Top 10 Favorite Actors



Οι 10 πιο αγαπημένοι μου ηθοποιοί όλων των εποχών είναι οι εξής:

10. EDWARD NORTON



TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: Fight Club, American History X, Red Dragon, 25th Hour, Primal Fear.

9. HEATH LEDGER (1979-2008)


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Dark Knight (με διαφορά...), Candy, Monster's Ball, Ned Kelly, The Four Feathers.

ΥΓ: Νέα χιλιετία, νέος James Dean...

8. SEAN PENN



TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: 21 Grams, Mystic River, Carlito's Way, Dead Man Walking, I Am Sam.

7. ANTHONY HOPKINS



TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Silence of the Lambs, Dracula, Hannibal, The Remains of the Day, The Elephant Man.

6. DANIEL DAY-LEWIS




5. JAMES DEAN (1931-1955)


TOP 5(-2) ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: East of Eden, Rebel Without a Cause, Giant.

ΥΓ: Δυστυχώς έζησε γρήγορα και πέθανε νέος και δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα άντεχε στο χρόνο στην αντίθετη περίπτωση... αλλά προσωπικά (θέλω να) πιστεύω πως αν ζούσε περισσότερα χρόνια θα ήταν τουλάχιστον ισάξιος του Brando...

4. JACK NICHOLSON



3. AL PACINO


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Godfather Part II, The Godfather, Scarface, Serpico, Scarecrow.

2. MARLON BRANDO (1924-2004)



1. ROBERT DE NIRO


TOP 5 ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ: The Godfather Part II, Cape Fear, Raging Bull, Taxi Driver, The Deer Hunter.

ΥΓ: Τα βίντεο είναι από τις ταινίες στις οποίες έδωσαν την καλύτερη ερμηνεία τους (κατά τη γνώμη μου πάντα)... Ενώ οι 5 αγαπημένες μου ταινίες από κάθε ηθοποιό είναι με τη σειρά που μου αρέσουν οι ταινίες και όχι με βάση την ερμηνεία τους... Ώρα για τις δικές σας 10άδες...

163 σχόλια:

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Νομίζω ότι συμφωνώ απόλυτα με τις επιλογές σου! Έτσι που το σκέφτομαι κάπως γρήγορα ναι, μάλλον αυτές θα ήταν οι επιλογές μου, οι περισσότερες τουλάχιστον! :))

Annie_Hall είπε...

Πόσοι πολλοί είναι ρε γαμώτο. Διαλέγεις δέκα και έχεις τύψεις... Οι δική μου δεκάδα αγαπημένων ηθοποιών:
1)Pacino
2)Brando
3)Depp
4)De Niro(μη γκρινιάξεις που τον έχω κάτω από τον Depp, είναι καλύτερος αλλά όχι τόσο εξελίξιμος όσο ο Depp-πολύ σημαντικό- και όπως είπα η λίστα είναι με τους αγαπημένους)
5)Sellers
6)Nicholson
7)Norton
8)Bale
9)Daniel Day Lewis
10)Samuel Jackson

lt.aldo raine είπε...

tomis
dean
brando
pacino
depp
Toshirô Mifune
oldman
spacey
leo
perkins
Nicholson
chaplin
buscemi
allen
carradine
del toro
fiennes
penn
pitt
norton
mcDowell
de niro
jackson
travolta
pesci
garelis

αφήστε το μέχρι αύριο θα συνεχίσω να γράφω...

CineNaupigos είπε...

"10)Samuel Jackson"

Αξίζει να είναι σε οποιαδήποτε δεκάδα ο Τζάκσον;; Καλά γούστα είναι αυτά, αλλά η αλήθεια παραμένει ότι έχει 2 όλες κ όλες ερμηνείες σε 20 χρόνια καριέρας... Αρά...

CineNaupigos είπε...

Ρε αθεόφοβε bauer, γίνεται να βάλεις Heath Ledger και να μην έχεις την ερμηνεία καριέρας (κατ' εμέ) στο Brokeback Mountain;; Ξέρω ότι οι ταινίες που έχεις γράψειαπό κάτω είναι οι αγαπημένες σου με τον Λέτζερ, αλλά σε 20 χρόνια το όνομα του θα φέρνει στο νου πρώτα τον Τζόκερ του Σκοτεινού Ιππότη και μετά τον Enis Del Mar του Brokeback...;-)

Υ.Γ. Πολύ ωραία λίστα btw my mate... Να είχα δει και καμία ταινία του James Dean... :-/
Υ.Γ.2 Ο Μπράντο σου άρεσε στην Αποκάλυψη;; Ξέρω, ξέρω, μία από τις 2-3 μεγαλύτερες ταινίες όλων των εποχων, αλλά για μένα ο Μπράντο ήταν ψιλο-απογοήτευση... :-/

firefist_aris είπε...

Ωραια λιστα bauer..χαιρομαι που βλεπω λετζερ και νορτον στη δεκαδα...

CineTV-world είπε...

Προς Γιώτα:

Άρα δε συμφωνείς απόλυτα... :P Αφού συμφωνούμε και στους περισσότερους είναι αρκετό...

Προς Annie:

Προσωπικά δεν έχω τύψεις για κανέναν που άφησα απ'έξω. :P

Συγγνώμη, αλλά δεν γίνεται να μη γκρινιάξω!!! Τι πάει να πει "αλλά όχι τόσο εξελίξιμος";!;!; Ο De Niro είχε σχεδόν 3 ολόκληρες δημιουργικότατες δεκαετίες με ταινίες και ερμηνείες αξεπέραστες... αυτό νομίζω πως τα λέει όλα. Όταν λέω "αγαπημένοι" μου ηθοποιοί δεν εννοώ ότι τους αγαπώ κυριολεκτικά... αλλά ότι αυτοί είναι (κατά τη γνώμη μου) οι καλύτεροι όλων των εποχών... Οπότε το "αγαπημένος" και το "καλύτερος" είναι το ίδιο και το αυτό. :P

ΥΓ: Άκου κάτω απ΄τον "απλά" πολύ καλό Depp!!!!!!!!!! :P

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

Γιατί ποτέ δεν μπορείς να βγάλεις 10άδα;!;!; :/ Εντάξει, έχεις σε πάρα πολλούς αδυναμία, αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο...

Προς Ναυπηγό:

Αφού ξέρεις πως η 5άδα των ταινιών δεν είναι με βάση την ερμηνεία, αλλά με το πόσο και το ποιες ταινίες μου αρέσουν από κάθε ηθοποιό... Από θέμα ερμηνείας, συμφωνούμε απόλυτα...

ΥΓ1: Ευχαριστώ... :) Εεε;!;!; Τιιι;!;!; Τρέξε γρήγορα κακομοίρη μου και νοίκιασε (ή κατέβασε) και τις 3 ταινίες και δες τες χθες... :P
ΥΓ2: Εεε;!;!; Τιιι;!;!; Vol.2... ;) Όχι απλά μου άρεσε, αλλά ήταν Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ της αποκάλυψης... τεράστια ερμηνεία.

Προς Alex:

Ευχαριστώ... :) Γράψε και συ τη δική σου 10άδα όμως (αυτό ισχύει και για σένα Ναυπηγέ, όχι μόνο να κρίνουμε των αλλωνών :P)...

lt.aldo raine είπε...

πίστεψε με είναι...τουλάχιστον για μένα.

CineTV-world είπε...

Άντε καλά... :P

Annie_Hall είπε...

Μωρέ γκρίνιαξε όσο θέλεις. Ο Depp έχει το τρομερό προσόν να είναι σε κάθε ταινία καλύτερος. Με ίσως μόνη εξαίρεση το Public Enemies(μου άρεσε πιο πολύ στο Libertine). Και δεν είναι απλά καλός. Τον θεωρώ καλύτερο από τον Ledger ας πούμε(βέβαια είχε κι άλλα να δώσει αυτός, αλλά δεν πρόλαβε). Στον De Niro προτιμώ τις παλιές του ερμηνείες.

Εγώ πάντα ξεχωρίζω τους αγαπημένους μου από τους καλύτερους. Και σε ηθοποιούς και σε μουσικούς και σε σκηνοθέτες, μέχρι και σε ποδοσφαιριστές! Γι'αυτό και ο Samuel στη λίστα. Πάντα είναι για μένα λόγος να δω μια ταινία. Κι έχει και την πιο cool φωνή όλων των εποχών!

CineTV-world είπε...

Α ναι εεε;;; Σε κάθε ταινία είναι καλύτερος; Ήταν καλύτερος στο Freddy's Dead: The Final Nightmare απ'ότι στο Edward Scissorhands; Ήταν καλύτερος στο Don Juan DeMarco απ΄το Ed Wood; Στο Nick of Time απ΄το Dead Man; Στα The Ninth Gate και The Astronaut's Wife απ΄το Fear and Loathing in Las Vegas;;; Στο Secret Window απ΄το Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl και γενικά απ'όλες τις προηγούμενες ταινίες του;;; Ήταν καλύτερος στο Charlie and the Chocolate Factory απ΄το The Libertine;;; Γεμάτη σκαμπανεβάσματα είναι ολόκληρη η φιλμογραφία του. Και δεν τον χαρακτήρισα απλά καλό. Μα στον De Niro όλοι τις παλιές ερμηνείες του προτιμούμε... είδες στο αφιέρωμα που του έκανα να έχω κανένα βίντεο από κάποια πρόσφατη ταινία του; Αλλά όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα: "Ο De Niro είχε σχεδόν 3 ολόκληρες δημιουργικότατες δεκαετίες με ταινίες και ερμηνείες αξεπέραστες... αυτό νομίζω πως τα λέει όλα".

ΥΓ: :P :P :P

W. είπε...

Παίζει να είναι μέσα στα τρία καλύτερα αφιερώματα που έχεις κάνει, όχι μόνολόγω θέματος και λιστών, αλλά και της επιλογής όντως πολύ καλών βιντεο.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Βασίλη... Το ΜΠΡΟΟΥΚΜΠΑΚ έπρεπε να είναι οπωσδήποτε τις 5 ταινίες (κάπου δεύτερο-τρίτο) και για μένα είναι η καλύτερη ερμηνεία του αείμνηστου Χιθ (ο Τζόκερ είναι πάρα πολύ κοντά).

Όσον αφορά εμένα:

1. Μάρλον Μπράντο (καλύτερη ερμηνεία: ΝΟΝΟΣ)

2. Ρόμπερτ Ντε Νίρο (καλύτερη ερμηνεία: ΤΑΞΙΤΖΗΣ)

3. Τζακ Νίκολσον (καλύτερη ερμηνεία: ΛΑΜΨΗ)

4. Κέβιν Σπέισι (καλύτερη ερμηνεία: SE7EN)

5. Σον Πεν (καλύτερη ερμηνεία: ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΟΤΑΜΙ)

6. Τομ Χανκς (καλύτερη ερμηνεία: ΝΑΥΑΓΟΣ)

7. Τζέιμς Στιούαρτ (καλύτερη ερμηνεία: μεταξύ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΖΩΗΣ και ΔΕΣΜΩΤΗ ΤΟΥ ΙΛΙΓΓΟΥ)

8. Ρέιφ Φάινς (καλύτερη ερμηνεία: ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΣΙΝΤΛΕΡ)

9. Μόργκαν Φρίμαν (καλύτερη ερμηνεία: ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΞΟΔΟΣ ΜΠΛΑΜΠΛΑΜΠΛΑ)

10. Πολ Νιούμαν (καλύτερη ερμηνεία: ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ)

(11. Σάμιουελ Τζάκσον (καλύτερη ερμηνεία: ΑΦΘΑΡΤΟΣ))

Ναι, ξέρω, δεν έχω Πατσίνο.

Αργότερα μπορεί να βγάλω και πεντάδα με αγαπημένες ταινίες για τον καθένα.

Ήθελα να βάλω Μπουσέμι και Κλιφτ μέσα αλλά...

W. είπε...

Ωχχχχχχχ, ξέχασα και τον Χάκμαν. Τον βάζω στο 11.

CineTV-world είπε...

Α. Ευχαριστώ ρε W... :)) Δυστυχώς αναγκάστηκα να βάλω και trailers γιατί δεν μπόρεσα να βρω σκηνές...

Β. Μα για τις 5 ταινίες είπα πως δεν είναι με βάση τις ερμηνείες των ηθοποιών...

4,6,7 (και 11). Προσωπικά τους θεωρώ λίγο υπερτιμημένους, αλλά εντάξει, γούστα...

8. Πολύ καλός, δεν λέω... αλλά η ΛΙΣΤΑ ξεχωρίζει με διαφορά στη φιλμογραφία του...

10. Δεν έχω δει την ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ. :(

ΥΓ:α. Εμένα μου φαίνεται κάπως αστείο (με την καλή έννοια το λέω) που δεν έχεις τον Pacino... :P ;) :) :/ β. Ο Μπουσέμι είναι περισσότερο μορφή και μετά ηθοποιός... Για τον Κλιφτ δεν έχω άποψη...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Ναι... το διατύπωσα λίγο κουλά! Δικαιολογούμαι... έχω πυρετό! :p
Μάλλον δεν θα είχα τον Dean και θα είχα τον Depp.
Και άλλοι μου αρέσουν πολύ όμως, μάλλον θα ήταν στην 15άδα! :p

CineTV-world είπε...

Κι άλλη Deppικιά!!! :P :)

ΥΓ: Περαστικά...

lt.aldo raine είπε...

kai gw deppikia eimai:}..o anthrwpos den paizetai.

CineTV-world είπε...

Ρε "Deppικιά" δεν λέω πως δεν είναι πολύ καλός, απλά για μένα δεν είναι στους 10 καλύτερους.

Annie_Hall είπε...

Εννοώ πως δεν έχει δώσει ακόμη την απόλυτη ερμηνεία του. Ο De Niro το έκανε πολύ νωρίς. Και στο Sweeney Todd και το Libertine ξεπέρασε και το Νεκρό και το φόβος και παράνοια. Στις ποιοτικά καλές επιλογές βελτιώνεται αισθητά(στο Public Enemies δεν μπορούσε να κάνει κάτι παραπάνω λόγω ρόλου). Στις υπόλοιπες, τόσο αυτές που έκανε για το χρήμα όσο και αυτές που έκανε για το κέφι του είναι πάντα πολύ καλός. Και ξαναλέω η δικιά μου λίστα έχει τους αγαπημένους μου και όχι αυτούς που θεωρώ καλύτερους.

Παρακαλώ να την πέσεις και στον costello για την ανεκδιήγητη επιλογή του Χανκς! Και να αφήσεις τον Johnny στην υπέροχη ησυχία του...

CineNaupigos είπε...

Καλησπέρα και από μένα!! Ας πω και εγώ μια μικρή λίστα με τους αγαπημένους, διυκρινίζοντας ότι με τον όρο "αγαπημένοι" δεν εννοώ τους καλύτερους κατάτην γνώμη μου, αλλά τους ηθοποιούς που λατρεύω να βλέπω στην μεγάλη οθόνη (πως πάνε στα θερινά οι κυράτσες για να δουν Τομ Χανκς επειδή πριν καμιά 15αριά χρόνια έκανε κάποιες πολύ καλές ερμηνείες και τον ερωτεύτηκαν παράφορα - ε, κάτι τέτοιο εννοώ!!)

Λοιπόν 3 ηθοποιοί που λατρεύω σε υπερβολικό βαθμό και βλέπω ταινία μόνο για την πάρτη τους είναι
1)Daniel Day-Lewis (...εδώ υποκλινόμαστε στον θεό :-P)
2)Johnny Depp
3)Clive Owen

Επίσης παρόμοια κατάσταση είναι ο Robert Mitchum, αλλά έχω δει μόνο 1 ταινία του, όπου λάτρεψα το απίστευτο στιλάκι του. Δεν γνωρίζω όμως αν θα μου αρέσει εξίσου σε άλλες ταινίες στις οποίες παίζει.

Άλλοι ηθοποιοί που μου αρέσουν πάρα πολύ και είναι μέσα στους αγαπημένους μου είναι (με αλφαβητική σειρά):
Woody Allen (για τις ατάκες που γράφει ο ίδιος και ξεστομίζει ο ίδιος)
Marlon Brando
Steve Buscemi
Ralph Fiennes
James Gandolfini
Tony Leung
Viggo Mortensen
Al Pacino

και τελευταίος, τιμής ένεκεν, Heath Ledger (R.I.P. :-()

CineTV-world είπε...

Προς Annie:

1. Για το Sweeney Todd άσε με να έχω τις ενστάσεις μου... Δεν τα μπορώ τα musicals με τίποτα, αν ήταν κανονική ταινία...

2. Ναι, αλλά ο W δεν έχει τον Hanks πάνω απ΄τον De Niro... :P

Προς Ναυπηγό:

1. Ο Mitchum έχει πεθάνει απ΄το 97... :P Αλήθεια, ποια ταινία του έχεις δει;

2. Δεν είναι στους αγαπημένους σου ο De Niro;;; Γιατί έτσι; :(

3. Αφού έχεις τον Gandolfini, βάζω 11ο τον Kiefer Sutherland... :P ;)

CineNaupigos είπε...

