τα πράγματα γιατί να του κάνω το blog του μπουρδέλο; Αφου δεν με ενοχλεί δεν τον ενοχλώ. Εδώ ο άλλος με έκραζε και δεν του έκανα ντου(υπερασπίστηκε ο Aldo τη τιμή μου, τρομαρα μου). Αν πάτε οι υπόλοιποι θα χαρώ να σας παρακολουθήσω αν και οι δύσκολες λέξεις που χρησιμοποιείτε με κάνουν να νιώθω χαζή :)

W. είπε...

'Πωπωπωπωπω,Κοστέλλο,με έχεις ....(θα το πω,δε μαμιέται),με έχεις καυλώσει άσχημα!!!!!!!!!!!'

Δεν πειράζει παιδί μου, υγεία νά'χουμε και μετά όλα τα άλλα :/ :/ :/ :/

'Έτσι να ανεβαίνουν οι πόντοι!!!'

Ποιοι πόντοι ρε;; :/ :/ Παρέα στον Τζέισον Μπιγκς πρέπει να κάνεις μου φαίνεται :Ρ

'W... τον καύλωσες!!! :)) :/ :/'

Και δεν του φαινόταν :/ :Ρ

'Όμως εδώ θα πάρω το μέρος του Jack. Καλός ο Νόλαν, εξαιρετικός αλλά Fight Club δεν θα κάνει! Όμως κι ο Φίντσερ δεν θα το ξεπεράσει ποτέ και πολύ φοβάμαι ότι μόνο μετριότητες θα βλέπουμε από εδώ και πέρα.'

Το FIGHT CLUB, ΟΚ, είναι η ταινία εγχειρίδιο των νευρώσεων του σύγχρονου άντρα και αυτό από μόνο του αξίζει συγχαρητήρια (αν και είναι κι άλλα πράγματα, για αυτό είναι και ταινιάρα). Αλλά έχει κάποια μικροψεγάδια από εδώ κι από εκεί, που δεν κρύβονται. Το ΜΕΜΕΝΤΟ μου φάνηκε τόσο τέλεια δομημένο και υπολογισμένο... Τόσο διφορούμενο, τόσο διαφορετικό, τόσο γαμάτο!

Γιατί δεν αναφέρετε και το SE7EN;;

'Εγώ θα πω λίγα πράγματα. Το Memento γαμάει όσο λίγες ταινίες. Μπορεί να μην την υπερλατρεύω και τέτοια αλλά είναι σχεδόν άριστη από όλες τις απόψεις.'

Τέτοια να ακούω!!! :Ρ

'Ναι αλλά εσύ είσαι πιο γερογκρινιάρης :Ρ'

:)) :)) :)) ;)

'Οι υπόλοιποι είναι 1000 φορές πιο υπερβολικοί κι απ΄την πιο υπερβολική ερμηνεία του Pacino...!!!'

Άει φάε κανά χταπόδι :Ρ :/ ;) Μόνο το χαμόγελο του Τσόι Μιν-Σικ αποτελεί από μόνο του σεμινάριο υποκριτικής!

'Το Old Boy είναι υπέροχη ταινία όμως το τόσο περίπλοκο και υερυπολογισμένο σενάριο εντυπωσιάζει πολύ που χάνεις την εστίαση σε άλλα πράγματα. Το απλό πολλές φορές είναι καλύτερο!'

Όντως... Για αυτό, όσο ταινιάρα και να είναι, και να κοπανιέται κάτω δεν είναι αριστούργημα...

Annie_Hall είπε...

"Γιατί δεν αναφέρετε και το SE7EN;"

Γιατί να το αναφέρουμε; Ταινιάρα είναι κι αυτό αλλά ούτε αυτό είναι Fight Club. Όντως το Memento είναι υπολογισμένο και σφιχτό σεναριακά όσο λίγες ταινίες. Κι εγώ πολύ πρόσφατα το ξαναείδα και είναι αλήθεια ότι τρομάζεις λίγο με το πόσο έξυπνο είναι.

