Scorsese's The Key to Reserva


Πρόκειται για μια αριστουργηματική διαφήμιση (κρασιού) μεγάλου μήκους που σκηνοθέτησε το 2007 o Scorsese ως φόρο τιμής στον Hitchcock... Το 3,5 σελίδων προσχέδιο σεναρίου με τον πρωτότυπο τίτλο "The Key to Reserva" που τόσο καλά φυλάσσει ο Scorsese ως κόρη οφθαλμού... δυστυχώς δεν υπάρχει στ'αλήθεια (αν και πολλοί από μας θα το ευχόμασταν).

Κατά τη διάρκεια των 8,5 λεπτών της διαφήμισης θα βρείτε αναφορές σε αρκετές ταινίες του Hitchcock όπως: Spellbound (η αφίσα στην αρχή), North by Northwest (ο τίτλος αρχής, αλλά και το μουσικό σκορ που παίζει η ορχήστρα), Young and Innocent (μόλις αρχίζει το film, κάνει zoom-out στον βιολιστή-αντί για τον "ντράμερ"...), The Man Who Knew Too Much (προφανέστατη αναφορά που δεσπόζει καθ' όλη τη διάρκεια του film... και μόνο που βρισκόμαστε σε όπερα και η σκηνή τελειώνει με πτώση από μπαλκόνι...), Notorious (το κλειδί), Vertigo (το κόκκινο φλας της φωτογραφικής κάμερας σαν τις πολύχρωμες αναλαμπές του James Stewart), The Birds (...τα πουλιά στο τέλος!!!). Αν εντοπίσετε καμία άλλη αναφορά να μου... γράψετε μήνυμα!!!

ΥΓ: Σε περίπτωση που δεν παίζει... μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.

10 σχόλια:

costello είπε...

Αγγίζει την τελειότητα! Αν ήταν όλες οι διαφημίσεις έτσι, θα ήταν ένας ομορφότερος κόσμος...

Επίσης:

REAR WINDOW (ο τρόπος με τον οποίο ο "κακός" πέφτει από το μπαλκόνι)

ROPE (η απόπειρα του στραγγαλισμού)

bauer24 είπε...

Γιατί... είναι διαφορετικός ο τρόπος πεσίματος στις δυο ταινίες (Rear Window & The Man Who Knew Too Much);

"ROPE (η απόπειρα του στραγγαλισμού)"

Ναι ρε γμτ!!! Έπρεπε να το βρω αυτό, αλλά έχω χρόνια (8-9 περίπου) που είδα την ταινία...

bauer24 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
bauer24 είπε...

Πάντως είναι σα να το σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Hitchcock ρε γμτ!!! Μόνο ο Scorsese θα μπορούσε να αποδώσει τόσο απόλυτα τα πνεύμα και την αύρα (γενικά όλη την ατμόσφαιρα) των ταινιών του Hitchcock...

ΥΓ: Ρε γιατί δεν το έκανε ολόκληρη ταινία ρε γμτ!!!

costello είπε...

Ο τρόπος με τον οποίο πέφτει θυμίζει για μένα πολύ περισσότερο το REAR WINDOW όπου ο δολοφόνος ρίχνει τον Στιούαρτ και κάνει μια παρόμοια κίνηση, προσπαθει να γαντζωθεί κάπως...

Αφού λέμε είναι εκπληκτικό!!! Καλά, πρέπει επειγόντως στο μέλλον να την κάνει ταινία μεγάλου μήκους αν θέλει να ξανκάνει αριστούργημα...

Επίσης:

SUSPICION (το κλειδί μέσα στη λάμπα είναι έμμεση αναφορά στο "φωτεινό" ποτήρι με το γάλα, όπου για να πετύχει αυτό το εφέ ο Χίτσκοκ έβαλε στο ποτήρι...αληθινή λάμπα!)

bauer24 είπε...

Λες ε; Δεν ξέρω, μπορεί...

Ναι ρε γμτ...!!!

Επίσης:

Αυτό παραείναι έμμεση αναφορά, αλλά δεν το αποκλείω κιόλας...

24 είπε...

Κι εγώ θα θελα να ταν ολόκληρη ταινία γμτ..!Φοβερά καλογυρισμένη & πρωτότυπη!Κι εμένα η σκηνή που πέφτει από το θεωρείο Rear Window μου θύμισε,ολόιδια!Επίσης,πέραν όλων των άλλων αναφορών που επεσήμανες οι ματιές που αντάλλαζαν μεταξύ τους η ξανθιά και ο τύπος μου έφερνε στο νου τη σχέση των πρωταγωνιστών στο North by Northwest..αμηχανία,κλεμμένα βλέμματα,ενοχές & στο τέλος happy end.Πολλές από τις ταινίες του Χίτσκοκ περιέχουν τα παραπάνω στοιχεία αλλά δεν ξέρω,μου κανε πολύ Northwest η φάση.
ΥΓ Αυτά για σήμερα :)

bauer24 είπε...

Πρέπει να το κάνει... Κρίμα που δεν έχει τουίτα να του το πούμε... :p ;) Απ'ότι φαίνεται τον έχει τον Hitchcock ο Scorsese και θα μπορούσε του κάνει τον καλύτερο φόρο τιμής...

Αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι την πτώση στο Rear Window!!! Πάντως στο The Man Who Knew Too Much έχει πτώση από θεωρείο... Αυτό που λες για τις ματιές, αν και είναι πολύ έμμεση αναφορά (αν ισχύει), δεν το αποκλείω...

ΥΓ: Με την ησυχία σου... Άλλωστε και γω έμπλεξα με τα βλογκόσκαρ!!! :( :p Άλλη 1 κατηγορία έμεινε (η 20άδα των "καλύτερων" ταινιών)... :)

Summertime Blues είπε...

Ο Μένταλιστ!
ω λα λα!
εμένα μου θύμισε Καζαμπλάνκα.

bauer24 είπε...

Όντως, αυτός είναι! :)

Δημοσίευση σχολίου