http://jimcarrey.com!!!

33 σχόλια:

Annie_Hall είπε...

Πολύ σουρεαλιστικό αλλά ωραίο :)

CineTV-world είπε...

Το σουρεαλιστικό δεν είναι πάντα ωραίο; :P

Annie_Hall είπε...

Όχι. Αν σου ζωγραφίσω εγώ κάτι θα ειναι σουρεαλιστικό και ταυτόχρονα πανάσχημο.

Μπράβο που έβαλες αυτή τη μαγκιά δίπλα και τώρα θα βλέπουμε κι άλλοι τα καινούρια σχόλια εκτός από σένα :)

CineTV-world είπε...

1. Δεν εννοούσα ερασιτεχνική σουρεαλιστική ζωγραφιά, αλλά επαγγελματική, από πραγματικό καλλιτέχνη... :P

2. Είδες που σας σκέφτομαι; :P Το κακό είναι πως δεν τα εμφανίζει πάντα και δεν ξέρω το γιατί...

geok.24 είπε...

"σουρεαλιστικό αλλά ωραίο"
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΤΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ (ΞΕΡΩ ΑΠ' ΕΞΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ), ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ??
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ SITE ΟΝΕΙΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΤΙΜ ΜΠΑΡΤΟΝ (ΣΕ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ) Ή Ο ΤΕΡΙ ΓΚΙΛΙΑΜ!!

CineTV-world είπε...

"ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ SITE ΟΝΕΙΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΤΙΜ ΜΠΑΡΤΟΝ (ΣΕ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ) Ή Ο ΤΕΡΙ ΓΚΙΛΙΑΜ!!"

Πραγματικά!!!

Simply Burgman είπε...

Το σουρεαλιστικό δεν είναι πάντα ωραίο, πιστεύω είναι προφανές...Τίποτα δεν είναι πάντα ωραίο.

Τέλειο το σάιτ!!!Και ο Τζιμ είναι ομορφούλης εδώ!:Ρ
Πάντως,στο ΙΜΔβ δεν τα πάει και πολύ καλά η νέα του ταινία.Εγώ είχα λατρέψει το Polar Express και το βλέπω κάθε Χριστούγεννα, οπότε μάλλον θα μου αρέσει κι αυτό!!

Υ.Γ:Μου αρέσουν απίστευτα οι χριστουγεννιάτικες ταινίες και περιμένω σχετικό αφιέρωμα!:Ρ

CineTV-world είπε...

Όσους σουρεαλιστικούς πίνακες έτυχε να δω, μου άρεσαν όλοι...

ΥΓ: Από που το περιμένεις;!;!; :/ ;)

Annie_Hall είπε...

"από πραγματικό καλλιτέχνη"

Τι θέλεις να πεις; ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;;;
(Μερικές φορές ο σουρεαλισμός μου φέρνει αναγούλα)

"Το κακό είναι πως δεν τα εμφανίζει πάντα και δεν ξέρω το γιατί.."

Το κάνει σε πολλά blogs, δυστυχώς.

"ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΑΤΑΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ (ΞΕΡΩ ΑΠ' ΕΞΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ), ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ??"

Αλήθεια; Σιχαίνομαι αυτή την ταινία και την έχω δει μόνο μια φορά. Το παίρνω πίσω :)

Simply Burgman είπε...

Έτυχε..Κι εγώ λατρεύω το σουρεαλισμό.

Υ.Γ:Όχι από Κοστέλλο, πάντως...:Ρ:Ρ

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Ξέρεις πολύ καλά τι θέλω να πω...

2. Εγώ δεν είδα ούτε μισή φορά το ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ... :P

Προς Poetuck:

ΥΓ: Annie ακούς; Έχεις παραγγελία... :P

lt.aldo raine είπε...

ps: http://www.youtube.com/watch?v=328Dx2m75TE

CineTV-world είπε...

:/ :/ :P

Annie_Hall είπε...

Εγώ κάνω κάθε χρόνο. Σειρά σου φέτος Jack. Εσύ τα κάνεις ωραία και με βιντεάκια τα πάντα όλα. Μη σου φάμε τη δουλειά :Ρ

lt.aldo raine είπε...

ante jack...epidi vlopo oti apofasistike idi...tha se voithiso ligo:P

http://www.youtube.com/watch?v=v4EgS3woCZ8

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

Από δω και πέρα... τέρμα τα βιντεάκια!!! :P :/

Προς Brad:

"Ευχαριστώ πολύ" για τη "βοήθεια", αλλά μη με ξανα"βοηθήσεις"... :P ;)

Simply Burgman είπε...

Εμένα πάντως μία είναι η αγαπημένη μου χριστουγεννιάτικη κωμωδία τα τελευταία χρόνια:Ο Αη-Βασίλης Είναι Λέρα!!!!Απίθανο,παίζει να το βάλω και στη λίστα μου!!!:Ρ:Ρ;):/

CineTV-world είπε...

Πολύ γαμάτη ταινία!!!