"Όντως... Για αυτό, όσο ταινιάρα και να είναι, και να κοπανιέται κάτω δεν είναι αριστούργημα..."

Δες την εκδίκηση του Κυρίου. Το πιο απλό της τριλογία αλλά τόσο άρτιο κι εντυπωσιακό. Το Klopka μοιάζει με χολυγουντιανή χαζοταινία μπροστά του(το αναφέρω γιατί είναι ίδιας θεματολογίας). Επίσης όσο και να χτυπιέται ο Παρκ τη σκόνη του Ντουκ θα τρώει πάντα :)

W. είπε...

Ο Άλντο λέει ότι ο αγαπημένος του Φίντσερ είναι το ΚΛΑΜΠ και ο καλύτερος το ΖΟΝΤΙΑΚ. Εγώ θα το παραφράσω λίγο: Καλύτερος είναι το ΚΛΑΜΠ, αλλά αγαπημένος μου το SE7EN. Κι όσο κι αν ισχυρίζεται ο Άλντο το αντίθετο, ο πεσιμισμός του SE7EN είναι πολύ πιο δυσκολοχώνευτος, άμεσος, άρα και διαχρονικός από τον πιο mainstream και λάιτ του ΖΟΝΤΙΑΚ.

Σκόπευα βασικά να δω την ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ γιατί έχω ακούσει περισσότερα, αλλά άμα βρω χρόνο και διάθεση, βεβαίως να δω και τον ΚΥΡΙΟ :) Τί είναι το KLOPKA;;;

CineTV-world είπε...

Προς W:

:)) :)) ;)

1. "Αλλά έχει κάποια μικροψεγάδια από εδώ κι από εκεί, που δεν κρύβονται"

ΔΕΝ έχει απολύτως κανένα ψεγάδι. :S :S :S Δες το άλλη μια φορά και θα το διαπιστώσεις και από μόνος σου... :P ;)

2. "Άει φάε κανά χταπόδι"

Να σπαρταράει κιόλας; :P

3. "Μόνο το χαμόγελο του Τσόι Μιν-Σικ αποτελεί από μόνο του σεμινάριο υποκριτικής!"

Δεν το τρως εσύ το χταπόδι καλύτερα; :P

4. "Όντως... Για αυτό, όσο ταινιάρα και να είναι, και να κοπανιέται κάτω δεν είναι αριστούργημα..."

Πάλι καλά!!!

5. "Σκόπευα βασικά να δω την ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ γιατί έχω ακούσει περισσότερα, αλλά άμα βρω χρόνο και διάθεση, βεβαίως να δω και τον ΚΥΡΙΟ"

Απ΄την τριλογία, η ΚΥΡΙΑ είναι η αγαπημένη μου...

6. "Τί είναι το KLOPKA;;;"

Ταινία ρε W!!! :P :/

Annie_Hall είπε...

Klopka: http://www.imdb.com/title/tt0478813/

"Αλαζόνας και κάποιος άλλος είναι... :P Μπάσταρδος που ξέρεις ότι είναι;;; Επειδή δεν είναι πολυλογάς;;; :P Άκου τον μισεί!"

Ρε έχει ύφος στις συνεντεύξεις. Ενώ ο Quentin μου είναι πιο παιδί. Έχει ενθουσιασμό! Είναι πιο αθώο το ψώνισμα που έχει.

costello δες τον κύριο πρώτα. Και το καλύτερο είναι και πρώτο στη σειρά στην τελική!

CineTV-world είπε...

Καλά κάνει κι έχει ύφος!!! Πρέπει να έχουν όλοι όρεξη να μιλάν με τις ώρες στους δημοσιογράφους;;; Δεν είναι αυτή η δουλειά του σκηνοθέτη...

Annie_Hall είπε...