Προς Bauer:

1.Το ξέρω ότι έχει πεθάνει εδώ κ καιρό, εννοούσα ότι άμα πέσει στα χέρια μου κάποια παλιά ταινία που παίζει, θα κάτσω λογικά να την δω..!! :-P Αν και από όσο έχω διαβάσει, συνήθως σπατάλαγε το ταλέντο του σε μέτριες ταινίες. Έχω δει το Out of the Past, ένα παλιό νουάρ το Ζακ Τουρνέρ με τον Μιτσουμ και τον Κερκ Ντάγκλας. Καλή ταινία γενικά, αν κ έχω δει κ καλύτερα νουάρ.(δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται κορυφή στα νουάρ)

2.Σε σχέση με τα παλιά του είναι απογοητευτικός για μένα και έχω καταντήσει να αποφεύγω καινούριες ταινίες του. Έχει να παίξει σε καλή ταινία απο τα 15 λεπτά και έχει να δώσει καλή ερμηνεία από το Jackie Brown... Ούτε για τον Πατσίνο τρελαίνομαι, αλλά αυτός είναι τουλάχιστον αξιοπρεπής και έχει κάνει και μια ερμηνεία άξια λόγου στον νέο αιώνα (Insomnia)
3.Ρε παραλίγο να πάω να δω μια συγκεκριμένη ταινία στις Νύχτες Πρεμιέρας επειδή έπαιζε ο Γκαντολφίνι... Τελικά δεν με βόλεψε η ώρα και δεν πήγα...

CineNaupigos είπε...

Ρε συ σου άρεσε τόσο πολύ ο Λέτζερ στο Brokeback αλλά παρ' ολά αυτά θεωρείς καλύτερες ταινίες το μέτριο Monster's Ball και το απλά αξιοπρεπές Four Feathers από την ταινιάρα του Ανγκ Λι;; Τέσπα, τώρα με συνέθλιψες... :-( :-/ :-P

lt.aldo raine είπε...

alithia tora pou to thimithika...tha evazes ton ledger ama den exei peksi sto batman??

CineTV-world είπε...

Προς Ναυπηγό:

1. Το Out of the Past δεν το έχω δει, δεν έχω άποψη... Από Mitchum έχω δει The Night of the Hunter (ταινιάρα), The Last Tycoon (με πρωταγωνιστή τον De Niro), Cape Fear (και τα 2) και Dead Man. Καλά ρε ακόμα να δεις Cape Fear;;; Ούτε το Dead Man έχεις δει;!;!; Αποκλείεται... :P :)

2. Όπως έχω ξαναπεί: "Μπορεί να έχει 10+ χρόνια να παίξει σε ταινία της προκοπής και να έχει παίξει σε αρκετές μλκς... αλλά τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει το μύθο του... απολύτως τίποτα", "Απλά γέρασε κι αυτός και δεν μπορώ να έχω τις ίδιες απαιτήσεις που είχα όταν ήταν νεότερος... είναι 66 χρονών"... Και στην τελική είναι τεράστια αδικία για την τελευταία κακή 10ετία να διαγράφουμε 30 χρόνια μοναδικών ερμηνειών και ταινιών...!!! Πάντως και ο Pacino δεν είναι ιδιαίτερα "αξιοπρεπής" την τελευταία δεκαετία... έχει κάνει κι αυτός αρκετές μλκς.

4. O Ledger ήταν πάρα πολύ καλός στο ρόλο του, αλλά η ταινία δεν μου άρεσε καθόλου. Δεν είχε απολύτως τίποτα να μου πει και σε αρκετές στιγμές ήταν υποκειμενικά τελείως αντιαισθητικό το θέαμα...

Προς Brad:

ΟΧΙ, Αλλά αν δεν είχε πεθάνει και συνέχιζε να παίζει ανάλογα... κάποια στιγμή σίγουρα θα τον έβαζα... Και στην τελική, η συγκεκριμένη ερμηνεία του μπαίνει άνετα στις 10 καλύτερες όλων των εποχών (κατά τη γνώμη μου).

firefist_aris είπε...

Nα γραψω και γω:
Robert Deniro
Al Pacino
Gary Oldman
Edward Norton
Anthony Hopkins
Sean Penn(Αν και δεν εχω δει το Milk)
Τom Hanks
Morgan Freeman
Leonardo Dicaprio(Μη με κραξετε)
Kevin Spacey

firefist_aris είπε...

Nα το γραψω και αυτο γιατι θα σκασω!!!
Στα οσκαρ του 98,δεν ηταν καθαρη κλεψια που αντι να το δωσουνε στο Νορτον,το δωσανε στο Μπενινι;;;

CineTV-world είπε...

1. Γιατί να σε κράξει κάποιος ρε Alex; Από τη στιγμή που έχεις 1ο τον De Niro ποιος θα τολμήσει να σε κράξει;;; :P ;)

2. Συμφωνώ απόλυτα για τα oscar του 98 που λες... αλλά αν αρχίσουμε να αναφέρουμε όλες τις αδικίες του συγκεκριμένου θεσμού δε θα τελειώσουμε ούτε αύριο... :)

CineNaupigos είπε...

Προς Bauer:

1.Το Dead Man είναι ο Νεκρός του Τζάρμους;; Δεν το έχω δει, από τα λίγα με τον Τζόνι Ντεπ που δεν έχω δει.. :-/

2.Ρε συ μην με κράζεις, εγώ όταν άρχισα να βλέπω κινηματογράφο ο ΝτεΝίρο ήταν ήδη στα κάτω του και έτσι δεν δέθηκα μαζί του βλέποντας κάποια από τις νεότερες ταινίες του... Και σε καμία περίπτωση δεν αναίρεσα την τόσο μεγάλη καριέρα του (η οποία σε καμία περίπτωση δεν αναιρείται από τα τελευταία χρόνια.) Απλώς από τα 30 χρόνια καριέρας που λες, εγώ να έχω δει 5, άντε 6 ταινίες (μαζί με αυτές που είχα δει μικρότερος κ δεν τις πολυθυμάμαι :-P). Και δεν είπα ποτέ ότι δεν ήταν από τους καλύτερους ηθοποιούς όλων των εποχών. Απλώς δεν είναι μες στους αγαπημένους μου. Αυτά...
Φυσικά και ο Πατσίνο έχει κάνει μλκιες (το Gigli, το όποίο άντεξα να δω και τα 88 λεπτά από ότι μου είπαν πολλοί). Αλλά έχει κ το Insomnia και το Angels in America (από ό,τι ακούω και από ό,τι είδα στο μισάωρο αυτής της σειράς που παρακολούθησα)

4.Με έκανε να κλαψω στο τέλος και όποτε ακούω το μουσικό θεματάκι του ανατριχιάζω. Αρά αυτό αρκεί κ με το παραπάνω για μένα για να το λατρέψω. :-)

CineNaupigos είπε...

"Leonardo Dicaprio(Μη με κραξετε)"

Ρε ο Ντικάρπιο εξελίσεται σε ηθοποιάρα, μην κολώνεις επειδή ο Τζακ τον λοιδωρεί όλη την ώρα... :-P ;-):-D

CineTV-world είπε...

1. Ρε Ναυπηγέ εσύ δεν είδες την καλύτερη ταινία που έχει παίξει ο Depp!!! :P

2. Τότε "πρέπει" να πας στο αφιέρωμα που έκανα στον De Niro και να δεις και τις 15 ταινίες απ΄τις οποίες έβαλα βίντεο... :P :)

4. Άρα δικαίως σου αρέσει τόσο πολύ... Βασικά και γω ανατρίχιασα λίγο, αλλά με την κακή έννοια... :P

ΥΓ: Ρε δεν λοιδόρησα ποτέ τον DiCaprio... μην υπερβάλλεις!!! :P Τον θεωρώ απλώς καλό, άντε και σε ορισμένες περιπτώσεις πολύ καλό ηθοποιό, αλλά μέχρι εκεί... Όταν κι αν γίνει ποτέ σπουδαίος ηθοποιός θα αναθεωρήσω. Μέχρι στιγμής πάντως δεν αξίζει να μπει στη 10άδα μου.

lt.aldo raine είπε...

ο leo είναι σπουδαίος ηθοποιός...και στο aviator δίνει μια από τις 10 καλύτερες ερμηνείες τις δεκαετίας.

W. είπε...

Β. Ναι, αλλά και σαν ταινία το ΜΠΡΟΟΥΚΜΠΑΚ, για μένα τουλάχιστον, είναι αρκετά καλή. Σίγουρα όχι η αριστουργηματάρα που αραδιάζουν όλοι, αλλά ήταν αρκετά καλή.

Ποιο από τα δυο 11;; Αααα, σχετικά με τον Χάκμαν, ξέχασα να αναφέρω ότι η αγαπημένη μου ερμηνεία του ήταν στον ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ.

Εντελώς υποκειμενικά όμως... :P ;) :/ Ο Σπέισι έχει επηρεάσει αμέτρητους ηθοποιούς για τις ερμηνείες σήριαλ κίλλερ με τον ρόλο-πρότυπο αυτονόητο για να πω ποιον, ο δε Χανκς έχει φάει πολύ φτύσιμο λόγω της γλυκνάλατης φάτσας του... Κακώς, αν ήταν έτσι να θάβαμε και τον Ντι Κάπριο.

8. Δε θα το έλεγα... Σαφώς η καλύτερη στιγμή του... Αλλά υπάρχουν επισης το QUIZ SHOW, CONSTANT GARDENER, END OF THE AFFAIR, ENGLISH PATIENT (βαρετό και των γονέων, αλλά ο Φάινς κέντησε) κ.τ.λ..

10. Κακώς, πολύ δυνατό δικαστικό θρίλερ... Δεν είναι η καλύτερη στην οποία έχει παίξει ο Νιούμαν, αλλά εκεί έδωσε την καλύτερη ερμηνεία του.

Υ.Γ.: Α. Ξέρω πως ακούγεται, αλλά δεν μπορώ να συγωρέσω τον Πατσίνο για την στροφή του τα τελευταία χρόνια... Η αρπαχτή της μανιέρας ω κατρακύλα! Β. Όοοοοχι, δεν έχεις δει το GHOST WORLD;;; Ο Κλιφτ είναι από του πιο υποτιμημένους ηθοποιούς όλων των εποχών... Εντελώς αντιστάρ, εντελως αντιαβανταδόρικος, εντελώς αντισυμβατικός... Απλά δες τη ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ.

Γμτ, ξέχασα και τον Γουίλιαμς.

Άννι, για μαζέψου, εδώ δεν είπα τίποτα για τον Ντεπ στην τρίτη θέση, δηλαδή (πολυ)έλεος :P ;)

Ο Λέο θα έμπαινε στους 20. Όπως και ο Μπουσέμι και ο Κλιφτ και ο Τζάκσον και ο Ουάσινγκτον και ο Χάκμαν και ο Γουίλιαμς.

Γιατί σας αρέσει τόσο πολύ ο Όλντμαν;;

Ο Νόρτον και αυτός στους 20 όπως και ο Χόπκινς... Για τον Λέτζερ το συζητάω.

CineTV-world είπε...

Προς Brad:

Όχι όλων των εποχών λέω εγώ... :/ :/ :/ :P

Προς W:

Β. Δικές μου είναι οι συγκεκριμένες 5άδες, ότι θέλω βάζω. :P

Ι) Και τα 2 τα 11. :P :) Πάντως συμφωνώ για το French Connection...

ΙΙ) Αν έχει επηρεάσει ο Spacey... ο Hopkins με το Hannibal τι έκανε μετά;!;!; Μη σου πω πως και ο Spacey ήταν πολύ επηρεασμένος...

ΙΙΙ) Για το Hanks... Έχει παίξει σε καμιά 40αριά ταινίες και μόνο 6-7 είναι πραγματικά καλές ταινίες, απ΄τις οποίες ξεχωρίζουν οι 2-3 περισσότερο... χρειάζεται να πω κάτι άλλο; :P Δεν λέω πως δεν είναι καλός ηθοποιός… απλά δε θα τον έβαζα ποτέ στους 10 και όχι (μόνο) λόγω φάτσας. :)

8. Δε διαφωνώ, αλλά και πάλι ξεχωρίζει η ερμηνεία του στη ΛΙΣΤΑ.

ΥΓ: "Άννι, για μαζέψου, εδώ δεν είπα τίποτα για τον Ντεπ στην τρίτη θέση, δηλαδή (πολυ)έλεος :P ;)"

Πέστα ρε W... ;) :P

"Γιατί σας αρέσει τόσο πολύ ο Όλντμαν;;"

Έλα μου ντε!!! Καλός είναι αλλά οι περισσότερες ταινίες του είναι μέτριες έως κάκιστες και αυτός παίζει πάνω κάτω τον ίδιο ρόλο...!!!

firefist_aris είπε...

"2. Συμφωνώ απόλυτα για τα oscar του 98 που λες... αλλά αν αρχίσουμε να αναφέρουμε όλες τις αδικίες του συγκεκριμένου θεσμού δε θα τελειώσουμε ούτε αύριο... :)"

Eπιτελους,ενας που συμφωνει μαζι μου!!!Καλα οτι εχουν γινει αδικιες στα οσκαρ εχουν γινει...('72,'92,'98,'00,'01)και αλλες πολλες.

CineTV-world είπε...

Γιατί "Eπιτελους,ενας που συμφωνει";;; Ποιος διαφωνεί;;;

firefist_aris είπε...

Πολλοι...σε οσους το λεω,μου λενε"τι λες ρε ο Μπενινι ηταν τελειος το αξιζε ,κλαψαμε στο τελος"κλπ.Και λεω εγω,οχι οτι δε το αξιζε,απλα ο Νορτον το αξιζε παραπανω!

CineTV-world είπε...

Κοίτα δεν έχω δει την ταινία του "Μπεμπίνι", αλλά είμαι σίγουρος πως ήταν πολύ καλύτερος ο Norton.

Simply Burgman είπε...

O Ολντμαν είναι πάρα πολύ καλός,απλά δεν έχει τύχει να παίξει σε ανάλογες ταινίες

Η ταινια του Μπενίνι είναι από τις καλύτερες που έχω δει ποτέ:γέλιο και συγκίνηση εναλλάσσονταν χωρίς να το καταλάβεις!Αλλά ο Νόρτον άξιζε πραγματικά το Όσκαρ ερμηνείας,για μια άλλη ταινιάρα επίσης!

Για μένα ο καλύτερος ηθοποιός που ζει κι αναπνέει αυτή τη στιγμή στον πλανήτη μας είναι εκείνο το τέρας που λέγεται Ντάνιελ...Νομίζω ότι είναι συγκλονιστικός σε ό,τι κι αν παίξει.

Επίσης, πολύ καλοί ηθοποιοί,παραγνωρισμένοι, είναι:ο Φάινς,ο Ροκγουελ, ακόμα κι ο Νόρτον δεν έχει λάβει την αναγνώριση που του πρέπει.

Από κει και πέρα, Νίκολσον,Πατσίνο και φυσικά Μπόμπι,είναι μπροστά. Από τους παλιούς μονο ο Τζιμάκος ο Στιούαρτ μου αρέσει πάρα πολύ!Από νέους, ο Λίο είναι ο ανώτερος.

lt.aldo raine είπε...

γιατί είναι υπέροχος για απολαυστικός...άσχετα αν παίζει 1 λεπτό{βλ.true romance} η 101.

""αυτός παίζει πάνω κάτω τον ίδιο ρόλο...!!!""

ενώ ο de niro!!!!

CineTV-world είπε...

Προς Donald (Poetic):

1. "Για μένα ο καλύτερος ηθοποιός που ζει κι αναπνέει αυτή τη στιγμή στον πλανήτη μας είναι εκείνο το τέρας που λέγεται Ντάνιελ...Νομίζω ότι είναι συγκλονιστικός σε ό,τι κι αν παίξει"

Εγώ λέω για όλων των εποχών όμως, όχι αυτή τη στιγμή μόνο... Γενικά σαν σύνολο καριέρας και με μέτρο σύγκρισης τόσο τις ταινίες του καθενός, όσο και τις ερμηνείες του... Πάντως για τώρα συμφωνώ, ο Day-Lewis είναι ο καλύτερος όλων αυτή τη στιγμή, αλλά συνολικά τον κατατάσσω 6ο.

2. Brando και Dean δε σου αρέσουν;;;

Προς Brad:

"ενώ ο de niro!!!!"

Για την τελευταία 10ετία το λες, για τα πρώτα 30 χρόνια... ή γενικά;;; Στο πρώτο θα συμφωνήσω (δυστυχώς)...

Simply Burgman είπε...

1.Κι εγώ για αυτή τη στιγμή είπα...

2.Τον Μπράντο τον θεωρώ αυτονόητο και τον ξεχνάω!Ντιν δεν έχω δει καμία από τις τρεις.

CineTV-world είπε...

1. Το ξέρω... ακριβώς αυτό σχολίασα... Με άλλα λόγια: Για καλύτερο ηθοποιό όλων των εποχών ποιον θα επέλεγες;

2. Άντε και συ!!! Μου φαίνεται πως εσύ και ο Ναυπηγός πρέπει επειγόντως να γνωρίσετε την αδικοχαμένη ταλεντάρα...

ΥΓ: Να δείτε τις ταινίες του εννοώ, όχι να... :P :/ :/ :/

Simply Burgman είπε...

1. Tι να σου πω,δεν έχω κατασταλάξει...Δεν έχω δει πολλές του Μπράντο,ούτε όλες του Μπόμπι και του Αλ...Δεν ξέρω ακόμα.

2.Ναι,τον έχω υπ΄όψην. Έτσι κι αλλιώς δεν έχει πολλές ταινίες,οπότε εύκολα και γρήγορα θα τον δω!

ΥΓ:Καλά που διευκρίνισες, γιατί αυτό είχα σκεφτεί...

CineTV-world είπε...

1. Τουλάχιστον τις ταινίες της 5άδας που έγραψα στον Brando δεν τις έχεις δει; Από De Niro, απ΄τις 15 που έβαλα στο αφιέρωμα που του έκανα... ποιες έχεις δει;

2. Και μόνο με αυτές τις 3 έδειξε πόσο γαμάτος ηθοποιός ήταν...

ΥΓ: :P :/

Simply Burgman είπε...

