Martyrs του Ιεχωβά!!!

Τι ήταν αυτό που σου άρεσε τόσο πολύ ρε Brad;;; Για να είμαι απολύτως ειλικρινής… πριν δω το τελευταίο 10λεπτο μου άρεσε και μένα πολύ, ήταν ένα ατμοσφαιρικό, ψυχολογικό, αγωνιώδες splatter… αλλά το τέλος τα χάλασε όλα!!! τελείως απίστευτο να προσπαθεί, εμμέσως, να δικαιολογήσει τα βασανιστήρια και μάλιστα με τέτοιο αρρωστημένα θρησκόληπτο τρόπο!!! Τελικά δεν ήταν απλοί ανώμαλοι σαδιστές, αλλά είχαν το δίκιο τους… θελώ να πω: βγήκαν "αληθινοί"!!! Και ναι ρε γμτ, υπήρχε ανώτερος σκοπός που αγιάζει πάντα τα (σαδιστικά) μέσα!!! Μια αρρωστημένη και σαδιστική splatter-porno θρησκόληπτη προπαγάνδα!!! Δηλαδή "ΗΜΑΡΤΟΝ" όπως θα'λεγε και ο Γεωργίου…

Aυτή η ταινία με έκανε να εκτιμήσω διαφορετικά τα Hostel!!! Τουλάχστον εκεί, οι ανώμαλοι σαδιστές, είναι απλά ανώμαλοι σαδιστές που θέλουν να ικανοποιήσουν τις ανώμαλες ορμές τους και δεν δικαιολογούνται με τίποτα… δεν έχουν κανέναν ανώτερο σκοπό που να αποδεικνύεται και αληθής στο τέλος!!!

ΥΓ1: Αυτό το εναλλακτικό-λογικό τέλος μάλιστα (spoilers)... Brad αν είδες αυτή την εκδοχή (αν και δεν το νομίζω), καταλαβαίνω γιατί σου άρεσε… όπως και να'χει πάντως, εχω απορία να μου πεις τι ερμηνεία έχεις δώσει στο "κάπως" ανοιχτό τέλος της ταινίας...

ΥΓ2: Εγώ όμως δεν είδα το παραπάνω τέλος… οπότε συμφωνώ απόλυτα με αυτό το λογικότατο μήνυμα (spoilers)…

ΥΓ3: Martyrs-Parody

196 σχόλια:

W. είπε...

Ωχ, προβλέπω αναταράξεις... :/

CineTV-world είπε...

:)) ;(

ΥΓ1: ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΜΕ ΧΑΛΑΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ...

ΥΓ2: ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΡΕ ΓΜΤ!!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ BLOGGER (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ)... ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ; ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ;;; :/ ;(

lt.aldo raine είπε...

""τελείως απίστευτο να προσπαθεί, εμμέσως, να δικαιολογήσει τα βασανιστήρια και μάλιστα με τέτοιο αρρωστημένα θρησκόληπτο τρόπο!!! ""

ορίστε???

""Τελικά δεν ήταν απλοί ανώμαλοι σαδιστές, αλλά είχαν το δίκιο τους… θελώ να πω: βγήκαν "αληθινοί"!!! ""

παρακαλώ???

""Μια αρρωστημένη και σαδιστική splatter-porno θρησκόληπτη προπαγάνδα!!! Δηλαδή "ΗΜΑΡΤΟΝ" όπως θα'λεγε και ο Γεωργίου"""

ρε σίγουρα είδαμε την ίδια ταινία???

η ταινία ουσιαστικά τα βάζει με την θρησκεία...δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος για να μάθει τι υπάρχει μετά το τέλος...

μας δείχνει έναν άνθρωπο που δεν διστάζει να βασανίσει τον συνάνθρωπο του με σκοπό να μάθει αυτό που τόσο λαχταρα...έστω μια ελπίδα ότι υπάρχει κάτι ανώτερο που θα μας σώσει...