Nα μην πηγαίνει τότε. Δεν πας σε μια εκπομπή και τους κοιτάς λες και είσαι ο θεός! Δεν τους καταλαβαίνω πάντως. Εγώ αν ήμουν διάσημη θα μίλαγα σε όλους και συνέχεια είναι τέλειο να μιλάς για τον εαυτό σου. Θα σκηνοθετούσα μια ταινία αλλά ρε γαμώτο δεν έχω κάμερα. Θα μου πεις και με το κινητό να τη γυρίσω αριστούργημα θα είναι :) Βρε λες;

CineTV-world είπε...

1. Άσε μας μαρή που θα του πεις εσύ τι να κάνει!!! Ότι γουστάρει θα κάνει και όπως γουστάρει θα κοιτάει τους δημοσιογραφίσκους.

2. "είναι τέλειο να μιλάς για τον εαυτό σου"

Τελείως σπαστικό- ναρκισσιστικό είναι...

3. "Θα σκηνοθετούσα μια ταινία αλλά ρε γαμώτο δεν έχω κάμερα. Θα μου πεις και με το κινητό να τη γυρίσω αριστούργημα θα είναι :) Βρε λες;"

Ναι... ακριβώς αυτό θα σου έλεγα!!! :P :/ :/

Simply Burgman είπε...

"Άει φάε κανά χταπόδι"
χαχαχαχα.Έτσι!

"Τέτοια να ακούω!!! :Ρ"

Χειρότερος από μένα,όντως!!:Ρ:Ρ

Δε θυμάμαι,αλλά κάποιο από τα άλλα δύο της τριλογίας μου άρεσε πιο πολύ μεταξύ τους,όμως το Παλιόπαιδο δεν το φτάνει κανένα και με διαφορά...

¨" αι μη συγκρίνουμε τώρα τους Μπάστερδους και το υπεραριστούργημα (2001) με "ταινιούλα" (:P) του Bergman..."
Ταινιούλα η Πατρίδα,ταινιούλα και η Σφραγίδα....ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!

CineTV-world είπε...

Δεν είπα ταινιούλα, αλλά "ταινιούλα"... Με 7,5 καμία ταινία δεν είναι πραγματικά ταινιούλα... Απλά το είπα για να σε τσιγκλήσω και συ αμέσως τσίμπησες σαν καλό ψαράκι... :P ;)

Annie_Hall είπε...

1. Αμάν με αυτό το "μαρή". Τουλάχιστον λέγε "μωρή" ακούγεται καλύτερα(και δεν θα ζητάει κι ο Aldo πνευματικά δικαιώματα).

"Τελείως σπαστικό- ναρκισσιστικό είναι..."

Α τι λες! Αν είσαι άπειρα ενδιαφέρον τύπος όπως εγώ είναι γαμάτο :Ρ

"Ναι... ακριβώς αυτό θα σου έλεγα!"

Καλά έχε χάρη που δεν έχω ηθοποιούς, σενάριο, ταλέντο... Αλλιώς θα σου ΄λεγα!

CineTV-world είπε...

1. Το "μωρή" είναι προσβλητικό και δεν μπορώ να το πω... ΔΕΝ προσβάλλω κόσμο εγώ Qρία μου... :P ;)

2. "Α τι λες! Αν είσαι άπειρα ενδιαφέρον τύπος όπως εγώ είναι γαμάτο"

Α ναι, σωστά... Εντάξει τότε... :/

3. Ε δε σου λείπει και τίποτα σημαντικό... Χρήματα αν έχεις, κάτι τέτοια μικροπροβληματάκια μπορείς να τα λύσεις πολύ εύκολα... :P

Annie_Hall είπε...

1. Δεν προσβάλομαι εύκολα και το "μαρή" δεν μου αρέσει καθόλου.

3. Α ναι, ούτε χρήματα έχω :)

lt.aldo raine είπε...

