Αφίσες: Dorian Gray & Carriers

26 σχόλια:

lt.aldo raine είπε...

άθλιος ο dorian.

bauer24 είπε...

Αυτή η 2η αφίσα όμως μου άρεσε περισσότερο απ΄την προηγούμενη...

lt.aldo raine είπε...

δεν ξέρω...δεν το χει το παλικάρι.

bauer24 είπε...

Οτι δεν το΄χει, δεν το΄χει... εγώ για την αφίσα λέω όμως... σαν ιδέα...

POEtic είπε...

Ωραία,όντως, η αφίσα, αλλά όπως ξαναέγραψα,αμφιβάλλω πάρα πολύ αν μπορεί ποτέ να γίνει καλή ταινία για το συγκεκριμένο...

bauer24 είπε...

Δεν ξέρω αν γενικά δεν μπορεί να γίνει καλή ταινία... με έναν καταξιωμένο σκηνοθέτη και τους κατάλληλους ηθοποιούς γιατί όχι; Πάντως σίγουρα η συγκεκριμένη μεταφορά μόνο για κάτι καλό δεν προϊδεάζει...

ΥΓ1: Εσύ μόνο για τον Dorian θα γράφεις;;; :/ :P
ΥΓ2: Ο "ανώνυμος" στο cinemag εγώ ήμουν...

lt.aldo raine είπε...

ps2. το καταλάβαμε:} και ο exfan δεν είναι ο ναυπηγός.

bauer24 είπε...

Εσύ ήσουν;;;

lt.aldo raine είπε...

όχι...νομίζω ότι ο εξφαν έγραφε λίγο καιρό πριν ξεσπάσει...ξέρεις πιο:}

ps άσε με να φάω το πεπόνι μου τώρα:}

bauer24 είπε...

Όχι ποιο;;;

ΥΓ: Άντε... φάε το πεπονάκι σου... :/ :))

POEtic είπε...

Αν δεν το έχεις διαβάσει,δε μπορείς να καταλάβεις..Μπορει να γίνει μια καλή ταινία, σε τελείως άλλο πνεύμα από το βιβλίο,όμως.

Υ.Γ1:Όπως είδες,έγραψα κι αλλου.
Υ.Γ2:Χαχαχα,τι λες ρε;;;Πώς κι έτσι;;
Υ.Γ3:Αλήθεια,ο Ναυπηγός που εξηφανίσθη;;;;

bauer24 είπε...

Ναι αλλά, μεταξύ άλλων... και για τους ΑΡΧΟΝΤΕΣ έλεγαν πως δεν είναι "κινηματογραφήσιμοι"...

ΥΓ1: Ναι...
ΥΓ2: Απλά έτυχε κι έστειλα 3 μηνύματα... ;)
ΥΓ3: Μακάρι να'ξερα...

POEtic είπε...

Και για τους Watchmen,επίσης.....;)

lt.aldo raine είπε...

""Όχι ποιο;;;""

πριν μπουρδελιασει το site μωρέ:}


""ΥΓ: Άντε... φάε το πεπονάκι σου... :/ :))""

τώρα πάει...το φαγα.

""Ναι αλλά, μεταξύ άλλων... και για τους ΑΡΧΟΝΤΕΣ έλεγαν πως δεν είναι "κινηματογραφήσιμοι"...""

μα ο άρχοντς ΣΑΝ μεταφορά είναι χαλια {σύμφωνα πάντα με τους fans}

bauer24 είπε...

Από τη στιγμή που δεν έχω διαβάσει το comic... δε με χάλασαν καθόλου...

lt.aldo raine είπε...

βιβλία θες να πεις:}

bauer24 είπε...

"μα ο άρχοντς ΣΑΝ μεταφορά είναι χαλια {σύμφωνα πάντα με τους fans}"

Εγώ πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο και όποιος "fan" υποστηρίζει κάτι τέτοιο να πάει να γαμ...

ΥΓ: Υποκειμενικά να πάει να γαμ... ;)

bauer24 είπε...

"βιβλία θες να πεις"

Για τους Watchmen έλεγα στον Poetic...

lt.aldo raine είπε...

εσύ...

ps...το αντικειμενικό γαμήσει είναι καλύτερο:}
{ξεφεύγω λίγο}

lt.aldo raine είπε...

ok

bauer24 είπε...

"εσύ..."

Αυτό τα λέει όλα για τη μλκ που είπες... ;) :P :/

ΥΓ: Τελείως υποκειμενικό κι αυτό!!! :/

POEtic είπε...

"ΥΓ: Υποκειμενικά να πάει να γαμ... ;)"

:)):)):)):)):)):))
Μεγάλο άλοθι ο υποκειμενισμός,ε;;

"μα ο άρχοντς ΣΑΝ μεταφορά είναι χαλια {σύμφωνα πάντα με τους fans}"

Κι εγώ που έχω διαβάσει τα βιβλία,πολύ καλοί ήταν και σα μεταφορά. Και οι Φύλακες δε μου άρεσαν ακόμα και προτού διαβάσω ο κόμικ....

bauer24 είπε...

"Μεγάλο άλοθι ο υποκειμενισμός,ε;;"

Ανέκαθεν... :/

Δεν είπα πως ξετρελάθηκα, αλλά μου άρεσε αρκετά...

bauer24 είπε...

Βασικά... είναι εξίσου μεγάλο άλοθι με τον αντικειμενισμό, αλλά σημασία έχει ποιο άλοθι είναι το σωστό... ;)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Από αφίσες καλά πάνε... από 'στήσιμο' τι γίνεται! :/

bauer24 είπε...

Σε τέτοιες περιπτώσεις... ως συνήθως τίποτα!!!

Δημοσίευση σχολίου