1.Μόνο το Τανγκό δεν έχω δει...Μόνο το This Boy's Life δεν έχω δει από τις 15 που λες,αλλά μερικές είναι από παλιά και δεν τις θυμάμαι.Πάντως,με τη λίστα σου "διαφωνώ" μόνο στον Πεν,που αν και ηθοποιάρα δεν έχει παίξει σε ιστορικές ταινίες.Το λέω αυτό,επειδή λες για το Χανκς,ότι δεν έχει παίξει σε πολλές ταινιάρες,ενώ για μένα ο Τομ έχει παίξει σε πιο καλές από ότι ο Σον.(Φόρεστ,Στρατιώτης Ράιαν,Ναυαγός,Πράσινο Μίλι)

CineTV-world είπε...

1.α. Το Last Tango in Paris να το δεις οπωσδήποτε, μιλάμε για μία απ΄τις κορυφαίες ερμηνείες όλων των εποχών...

β. Δεν ξέρω, μου αρέσει περισσότερο ο Penn γιατί πιστεύω πως είναι πιο στιβαρός ηθοποιός απ΄το Hanks... σε πείθει απόλυτα σε κάθε σοβαρό ρόλο που έχει παίξει μέχρι τώρα. Φαντάζεσαι το Hanks πρωταγωνιστή στο Mystic River;;; Με τίποτα... και μόνο που το σκέφτομαι μου φαίνεται αστείο...

Simply Burgman είπε...

1a.Ναι,το έχω ακούσει και θα το δω.

β.Ο Πεν είναι για πιο σκληρούς ρόλους...Π.χ,στο Με Λενε Σαμ, ο Πεν δεν έκανε καθόλου τη δουλειά του Χανκς στον Φόρεστ.Ο Χανκς είναι ως άνθρωπος πάρα πολύ χιουμορίστας και αστείος και για αυτό ξεκίνησε ως κωμικός άλλωστε.Μην ξεχνάμε ότι η ερμηνεία του στο Big θεωρείται από τις καλύτερες,ανεξαρτήτως είδους!!Την έχω δεν σε όλες τι σχετικές λίστες, πάνω κι από το Ναυαγό ακόμα!Πιο πολύ στον Στιούαρτ φέρνει,ενώ ο Πεν πιο πολύ σε Μπόγκαρτ,οπότε πολύ διαφορετικά στυλ

W. είπε...

1. Τιιιιι;;; Δε σου αρέσει ο Σάμιουελ Τζάκσον;;;;;;;;;; PULP FICTION, A TIME TO KILL, JACKIE BROWN, UNBREAKABLE, BLACK SNAKE MOAN... Αναθεώρηση τώρα :P ;)

2. Α, ναι είναι και ο Χόπκινς. Αν κρατούσαν μόνο την πολύ καλή ΣΙΩΠΗ τότε θα παραδεχόμουν περισσότερο τη δικιά του επίδραση... Αλλά όλα αυτά τα σίκουελ περισσότερο χάλασαν τον μύθο παρά τον βοήθησαν να εξελιχθεί. Πάντως ο Τζον Ντο είναι εντελώς διαφορετικός ιδιοσυγκρασιακά απο τον Λέκτερ, δε διακρίνω να επηρεάστηκε.

3. Τωρα θα τσαντιστείς αν σου πω ότι αυτά που λες για τον Χανκς ισχύουν και για μένα λίγο πολύ για τον Πεν :/ Πάντως ένα πράγμα παραδέχομαι: Ο Χανκς δεν έπαιξε σε καλύτερη ταινία από τα 21 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ.

8. Ωπ, ξέχασα να αναφέρω και τον ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΡΑΚΟ.

Υ.Γ. 1: Αν δεν ήμουν εγώ... :/ :P ;)

Υ.Γ. 2: (Προς Άλντο) Απολαυστικός;; Αν εννοείς το ΛΕΟΝ ασ'το καλύτερα... Μέσα στα πιο υπερεκτιμημένα φιλμ που έχω δει. Ένας σούπερ ντούπερ κουλ δολοφόνος, ένα παιδάκι για να εκβιάσουμε συναισθήματα κι ένας τρομερός σχιζοφρενής κακός υποτίθεται "και γαμώ", στυλιζαρισμένη βία και ιδού, έκανα ταινία(ρα)! Χαίρω πολύ. Πιο προκάτ κι από προκάτ. Ακόμη κι εγώ μπορούσα να το κάνω αυτό.

Δεν έχω δει το TRUE ROMANCE.

Simply Burgman είπε...

Το Λεόν είναι στο ΙΜΔβ κάτι σαν την Τελευταία Έξοδο!!!Πολύ υπερεκτίμηση,ρε παιδί μου!!!

CineTV-world είπε...

Προς Poetuck:

β. Στο I am Sam σίγουρα δεν έκανε τη δουλειά του Hanks και ήταν πολύ γαμάτος. Το "ότι η ερμηνεία του στο Big θεωρείται από τις καλύτερες, ανεξαρτήτως είδους" και ότι την έχεις δει σε όλες τι σχετικές λίστες (!!!) μου φαίνεται και αστείο και απίστευτο!!! "οπότε πολύ διαφορετικά στυλ": Μα δεν είπα ποτέ πως έχουν το ίδιο στυλ...

Προς W:

1. Πότε είπα πως δεν μου αρέσει; Απλά δεν τρελαίνομαι όπως κάποιοι άλλοι...

2. α. Εμένα μου άρεσαν όλα τα sequels κι ας ήταν κατώτερα... β. Η πραότητα που έβγαζε ο Τζον Ντο σαν τρόπο έκφρασης μου θύμισε αμυδρά την επικίνδυνη στωικότητα του Lecter...

3. Όχι δε θα τσατιστώ... γιατί να τσατιστώ;!;!; :/ Αλλά απάντησέ μου στην εξής ερώτηση: "Φαντάζεσαι το Hanks πρωταγωνιστή στο Mystic River;;;"

8. Για μένα, η 2η καλύτερη ερμηνεία του.

ΥΓ2: Τα LEON και TRUE ROMANCE έχω πολλά χρόνια να τα δω, αλλά το TR θα το ξανάβλεπα ευχαρίστως...

lt.aldo raine είπε...

""Υ.Γ. 2: (Προς Άλντο)""

σε όλες τις ταινία που έχει παίξει...ακόμα και στο air force one...και το leon είναι μια χαρά.

""Για την τελευταία 10ετία το λες, για τα πρώτα 30 χρόνια... ή γενικά;;; Στο πρώτο θα συμφωνήσω (δυστυχώς)...""

γενικά...τα τελευταία 10 χρονια δεν παίζει απλά ιδιους ρόλους... τον εαυτό του παίζει.

ντροπή ρε να μην έχετε δει dean.

CineTV-world είπε...

1. Μια χαρά και 2 τρομάρες... :P

2. Τελικά γενικά ή τα τελευταία 10 χρόνια;;; Αν παίζει τον εαυτό του ο De Niro τη συγκεκριμένη δεκαετία, ο Nicholson τι κάνει μετά;!;!;

3. Και να πεις πως έπαιξε και σε πολλές ταινίες...!!!

lt.aldo raine είπε...

min se po ke 3:}

genika re...ta kani ke o jack...den ipa to antitheto

lt.aldo raine είπε...

3.ntrpopi...mono ayto exo na po:|}

CineTV-world είπε...

1. Τι γενικά ρε;!;!; Για 30 χρόνια έδινε ΤΙΣ ερμηνείες!!!

3. Συμφωνώ απόλυτα... :)

lt.aldo raine είπε...

1.ma den ipa oti den itan spoudees tinanomegistoterasties erminies...poli omos apo tous rolous pou ekane emiazan metaksi tous.

CineTV-world είπε...

1. Το ότι έπαιξε σε αρκετές ταινίες το γκάνγκστερ δε σημαίνει πως έμοιαζαν πολύ οι ρόλοι, ούτε πως έπαιζε τον εαυτό του. Απλά έπαιξε σε αρκετές γκανγκστερικές ταινιάρες...

ΥΓ: Γιατί άλλες φορές γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες κι άλλες όχι;!;!; :/

lt.aldo raine είπε...

ps: δεν ξέρω...etsi me vgeni:}

CineTV-world είπε...

Kala, δεν enoxlei... απλά rοtisa. :/ :/ :/

W. είπε...

2. α. Μμμμμ... Εδώ που τα λέμε και τη ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ τη θεωρώ κάπως υπερεκτιμημένη (8/10). β. Μπααα... Η πραότητα του Λέκτερ ήταν λίγο διεστραμμένη, δηλαδή σε προετοίμαζε από στιμή σε στιγμή ότι θα "εκραγεί". Αυτή του Ντο ήταν περισσότερο "άνετη".

3. Γιατί, εσύ φαντάζεσαι τον Πεν στον ΝΑΥΑΓΟ;; :P :Ρ

8. Εμένα μου αρέσει περισσότερο αυτή στον ΕΠΙΜΟΝΟ ΚΗΠΟΥΡΟ.

Υ.Γ.: Καραγκιοζάκος είναι ο Γκάρι, συγγνώμη κιόλας... Όλο τσιρίζει όταν είναι για "ερμηνειάρα". Και στα υπόλοιπα είναι αδιάφορος!

CineTV-world είπε...

2.α. Απλά διαφωνώ... β. Πρώτα απ'όλα το "Μπααα" είναι δικό μου (έχω κατοχυρωμένα δικαιώματα :P)... Στα υπόλοιπα συμφωνώ, αλλά γι'αυτό έγραψα πως "μου θύμισε αμυδρά"...

3. Θα μπορούσε 1000%.

8. Αυτό είναι από κάποιες ταινίες του 2006 και 2007 που τις είδα υπό περίεργες συνθήκες: Ήμουν φαντάρος και στις εξόδους πήγαινα νοίκιαζα ταινίες και τις έβλεπα σε internet cafe για να μη μαζευτούν πολλές μέχρι να πάρω επιτέλους άδεια (μιλάμε για κανονική αρρώστια)...!!! Σε κάποιο internet cafe μάλιστα, είχα βρει κατεβασμένη ολόκληρη την 5η σεζόν του 24 (χωρίς υπότιτλους, αλλά δεν με ένοιαζε καθόλου)... και δεν έβλεπα την ώρα για το πότε θα'χω την επόμενη έξοδο για να δω τη συνέχεια...!!! :/

W. είπε...

2. β. Ουπς, σωστά :/ ;)

3. Δε νομίζω... Ο Πεν είναι πολύ καλός μεν, αλλά δεν έχει το ταμπεραμέντο για να στηρίξει ολόκληρο φιλμ.

8. :/ :/ :/ :Ρ Σουρεάλ πραγματικά! Καλα, την περίοδο του στρατού βρήκε να σε πιάσει το κόλλημμα με το 24;;; Είναι αυτό που λέμε άμα σε θέλει :Ρ :/ ;)

CineTV-world είπε...

3. Επειδή δεν του δόθηκε ποτέ ρόλος "one man show" γι'αυτό το λες αυτό.

8. Όχι ρε, απ΄το 2003 (ή 2004: δε θυμάμαι πότε έδειξε την 1η σεζόν ο ΑΝΤ1) έχω κόλλημα με το 24... Και τι σχέση έχει με το στρατό το 24;!;!;

W. είπε...

3. Εγώ δε νομίζω ότι έχει ταμπεραμέντο για να κάνει κάτι τέτοιο, είναι πολύ χαμηλών τόνων.

8. Λέω άμα σε θέλει το κόλλημα σε πιάνει και στο στρατό... Αλλά τώρα με πληροφορείς ότι είχε συμβεί τρία χρόνια πριν από τότε :/ :Ρ

CineTV-world είπε...

3. Τι λες που είναι "χαμηλών τόνων";!;!; Εμένα για πολύ δυναμικός μου κάνει...

8. Αν δεν είχα κολλήσει νωρίτερα με το 24, στο στρατό αποκλείεται να κολλούσα. Δε θα μου δινόταν η ευκαιρία να ανακαλύψω καμία σειρά λόγω περιορισμένου χρόνου... Πάντως έπρεπε να το καταλάβεις και μόνο που είπα για 5η σεζόν... Θα ξεκινούσα σειρά από την 5η σεζόν; :P Με τη σειρά τις είδα όλες...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Ντεπικιά και μάλιστα άρρωστη!!! :p :)

Tristana είπε...

1. James Dean
2. Humphrey Bogart
3. Robert Downey Jr
4. Peter Sellers
5. Jeremy Irons
6. Robert Deniro
7. Gunar Bjornstrand
8. Graham Chapman
9. Heath Ledger
10. Gene Wilder

CineTV-world είπε...

1. Εντύπωση μου κάνει που με μόλις 3 ταινίες... τον έχεις 1ο και δεν έχεις στη 10άδα σου Brando!!! :S :P

3. Τόσο ψηλά ε;!;!; Και μένα μου αρέσει, αλλά όχι κι έτσι (όχι για 10άδα τουλάχιστον)... :P

6. Πολύ χαμηλά τον έχεις, αλλά ξέρω γιατί... :(

7-8. Έπρεπε να ψάξω στο IMDB για να δω ποιοι είναι... :P :)

ΥΓ: Περίμενα να δω αδερφούς Marx, αλλά και Christian Bale... Δεν είναι στους αγαπημένους σου (ειδικά οι Marx);

Tristana είπε...

ΥΓ: Οι αδερφοί Μαρξ είναι πάντα εκτός συναγωνισμού, ειδικά ο Groucho. O Βale είναι στο 11.

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Bauer τι μου κάνεις. Εγώ έχω φτιάξει μια λίστα με τους 20 αγαπημένους μου ηθοποιούς κι έτσι με ανάγκασες να κόψω τους μισούς.
Στην δικιά μου λίστα υπάρχουν έξι από τους δικούς σου. Ο Έντουρντ Νόρτον δεν μπήκε δυστυχώς για λίγο, ο Άντονι Χόπκινς είναι πολύ καλός αλλά δεν θα τον έβαζα στους αγαπημένους μου, ο Χιθ Λέτζερ μου άρεσε πολύ και πιστεύω ότι είχε πολλά να δώσει αλλά δυστυχώς πέθανε πρόωρα. Όσο για τον Μέγα Τζέιμς Ντιν, ο άνθρωπος ήταν ηθοποιάρα και τον λατρεύω πάρα πολύ. Πιστεύω ότι άμα δεν είχε πεθάνει πρόωρα, θα είχε αφήσει εποχή, θα είχε γίνει μύθος και επίσης θα ήταν το αντίπαλο δέος του Μάρλον Μπράντο. Αλλά όμως δεν μπορώ να τον βάλω στους αγαπημένους μου επειδή έχει κάνει μόνο 3 ταινίες, όπου παρεμπιπτόντως δεν έχω δει ακόμη το “Giant”.

"Μπορεί να έχει 10+ χρόνια να παίξει σε ταινία της προκοπής και να έχει παίξει σε αρκετές μλκς... αλλά τίποτα δεν μπορεί να χαλάσει το μύθο του... απολύτως τίποτα". Συμφωνώ.
"Απλά γέρασε κι αυτός και δεν μπορώ να έχω τις ίδιες απαιτήσεις που είχα όταν ήταν νεότερος... είναι 66 χρονών". Διαφωνώ. Ίσα ίσα που όσοι είναι θαυμαστές του Ντε Νίρο θα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερες απαιτήσεις. Και για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, η αιτία που ο Ντε Νίρο κάνει αυτές τις μλκς ταινίες τα τελευταία χρόνια δεν είναι επειδή γέρασε. Η αιτία είναι ότι έχει κάνει πολλά ανοίγματα, περισσότερα από όσα θα ‘πρεπε, με συνέπεια να αναγκάζεται να παίζει σε οποιαδήποτε ταινία για να καλύψει τις οικονομικές του ανάγκες. Είναι απλά τα πράγματα.

Βασίλης Ραφαηλίδης
“Καλή ταινία γενικά, αν κ έχω δει κ καλύτερα νουάρ.(δεν κατάλαβα γιατί θεωρείται κορυφή στα νουάρ)”. Διαφωνώ μαζί σου. Το αριστουργηματικό “Out of the Past”, εκτός του ότι είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες, το θεωρώ ένα από τα τρία πιο αρχετυπικά φιλμ νουάρ, μαζί με το “ Double Indemnity” και το “Sunset Blvd” του Billy Wilder. Θεωρείται κορυφή γιατί έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτό το είδος, αλλά στο μάξιμουν. Και με ένα φινάλε συγκλονιστικό όπως αρμόζει άλλωστε σε ένα τέτοιο κορυφαίο φιλμ νουάρ.

Top 10 αγαπημένων ηθοποιών (όχι καλύτερων)
1. Robert De Niro
2. Jack Nicholson
3. Al Pacino
4. Marlon Brando
5. Clint Eastwood
6. Sean Penn
7. Daniel Day-Lewis
8. Paul Newman
9. Kirk Douglas
10. Humphrey Bogart

Υ.Γ. Το ξέρω, το ξέρω. Έχεις και μια λίστα με σκηνοθέτες!!!

lt.aldo raine είπε...

βρε καμια λίστα σούπερ μάρκετ μη σε βάλει να κανεις:)

CineTV-world είπε...

1. Αργύρη συγγνώμη, αλλά δεν σε ανάγκασα να κόψεις κανέναν!!! :P Μόνος σου τους έκοψες, εγώ δεν απαγορεύω σε κανέναν να γράψει ότι γουστάρει... ;)

2. Κάποια στιγμή να δεις και το Giant... Βέβαια δεν έχει τόσο μεγάλο ρόλο όσο στις άλλες 2, αλλά είναι εξαιρετικός...