η ταινία τα βάζει με θρησκεία, πιστη και τον φόβο του ανθρώπου για το τέλος...

στο τέλος ο σκηνοθέτης παίζει με τον θεατή...τον κατηγορεί...του δείχνει έμμεσα ότι αυτός ο άνθρωπος που είδε απεχθάνθηκε, μίσησε και έβρισε στην ταινία...ίσως να είναι και ο ίδιος του ο εαυτός...εγώ προσωπικά που δεν πιστεύω βασικά δεν με νοιάζει στην μετά θανατια ζωή είχα την αγωνια και την περιέργεια να ακούσω τι θα πει...

η ταινία δεν σίγουρα αυτό που περιγράφεις.

lt.aldo raine είπε...

πως τελειώνει αυτό που είδες εσύ??

από που ακριβώς ξεκινάνε τα 10 λεπτά που λες??

CineTV-world είπε...

"η ταινία ουσιαστικά τα βάζει με την θρησκεία...δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος για να μάθει τι υπάρχει μετά το τέλος..."

ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΦΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ "ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ"...!!! ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΡΤΥΡΑΣ;;; ΤΙ ΝΑ ΔΕΙ... ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙ;;; ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΩΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ... "ΜΑΡΤΥΡΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΜΠΙΠ" ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ...

ΥΓ: ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΥΓ1 & 2 ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΞΕΣ;

CineTV-world είπε...

"πως τελειώνει αυτό που είδες εσύ??"

ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΕΛΟΥΣ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ Η ΜΛΚΩ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΝΩΡΙΣΤΗ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ)...!!! :/ ;(

από που ακριβώς ξεκινάνε τα 10 λεπτά που λες??

ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ "ΑΛΗΘΙΝΟ" (ΜΠΛΙΑΧ)...

CineTV-world είπε...

ΒΑΣΙΚΑ ΡΕ BRAD, ΑΥΤΟ ΤΟ Γ@ΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΦΩΣ ΜΕ ΧΑΛΑΣΕ... ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ!!! ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΛΚΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΥΣ... ΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ ΣΑΔΙΣΤΕΣ... ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ!!! ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΙΝΑΛΕ (ΒΛ. ΥΓ1)...

lt.aldo raine είπε...

ma den egine martiras me thn thelisi tis...

kapioi thanatiki thriskolipti tin anangasan na perasi ola auta ta vasanistira giati pisteuan oti etsi tha ginei martiras kai tha tous pi ti ginete meta to telos...den simeni oti egine martiras kai ide ti iparxi meta...o skhnoths afini ston theath na valh diko tou telos...ide kati i kopela h apla tis ipe oti ayta pou kanoun ine anofela?? h giagia aytoktonise gia na piasi proto trapezi pista h apla katalave ti ixe kani??

lt.aldo raine είπε...

emena auto to finale{ps1} den mou fenete diaforetiko{an kai kapies protasis den tis poli katalava}

pio fos les re??

pote tin ides re mpagasa??

CineTV-world είπε...

ΝΑΙ ΡΕ BRAD, ΤΟ ΞΕΡΩ... ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ) "ΜΑΡΤΥΡΑΣ"... ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ "ΦΩΣ"... ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΖΟΟΜ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΜΕΣ'ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ "ΜΑΓΙΚΗ" ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ Η ΣΚΗΝΗ... ΜΑ ΚΙ ΑΥΤΗ Η "ΚΑΛΟΓΡΙΑ" ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ; ΣΤΟΝ (ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΑΩ) ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;;;

ΥΓ1: ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΠΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΚΡΗΣ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!! :/
ΥΓ2: ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΖΟΟΜ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΠΟΙΟ ΦΩΣ;;;
ΥΓ3: ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ... ;)

W. είπε...

Τέλεια, τώρα ξέρω τα πάντα από όσα συμβαίνουν στην ταινία :/ :S :P

CineTV-world είπε...