""Κι όσο κι αν ισχυρίζεται ο Άλντο το αντίθετο, ο πεσιμισμός του ΣΕ7ΕΝ είναι πολύ πιο δυσκολοχώνευτος, άμεσος, άρα και διαχρονικός από τον πιο mainstream και λάιτ του ΖΟΝΤΙΑΚ.""

συμφωνώ...αλλα κανεις λάθος στις ταινίες...το seven είναι πιο mainstream...γιατί το τέλος είναι πιο ουάου...το βλέπεις και μένεις χαζός...το συζητάς την άλλη μέρα κτλ...
ενώ του zodiac ο πεσιμισμός δεν ""εκβιάζεται""...έρχεται πολύ "καθημερινά" και λαιτ
[οπως και στο καμια πατρίδα}...με αποτέλεσμα ο θεατής να πει...ok μαλακια...και τέλος...
το seven θέλει να είναι πεσιμιστικό {και εδώ παίζει μεγάλο ρολο αυτό που λέει η annie για τον φιτσερ}...ενώ το zodiac καταλήγει να ειναι.

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να σε πω "μωρή"!!! :P

3. Δυστυχώς δεν πρόκειται να κάνεις ταινία τότε... :/

Προς Brad:

Άσε μας ρε με την παπαρολογία σου!!!

Annie_Hall είπε...

1. Ε μη με λες τίποτα κακό :)

3. :(

CineTV-world είπε...

1. Το "μαρή" δεν είναι κακό!!!

Simply Burgman είπε...

"για τον φιτσερ}"
χαχαχαχαχαχαχα
Τώρα,αυτό ήθελες και το έγραψες;;!:))Δεν ξέρω γιατί,αλλά ακούγεται πολύ αστείο!!

" Άσε μας ρε με την παπαρολογία σου!!!"
Όταν κάθεται και γράφει κανα δυο προτάσεις,είναι απόλαυση...!:))

lt.aldo raine είπε...

για ένα ν ρε κανεις έτσι:P δεν έγραψα και θάτσερ ρε.

Simply Burgman είπε...

Αν βγάλεις και το "τ",θα έχουμε μια πολύ ωραία μπίρα....;)

lt.aldo raine είπε...

ρε πως φαίνεται ο μπεκρής...μονο η κόκκινη μπίρα αξίζει ρε:P

Simply Burgman είπε...

Ουυ,καλά!!Αυτή είναι η πιο γαμάτη!!!

lt.aldo raine είπε...

δικια μας είσαι και εσύ:P έχετε και στην αθήνα??

Simply Burgman είπε...

χαχαχαχαχαχα
Τι λες,ρε χορεύτρια;;Γιατί,τι είναι;Μπουγάτσα,να έχετε μόνο εσείς;;!

lt.aldo raine είπε...

τουλάχιστον το παραδέχεσαι για την μπουγάτσα:P
απλά σας έχω λίγο για κρυόκωλους εσάς εκεί κάτω:P

W. είπε...

1. Πέμπτη φορά;;;

2. Ξέρω γω... Ρώτα τον Μποτρίνι :/ :Ρ

3. Μπαααα... Σούσι ρε! :/ :Ρ ;)

Προς Άλντο:

Εγώ πάλι το αντίθετο πιστεύω: Ο πιο καθημερινός, λάιτ κι έυκολος πεσιμισμός πέφτει κάπως πιο ευκολοχώνευτος στους περισσότερους... Το SE7EN δεν είναι καθόλου mainstream, άσχετα με το αν έλαβε τόση αναγνώριση από τους κριτικούς κι από το σινεφίλ κοινό... Πάω στοίχημα ότι πολλοί από όσους το γούσταραν πολύ συμφωνούσαν και με τις θέσεις του Τζον Ντο.

CineTV-world είπε...

1. Και 15η αν χρειαστεί... :P

lt.aldo raine είπε...