3. Αν ήταν έστω και 50άρης κι έπαιζε στις ταινίες που παίζει τώρα, θα είχα σίγουρα πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις απ΄τον De Niro, αλλά τώρα... από έναν σχεδόν 70άρη, δεν μπορώ να έχω καμία απαίτηση... Σίγουρα ο οικονομικός παράγοντας που αναφέρεις... ισχύει 100%, αλλά ισχύει και το ότι έχει κουραστεί να δίνει το 100% του εαυτού για έναν ρόλο, θέλει να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τα παιδιά του, παρά για να μπαίνει στο πετσί ενός ιδιαιτέρως απαιτητικού ρόλου... Αυτά δεν τα βγάζω απ΄το μυαλό μου, ο ίδιος τα έχει πει... Πάντως με το Everybody's Fine με αποζημίωσε και με το παραπάνω (το αφιέρωμα το έκανα μερικούς μήνες πριν δω την ταινία) κι ελπίζω να σου αρέσει και σένα εξίσου...

4. Δεν υπάρχει ούτε το "οι καλύτεροι ηθοποιοί", ούτε και το "οι καλύτερες ταινίες". Γενικά στην τέχνη δεν υπάρχει το "καλύτερο", αλλά μόνο το "αγαπημένο" γιατί όλα είναι τελείως υποκειμενικά και το προσωπικό γούστο του καθενός είναι σεβαστό (θα πρέπει τουλάχιστον να είναι)... :)

5. Τον Μέγα Clint Eastwood δεν το έχω στους 10 αγαπημένους μου ηθοποιούς (στους 15 σίγουρα θα τον έβαζα), αλλά τον έχω στους 10 πιο αγαπημένους μου σκηνοθέτες... ;)

6. Τον Paul Newman δεν τον έχω γιατί έχω δει μόνο τις εξής 7 ταινίες:

Torn Curtain, Cool Hand Luke, Butch Cassidy and the Sundance Kid, The Sting, The Towering Inferno, The Color of Money και Road to Perdition.

Δεν λέω, πολύ καλός ηθοποιός, αλλά δεν με κέρδισε πραγματικά με κάποια από τις ερμηνείες του... Δεν έπαθα πλάκα... Γενικά προτιμώ τους ηθοποιούς της Μεθόδου...

7. Δεν ξέρω γιατί, αλλά για κάποιο σχεδόν ανεξήγητο λόγο... αντιπαθώ ολόκληρο το σόι των Douglas!!! :P Από τον Kirk Douglas έχω δει ΜΟΝΟ τις εξής 2:

20000 Leagues Under the Sea και Spartacus... Δυστυχώς ακόμα δεν αξιώθηκα να δω το Paths of Glory (προσπάθησα, αλλά δεν το έχουν πολλοί...)!!! :(

10. Κι αυτός πολύ καλός ηθοποιός, αλλά έχω δει ΜΟΝΟ 2 ταινίες και από αυτόν:

The Maltese Falcon και Casablanca.

Κάποια στιγμή θέλω να δω και τα The Big Sleep, The Treasure of the Sierra Madre και The African Queen... Απλά δεν έχει έρθει ακόμα αυτή η στιγμή... :)

ΥΓ: Και όχι μόνο... Έχω και με sequels, με remakes, με τις 20 αγαπημένες μου ταινίες της περασμένης δεκαετίας, με την αγαπημένη μου ταινία από κάθε δεκαετία, με τις 100 "καλύτερες" αφίσες, με τις 10 αγαπημένες μου σειρές όλων των εποχών, αλλά και αποκλειστικά της περασμένης δεκαετίας, με τους 10 αγαπημένους μου τηλεοπτικούς "ήρωες"... Επίσης έχω κάνει αφιέρωμα σε 140 παιδικά και σειρές της δεκαετίας του 70, του 80 και του 90... αφιέρωμα για τα oscars (με τις καλύτερες στιγμές τους, αλλά και τις σημαντικότερες παραλήψεις τους), για 15 αγαπημένα anime... αφιερώματα στους Chaplin, Hitchcock, Eastwood, στον Brando, στην αγαπημένη μου σειρά... και μερικά ακόμα που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή... :)) :P ;)

Ανώνυμος είπε...

1. Ρε συμφωνώ ότι ο καθένας μπορεί να γράφει ότι γουστάρει αλλά εγώ όμως θέλω να ανταποκρίνομαι σε όλες τις προκλήσεις!
2. Φυσικά και θα το δω το “Giant” γιατί ούτως η άλλως το έχω.
3. Έχεις κι εσύ εν μέρει δίκιο αλλά δεν ξέρω, δεν μου φτάνει αυτό. Να είδα αυτές τις μέρες το “What Just Happened” όπου η ταινία ήταν έτσι κι έτσι και η ερμηνεία του για άλλη μια φορά δεν με έπεισε. Λες και κάνει αγγαρεία ήταν ρε γαμώτο μου. Μου φαίνεται έχει αναπαυτεί πίσω από όλο αυτόν τον μύθο που έχει φτιάξει γιατί σου λέει Ντε Νίρο είμαι δεν χρειάζεται να κάνω και πολλά.
4. Για μένα πάντως υπάρχει διαφορά μεταξύ του “καλύτερου” και του “αγαπημένου” και θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Η αγαπημένη μου ταινία είναι ο “Εξολοθρευτής 2: Μέρα κρίσης” αλλά όμως δεν μπορώ να πω ότι είναι καλύτερη από τον “Πολίτη Κέιν”, το “Ψυχώ” και πάρα πολλές άλλες ταινίες. Όχι επειδή το λένε οι άλλοι αλλά επειδή έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ.
5. Εγώ με Clint Eastwood μεγάλωσα και τον θεωρώ μία από τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες στον χώρο του κινηματογράφου.
6. Τον Paul Newman τον θεωρώ πολύ μεγάλο ηθοποιό. Έχω δει 20 ταινίες και μπορώ να πω ότι έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για αυτόν. Θα σου πρότεινα να δεις τα The Hustler, Hud, The Verdict κυρίως γιατί δίνει εξαιρετικές ερμηνείες.
7. Τον Kirk Douglas τον θεωρώ τεράστιο ηθοποιό και πιστεύω ότι δεν έχει πάρει την αναγνώριση που του αξίζει. Ο Μάικλ Ντάγκλας ούτε στο μισό της αξίας του δεν τον φτάνει. Έχω δει 18 ταινίες του και δυστυχώς δεν έχω δει κι εγώ ακόμα το “Paths of Glory” όπου είναι και η μοναδική ταινία του Κιούμπρικ που δεν έχω δει.. Την έχω όμως όπου κι αυτή σύντομα θα την δω.
10. Και τον Humphrey Bogart τον θεωρώ τεράστιο ηθοποιό αλλά αυτός την έχει πάρει την αναγνώριση. Έχεις δει μόνο
δύο ταινίες του αλλά τυχαίνει όμως να είναι και οι δυο οι καλύτερές του. Έχω δει 18 ταινίες του. Στα “The Treasure
of the Sierra Madre, The African Queen” δίνει εξαιρετικές ερμηνείες. Το “The Big Sleep” είναι ένα από τα καλύτερα
φιλμ νουάρ.

Υ.Γ. Ρε με τρέλανες με τα αφιερώματά σου. Καλά λέει ο lt.aldo. Εσύ θα με κάνεις να κάνω λίστα και για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Σιγά, σιγά.

celin είπε...

1]ρομπερτ ντε νιρο
2]αλ πατσινο
3]σων πεν
4]ντανιελ ντευ-λιουις
5]τζακ νικολσον
6]κριστιαν μπεηλ
7]γκαρυ ολντμαν
8]τζεφ Μπριτζες
9]νταστιν χοφμαν
10]εντουαρντ νορτον

Αγαπημενοι σιγουρα,καλυτεροι,δεν το ξερω
ο νορτον ηταν για πολυ ψηλοτερα,f.c/primal fear/25η ωρα,δε παιζονταο αυτες οι ερμηνειες,αλλα τα ταλευταια χρονια,μεγαλη κοιλια

τον ντεπ τον γουσταρω με τα χιλια,αλλα θεωρω λιγο περιορισμενη τη γκαμα των ερμηνευτικων δυνατοτητων του,πολυ μανιερα δηλαδη

κ ο ολντμαν για τη μανιερα του τρελαμενου κακου εγινε γνωστος,αλλα οταν θελει παιζει με μετρο κ συγκρατηση[ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ-ΑΘΑΝΑΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ-Ο ΡΩΜΑΙΟΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ-ΜΠΑΤΜΑΝ]

Ο ΝΤΕ ΝΙΡΟ δεν υπαρχει πουθενα τα τελευταια χρονια,παρολα αυτα,ειναι ο μεγαλυτερος χαμαιλεοντας ολων των εποχων

κ ο Μπριτζες,προσωπικη αδυναμια!!

ωραιο κ το μπλογκ σου!!

Ανώνυμος είπε...

Το “What Just Happened” θα του έβαζα ένα 6/10. Το Everybody's Fine (9/10); Από ότι βλέπω σου άρεσε πάρα πολύ. Εμένα πάντως δεν πιστεύω να μου αρέσει τόσο πολύ γιατί είμαι αρκετά αυστηρός με τέτοιου είδους ταινίες. Τώρα αυτές τις ημέρες θα το δω και θα σου πω.

Celin κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ ο Τζεφ Μπρίτζες και τον έχω μέσα στους 20 αγαπημένους μου. Τόσα χρόνια ήταν πολύ υποτιμημένος και επιτέλους του δώσανε το όσκαρ. Αλλά και πάλι τον θεωρώ υποτιμημένο.

celin είπε...

Aναμφισβητητα υποτιμημενος!οπου κ να τον εχω δει,κενταει,ακομα κ σε ενα b movie που επαιζε τον απαχθεντα γκανγκστερ,δεν θυμαμαι ονομα ταινιας
Στη μοναδικη ταινια που επαιξε χαλια ηταν το iron man,αλλα εκει ολοι οι ηθοποιοι για μενα ηταν χαλια,αυτα παθαινεις οταν εμπιστευεσαι ενα τοσο ακριβο προτζεκτ στα χερια ενος πολυ μετριου ηθοποιου που την ειδε σκηνοθετης[τζον φαβρω]
Βεβαια,οι εισπραξεις αυτης της ταινιας καθε αλλο παρα με δικαιωνουν

ΣΤο “What Just Happened”,θα εβαζα ενα 6,5 στα 10,δεν ηταν καθολου κακη ταινια κ σιγουρα ο Ντε Νιρο ερμηνευει πολυ καλυτερα απο τις τελευταιες του ερμηνειες-παρωδιες

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

1. Μην ξεχνάμε και την ερμηνεία του Norton στο American History X... Αλλά δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα για την ερμηνευτική κοιλιά του... :(

2. Ο Oldman έχει μόλις 2 ερμηνείες να επιδείξει ως πρωταγωνιστής: Dracula και Sid and Nancy...

3. "Ο ΝΤΕ ΝΙΡΟ δεν υπαρχει πουθενα τα τελευταια χρονια,παρολα αυτα,ειναι ο μεγαλυτερος χαμαιλεοντας ολων των εποχων"

Θα συμφωνούσα απόλυτα αν δεν είχα δει το Everybody's Fine... :P Στους κριτικούς δεν άρεσε ιδιαίτερα η ταινία (ψιλομέτρια τους φάνηκε έως απλά καλή), αλλά όλοι συμφωνούν πως πρόκειται για την καλύτερη ερμηνεία του ηθοποιού εδώ και πάνω από μία 10ετία... Προσωπικά με συγκίνησε κιόλας!

4. Καλό ο Bridges, αλλά δεν με εντυπωσίασε με το Crazy Heart... Στο Lebowski ήταν πολύ καλύτερος.

5. Προσωπικά το Iron Man μου άρεσε πολύ (ειδικά για ταινία του είδους) και περιμένω πως και πως τη συνέχεια! Ειδικά ο RDJr ήταν σε τρελά κέφια...

6. "κ σιγουρα ο Ντε Νιρο ερμηνευει πολυ καλυτερα απο τις τελευταιες του ερμηνειες-παρωδιες"

Πρέπει να δεις και συ το Everybody's Fine... Αφού το είδα, το πρότεινα σε άλλους 3. Και οι 3 συμφώνησαν μαζί μου... :)

ΥΓ: Ευχαριστώ... :)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

"Εμένα πάντως δεν πιστεύω να μου αρέσει τόσο πολύ γιατί είμαι αρκετά αυστηρός με τέτοιου είδους ταινίες."

Τι ταινία νομίζεις πως είναι;!;!; Έχω λόγο που ρωτάω...

Ανώνυμος είπε...

Bauer
Ρε ξέρω τι ταινία είναι, απλά συνήθως τέτοιες ταινίες έχουν πολλά κλισέ που οδηγούν πολλές φορές στο μελόδραμα. Αυτό φοβάμαι.

Όσο για το “Iron Man” θα συμφωνήσω με τον bauer. Μου άρεσε κι εμένα και την βρήκα καλή ταινία. Για μένα ήταν ένα αξιοπρεπέστατο blockbuster όπου συνδύαζε το εμπορικό με το καλλιτεχνικό μέρος. Και να φανταστείτε ότι είμαι πολύ αυστηρός με τα blockbusters.

celin είπε...

Παιδια απο οτι βλεπω ειμαστε το ιδιο αρρωστακια με τον κινηματογραφο οποτε με βλεπω να ριζωνω κ εδω κ στο μπλογκ της annie hall!
bauer24 θα το δω οπωσδηποτε το Everybody's Fine,με εχεις πια πεισει οτι ειναι καλη ταινια κ οταν το δω,θα σου εκφρασω τη γνωμη μου

Εχεις δει τα immortal beloved[οπου υποδυεται τον Μπετοβεν κ το romeo's bleeding]?δες τα κ ισως αλλαξεις γνωμη.Πιτσιρικας ειχα φαει φρικη με τον Ολντμαν κ δεν αποκλειω να υπερβαλλω για την αξια του[εδω τον θεωρω Θεο ακομα κ στο leon,που μια αντικειμενικη ματια το κατατασσει στις μετριες ταινιες]
Αλλα,οπως το συζητησαμε ηδη,νομος στο σινεμα ειναι το δικιο του καθενος απο εμας!!

Ναι,μεγαλη παραλειψη μου το american history x!αλλα ρε νορτον,εισαι ηθοποιαρα,συνελθε κ ξαναγινε ο μεγαλυτερος ηθοποιος της γενιας σου[διακριση που θεωρω οτι εχει χασει απο τον Μπεηλ]

Κ οσον αφορα το iron man,βλεπω οτι διαφωνει κ ο φιλος Αργυρης
Παιδια εγω βλεπω τα παντα,απο Ταρκοφσκυ κ Γκονταρ μεχρι τη μεγαλυτερη χαζοαμερικανια κ τα γουσταρω τα μπλοκμπαστερ με υπερηρωες,καποια εκ των οποιων τα θεωρω κ πολυ σοβαρα δημιουργηματα περα απο τεχνικα επιτευγματα
Αλλα το iron man το βρηκα πολυ παιδικο,καθολου ενηλικο,καθολου σκοτεινο
Αυτο βεβαια δεν ειναι απαραιτητως κακο
Αλλα περιμενα κατι καλυτερο απτον χαλασμενο αρχιpsycho-αυτα τα λεω ως επαινο κ κοπλιμεντο!-rdj

Ανώνυμος είπε...

To romeo's bleeding μου άρεσε πολύ και όντως ο Όλντμαν ήταν εξαιρετικός σε αυτήν την ταινία.
Βλέπω Celin ότι ταιριάζουνε πολύ οι απόψεις μας περί κινηματογράφου. Κι εγώ βλέπω τα πάντα γιατί πολύ απλά θέλω να έχω άποψη για όλα. Το να διαφωνούμε σε κάποια ταινία είναι το λιγότερο.

celin είπε...

Aργυρη ετσι ειναι,τις προαλλες ειδα τον Αντιχριστο του Τριερ[τη μοναδικη ταινια για την οποια εχω γραψει λιγα λογια στο μπλογκ μου] κ καπακι ειδα το replacements με τον Μπρους Ουιλις!!!
Κι αυτο δεν ειναι καν δειγμα του αλλοπροσαλου γουστου μου,καλυτερα να μη σας πω εδω τη γνωμη μου για τα AMERICAN PIE,γιατι προβλεπω να τρωω πορτα απο τον οικοδεσποτη την επομενη φορα που θα θελησω να ξανασχολιασω!
Καλο βραδυ σε ολους

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

Θα περιμένω να το δεις και να μου πεις τη γνώμη σου... :)

ΠΡΟΣ CELIN:

1. Το ίδιο ισχύει και με σένα... ;)

2. "Παιδια απο οτι βλεπω ειμαστε το ιδιο αρρωστακια με τον κινηματογραφο οποτε με βλεπω να ριζωνω κ εδω κ στο μπλογκ της annie hall!"

:))

3. Έχω δει το Romeo's Bleeding, αλλά πέρασαν μερικά χρονάκια από τότε και δεν το θυμάμαι καλά...

4. "Αλλα,οπως το συζητησαμε ηδη,νομος στο σινεμα ειναι το δικιο του καθενος απο εμας!!"

Αυτό εννοείται... περί ορέξεως... ;)

5. "αλλα ρε νορτον,εισαι ηθοποιαρα,συνελθε κ ξαναγινε ο μεγαλυτερος ηθοποιος της γενιας σου[διακριση που θεωρω οτι εχει χασει απο τον Μπεηλ]"

Ελπίζω να διαβάσει το σχόλιό σου (και να ξέρει και Ελληνικά εκτός από Γιαπωνέζικα)... :)) :P ;) Ο Bale σίγουρα είναι πολύ καλός ηθοποιός, αλλά μόνο στο American Psycho με εντυπωσίασε πολύ... Στο The Machinist μου φάνηκε υπερβολική αυτή η μεταμόρφωσή του... Κάπως αρρωστημένο το βρήκα που έγινε πετσί και κόκαλο για έναν ρόλο... Κάτι που επανέλαβε και για το Rescue Dawn και στο προσεχές The Fighter... Δεν πρέπει να στέκει και πολύ καλά (έχει και πολλά νεύρα)... ;)

6. "Αλλα το iron man το βρηκα πολυ παιδικο,καθολου ενηλικο,καθολου σκοτεινο
Αυτο βεβαια δεν ειναι απαραιτητως κακο"

Ακριβώς... δεν είναι κακό στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν είναι όλοι οι ήρωες σκοτεινοί σαν τον Σκοτεινό Ιππότη... ;)

CineTV-world είπε...