Ας πρόσεχες ρε W!!! Αφού ο Brad σε προειδοποίησε...

lt.aldo raine είπε...

""ΜΑ ΚΙ ΑΥΤΗ Η "ΚΑΛΟΓΡΙΑ" ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ; ΣΤΟΝ (ΤΕΛΕΙΩΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΜΙΛΑΩ) ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ;;;""

σου απάντησα σε αυτό.

""ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΟΠΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΝΕΚΡΗΣ ΦΙΛΗΣ ΤΗΣ... ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!! :/""

καλά κατάλαβα...δεν έχει και μεγάλη διαφορα.

""ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΔΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ "ΦΩΣ"... ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΖΟΟΜ ΕΚΑΝΕ Η ΚΑΜΕΡΑ ΜΕΣ'ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ "ΜΑΓΙΚΗ" ΜΟΥΣΙΚΗ ΥΠΟΚΡΟΥΣΗ Η ΣΚΗΝΗ...""

μπορεί να ήθελε να δείξει τον "σκοτάδι" και όχι
το "φως"...

""Τέλεια, τώρα ξέρω τα πάντα από όσα συμβαίνουν στην ταινία :/ :s :P""

άμα είναι περίεργος ο άνθρωπος:}

CineTV-world είπε...

1. "σου απάντησα σε αυτό."

Και γω σου λέω πως δεν το έκανε για να πιάσει πρώτο τραπέζι πίστα (δεν έχει λογική), αλλά ούτε πιστεύω πως το έκανε επειδή κατάλαβε τι έκανε.

2. "καλά κατάλαβα...δεν έχει και μεγάλη διαφορα."

Τεράστια διαφορά δεν έχει, αλλά έχει... θα προτιμούσα αν δεν έβλεπε το γαμημένο το φως.

3. "μπορεί να ήθελε να δείξει τον "σκοτάδι" και όχι
το "φως"..."

Μπααα, δε νομίζω...

lt.aldo raine είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lt.aldo raine είπε...

θα επιμένω μέχρι να πεθάνω {λίγους μήνες ακόμα} ότι η ταινία δεν είναι αυτό που είδες εσύ αλλα αυτό που είδα εγώ:}

CineTV-world είπε...

OK!!! :/

ΥΓ: Άμα είναι για λίγους μήνες να μη σου πηγαίνω κόντρα... :/ :/ :/ ;(

lt.aldo raine είπε...

αναμνήσεις:p

firefist_aris είπε...

To katevasa alla de to eida akomi...na to dw?

lt.aldo raine είπε...

αφού το λάτρεψε ο jack...δες το!

firefist_aris είπε...

einai ka8olou tromaktiko i mpa??

lt.aldo raine είπε...

ρε δες το και άσε τι ερωτήσεις...90 λεπτά κρατάει.
γαμάτο είναι!

firefist_aris είπε...

rwtaw giati 8elw na dw mazi me kati filarakia pou goustaroume ta tromou...na 3erw an 8a to proteinw i na to dw monos...

xtes eida tin evdomi pili tis kolasews...ama auto einai apo tis pio tromaktikes olwn twn epoxwn egw eimai o brad pitt

lt.aldo raine είπε...

γαμάτο είναι...αλλα να το δεις μονο σου.
με φίλους ψάξε να δεις πιο διασκεδαστικά θρίλερ.

ιερόσυλε!!!πάρτο πίσω τώρα αυτό που είπες.

firefist_aris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
firefist_aris είπε...

ok...katevasa kai ena tou argento...suspiria nomizw legete...to xeis dei?

ela re siga tin tainia....mprosta sto dawn of the dead tou romero den pianei mia...mi pw gia tou snyder...