''Εγώ πάλι το αντίθετο πιστεύω: Ο πιο καθημερινός, λάιτ κι έυκολος πεσιμισμός πέφτει κάπως πιο ευκολοχώνευτος στους περισσότερους... Το ΣΕ7ΕΝ δεν είναι καθόλου mainstream, άσχετα με το αν έλαβε τόση αναγνώριση από τους κριτικούς κι από το σινεφίλ κοινό... Πάω στοίχημα ότι πολλοί από όσους το γούσταραν πολύ συμφωνούσαν και με τις θέσεις του Τζον Ντο.''

δηλαδή πιστεύεις ότι είναι ευκολοχώνευτος ο πεσιμισμός του no country??

CineTV-world είπε...

Δεν ρωτάς εμένα, αλλά μέχρι να απαντήσει ο W... Ναι και πάρα πολύ μάλιστα... Σιγά τον πεσιμισμό!!!

lt.aldo raine είπε...

δεν το νομίζω...οι περισσότεροι είδαν στο no country ένα εντελώς ξεκάρφωτο τέλος...και δεν κατάλαβαν καν ότι είναι πεσιμιστικό.

δεν χρειάζεται να "φωνάζει" για να είναι πεσιμιστικό...το no country είναι η απόλυτα πεσιμιστική ταινία τις δεκαετίας...{καλά εντάξει με τα αρμαγεδών}.

CineTV-world είπε...

Επειδή είμαι βλάκας (:/)... τι το πεσιμιστικό έχει το τέλος;;;

lt.aldo raine είπε...

το τέλος μονο του...τίποτα...
όλοι η ταινία βαδίζει πάνω σε ένα πεσιμιστικό κλίμα...δείχνει ένας κόσμο εντελώς κατεστραμμένο...και στο τέλος σε αφήνει χωρίς καμια ελπίδα...καταλαβαίνεις ότι πλέον δεν υπάρχει ελπίδα για αυτό τον κόσμο.

και επειδή και γω είμαι βλαμμένος και δεν πρόσεχα στην έκθεση...δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα.

CineTV-world είπε...

Σιγά το πεσιμιστικό της κλίμα μωρέ!!! Μόνο οι fans της ταινίας τη βλέπετε τόσο πεσιμιστική... "ένας κόσμο εντελώς κατεστραμμένο" και παπαριές!!! Έχουμε δει άλλους κόσμους πραγματικά κατεστραμμένους (και γω μεταφορικά το λέω-δεν εννοώ κατεστραμμένα κτήρια και τέτοια)... Γιατί σε αφήνει χωρίς ελπίδα; Αφού πεθαίνει ο μλκς, δεν πεθαίνει;;;

CineNaupigos είπε...

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τον aldo σε ότι έχει πει ως τώρα για το No Country, Se7en, Zodiac.
Αγόρι μου εμείς οι 2 πρέπει να παντρευτούμε τελικά. :-PPP

CineTV-world είπε...

Τα θέλει ο "κάλος" σου και σένα... :P

lt.aldo raine είπε...

""Αγόρι μου εμείς οι 2 πρέπει να παντρευτούμε τελικά. :-PPP""

πάμε τήλο?:P

Γιατί σε αφήνει χωρίς ελπίδα; Αφού πεθαίνει ο μλκς, δεν πεθαίνει;;;

ξανά δες προσεκτικά την τελευταία σκηνή με τον jones...και θα καταλάβεις.
να διευκρινίσω πως για μένα οι χαρακτήρες είναι σύμβολα {όπως και ο joker του nolan} ...που χρησιμοποιούν οι κοέν για στήσουν μια μικρογραφία του κόσμο θέλουν να δείξουν.

CineTV-world είπε...

Ναι, επειδή δεν την έχω εύκαιρη την ταινία... δεν μου λες εσύ τι είναι αυτό που θα έπρεπε να προσέξω...

lt.aldo raine είπε...

kala den se anagazo kiolas!!!apla epidi eles oti to perimenis me elinikous ipotitlous.

Δημοσίευση σχολίου