7. "Aργυρη ετσι ειναι,τις προαλλες ειδα τον Αντιχριστο του Τριερ"

Η μόνη ταινία του Trier (από όσες έχω δει) που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα... Πρόκληση για την πρόκληση μου φάνηκε...

8. "καλυτερα να μη σας πω εδω τη γνωμη μου για τα AMERICAN PIE,γιατι προβλεπω να τρωω πορτα απο τον οικοδεσποτη την επομενη φορα που θα θελησω να ξανασχολιασω!"

Δεν υπάρχει περίπτωση να φάει πόρτα κάποιος που ξέρει πως να εκφράζεται χωρίς να προκαλεί... ;) Άσε που μπορεί και να εκπλαγείς (Steve Stifler για πάντα ρε!!! ;) )... :P

celin είπε...

BAUER24,για αυτο τον παω τον Μπεηλ,γιατι ειναι ψυχακιας!!
Στον Σκοτεινο Ιπποτη βεβαια τον επισκιασε η καλυτερη ερμηνεια σε ταινια βασισμενη σε κομικ[κ οχι μονο],μια ερμηνεια που εκανε τον Τζοκερ του Νικολσον να μοιαζει σα τον Κωστα Βουτσα,μπροστα της[R.I.P]!
Μακαρι να τον πετυχω πουθενα το Νορτον να του τα ψαλλω ενα χερακι!!!!!!

celin είπε...

stiffmeister[αν το γραφω σωστα] rules!!!!

CineTV-world είπε...

1. Μωρέ καλό είναι να είναι κάποιος λίγο ψυχάκιας, αλλά το να χτυπάς τη μάνα σου και την αδερφή σου το θεωρώ τελείως ανεπίτρεπτο...

2. Για την ερμηνεία του Ledger συμφωνούμε απόλυτα.

3. Αν τον πετύχεις να του τα ψάλλεις και για μένα... :P

4. Ναι... Stiffmeister rules!!!! :)) ;)

Ανώνυμος είπε...

Την γνώμη μου για τον αντίχριστο του Τριέρ την έχω εκφράσει σε αυτό το blog.
http://zamuc.wordpress.com/2009/10/12/antichrist/
Ο Stifler είναι κορυφή!

ΠΡΟΣ Bauer
“Θα περιμένω να το δεις και να μου πεις τη γνώμη σου... :)”. Μωρέ την γνώμη μου θα σου την πω αλλά δεν θα σου αρέσει καθόλου.
“Ρε ξέρω τι ταινία είναι, απλά συνήθως τέτοιες ταινίες έχουν πολλά κλισέ που οδηγούν πολλές φορές στο μελόδραμα. Αυτό φοβάμαι.”. Δυστυχώς οι φόβοι μου επαλειφθέθηκαν. Πολλά κλισέ, μελόδραμα, αδύναμο σενάριο, συμβατικό δράμα με μια επίσης συμβατική και εντελώς προβλέψιμη σκηνοθεσία. Δεν ξέρω ρε Bauer αλλά απογοητεύτηκα όπου ήταν και εκείνες οι σκηνές που έβλεπε τα παιδιά του σε μικρή ηλικία σε ένα background ονειρικό, οι οποίες δεν μου άρεσαν. Το μόνο θετικό είναι η καλή ερμηνεία του Ντε Νίρο αλλά τι να το κάνω όταν έπαιξε, για μένα, σε άλλη μια μετριότατη ταινία.
Η βαθμολογία μου είναι: 1,5: Μετριότατη (+) και στο δικό σου σύστημα αξιολόγησης 5,5/10.

celin είπε...

Aργυρη σε διαβασα,αν θες να διαβασεις κ τη δικη μου γνωμη υπαρχει στο μπλογκ μου αλλα τη μεταφερω εδω για να τη διαβασει κ ο bauer24
Δεν ειναι βεβαια κινηματογραφικη κριτικη,περισσοτερο ειναι φιλολογικη κριτικη,η σκεψεις πανω στη φιλοσοφια της ταινιας
εγω θα της εβαζα 5 στα 5,για μενα αυτη η ταινια ειναι σαν ποιηση του Μπωντλαιρ
"Η ΘΛΙΨΗ ΤΟΥ ΤΡΙΕΡ

Eιδα χθες τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ του λαρς φον τριερ
Προσπαθω να καταλαβω τι ειδα,αν αυτη η ταινια ειναι ενα αριστουργημα η μια καταβυθιση στα εγκατα μιας δυστυχισμενης ψυχης,ταλαιπωρημενης απο την καταθλιψη οπως ο ιδιος εχει δηλωσει
Συνηθως αυτα τα 2 πανε μαζι,ενα εργο τεχνης που δεν φερει σφραγιδα πανω του την οδυνη του δημιουργου του,εγω δεν μπορω να το χαρακτηρισω αριστουργημα
Ισως πρεπει να το κοιταξω αυτο
Δεν θυμαμαι το ονομα του ζωγραφου,υπαρχει ενας πινακας ονοματι ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ[η μηπως η αρχη?] ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ που απεικονιζει μια γυναικα,νομιζω ειναι ημιγυμνη,το κεντρο του κοσμου ειναι για τον ζωγραφο το αιδοιο της γυναικας
Τολμω να σκεφτω οτι,στη σκηνη που η Σαρλοτ Γκενσμπουργκ κανει τη κλειτοριδεκτομη στον εαυτο της,ο Τριερ εχει στο μυαλο του αυτον τον πινακα
Κ συμβολικα,θελει να σημανει ετσι την καταστροφη του κοσμου,εναν κοσμο που ποτε δε κατανοησε,κ αυτο ειναι που του προξενει τη καταθλιψη,αναρωτιεται για το νοημα της ζωης,αναρωτιεται γιατι να συμβαινουν ολα αυτα που συμβαινουν,απαντηση δε παιρνει
Κ για να ξεφυγει απο τη θλιψη του,γυριζει μια ταινια-εκδικηση
Μια ταινια,που σκοπος της δεν ειναι να λειτουργησει ως εκτονωση,ως εξορκισμος των προσωπικων του δαιμονων
Αλλα να μας κανει ολους να νιωσουμε τη θλιψη του,να μας τη μεταφερει
Να εκδικηθει οσους τολμουν να αγνοουν την ανυπαρξια νοηματος αυτης της ζωης
Να εκδικηθει οσους αγνοουν οτι το χαος βασιλευει[οπως λεει κ η αλεπου στην ταινια]
Αυτος ειναι ο σκοπος της ταινιας του Τριερ
Οσοι χαρακτηρισαν την ταινια μισογυνικη,καλο ειναι να εξακολουθησουν να βλεπουν χαζορομαντζα κ να διαβαζουν τα βιβλια που διαφημιζει το Αλτερ
Γιατι η αληθεια ειναι οτι ο Τριερ μισει κ τα δυο φυλα εξισου
Απλα η γυναικα ταυτοχρονα τον τρομαζει
Μπορω να γραψω χιλιαδες λεξεις ακομα για αυτη την ταινια
Αλλα για πρωτο κειμενο,ειναι ηδη πολλες "

Ανώνυμος είπε...

“Οσοι χαρακτηρισαν την ταινια μισογυνικη,καλο ειναι να εξακολουθησουν να βλεπουν χαζορομαντζα κ να διαβαζουν τα βιβλια που διαφημιζει το Αλτερ
Γιατι η αληθεια ειναι οτι ο Τριερ μισει κ τα δυο φυλα εξισου
Απλα η γυναικα ταυτοχρονα τον τρομαζει”. Συμφωνώ.
Ενδιαφέρουσες όλες αυτές οι φιλοσοφικές-υπαρξιακές σου αναλύσεις για αυτήν την ταινία, αλλά έχω ένα πρόβλημα: ζαλίζομαι με αυτές και όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι το κατάλληλο άτομο για τέτοιου είδους αναλύσεις. Προτιμώ τις απλές κινηματογραφικές αναλύσεις.
Αλλά ήταν πράγματι πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου σχετικά με τον πίνακα του ζωγράφου και της σκηνής της Σαρλοτ Γκενσμπουργκ όπου κάνει τη κλειτοριδεκτομη. Δε το θεωρώ καθόλου απίθανο ότι μπορεί ο Τριέρ να είχε αυτό στο μυαλό του.

celin είπε...

Φιλε σε ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να διαβασεις ολο αυτο το κατεβατο,η αληθεια ειναι οτι κ εγω ο ιδιος που τα γραφω ολα αυτα καμια φορα ζαλιζομαι οταν τα ξαναδιαβαζω!
Σε αμιγως κινηματογραφικες αναλυσεις δεν ειμαι τοσο καλος οσο εσεις εδω,ουτε ξερω να μιλησω με "τεχνικους"ορους για μια ταινια,εμενα δωσε μου μπλα-μπλα κ παρε μου τη ψυχη!
Για αυτο κ γουσταρω κ τοσο πολυ,μεταξυ αλλων τις Γαλλικες ταινιες

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

1. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις στο blog του Zamuc για το Antichrist, αλλά για κάποιο λόγο δεν το θεωρώ κακή ταινία... Κατά τη γνώμη μου είχε ενδιαφέρον και αυτό για μένα το γλυτώνει απ΄το χαρακτηρισμό "κακή ταινία"... Για μένα είναι σχεδόν καλή (6/10). Βέβαια απ΄τον Trier έχω και γω πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις...

2. Όσο για το Everybody's Fine... κρίμα που δεν σου άρεσε... Πάντως εμένα δεν μου φάνηκε καθόλου μελόδραμα! Είχε και μερικές μικρές χιουμοριστικές πινελιές, αλλά και γενικά δεν το βρήκα υπερβολικά δραματικό! Συγκρατημένο δράμα θα το χαρακτήριζα και όχι εκβιαστικό μελόδραμα... Τέλος πάντων, τουλάχιστον συμφωνείς πως ο De Niro ήταν πολύ καλός... Είχαμε πάνω από 10 χρόνια να δούμε έναν τέτοιο De Niro και σίγουρα δεν έφταιγε αυτός αν "ήταν" μετριότατη η ταινία (που δεν ήταν δηλαδή :P)... :)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

1. "Aργυρη σε διαβασα,αν θες να διαβασεις κ τη δικη μου γνωμη υπαρχει στο μπλογκ μου αλλα τη μεταφερω εδω για να τη διαβασει κ ο bauer24"

Θα μπορούσες να επικολλήσεις απλά τη διεύθυνση της ανάρτησής σου και πάλι θα διάβαζα τη γνώμη σου... Δεν με πειράζει βέβαια που επικόλλησες ολόκληρο το κείμενο, απλά υπήρχε κι εναλλακτική λύση (έτσι κι αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να μην το διαβάσω)... :P :)

2. Ειλικρινά μου άρεσε πάρα πολύ το κείμενό σου! Ειδικά ο παραλληλισμός με τον πίνακα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα πολύ να έβλεπα αυτόν τον πίνακα (αν ήξερα τον πρωτότυπο τίτλο θα το έψαχνα στο internet)... Σε μερικά σημεία ειδικά συμφωνώ απόλυτα (κυρίως στα περί ανυπαρξίας νοήματος αυτής της ζωής και περί χάους...)! Κατά τη γνώμη μου όμως, πέρα απ΄την αριστουργηματική αρχική σκηνή, η ταινία ήταν υπερβολικά ψυχοπλακωτική... Έτσι έπρεπε θα μου πεις και δεν θα διαφωνήσω, αλλά προσωπικά δεν είχε να μου προφέρει κάτι... Μετά το πρώτο μισάωρο έπαψα να ψυχοπλακώνομαι γιατί άρχισε να με κουράζει με τις προκλητικές σκηνές της και αποφάσισα να μην αρχίσω τα αντικαταθλιπτικά... :P Όπως είπα παραπάνω: Μου φάνηκε πως ήταν απλά πρόκληση για την πρόκληση... Κατά τη γνώμη μου, από όσες ταινίες του Trier έχω δει, είναι η χειρότερη κι ας μην τη θεωρώ πραγματικά κακή ταινία...

celin είπε...

bauer24,σε ευχαριστω πολυ που με διαβασες,ειναι σημαντικο να σε διαβαζουν ανθρωποι που εκτιμας τη γνωμη τους,ξερεις ολοι εμεις εδω που εκφραζουμε τη γνωμη μας περι σινεμα,περι τεχνης,περι πολιτικης κτλ,περα απο ναρκισσιστικους λογους,το κανουμε κ για κατι πολυ σημαντικο κ ομορφο,την επικοινωνια μεταξυ μας
κ η επικοινωνια δεν ειναι παραλληλοι μονολογοι,πρεπει να ακουσω πρωτα τι λες κ επειτα να διατυπωσω αποψη

Ο πινακας λεγεται ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ[νομιζω]κ ειναι φανερο απο τη σταση της γυναικας που απεικονιζεται,οτι ο ζωγραφος παρομοιαζει το γυναικειο αιδοιο με το κεντρο του κοσμου
Κ ετσι ειναι,απο κει προερχομαστε ολοι,αυτο επιζηταμε[οι αντρες]

Επομενως,ο λογος που θεωρω κορυφαια την ταινια,ειναι κυριως για τη φιλοσοφια της,ξερεις τρελαινομαι για ταινιες με στιβαρη αποψη,ακομα κ αν δε συμφωνω 100% μαζι τους
[αν θες ενα δειγμα της κοσμοθεωριας μου

http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_24.html
κ
http://celinathens.blogspot.com/2010/03/blog-post_27.html
η αληθεια ειναι οτι μεχρι κ πριν 3 μηνες δεν ηξερα ουτε πως να ανοιγω ενα κομπιουτερ,μιλαμε για τεχνολογικα αναλφαβητο ανθρωπο!μεχρι προσφατα ουτε να επικολλησω δεν ηξερα!

Λοιπον να μη σε κουραζω αλλο,περα λοιπον απο τη φιλοσοφια της ταινιας[με την οποια βεβαια δε συμφωνω 100%αλλιως θα επαιρνα κ εγω αντικαταθλιπτικα σα τον Τριερ],με τρελανε κ η σκηνοθεσια του,Η αρχικη κ η τελευταια σεκανς,ηταν ανθολογια,η σκηνη στο δασος που καναν σεξ[σα πινακας ζωγραφικης!],η λυσσα της Σαρλοτ,που καμια σχεση δεν ειχε με τη τετριμμενη παρουσιαση της γυναικειας Υστεριας που εχουν κανει τοσοι κ τοσοι,
ηταν μια λυσσα πρωτογονη,ωμη,ατοφια ζωωδης
απο τη μια ειχαμε τον Αντρα[που συμβολιζε την Επιστημη,τη Τεχνη,τον Ορθολογισμο]
κ απο την αλλη τη Γυναικα[που συμβολιζε το κτηνος μεσα μας,τη σεξουαλικοτητα,την ωμη δυναμη,τον παραλογισμο]
στη συγκρουση μεταξυ τους χασαν κ οι 2,ποιος νικησε?νικησε το χαος κ η απουσια νοηματος
ακομα κ η τελευταια σκηνη,η παρελαση αυτων των νεκρων γυναικων,λουσμενων σε ενα παραξενο φως,σα να λεει ο Τριερ οτι μονο οταν πεθαινουμε ηρεμει το ζωο μεσα μας κ γαληνευει η ψυχη μας

Σιγουρα ομως ηταν η ταινια ηταν επιτηδευμενα προκλητικη κ ηθελε να σοκαρει
απλα θεωρω οτι,για την οικονομια του εργου κ για το σκοπο του,ηταν απαραιτητες ολες αυτες οι σκηνες,τιποτα δεν ηταν τυχαιο σε αυτη τη ταινια,για ολα μπορω να σου δωσω μια ερμηνεια

Η μπορει να ειμαι κ εγω μες στη καταθλιψη κ να μη το χω παρει χαμπαρι!!!

CineNaupigos είπε...

Καλώς τα νέα τα παιδιά, αργύρης και celin!!! :-) Πάντα ευπρόσδεκτο το νέο αίμα στο μπλογκ του μπάουερ!! Για να πάρω μια γεύση από τις κινηματογραφικές σας προτιμήσεις, ρίξτε (αν θέλετε) μια λίστα με τις αγαπημένενεςσας ταινίες όλων των εποχών ή τις καλύτερες όλων των εποχών. Ένα γενικό ποτ-πουρί δικό μου αγαπημένων-καλύτερων περιλαμβάνει:

1. Αποκάλυψη Τώρα (καλύτερη)
2 Oldboy (η πλέον αγαπημένη μου)

(χωρίς ιδιαίτερη σειρά)

Συμμορίες της Νέας Υόρκης
Blade Runner
2001
Νονός ο Πρώτος
Μ
Fight Club
Zodiac
Wall-e
Καλοκαίρι με την Μόνικα
Brockback Mountain
Scarface (το ορίτζιναλε)
Η Σιωπή
High and low
Fargo
Pan's Labyrinth
Tanin no Kao
Pulp Fiction
Akira
Amadeus
Χριστουγεννιάτικος Εφιάλτης
Το εργαστήρι του Δρ Καλιγκάρι
Μανχάταν
Mudholland dr
Sherlock Jr
Νονός ο Δεύτερος (τον αγαπάω για εντελώς άλλους λόγους από τον Πρώτο)

και φυσικά το αγαπημένο μου λοβ-στορυ όλων των εποχών, το αριστουργηματικό Chungking Express


Υ.Γ. Βρε Τζακ, τα παλικάρια γράφουν πιο μεγάλα κείμενα και από μένα... :-P :-) :-D

celin είπε...