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ FIREFIST:

Το Martyrs είναι και τρομαχτικό και σκοτεινό και σου μαυρίζει την ψυχή στο τέλος!!! Δεν ξέρω, εγώ το είδα μόνος μου, ίσως με παρέα να είναι καλύτερα... αν και δε θα διασκεδάσετε εκτός κι αν το κανιβαλίσετε... :P

ΥΓ1: Την 7η Πύλη με φίλους και ανοιχτά τα φώτα το είδες;;; :P Όχι γιατί έχει τελείως αρρωστημένη ατμόσφαιρα και σκηνικά φυσικά (έχω 9-10 χρόνια που το είδα)...

ΥΓ2: Γαμάτο και το Suspiria... Δεν έχω δει πολλές του Αrgento, αλλά νομίζω πως αυτή είναι η καλύτερή του ταινία (για τον Aldo σίγουρα αριστούργημα :P).

firefist_aris είπε...

wraia 8a to dw monos

YG:tin eida monos me svista fwta stis mia to vradi...arxise gamata alla meta to xasane to paixnidialla poli kalo to telos...mou 8imise to angel heart.

YG:as elpisw na einai kalitero apo tin pili...

lt.aldo raine είπε...

εννοείτε ότι είναι αριστούργημα το Suspiria!!
ότι γραφει πάνω argento είναι αριστούργημα!

τι είναι αυτά που διαβάζω για το martyrs jack-σουλί?:p
μας άρεσε τελικά.

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ FIREFIST:

ΥΓ1: Τι σχέση έχει με το Angel Ηeart;;;

ΥΓ2: Δεν ξέρω, τι να σου πω! Σίγουρα είναι διαφορετικό, λιγότερο splatter/gore...

ΠΡΟΣ ALDO:

:/ :/ :/ :P ;)

ΥΓ: Απ΄την αρχή έλεγα πως μου άρεσε, αλλά με χάλασε πολύ το τέλος που δεν ήταν ξεκάθαρο και που ***SPOILER***είδε το φως...***SPOILER***

firefist_aris είπε...

YG1:oson afora tin katavasi twn prwtagonistwn stin kolasi...o rourke sto angel heart apo ton anelkistira ketevike ekei pou anikei enw oi dio diavikan tin pili tis kolasews.

CineTV-world είπε...

ΥΓ: Ναι μόνο που στο Angel Ηeart ήταν κάπως αλληγορικό και όχι κυριολεκτικό όπως στην 7η Πύλη... :P

lt.aldo raine είπε...

δεν είδε κανένα φως...εσύ κατάλαβες λάθος:p

ps με αρέσει που ο άλλος στον subs με απαντάει σοβαρά για αυτό που είπα για το avatar:}

CineTV-world είπε...

Αφού το έδειξε ρε... :S

ΥΓ1: Αφού σε αρέσει εσένα, με αρέσει και μένα... :P ;)

ΥΓ2: Πάω για νανάκια τώρα γιατί έχω πολύ πρωινό ξύπνημα... Στις 5 τα χαράματα!!! 24 λέμε ρε... :P

lt.aldo raine είπε...

όχι λέμε:P

ps2. μα ποιος ξυπνάει στις 5 για το 24?:P

CineTV-world είπε...

ΝΑΙ λέμε!!! :S

ΥΓ2: Εγώ απορώ ποιος ΔΕΝ ξυπνά στις 5 για το 24... Κάνας μλκς θα'ναι μόνο... :P :)) :/ Λοιπόν, σοβαρά... έβαλα άλλη 1 ανάρτηση και τώρα πέφτω για ύπνο. :P :)

Annie_Hall είπε...

"ότι γραφει πάνω argento είναι αριστούργημα!"

Προσυπογράφω!

Την 7η με τον Johnny λέτε; Ταινιάρα με απίστευτη ατμόσφαιρα αλλά τρομακτική σε καμία περίπτωση. Ούτε είναι αυτός ο σκοπός της άλλωστε!

lt.aldo raine είπε...

