Kill Bill Vol.2-The Bride vs Elle Driver!!!

12 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Αυτός είσαι :)

Τέτοιο βρωμόξυλο ούτε από άντρες δεν βλέπεις! Γαμάτες και οι δύο αλλά στο τέλος χαίρομαι που είναι τόσο φοβερή η Νύφη. Σ΄ευχαριστώ για το βίντεο(αν και είδα το Σάββατο την ταινία).

CineTV-world είπε...

Ε αφού είμαι γαμάτος... :P ;) :/

Όταν της έβγαλε το μάτι έπαθα χοντρή πλάκα, γελούσα σαν το χαζό στον κινηματογράφο...

Annie_Hall είπε...

Εγώ γέλαγα πιο πολύ με τα σκαλπ! Με το μάτι είχα μείνει μαλάκας γιατί ήταν πολύ σκληρό ακόμη και για τη Νύφη!

CineTV-world είπε...

Στο IB εννοείς προφανώς... Όχι, εγώ γέλασα με το μάτι γιατί ήταν απίστευτα ειρωνικό, αστείο και πολύ γαμάτο και δεν το περίμενα με τίποτα!!!

lt.aldo raine είπε...

ποσο φαίνεται το μεγαλείο του πέμπτου κεφαλαίου των basterds:P

αν και εντάξει το kill bill έχει manga αισθητική και το παίρνεις πιο πολύ στο χαβαλέ.

CineTV-world είπε...

Γι'αυτό είναι τόσο γαμάτο...

W. είπε...

Ό,τι και να λέτε, η μάχη με την Ο-Ρεν-Ισί είναι πολύ καλύτερη!

W. είπε...

Ακόμη και οι αντιγραφές είναι γαμάτες!

Annie_Hall είπε...

Είμαι με τον Jack σε αυτό. Κυρώς γιατί της ήταν πιο δύσκολο της Νύφης. Ενώ με την Ο-Ρεν είχε καθαρίσει πρώτα το μισό Τόκιο και είχε πάρει φόρα...

Εικαστικά βέβαια δεν το συζητώ! Μέχρι και χορογράφο νομίζω είχαν, εκτός από τον δάσκαλο που τους έκανε μαθήματα!

CineTV-world είπε...

Προς W και Annie:

Συμφωνώ!!!

lt.aldo raine είπε...

w μη μασάς...είμαι εγώ μαζί σου:P

την μάχη με την ο-ren την είχα δει καμια εικοσαριά φορες...και δεν είναι ακριβώς αντιγραφή...μονο το χιόνι και το τραγούδι είναι ίδια:P

CineTV-world είπε...

Δεν είπα αντιγραφή, αλλά "αντιγραφή"...

Δημοσίευση σχολίου