Annie_Hall είπε...

Τέλεια ταινία. Και με τον θεό Billy Bob να δίνει ρέστα. Πέρυσι είχα κάνει λίστα με τις ταινίες που πάνε κόντρα στο πνεύμα των Χριστουγέννων και την είχα πρώτη!

Για να μην κουράζεται ο Jack και μας κόψει και τα βίντεο, απλά να πούμε ότι η υπέρτατη Χριστουγεννιάτικη είναι το Nightmare Before Christmas και να το λήξουμε :)

Άσχετο 1: Jack έχω ανάρτηση αφιερωμένη γιατί με τα ριμέικ μου θύμισες ταινιάκι που είχα χρόνια να δω!

Άσχετο 2: Είδες Dexter;

CineTV-world είπε...

"Για να μην κουράζεται ο Jack και μας κόψει και τα βίντεο, απλά να πούμε ότι η υπέρτατη Χριστουγεννιάτικη είναι το Nightmare Before Christmas και να το λήξουμε"

Σύμφωνοι!!! :P :)

Άσχετο1: Εγώ ακόμα έχω χρόνια να το δω!!! :(

Άσχετο2: Έχω απ΄τις 4:30 (περίπου) που το κατέβασα, αλλά δεν το είδα ακόμα. Δεν είναι ούτε 24, ούτε LOST... :P Θα το δω σε λίγο, εσύ;

Annie_Hall είπε...

Nαι ρε εννοείται. Τρέχα να το δεις! Πολύ καλό! Το τέλος σούπερ αν και το ψιλιάζεσαι από νωρίς τι θα γίνει.

CineTV-world είπε...

Όπως πάντα... ξετρελαμένη με Dexter!!! :/ :P Θα το δω, αλλά μη περιμένεις σήμερα την ανάρτηση (ήδη νυστάζω)...

Simply Burgman είπε...

Χμμμ...Εγώ θα έβαζα και το "Μια Υπέροχη Ζωή" του Κάπρα.Επίσης, μου αρέσουν πάρα πολύ και οι ταινίες με το κλασικό παραμύθι του Ντίκενς!

W. είπε...

Μου την έσπασε πάρα πολύ σε κάποιο σημείο γιατί κάνει έναν αιώνα να φορτώσει. Αλλά κακά τα ψέματα, είναι υπέροχα σχεδιασμένο!

Για κάτι τέτοια μου αρέσεις Ντόναλντ! ΥΠΕΡΟΧΗ ΖΩΗ ρε!!!!

Γιατί τέτοιο μίσος ρε παιδιά το ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ; Για κάτι ταινιάκια τύπου ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ (ναι, το είδα τελικά) να το καταλάβω, αλλά το ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ είναι μια χαρά. Κι ας έχει Τζούλια μέσα :/

CineTV-world είπε...

1. Αν έχεις κομπιουτεράκι... φυσικό είναι να κάνει έναν αιώνα!!! :P Εκτός κι αν κατεβάζεις καμιά ταινία ταυτόχρονα...

2. Δεν έχω δει ούτε ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ, ούτε ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ.

Simply Burgman είπε...

" Δεν έχω δει ούτε ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ, ούτε ΝΟΤΙΝΓΚ ΧΙΛ."

Πότε βγαίνουν αυτές οι ταινίες, ρε παιδιά...;;:Ρ;)

W. είπε...

1. Βασικά κατεβάζω, αλλά είναι μόνο το ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ, οπότε δε σέρνεται κιόλας... Αλλά καθυστερεί σε μένα!

2. Ναι ρε σκληρέ :Ρ :/ :Ρ

W. είπε...

Το Πάσχα Ντον, και η άλλη υπερπαραγωγή, θα βγει του χρόνου :Ρ

Simply Burgman είπε...

Κένο Ντον Ρόσα;;

Μη μου το θυμίζεις, γιατί το ΚΟΜΙΞ έχει να βάλει ιστορία του από τον καιρό του Πώε....

W. είπε...

Ναι, ναι!

Βασικά, ΚΟΜΙΞ σταμάτησα να παίρνω κάπου το '98-'99... Ακόμη φτιάχνει ιστορίες ο Ρόσα;; Βαριούνται να παίρνουν δικαιώματα να τις δημοσιεύουν;

Simply Burgman είπε...

Δε μου πουλάς τα παλιά σου τεύχη;;!

Βάζουν κάτι άκυρους από άκυρες χώρες...Έχει γράψει πολλές ρε, αλλά Μάλλον τις κρατάνε για όταν τελειώσουν του Μπαρκς!

W. είπε...

Βάλε διεύθυνση να σου στείλω :Ρ

Βαν Χορν έχουν;;

Simply Burgman είπε...

Έχεις_παλιά;;Μου_λείπουν_αρκετά...

Ναι,ευτυχώς!!Τον_λατρεύω,έχει_απίστευτο,ιδιόρρυθμο_χιούμορ!!!

Δημοσίευση σχολίου