Aφίσες: Amelia & Dorian Gray


16 σχόλια:

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Το βιβλίο του Ντόριαν είναι υπέροχο, από τα αγαπημένα μου. Θα χαρώ να δω μια αξιόλογη κινηματογραφική μεταφορά.

lt.aldo raine είπε...

me tin xara tha minis giota:}

CineTV-world είπε...

Όλοι θα χαιρόμασταν Γιώτα, αλλά μάλλον θα συμφωνήσω με τον Brad (It.aldo raine)... ακόμα και ο πρωταγωνιστής δεν μου κολλάει καλά. Από τη Νάρνια... Ντόριαν Γκρέι;!;!;

lt.aldo raine είπε...

αυτός γεννήθηκε για να παίξει τον dorian...

http://www.etonline.com/photo/2007/12/37913/400_tudors_071226_paramounthomevideo.jpg

CineTV-world είπε...

Μόνο στο Match Point θυμάμαι να τον έχω δει... δεν ήταν καθόλου κακός, αλλά και πάλι δεν ξέρω...

lt.aldo raine είπε...

ότι είναι ηθοπιαρα είναι...και πιστεύω ότι θα ήταν παρα πολύ καλός για τον ρολο.

CineTV-world είπε...

Μπορεί...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Καλά... κι εγώ το ίδιο πιστεύω, ότι θα μείνω με την όρεξη! :/
Αλλά είναι κρίμα ρε γαμώτο...

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Ο Meyers; Μου αρέσει τρελά όμως... Και στο Match Point και στο Tudors έσκιζε!
Και ναι, θα του πήγαινε πολύ νομίζω! Ειδικά σε σύγκριση με τον φλούφλη! :/
Bauer αν έχεις δει το 'Κάν'το όπως ο Μπέκαμ' έκανε τον αρχηγό της ομάδας γυναικών.

Simply Burgman είπε...

Βιβλίο του Γουάιλντ σε ταινία;;Φοβάμαι πως είναι αδύνατον να βγει κάτι καλό. Το πνεύμα και ο κυνισμός του δεν είναι καθόλου εύκολο να αποτυπωθούν στο πανί...Και αυτά είναι τα πάντα σε αυτό το βιβλίο, που είναι στα δέκα αγαπημένα μου btw.

CineTV-world είπε...

Προς Γιώτα:

Τη συγκεκριμένη ταινία δεν την έχω δει λόγω τίτλου κι ας πρωταγωνιστεί η Κίρα...!!! :/ :)

lt.aldo raine είπε...

πες μου τώρα ότι δεν σε αρέσει ο beckam?? εντάξει, η ταινία βλέπετε μονο για κυρα και jonathan.

CineTV-world είπε...

Βρε καλώς τον Poetic!!! Ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ να δω σχόλιό σου εδώ...!!! Βέβαια την ανωτερότητά σου την έδειξες ενώ εγώ έλειπα αλλά τέλος πάντων... γράφε όποτε θες και όπου θες (και αν θες βέβαια) κι ας τσακωνόμαστε, στο παιχνίδι είναι όλα άλλωστε...

CineTV-world είπε...

Γιατί θα πρέπει να μου αρέσει ρε Brad;;; Δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με ποδόσφαιρο...

lt.aldo raine είπε...

μα είναι κούκλος:}

CineTV-world είπε...

Άει ρε χαμένε...

Δημοσίευση σχολίου