Βασιλη,σε ευχαριστω για το καλωσορισμα!
Σωστη η ερωτηση[εγω γενικα το κανω αυτο,οποτε θελω να δω τι ρολο βαραει καποιος(κατα κανονα βεβαια με ενδιαφερει η "καποια!"),ρωταω αγαπημενες ταινιες,βιβλια,μουσικη,ειναι απο τους συντομοτερους τροπους για να καταλαβεις καποιον ανθρωπο]
Αλλα,πολυ δυσκολη η απαντηση!
θα το επιχειρησω

1)fight club[με διαφορα η αγαπημενη μου]
2)3iron,ολομοναχοι μαζι κιμ κι ντουκ
3)big fish tim burton
4)fountain αρονοφσκυ
5)v for vendetta
6)αποκαλυψη τωρα
7)ταξιτζης
8)Chungking Express [συμφωνουμε απολυτως εδω για αυτη την υπερταινια!]
9)η τριλογια των ματριξ
10)alphaville γκονταρ
11)solaris tarkofsky
12)αντιχριστος
13)δαμαζοντας τα κυματα
14)dark knight
15)in the mood for love
16)old boy
17)dracula εννοειται Κοπολα
18}το τελευταιο star wars [νομιζω λεγεται η εκδικηση των σιθ]
19)η επιστροφη [ενος ρωσου,του Ζβαγκιτσεφ]
20)2 η 3 πραγματα που ξερω για αυτην γκονταρ
21}seven
22)leaving las vegas φιγκις
23)φοβος κ παρανοια στο λας βεγκας γκιλιαμ
24)clockwork orange
25)o καλος ο κακος κ ο ασχημος



εννοειται οτι κατα ενα ποσοστο η λιστα ειναι αναθεωρησιμη,αλλα ετσι προχειρα αυτα μου ηρθαν στο μυαλο!!

lt.aldo raine είπε...

κάποιος έχει δει το Το εργαστήρι του Δρ Καλιγκάρι
και μας το κρυβε :P

τουλάχιστον συμφωνούμε ότι η αποκάλυψη είναι καλύτερη από τον νονό!

lt.aldo raine είπε...

και celin
βλέπω solaris και δεν βλέπω 2001! εξηγήσου παρακαλώ

celin είπε...

φανταζομαι οτι θα ξεσηκωσω κυματα αντιδρασεων!
αλλα το 2001 ειναι στην επομενη μου 25ΑΔΑ

μολονοτι υποκλινομαι στη διορατικοτητα,την ευφυια, κ το ταλεντο του Κιουμπρικ
η αληθεια ειναι οτι αντικειμενικα αυτη η ταινια,αν καταστραφει ο πολιτισμος μας ειναι μεσα στις 5 που πρεπει να χωθουν σε μια διαστημικη καψουλα,να ανακαλυφτει απο καναν εξωγηινο πολιτισμο για να μη χαθει ολωσδιολου απο το Συμπαν
αλλα τελειως προσωπικα,δεν τη βαζω στην 25αδα

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

1. "bauer24,σε ευχαριστω πολυ που με διαβασες,ειναι σημαντικο να σε διαβαζουν ανθρωποι που εκτιμας τη γνωμη τους"

Παρακαλώ, αλλά αυτό το λες γιατί δεν με γνωρίζεις ακόμα... :P ;)

2. "η επικοινωνια δεν ειναι παραλληλοι μονολογοι,πρεπει να ακουσω πρωτα τι λες κ επειτα να διατυπωσω αποψη"

Σαφέστατα... :)

3. Λογικά αυτός είναι ο πίνακας που εννοείς... Τελικά "Η προέλευση του κόσμου" είναι ο τίτλος ("Origin of the World")... :) Δεν ξέρω αν είχε αυτό στο μυαλό του Trier, αλλά με το μυαλό του Trier τίποτα δεν αποκλείεται... ;)

4. Ελπίζω μέσα στο ΣΚ να διαβάσω τις αναρτήσεις σου (απαιτούν χρόνο και μελέτη)... :)

5. "η αληθεια ειναι οτι μεχρι κ πριν 3 μηνες δεν ηξερα ουτε πως να ανοιγω ενα κομπιουτερ,μιλαμε για τεχνολογικα αναλφαβητο ανθρωπο!μεχρι προσφατα ουτε να επικολλησω δεν ηξερα!"

:)) :P Όσο ζούμε μαθαίνουμε λοιπόν... ;)

6. Η σκηνοθεσία ήταν όντως εξαιρετική (ειδικά στις σκηνές που ανέφερες) και ίσως όντως να ήταν όλες οι σκηνές απαραίτητες όπως λες... αλλά στην τελική εμένα πάλι με κούρασε και δεν είχε να μου προσφέρει κάτι καινούριο σαν ταινία... :)

7. "για ολα μπορω να σου δωσω μια ερμηνεια"

Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία... :P :)

8. "Η μπορει να ειμαι κ εγω μες στη καταθλιψη κ να μη το χω παρει χαμπαρι!!!"

:)) ;)

9. "ρωταω αγαπημενες ταινιες,βιβλια,μουσικη,ειναι απο τους συντομοτερους τροπους για να καταλαβεις καποιον ανθρωπο"

Ο ακόμα συντομότερος τρόπος στο internet, είναι να κοιτάξεις απλά το προφίλ του/της... :P ;)

10. Κρίμα που δεν έχεις τις 3 πιο αγαπημένες μου ταινίες (οι 2 πρώτοι ΝΟΝΟΙ και το 2001)... :(

11. "αν καταστραφει ο πολιτισμος μας ειναι μεσα στις 5 που πρεπει να χωθουν σε μια διαστημικη καψουλα,να ανακαλυφτει απο καναν εξωγηινο πολιτισμο για να μη χαθει ολωσδιολου απο το Συμπαν"

Μεγάλη αλήθεια!!! ;)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΝΑΥΠΗΓΟ:

"Καλώς τα νέα τα παιδιά, αργύρης και celin!!! :-) Πάντα ευπρόσδεκτο το νέο αίμα στο μπλογκ του μπάουερ!!"

Εσένα πρέπει να σε βάλω στην υποδοχή... :)) :P

ΥΓ: Πραγματικά...!!! :ο :ο :ο :p ;)

CineNaupigos είπε...

@ Celin:

1.Προφανώς συμφωνώ όσον αφορά το μεγαλείο του.
3.Από αυτές που έχει σκηνοθετήσει, είναι ,και για μένα, η καλύτερη.
5.Πολύ καλό αλλά υπερβολικά φαντασίας.
6.Έπαθα και εγώ ένα είδος αποκάλυψης όταν την είδα (μεγάλη Τρίτη πέρσι :-/). Η σημαντικότερη ταινία ίσως στην ιστορία του κινηματογράφου. Και δεν μου πολυ-αρέσουν οι πολεμικές btw.
8.Είσαι ο πρώτος που βρίσκω και υμφωνεί μαζί μου. :-)
14. Σπάνια περίπτωση οπού μια ταινία ξεπερνάει κατά πολύ την κατηγορία της (όπως και η Αποκάλυψη επίσης)
15.Ποτέ δεν την κατάλαβα και δεν συγκινήθηκα.
16.Α-Ρ-Ι-Σ-Τ-Ο-Υ-Ρ-Γ-Η-Μ-Α
18.εννοείς από τα πρίκουελ;; η την κλασσική σειρά;
21.Εξαιρετική, αλλά προτιμώ κατά σειρά fight club,zodiac, button
24.Πάντα με χάλαγε το φινάλε.

Και εγώ παρέθεσα εντελώς πρόχειρα όσα άντεξα να γράψω! :-D

CineNaupigos είπε...

@aldo:

"κάποιος έχει δει το Το εργαστήρι του Δρ Καλιγκάρι
και μας το κρυβε :P"

βασικά το είχα πει παλαιότερα στον μπάουερ σίγουρος ότι δεν το είχε καν ακούσει και αυτός το είχε δει εδώ και χρόνια!!! Πρέπει όμως να ήταν επί εποχής cinemag... :-/ :-/ :-/

Πως σου φαίνεται λοιπόν ο γερμανικός εξπρεσσιανισμός του 1920??

"τουλάχιστον συμφωνούμε ότι η αποκάλυψη είναι καλύτερη από τον νονό!"
όχι κατά πολύ όμως

CineNaupigos είπε...

@μπάουερ:

"Εσένα πρέπει να σε βάλω στην υποδοχή... :)) :P"

Παίρνω 25 ευρώ την ώρα άμα ενδιαφέρεσαι

Ανώνυμος είπε...

Προς Βασίλη
Χαιρετώ το φίλο Βασίλη και συνιστώ στον bauer να τον πάρει στην υποδοχή του. Αξίζει τα 25 ευρώ.
Οι ταινίες που έγραψες μου αρέσουν όλες όπου τις χαρακτηρίζω από καλές μέχρι και αριστουργήματα. Δεν έχω δει το “High and low” και το “Sherlock Jr”.
Όσο για τις δικές μου αγαπημένες ταινίες μπορείς να τις δεις στο προφίλ μου όπου είναι αρκετές και αντιπροσωπευτικές.
Προς Celin.
Fountain: Την ξέρεις την άποψή μου όπου δεν μου άρεσε.
η τριλογια των ματριξ: Το δεύτερο καλούτσικο, το τρίτο δεν μου άρεσε
solaris tarkofsky: αρκετά ενδιαφέρουσα αλλά δεν είμαι από τους ένθερμους υποστηρικτές της
αντιχριστος: Την ξέρεις την άποψή μου όπου την θεωρώ κακή ταινία.
φοβος κ παρανοια στο λας βεγκας: Δεν μου άρεσε
2 η 3 πραγματα που ξερω για αυτην γκονταρ: δεν το έχω και γενικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το σινεμά του Γκοντάρ.
Όλες τις υπόλοιπες τις χαρακτηρίζω από καλές μέχρι και αριστουργήματα.

celin είπε...

προς bauer24
εισαι τρομερος ομως!ναι,αυτον τον πινακα εννοουσα,που τον βρηκες βρε θηριο?μπραβο!εκανα λαθος για το ονομα του πινακα αλλα κ η "προελευση"αντι για το "κεντρο" δε νομιζω οτι αλλαζουν κατι στην αποψη μου ουτε η νοηματικη αλλοιωση ειναι τοσο μεγαλη,ισα ισα,αυτο ηθελε ο Τριερ,να σημανει συμβολικα το τελος του κοσμου,ειδικοτερα το τελος της κατανοησης του κοσμου!
Αλλα περα απτη ταινια που σε κουρασε,σε εχω κουρασει κ εγω με τις συνεχεις αναφορες μου οποτε υποσχομαι σε ολους εδω οτι δε προκειται να αναφερθω ποτε ξανα σε αυτη τη ταινια!

οσον αφορα για τις 3 δικες σου που δεν εχω στην 25αδα,καταρχας αναγνωριζω οτι σε μια αντικειμενικη αξιολογηση,ειναι κ οι 3 μεσα,μιλαμε για ταινιες-τομη στην κινηματογραφικη ιστορια
ειναι τελειως προσωπικο εδω[κ προφανως ανιστορητο!αλλα δε με αγγιξαν οσο η πρωτη 25αδα μου!]

celin είπε...

Προς Βασιλη
στα star wars εννοω τα πρηκουελ
οσον αφορα το δικο σου top,πολυ συναρπαστικο κ συμφωνω με την αξια πολλων εξ αυτων[δε διαφωνω για την αξια των υπολοιπων,αλλα καταλαβαινεις,περι ορεξεως..]

Καλοκαίρι με την Μόνικα
Brockback Mountain
Akira
Scarface (το ορίτζιναλε)
High and low [ποιο ειναι αυτο?]
Το εργαστήρι του Δρ Καλιγκάρι
Tanin no Kao [ουτε αυτο δε το ξερω]

τα παραπανω εργα δεν τα εχω δει
εχω δει ομως τα υπολοιπα απο πολυ καλα μεχρι αριστουργηματα
Συμμορίες της Νέας Υόρκης[δε καταλαβαινω γιατι πηρε μετριες κ αντικρουομενες κριτικες,μεγαλη ταινια]
Μανχάταν[ισως το καλυτερο του Αλεν]
Blade Runner[ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΧΕ Κ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ 25ΑΔΑ ΜΟΥ]
Mudholland dr[πολυ καλο]
Zodiac[μονο αυτο δε μου πολυαρεσε,με κουρασε πολυ οσο κ γουσταρω Φιντσερ]
Wall-e [το καλυτερο κ αγαπημενο μου φιλμ κινουμενων σχεδιων,σιγουρα αψογο]
Sherlock Jr [του Γκαι Ριτσι?καλο ηταν,αρκετα καλο,αλλα βλεπω οτι σου αρεσε πολυ!!]

Χαιρομαι πολυ που θεωρεις το big fish τη καλυτερη του Μπαρτον!

celin είπε...

Αργυρη 19 στα 25 συμφωνουμε για την αξια τους,δεν ειναι κ μικρο ποσοστο!

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΝΑΥΠΗΓΟ:

1. "βασικά το είχα πει παλαιότερα στον μπάουερ σίγουρος ότι δεν το είχε καν ακούσει και αυτός το είχε δει εδώ και χρόνια!!! Πρέπει όμως να ήταν επί εποχής cinemag..."

Το είχα δει προ cinemag. Γύρω στο 2000-2001... :P

2. ""τουλάχιστον συμφωνούμε ότι η αποκάλυψη είναι καλύτερη από τον νονό!"
όχι κατά πολύ όμως"

Το αντίθετο ισχύει, αλλά μικρά είστε ακόμα και σας δικαιολογώ... :P B)

3. "Παίρνω 25 ευρώ την ώρα άμα ενδιαφέρεσαι"

Κορόιδο είσαι!!! Θα σου έδινα 24 € τα 24 λεπτά (ή 60 € την ώρα αν προτιμάς :P) για 8 ώρες τη μέρα, αλλά αφού μου κάνεις τόσο καλή προσφορά... δέχομαι!!! :P

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

1. Fountain: Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ, αλλά το περίμενα ακόμα καλύτερο.

2. Matrix: Το 3o μου άρεσε περισσότερο απ΄το 2ο και σχεδόν όσο και το 1ο!

3. Solyaris: Συμφωνούμε... Προσωπικά προτιμώ 1000 φορές το 2001. :)

4. Fear and Loathing in Las Vegas: Γιατί δεν σου άρεσε;!;!; Είναι η αγαπημένη μου ταινία του Gilliam μετά το 12 Monkeys φυσικά...

5. "γενικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το σινεμά του Γκοντάρ."

Δικός μου είσαι εσύ!!! :)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

1. "ναι,αυτον τον πινακα εννοουσα,που τον βρηκες βρε θηριο?"

Δεν υπήρχε περίπτωση να μου ξεφύγει... :P ;) Πραγματικά όμως δεν άλλαζε και πολύ το νόημα το λάθος που έκανες... Τουλάχιστον δεν με απέτρεψε απ΄το να βρω τη φωτογραφία του πίνακα... :)

2. "Αλλα περα απτη ταινια που σε κουρασε,σε εχω κουρασει κ εγω με τις συνεχεις αναφορες μου οποτε υποσχομαι σε ολους εδω οτι δε προκειται να αναφερθω ποτε ξανα σε αυτη τη ταινια!"

:)) :P

3. "καταρχας αναγνωριζω οτι σε μια αντικειμενικη αξιολογηση,ειναι κ οι 3 μεσα"

Για μένα όμως δεν υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση παρά μόνο προσωπικές-υποκειμενικές αξιολογήσεις... :)

4. Μιας και αναφέρθηκε το πολυαγαπημένο μου Akira απ΄τον Ναυπηγό, αν θέλετε κι έχετε όρεξη, ρίξτε μια ματιά εδώ... :)

5. Μάλλον δεν εννοούσε το μετριότατο Sherlock Holmes ο Ναυπηγός...

celin είπε...

bauer24,sci-fi animation ειναι το akira?δεν το ηξερα κ ομολογω οτι με σκιαζουν λιγο τετοιου ειδους φιλμ{!},παντως σε ευχαριστω για την ενημερωση!
παραθετω τη γνωμη μου για το fountain την οποια εχω γραψει στο μπλογκ του αλντο

"Να πω οτι ο Αρονοφσκυ ΔΕ χαθηκε μεσα στην υπερμετρη φιλοδοξια του?
Δε μπορω να το πω γιατι ο Αργυρης εχει τα δικια του
Απλα μερικες φορες,ειναι προτιμοτερη μια ενδοξη κ ασυμβιβαστη αποτυχια απο μια ισως βαρετη κ συμβιβασμενη επιτυχια
Το οραμα του Αρονοφσκυ ηταν πολυ μεγαλεπηβολο για να επιτυχει ακριβως οπως το ειχε οραματιστει
Ομως,σα τον γιατρο στη ταινια που ψαχνει το φαρμακο για το καρκινο,
ετσι κ ο Αρονοφσκυ ξεχυθηκε σε μια μαχη με τη πραγματικοτητα,με το Πεπρωμενο
αυτες οι μαχες δε κερδιζονται μεν
αλλα ο αγωνας τους ειναι τοσο συγκινητικος που ουτε ηττωνται
για αυτο κ προσκυνω αυτη τη ταινια
ειναι κ η πρωτη ταινια που ειδα μαζι με τη κοπελα μου,οποτε καταλαβαινετε κ το εξτρα συναισθηματικο δεσιμο!!
παντως δεν αποτυγχανει-νομιζω-στο μηνυμα που θελει να περασει,εμενα παντως ο Αρονοφσκυ με εκανε συμμετοχο στο οραμα του
ειναι σκηνοθεταρα ο ατιμος!!"