δηλαδή το μυαλό σου δεν πάει καθόλου στο αριστούργημα του fulci?:P

firefist_aris είπε...

Το είδα...η ταινία με εξόργισε απίστευτα,είναι ο ορισμός του άρρωστου.Που μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος....τι μαλακίες λες ρε Aldo?Ήταν καθαρά ψυχανώμαλοι σαδιστές και χρησιμοποιούσαν τους μάρτυρες ως πρόφαση για τις πράξεις τους...αν και με προβληματίζει ότι τα μέλη της λέσχης ήταν κάποιας ηλικίας...

Annie για το ...εμ..."αριστούργημα" λέμε του fulci...

δεν πιάνει μία μπροστά στο dawn of the dead του ρομερο...(αν και το remake είναι καλύτερο)

Annie_Hall είπε...

Sorry παρανόησα! Τότε μιλάμε για 100% αριστούργημα. Ούτε αυτό το θεωρώ τρομακτικό αλλά παίζει σε τελείως άλλο επίπεδο με το μυαλό σου. Καλλιτεχνικά μοναδικό. Ίσως κανένα ποτό(και δύο και τρία) κάνουν τη θέαση ξεχωρίστη εμπειρία!

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ FIREFIST:

1. Δε νομίζω να είπε το αντίθετο ο Aldo... :P

2. Tα μέλη της λέσχης ήταν κάποιας ηλικίας γιατί λόγω του ότι ήταν με το ένα πόδι στον τάφο, έκανα ότι έκαναν (κι επειδή ήταν θρησκόληπτοι φυσικά)

ΠΡΟΣ ΑΝΝΙΕ:

1. "Την 7η με τον Johnny λέτε; Ταινιάρα με απίστευτη ατμόσφαιρα"

:/ :/ :/ Άμα είναι (διπλο)κολλημένος ο άνθρωπος!!! :P

2. "Τότε μιλάμε για 100% αριστούργημα"

:/ :/ :/ :/ :)

firefist_aris είπε...

2.Ναι αλλά αυτό το έκαναν για 17 χρόνια...πριν απο 17 χρόνια δεν ήταν με το ένα πόδι στον τάφο...άρα...

Ναι Annie αλά εγώ όταν βλέπω μια τρόμου θέλω να τρομάξω και όχι να τη σκεφτώ καλλιτεχνικά.Κατα τη γνώμη μου,τόσο οι κωμωδίες όσο και τα τρόμου έχουν την πιο εύκολη αξιολόγηση...όσο πιο πολύ γελάς και τρομάζεις αντίστοιχα τόσο πιο πολά αστεράκια βάζεις.

Annie_Hall είπε...

Μέχρι ένα σημείο έχεις δίκιο, αλλά πολύ μεγάλο ρόλο παίζει και η ατμόσφαιρα. Μπορεί να μην τρομάξεις αλλά να νιώθεις άβολα συνέχεια. Ή έχει νόημα να τρομάζεις επειδή αυξάνει ξαφνικά η μουσική;

Επίσης αυτοί οι άτιμοι Ιταλοί δεν σου αφήνουν περιθώρια να μη το δεις και καλλιτεχνικά. Argento και Bava για μένα είναι μάστερ σε τέτοιου είδους ταινίες. Το Black Sunday το έχεις δει; Ρίξε μια ματιά ;)

firefist_aris είπε...

Toυ johnny 9η πύλη δε λέγεται;

firefist_aris είπε...

Σίγουρα η ατμόσφαιρα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο,αν συμβάλει στη δημιουργία του τρόμου.Η μουσική άλλωστε είναι πάντα σηματικός παράγοντας,ειδικά στις ταινίες τρόμου.Αλλά όταν σου την πλασάρουν ως μία απο τις πιο τρομακτικές όλων των εποχών και βλέπω αυτό....σόρρυ αλλά στις ζομποταινίες πάω με το remake του snyder.

firefist_aris είπε...