Κ θα διαφωνησω λιγο στο ζητημα της αξιολογησης
Ανθρωποι σαν εμας εδω που εχουν αρρωστια με το σινεμα κ εχουν δει χιλιαδες ταινιες,περα απο οσες τους αρεσουν με τα χιλια,υπαρχουν κ καποιες που δε τους αγγιξαν,αλλα νομιζω οτι ειναι σε θεση να τις αναγνωρισουν κ να αποδωσουν τη τιμη που τους αξιζει[κ το αντιστροφο]

Μπορει να πει καποιος οτι δεν ειναι μνημειωδη τα 2001,οι ΝΟΝΟΙ,το αποκαλυψη τωρα,ο ταξιτζης?
οχι,ακομα κ αν δε τρελαθηκε μαζι τους,δε μπορει να μη τα συμπεριλαβει σε μια αντικειμενικη-υπερβατικη λιστα
Ενω ας πουμε το fight club [η το v for vendetta],καλλιστα μπορει καποιος να το αμφισβητησει,καποιος πχ που θα το θεωρησει πολυ "αριστερο" η πολυ εξεγερσιακο κ ο ιδιος ειναι ας πουμε συντηρητικος ανθρωπος

το κατανοω αυτο,μολονοτι,επαναλαμβανω οτι ειναι-to f.c- η αγαπημενη μου ταινια ολων των εποχων
[για να προσδιορισω κ το "αντιστροφο" εγω ας πουμε γουσταρω με τα χιλια ολα τα rocky,εχω μεγαλωσει με ροκυ κ ραμπο,τι να πω?οτι ειναι αριστουργηματα??φυσικα κ δεν ειναι!αλλα στη καρδια μου ειναι καλυτερα απο τα μισα τουλαχιστον της 25αδας μου!υπαρχει συναισθηματικο δεσιμο μαζι τους κ δε πα να μου λενε ολοι οι Δανικες του πλανητη οτι ειναι μαπα.Για μενα αποτελουν -μαζι με τα back to the future,τις ταινιες του Σβαρτς κ ο,τι εχει παιξει η Ελιζαμπεθ Σου[!]-τη παιδικη μου ηλικια,κ θα τα εχω παντα ψηλα!]
[μετριότατο to Sherlock Holmes,λες?εγω καλουτσικο το βρηκα,ενα 6,5 με 7 το βαζω ανετα!]

Ανώνυμος είπε...

Προς Celin
“Αργυρη 19 στα 25 συμφωνουμε για την αξια τους,δεν ειναι κ μικρο ποσοστο!”. Καθόλου μικρό ποσοστό.
Το “High and Low – Ο δολοφόνος του Τόκιο” είναι του Akira Kurosawa και το “ Sherlock Jr” είναι του Buster Keaton. Και τα δύο πρέπει να είναι αριστουργήματα. Δεν τα έχω δει ακόμη αλλά τα έχω και φυσικά σύντομα θα τα δώ.
Το “Tanin no Kao - Το πρόσωπο ενός άλλου” για μένα είναι μια αρκετά καλή έως πολύ καλή ταινία και πρόκειται για μια ιδιόμορφη ταινία επιστημονικής φαντασίας που θέτει πολύ ενδιαφέρονται ηθικά διλλήματα τα οποία αφορούν κυρίως την σκοτεινή πλευρά του ανθρωπίνου νου. Πιστεύω ότι θα σου αρέσει πολύ.
Προς bauer
Δεν ξέρω ρε συ αλλά μου φάνηκε πολύ ψυχεδελική. Εξάλλου είναι από τις ταινίες που πιστεύω ότι ή θα λατρεύεις να λατρεύεις ή θα λατρεύεις να μισείς. Εε εγώ είμαι από τους δεύτερους. Ίσως βέβαια να φταίει το γεγονός να μην μπήκα στο κλίμα από την αρχή της ταινίας.
Εμένα οι αγαπημένες μου ταινίες από Τερι Γκίλιαμ είναι πρώτο και καλύτερο το 12 Monkeys, Brazil και The Fisher King

celin είπε...

Αργυρη,το “Tanin no Kao - Το πρόσωπο ενός άλλου” ειναι Χιροσι Τεσιγκαχαρα??ε τοτε ειμαι κατα 99% σιγουρος οτι θα μου αρεσει,εχω 3 εργα του εδω κ μηνες[τα εδινε το περιοδικο ΣΙΝΕΜΑ],εχω δει το πρωτο κ σκοπευω συντομα να δω κ αυτο που λετε κ τη ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ[τη Γ.Τ.Α μαλιστα την εχω διαβασει κ σε βιβλιο απο τον Κομπο Αμπε κ το βρηκα εξοχο!ο Αμπε ειναι Ιαπωνας λογοτεχνης κ συνεργαστηκε με τον Τεσιγκαχαρα στη δημιουργια των ταινιων του]

Αγαπημενη ταινια απο Γκιλιαμ το ΦΟΒΟΣ Κ ΠΑΡΑΝΟΙΑ,κ πολυ κοντα στη κλιμακα αξιολογησης μου οι 12 Monkeys κ The Fisher King
[ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ,ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΤ ΠΗΤ Κ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΡΟΜΠΙΝ ΟΥΙΛΙΑΜΣ,ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΩ ΤΟΥΣ ΟΥΙΛΙΣ Κ ΜΠΡΙΤΖΕΣ]

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε celin, κι εγώ με ρόκυ, ράμπο, Σβατς και “back to the Future” έχω μεγαλώσει. Από όλα αυτά όμως μου αρέσουν και εκτιμάω περισσότερο τις πρώτες τους ταινίες (μιλάω για ρόκυ, ράμπο, back to the Future)
Ναι του Χιροσι Τεσιγκαχαρα είναι, αυτού του απίστευτου δημιουργού. Κι εγώ από το περιοοδικό Σινεμά τις έχω δει. Για μένα οι δύο πρώτες του ταινίες είναι αριστουργήματα όπου έπαθα πλάκα, ειδικά με το “Γυναίκα στους αμμόλοφους”.

lt.aldo raine είπε...

το Tanin no Kao είναι το αριστούργημα τον 7 θαλασσών!

:Πως σου φαίνεται λοιπόν ο γερμανικός εξπρεσσιανισμός του 1920??

πολύ γαμάτος! αν και προτιμώ την ιταλία των 60s & 70s:)

ναυπηγέ ζήτα και ένσημα! αν δες σε δώσει πες με να του στείλω το ΠΑΜΕ:p

celin είπε...

Aργυρη θα τον δω τον Χιροσι κ θα σου πω τις εντυπωσεις μου
Ναι,κ εγω πιστευω οτι το πρωτο μερος ολων αυτων ηταν το καλυτερο
Αλλα στα ροκυ,προτιμω τα 3 κ 4,ακομα κ το 5,ναι,ηταν λιγο κινηματογραφικα αστεια κ δεν αντεχουν σε κριτικη,αλλα εγω εχω πωρωθει τοσο μαζι τους που τα εχω δει γυρω στις 12-15 φορες το καθενα!μνημες παιδικης ηλικιας ειναι αυτες,δεν ανταλλασσονται με τιποτα

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ CELIN:

1. Παρακαλώ, αλλά κακώς σε σκιάζουν τα anime...

2. Δεν διαφωνώ καθόλου με όσα γράφεις για το Fountain, απλά λόγω του trailer (το είχα δει 24.000 φορές :P) περίμενα περισσότερα από την ταινία...

3. Συγγνώμη αλλά καλώς ή κακώς δεν είμαι σε θέση να αναγνωρίσω και να αποδώσω καμία τιμή π.χ. στο 8 1/2... :)

4. "Μπορει να πει καποιος οτι δεν ειναι μνημειωδη τα 2001,οι ΝΟΝΟΙ,το αποκαλυψη τωρα,ο ταξιτζης?"

Για μένα μπορεί, αρκεί να το πει με τον πλέον κομψό τρόπο (="κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι και ΤΟΣΟ καλές ταινίες") γιατί αλλιώς θα τσακωθούμε... :P ;) Όπως σου έχω ξαναπεί, δεν πιστεύω πως υπάρχει αντικειμενικότητα στο πως βλέπει ο καθένας από μας ένα έργο τέχνης... ΟΛΑ είναι τελείως υποκειμενικά.

5. Και το Fight Club καλό θα είναι όποιος το αμφισβητεί, να το κάνει με το πλέον κόσμιο τρόπο (είναι η 5η πιο αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών)... :P ;)

6. Συμφωνώ απόλυτα πως το συναισθηματικό δέσιμο με κάποιες ταινίες που είναι άρρηκτα δεμένες με την παιδική μας ηλικία δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας "ειδικός" ή μη... Οι αγαπημένες μου ταινίες τις παιδικής μου ηλικίας είναι τα 2 πρώτα Karate Kid, αλλά και γω με Rocky, Rambo, Terminator, Bruce Lee και Στάθη Ψάλτη μεγάλωσα... :P :)

7. Το Sherlock Holmes κατά τη γνώμη μου γιατί ψιλοβαρέθηκα...

8. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες για τις ερμηνείες των Pitt και Williams...

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΓΥΡΗ:

1. Συμφωνούμε για το "Το πρόσωπο ενός άλλου" (καλό έως πολύ καλό όντως)... Η "Γυναίκα Στους Αμμόλοφους", αν και δεν με ξετρέλανε, μου άρεσε περισσότερο.

2. Μα η ψυχεδέλεια είναι το μεγαλύτερο προτέρημα του Fear and Loathing... Ουσιαστικά αυτό ήταν το θέμα της ταινίας... Πάντως συμφωνώ με την σειρά αξιολόγησης των ταινιών του Gilliam, απλά εγώ βάζω 2ο το Fear and Loathing και μια θέση πιο κάτω τις υπόλοιπες...

3. "Έλα ρε celin, κι εγώ με ρόκυ, ράμπο, Σβατς και “back to the Future” έχω μεγαλώσει. Από όλα αυτά όμως μου αρέσουν και εκτιμάω περισσότερο τις πρώτες τους ταινίες"

Όλοι της γενιάς μας με αυτές τις ταινίες μεγαλώσαμε και συνήθως οι πρώτες ήταν και οι καλύτερες...

Cinefil είπε...

1.Charlie Chaplin
-City Lights
-Modern Times
-The Gold Rush
-The Great Dictator
-Monsieur Verdoux

2.Marcello Mastroianni
-8 1/2
-La Dolce Vita
-La Notte
-Allonsanfàn
-Una Giornata Particolare

3.James Stewart
-Vertigo
-It's a Wonderful Life
-Rear Window
-Mr. Smith Goes to Washington
-The Man Who Shot Liberty Valance

4.Marlon Brando
-The Godfather
-On the Waterfront
-Apocalypse Now
-Streetcar Named Desire
-Ultimo Tango a Parigi

5.Jack Lemmon
-The Apartment
-Irma la Douce
-The Front Page
-The Player
-JFK

6.Robert De Niro
-Taxi Driver
-The Godfather: Part II
-Brazil
-GoodFellas
-Once Upon a Time in America

7.Jack Nicholson
-Chinatown
-The Shining
-One Flew Over the Cuckoo's Nest
-Professione: Reporter
-The Departed

8.Peter Sellers
-Dr. Strangelove
-Being There
-The Party
-Lolita
-Pink Panther Strikes Again

9.Cary Grant
-North by Northwest
-Notorious
-Bringing Up Baby
-His Girl Friday
-Charade

10.Spencer Tracy
-Guess Who's Coming to Dinner
-Fury
-Father of the Bride
-The Woman of the Year
-Bad Day at Black Rock

CineTV-world είπε...

Σαν τις ερμηνείες του De Niro και του Brando δεν έχει δώσει κανένας άλλος!!! Είναι οι 2 ηθοποιοί που έφτασαν τη Μέθοδο στο αποκορύφωμά της... Μιλάμε για τις τελειότερες ερμηνείες!!!

ΥΓ: Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση που δεν έχεις την ερμηνεία του De Niro στο Raging Bull ούτε καν στις 5 καλύτερές του... ενώ είναι η καλύτερη όλων των εποχών!!!

Cinefil είπε...

Οπως παντα εισαι υπερβολικοτατος...!!!

ΥΓ:Σου εχω πει τη γνωμη μου για το Raging Bull πολλες φορες και βαριεμαι να την ξαναπω.Σιγουρα ειναι η καλυτερη ερμηνεια του Ντε Νιρο, αλλα η ταινια δεν μου αρεσε καθολου...

CineTV-world είπε...

Ειδικά αυτή τη φορά ΚΑΘΟΛΟΥ όμως!!! Αν ρωτούσες τα υπόλοιπα παιδιά που γράφουν εδώ... ποιοί είναι καλύτεροι ηθοποιοί, ο De Niro και ο Brando ή οι Charlie Chaplin, Marcello Mastroianni, James Stewart και Jack Lemmon; Δεν νομίζω να υπήρχε ΟΥΤΕ 1 που να μην συμφωνούσε μαζί μου... :p

ΥΓ: Πότε μου έχεις πει τη γνώμη σου για το Raging Bull;!;!; Εγώ ΜΟΝΟ τη βαθμολογία βλέπω συνέχεια!!! :/ :/ :/

Cinefil είπε...

Εγω γραφω τους αγαπημενους και οχι τους καλυτερους.Παντως αντικειμενικα πιστευω πως ο καλυτερος ειναι ο James Stewart.

ΥΓ:Σου ειχα πει πως ειχε μετρια σκηνοθεσια, αδυναμους διαλογους, αλλα μια κορυφαια ερμηνεια απο τον Ντε Νιρο.

CineTV-world είπε...

Μόνο αντικειμενικά καλύτερος δεν είναι!!! Άσε που δεν υπάρχει αντικειμενικότητα σε καμία μορφή τέχνης... Είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου.

ΥΓ: Δεν θυμάμαι να μου το είπες, αλλά διαφωνώ 1000% για τη σκηνοθεσία (=κορυφαία) και τους διαλόγους!!! Σίγουρα την είδες την ταινία;!;!; :p Αν είχε αυτό μέτρια σκηνοθεσία (!!!) και αδύναμους διαλόγους, για το 8 1/2 τι πρέπει να πω;!;!; :p

Cinefil είπε...

ΥΓ:Λογικο να διαφωνεις γιατι αυτη την ταινια την λατρευεις.
"Αν είχε αυτό μέτρια σκηνοθεσία (!!!) και αδύναμους διαλόγους, για το 8 1/2 τι πρέπει να πω;!;!; :p"
Σε παρακαλω!Σε ικετευω!Πεφτω στα ποδια σου!Μην ξανααναφερεις το 8 1/2.Αφου ξερεις οτι το λατρευω.

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Το ίδιο μπορώ να σου πω και γω για το 8 1/2... :p Και συ ξέρεις πως λατρεύω κάποιες ταινίες, αλλά τις έχεις καταθάψει... Μέχρι και με 0/10!!! 0!!! Μηδέν δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ σε ταινία... Δεν γίνεται να βάζεις 0 όσο χάλια κι αν σου φαίνεται... Κάποιοι άνθρωποι δούλεψαν γι'αυτήν την ταινία, κουράστηκαν (γι'αυτό το λόγο έχω βάλει 1/10 στο 8 1/2)...

Cinefil είπε...

ΥΓ:Ναι, αλλα εγω τις θαβω οταν πρεπει να τις θαψω.Δηλ. δεν αναφερω συνεχεια το "Fight Club", οπως κανεις εσυ με το 8 1/2.Τωρα τι δουλεια ειχε να αναφερεις, για χιλιοστη φορα, το 8 1/2;Θα μπορουσα και εγω ανετα να αναφερω συνεχεια το "Fight Club", το "The Mist" κτλπ για να σε πειραξω και να σε ενοχλησω, αλλα δεν το κανω.Μπορει καποιοι να δουλεψαν γι' αυτη την ταινια, αλλα δεν δουλεψαν αρκετα.Το "Fight Club" ΔΕΝ ειναι επαναστατικο, ΕΙΝΑΙ φασιστικο!!Εγω ετσι το ειδα και δεν με συγκλονισε καθολου.

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Όταν θάβεις τις ταινίες που μου αρέσουν δεν γίνεται να μην θάψω και γω κάτι... :p Δηλαδή τι περιμένεις να πω; Μπράβο, έχεις δίκιο που βάζεις 0/10 στο Fight Club;!;!; Δεν δούλεψαν αρκετά σε αυτό και αξίζουν για 0 ενώ δούλεψαν αρκετά στο 8 1/2;!;!; Καλοκαιρινό δροσιστικό ανέκδοτο είναι αυτό; :p Το είδες ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ αν σου φάνηκε φασιστικό!!! Επαναστατικό και αναρχικό όσο δεν πάει είναι!!! Ακόμα και κατά της αναρχική ιδεολογίας είναι!!! ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΕΙΔΕΣ!!!

Cinefil είπε...

" Όταν θάβεις τις ταινίες που μου αρέσουν δεν γίνεται να μην θάψω και γω κάτι... :p"
Μια χαρα γινεται...Δεν ειναι απαραιτητο...
Στο 8 1/2 ολοι εφτισαν αιμα (με πρωτο και καλυτερο τον Φελινι).
Ειναι φασιστικο και ανωριμο.Μια χαρα το ειδα.

CineTV-world είπε...

Αφού δεν είναι απαραίτητο και συ μην απαντάς όταν θάβω το 8 1/2...

ΥΓ: Σκατά έφτυσαν στο 8 1/2 όλοι τους (με πρώτο και καλύτερο τον Φελίνι). Το FC δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ανώριμο!!! Εσύ το είδες τελείως ανώριμα...!!! Ευτυχώς οι περισσότεροι το αναγνωρίζουν ως την υπερταινιάρα που είναι πραγματικά.

Cinefil είπε...

Αυτο ακριβως θα κανω...

ΥΓ:Ιεροσιλε...Μπορει να βριζεις τις αγαπημενες μου σινεφιλ ταινιες και να τις λες δηθεν, αλλα δεν ειναι τοσο δηθεν οσο ειναι το φασιστικο και ανωρυμο FC.Σκατα εφτυσε ο Φιντσερ και οι αψυχοι ηρωες του.

CineTV-world είπε...

Άλλα υπόσχεσαι και άλλα πράττεις στο ΥΓ...!!! :/ :/ :/

ΥΓ: Είσαι τόσο κολλημένος στο παρελθόν που δεν υπάρχει περίπτωση να αναγνωρίσεις ποτέ την ΤΕΡΑΣΤΙΑ αξία του πρωτοποριακού-αναρχικού-επαναστατικού FC...!!!

Cinefil είπε...

Αφου με προκαλεις τοσο πολυ...

ΥΓ:Δεν ειμαι τοσο κολλημενος με το παρελθον και σου εχω πει πολλες καινουργιες που μου αρεσουν και τις θεωρω καλυτερες απο πολλες παλιες (π.χ.Λευκη Κορδελα, Dogville).Σιγα την αξια που εχει το απαραδεκτο, ανεκδιηγητο, καρακαταφασιστικο, ανωρυμο, δηθεν, ωμα βιαιο FC...!!!!

CineTV-world είπε...

Φτηνές δικαιολογίες!!! :/

ΥΓ: Αυτό το "απαραδεκτο, ανεκδιηγητο, καρακαταφασιστικο, ανωρυμο, δηθεν, ωμα βιαιο" (για σένα τον υπερσυντηρητικό όλα αυτά βέβαια:p) είναι απείρως καλύτερο από όλες τις παπαριές των αγαπημένων σου σκηνοθετών μαζί (φυσικά εξαιρούνται οι σκηνοθέτες που αρέσουν και σε μένα)...!!! Β) :) Και κάτι τελευταίο: Το FC είναι η 5η πιο αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών και γι'αυτό μην απορείς καθόλου που το υπερασπίζομαι τόσο...

Cinefil είπε...

ΥΓ:Και μετα λες εμενα συντηρητικο.Εσυ εισαι πολυ πιο συντηρητικος απο εμενα.Φασιστα, χρησαυγιτη, χιτλερικε...!!!!!!Το FC ειναι μια απο τις 10 χειροτερες και πιο συντηρτικες ταινιες που εχω δει, γι'αυτο το βριζω τοσο...

CineTV-world είπε...

ΥΓ1: "Φασιστα, χρησαυγιτη, χιτλερικε...!!!!!!"

α) Πες μου ότι τα είπες για πλάκα...

β) Αν θες ζήτα μου και συγγνώμη για καλό και για κακό (κάποια πράγματα δεν λέγονται ούτε για πλάκα και τα έχω πάρει άσχημα τώρα!!!)...

ΥΓ2: Το μυαλό σου και μια λίρα είναι το FC!!! Εσύ ενοχλήθηκες ακόμα και με το Hangover...!!! Τόσο συντηρητικός!!! Ούτε 60χρονος να ήσουν...

Cinefil είπε...

ΥΓ1:Με συγχωρεις.Για πλακα τα ειπα, αλλα αφου σε πειραξαν, συγγνωμη.

ΥΓ2:Ελεγες πως το "Duck Soup" εχει χιουμορ επιπεδου Σεφερλη.Αν το "Duck Soup" εχει τετοιο χιουμορ, τοτε το "Hangover" τι εχει;Δεν μου αρεσει το χοντροκομμενο χιουμορ και δεν γελαω με αυτο.Το βρισκεις συντηρητικο αυτο;Παρα πολλοι ενοχληθηκαν με αυτη την ταινια.Σε αυτους που αρεσε πολυ ειναι μερικοι εφηβοι που εχουν συνηθισει σε χιουμορ επιπεδου "American Pie", "Borat", "Scary Movie" κτλπ.Και το Hangover, πιστευω πως ειναι αλλη μια κακογουστη κωμωδια με καφρικο, σκατολογικο και σεξιστικο χιουμορ.Με συγχωρεις, αλλα δεν μου αρεσουν τετοιες ταινιες.

Και παλι συγγνωμη για πριν.Παραφερθηκα.Δεν θα ξανασυμβει.Αλλα, οπως σου ειπα, τα ειπα για να σε πειραξω, για πλακα.

lt.aldo raine είπε...

to borat einao paneksipno...

Cinefil είπε...

Eκανα λαθος, δεν ηθελα να πω "Borat", αλλα "Norbit" (μια χαζοκωμωδια με τον Εντι Μερφι).Το "Βορατ", αν και αρκετες φορες ειναι ρατσιστικο και χοντροκομμενο ειναι, οντως, πανεξυπνο.Κριμα που το "Bruno" δεν ηταν τοσο καλο οσο το "Borat".

lt.aldo raine είπε...

xontrokomeno nai giati etsi eprepe. ratsistiko pali den to les me tipota.

CineTV-world είπε...

To Hangover δεν έχει καμία σχέση με American Pie, Norbit και Scary Movie!!! Απολύτως καμία.

ΥΓ: Και έχει δίκιο ο Aldo, το Borat μόνο ρατσιστικό δεν είναι!!! Μάλλον δεν κατάλαβες καλά τη σάτιρά του και το στόχο της...

Cinefil είπε...

Εγω πιστεω πως δεν διαφερει καθολου...

ΥΓ:Τι ειναι αυτα που λετε ρε παιδια;Αφου στο Πακισταν η ταινια δεν προβληθηκε ποτε!Ο Μπορατ ξεφτιλισε και τους Αμερικανους (καλα εκανε), αλλα και τους Πακιστανους.Μια χαρα καταλαβα το στοχο της σατιρας...

lt.aldo raine είπε...

kai giati i pakistani prepi nane sto apirovlito??

CineTV-world είπε...

Και βλέπεις να συμφωνούν πολλοί μαζί σου;!;!; Ούτε το imdb δεν συμφωνεί... :p

ΥΓ: Πάλι συμφωνώ με τον Aldo...

lt.aldo raine είπε...

ps: ok den einai astio pleon...arxizo na fovame:p

Cinefil είπε...

Ρε μπαουερ ειπα πως το "Μπορατ" (7/10) ειναι μια καλη ταινια.Εγω βαζω 7/10 ενω το imdb βαζει 7.6/10.Τρομερη διαφορα ρε.

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν εννοούσα το Borat, αλλά τη βαθμολογία που έχει το Hangover στο imdb σε σχέση με τις αντίστοιχες των Αmerican Pie, Norbit και Scary Movie...!!! Αρκετά μεγάλη διαφορά...

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Την επόμενη φορά που θα ειρωνευτείς κάποιον να είσαι σίγουρος πρώτα πως κατάλαβες τι σου είπε...

Cinefil είπε...

Ειναι απαραιτητο να συμφωνει η γνωμη μου με αυτη του imdb.Παντως και εσυ δεν συμφωνεις καθολου με το imdb.
Δες τις βαθμολογιες των
Θωρηκτο Ποτεμκιν
8 1/2!!!!
Ο Τρελος Πιερο
Η Εβδομη Σφραγιδα
κ.α..................

Ρωτα και αλλους για το Ποτεμκιν.Εγω ξερω πολλους που την θεωρουν μια απο τις 10 καλυτερες ταινιες ολων των εποχων.

CineTV-world είπε...

To imdb στο ανέφερα γιατί μιλάς για την πλειοψηφία του κόσμου κάθε λίγο και λιγάκι κι επειδή υποστηρίζεις πως υπάρχει αντικειμενικότητα... Τουλάχιστον το imdb είναι πιο κοντά με το δικό μου γούστο:

1. Fight Club 8.8
2. Inglourious Basterds 8.4 (έχει σχεδόν 5πλάσιο αριθμό ψήφων απ'την Σφραγίδα...)
3. The Seventh Seal 8.4 (δεν το θεωρώ πατάτα: 7.5/10)
4. 8 1/2 8.2
5. Potemkin 8
6. Pierrot le fou 7.6 (ούτε κι αυτό το θεωρώ πατάτα: 8/10 αλλά λόγω του συγκλονιστικού φινάλε, χωρίς αυτό ένα 6.5, άντε το πολύ 7/10 να έβαζα)

ΥΓ: Γιατί ρε να ρωτήσω κι άλλους;!;!; Δεν έχω προσωπική άποψη;!;!; Δεν είμαι βόδι να μου αρέσει ότι αρέσει στην πλειοψηφία... Δεν κοιτάω τι αρέσει στους πολλούς... αν τυχαίνει κάποιες φορές να συμφωνώ με την πλειοψηφία, καλώς... αλλά γενικά δεν με ενδιαφέρει... Άσε που είμαι σίγουρος πως αν το έβλεπαν όλοι οι άνθρωποι τώρα το Ποτέμκιν, στους περισσότερους δεν θα άρεζε (εμένα δεν μου λέει κάτι αυτό, αλλά για σένα το λέω που κοιτάς τι λένε οι "πολλοί")... Και γω ξέρω ακόμα περισσότερους που έχουν το Fight Club ως την καλύτερη ταινία όλων των εποχών... Δεν είναι τυχαίο που από τότε που βγήκε είναι μέσα στις περισσότερες λίστες με τις καλύτερες ταινίες... Στο imdb, είδες... τις περνάει τις ταινιούλες σου κι έχει με τεράστια διαφορά τις περισσότερες ψήφους από τις υπόλοιπες (μόνο το Basterds έχει λίγες λιγότερες από τις μισές ψήφους του FC, τα υπόλοιπα είναι πολύ πιο κάτω)... Β)

Cinefil είπε...

ΥΓ:Ειπα εγω πως με ενδιαφερει η πλειοψηφια;!;!Εσυ την αναφερεις συνεχεια:
"Και βλέπεις να συμφωνούν πολλοί μαζί σου;!;!; Ούτε το imdb δεν συμφωνεί... :p"

"Αν ρωτούσες τα υπόλοιπα παιδιά που γράφουν εδώ... ποιοί είναι καλύτεροι ηθοποιοί, ο De Niro και ο Brando ή οι Charlie Chaplin, Marcello Mastroianni, James Stewart και Jack Lemmon; Δεν νομίζω να υπήρχε ΟΥΤΕ 1 που να μην συμφωνούσε μαζί μου... :p"

Δεν με εδιαφερει η πλειοψηφια.

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Ναι, την αναφέρω συνέχεια, αλλά ΣΕ ΣΕΝΑ... Δεν είναι τυχαίο. Θυμάμαι από τις πρώτες ημέρες που σου είπα πως δεν μου αρέσει καθόλου το 8 1/2 άρχισες να μου λες για πλειοψηφία (πως αρέσει στους περισσότερους και καλά)... Μου είπες και πως πιστεύεις ότι υπάρχει αντικειμενικότητα στην τέχνη... ε γι'αυτό σου κοπανάω συνέχεια την πλειοψηφία και το imdb... :p

CineTV-world είπε...

ΥΓ2: Προφανώς όταν σε συμφέρει σε ενδιαφέρει η πλειοψηφία...

Eskli είπε...

Καλησπέρα...συχαρητήρια για το μπλογκ σου..

θα πω κι εγώ ότι συμφωνώ με τις επιλογές σου, αλλά έχουμε μερικές διαφορές...

1. Al Pacino
2.Marlon Brando
3. Robert De Niro
4.Daniel Day-Lewis
6.Jack Nicholson
6. Edwart Norton
7. Heath Ledger
8. James Dean
9.Johnny Depp
10.Sean Penn

YΓ: θα είχε ενδιαφέρον να φτιάξεις κι ένα αφιέρωμα για γυναίκες ηθοποιούς...

CineTV-world είπε...

Α. Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ! :)

1. Με στεναχώρησες που έχεις 1ο τον Al, αλλά τέλος πάντων... :p

9. Γυναίκα και να μην έχει τον Depp στην 10άδα γίνεται; Δεν γίνεται!!! :p ;) Πάντως σίγουρα είναι καλός ηθοποιός, απλά δεν είναι στους αγαπημένους μου...

Β. Δεν είμαι τόσο φανατικός με τις γυναίκες ηθοποιούς... Τις βλέπω πρώτα σαν γυναίκες... :) Βέβαια δεν εννοώ πως δεν υπάρχουν εξαιρετικές γυναίκες ηθοποιοί... Λοιπόν θα σου τις πω εδώ τις αγαπημένες μου...

Οι 10(+5) πιο αγαπημένες μου γυναίκες ηθοποιοί:

1. Meryl Streep (Sophie’s Choice)
2. Naomi Watts (21 Grams)
3. Hilary Swank (Million Dollar Baby)
4. Elizabeth Taylor (Who's Afraid of Virginia Woolf?)
5. Cate Blanchett (Elizabeth)
6. Julianne Moore (Savage Grace)
7. Kate Winslet (Little Children)
8. Bette Davis (What Ever Happened to Baby Jane?)
9. Vivien Leigh (Gone with the Wind)
10. Jodie Foster (The Silence of the Lambs)
11. Charlize Theron (Monster)
12. Jennifer Connelly (House of Sand and Fog)
13. Ingrid Bergman (Casablanca)
14. Nicole Kidman (The Hours)
15. Grace Kelly (Dial M for Murder)

ΥΓ: Στην παρένθεση έχω την ταινία στην οποία η ηθοποιός έδωσε την καλύτερη ερμηνεία της (κατά τη γνώμη μου πάντα και χωρίς να τις έχω και πρόσφατες τις ερμηνείες τους).

Philip Winter είπε...

Ημουν ο Cinefil, αλλα πλεον ειμαι ο Monsieur Hulot!

Οι 15 πιο αγαπημενες μου γυναικες ηθοποιοι:
1.Ingmar Bergman
2.Katherine Hepburn
3.Grace Kelly
4.Julianne Moore
5.Bette Davis
6.Jeanne Moreau
7.Liv Ullmann
8.Meryl Streep
9.Catherine Deneuve
10.Claudia Cardinale
11.Naomi Watts
12.Jeanne Moreau
13.Jodie Foster
14.Charlize Theron
15.Elizabeth Taylor

Philip Winter είπε...

1.ROBERT DE NIRO - Ειναι και στο δικο μου top 10.Αγαπημενη μου ταινια το "Taxi Driver".
The Godfather Part II 5/5
Cape Fear 3/5
Raging Bull 1.5/5
Taxi Driver 5/5
The Deer Hunter 4.5/5
2.MARLON BRANDO - Ειναι και στο δικο μου top 10.Αγαπημενη μου ταινια "Ο Νονος".
The Godfather 5/5
Apocalypse Now 5/5
Last Tango in Paris 4/5
A Streetcar Named Desire 4/5
On the Waterfront 5/5
3.AL PACINO - Μου αρεσει παρα πολυ και πολυ κακως δεν το εβαλα στη λιστα μου.αΓΑπημενη ταινια το "Ο Νονος 2".
The Godfather Part II 5/5
The Godfather 5/5
Scarface 4/5
Serpico 4/5
Scarecrow Δεν το εχω δει
4.JACK NICHOLSON - Στο τοπ 10.Αγαπημενη το "Τσαιναταουν".
The Shining 5/5
One Flew Over The Cuckoo's Nesτ 4/5
Easy Rider 3.5/5
Chinatown 5/5
Professione: reporter 4/5
5.JAMES DEAN - Καλος, αλλα δεν μου πολυαρεσει.Αγαπημενο το "East of Eden".
East of Eden 3.5/5
Rebel Without a Cause 3/5
Giant Δεν το εχω δει
6.DANIEL DAY-LEWIS - Μου αρεσει παρα πολυ και παρα πολυ καως δεν το εβαλα στη λιστα μου.Αγαπημενο το "Θα χυθει αιμα"
There Will Be Blood 4.5/5
In the Name of the Father Δεν το εχω δει
My Left Foot 4/5
Gangs of New York 2.5/5
The Last of the Mohicans 4/5
7.ANTHONY HOPKINS - Το ιδιο με τον Πατσινο και το Λιουις.αγαπημενο το "Ανθρωπος Ελεφαντας".
The Silence of the Lambs 4/5
Dracula 4/5
Hannibal 3.5/5
The Remains of the Day 4.5/5
The Elephant Man 5/5
8.SEAN PENN - Μου αρεσει, αλλα δεν εχω δει πολλες ταινιες του.Αγαπημενο το "Μυστικ Ριβερ" η το "21 γκραμς"
9.HEATH LEDGER - Στον μΠΑτμαν μου αρεσε πολυ.Οι υπολοιπες ερμηνειες του ειναι επισης καλες.
10.EDWARD NORTON - Καλος ειναι και αυτος, αλλα δεν τρελαινομαι.
Fight Club 0/5
American History X 3/5
25th Hour 4/5

CineTV-world είπε...

Ρε Monsieur Cinefil... ο Ingmar Bergman πρέπει να σου αρέσει ΠΑΡΑ πολύ για να τον έχεις ακόμα και στις αγαπημένες σου ηθοποιούς...!!! xD :)) Ξέρω, την Ingrid εννοούσες προφανώς, αλλά ήταν πολύ αστείο... :p

ΥΓ: Καλό θα είναι να μην βάζεις συνέχεια βαθμολογίες στις ίδιες ταινίες... Τα έχουμε πει, ποιος ο λόγος να επαναλαμβανόμαστε;;; ΚΑΝΕΝΑΣ. ;)

pantelis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pantelis είπε...

to diko m top:1)ROBERT DE NIRO.2)AL PACINO.3)Charlton Heston.4)Liam Neeson.5)Harrison Ford.6)Gary Oldman.7)Mel Gibson.8)Morgan Freeman.9)Sean Connery.10)Michael Douglas

Δημοσίευση σχολίου