Mπάβα δεν έχω δει ποτέ αν και θέλω...ούτε αυτό το black sunday.

Annie_Hall είπε...

"Toυ johnny 9η πύλη δε λέγεται;"

Α ναι! Χαχαχαχα το κόλλημα που λέει κι ο Jack φταίει. Πάντως υπέροχη ταινία :)

Το remake το έχω λατρέψει(όπως και ότι έχει κάνει ο snyder) κυρίως γιατί το σεβάστηκε 100%. Το πρωτότυπο μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά δεν τρόμαξα σε κανένα. Ούτε για λίγο. Έχω δει πάρα πολλές ταινίες με ζόμπι και με βεβαιότητα δηλώνω ότι είναι είδος παρεμφερές της κωμωδίας. Αν δεν κυλιέσαι στα πατώματα από το γέλιο δεν είναι καλό(ούτε πάρα πολύ κακό). Εξαιρέση ο παλιός Ρομέρο(πολύ παλιός) που νιώθω κι έναν σεβασμό και δεν μπορώ να γελάσω.

Νομίζω πως πιο τρομακτικές είναι οι ταινίες που έχουν να κάνουν με δαίμονες, σατανισμούς, στοιχειώματα και γενικά πιο απροσδιόριστα πράγματα.

firefist_aris είπε...

Του snyder είναι η καλύτερη με ζομπι που έχω δει...δεν εχω δει την πρώτη του ρομερο ,την νύχτα των ζωντανών νεκρών...οι κανούργιες του είναι όντως αστείες.

Συμφωνώ.Γενικά για μένα η πιο τρομακτικλη είναι η λάμψη...

Annie_Hall είπε...

Για μένα ο Εξορκιστής αλλά και στη Λάμψη είχα τρομάξει λιγάκι. Στο It επίσης.

Με του Snyder δεν γέλαγες δηλαδή; Δεν το λέω κακά, αλλά και οι ίδιοι με αυτή την προοπτική νομίζω τις φτιάχνουν

firefist_aris είπε...

Μπά δεν γέλασα στο snyder γιατι τα ζομπι φαίνονταν όντως απειλητικά...τρέχαν σαν τον άνεμο :P.

Στον εξορκιστή τρόμαξα ναι αλλά στη λάμψη πιο πολύ.Το it το είχα δει μικρός και τα είχα κάνει πάνω μου :P...μετά από κείνο φοβόμουν τους κλόουν.

Annie_Hall είπε...

"τρέχαν σαν τον άνεμο "

Αυτό δεν πρέπει να γίνεται πάντως. Είναι λάθος! (Εγώ δεν τα θυμάμαι να τρέχουν, εκτός αν κάνεις πλάκα οπότε το παίρνω πίσω).

"μετά από κείνο φοβόμουν τους κλόουν."

Εγώ το είδα μεγάλη και τρόμαξα(παιδί είχα δει κάποιες σκηνές αλλά όχι όλο). Κι εγώ φοβάμαι τους κλόουν και ίσως γι΄αυτό φοβήθηκα τόσο(όταν τελείωσα το Λύκειο το είδα ολόκληρο πρώτη φορά!!!).

lt.aldo raine είπε...

""Black Sunday""

ανατριχιάζω και μονο που το διαβάζω.
τη γαμάτη φωτογραφία...είναι το καλύτερο κινηματογραφικό παραμύθι όλων των εποχών!

πολύ διασκεδαστικό το remake του snyder...αλλα είναι λίγο ιεροσυλία να το συγκρίνουμε με το πρωτότυπο.

""όχι να τη σκεφτώ καλλιτεχνικά""

ο argento ας πούμε...δεν κάνει απλά ταινία τρόμου...παραδίδει μαθήματα κινηματογράφου.
δες το Suspiria και άμα δεν σκεφτείς καλλιτεχνικά...θα κάτσω να ξανά δω τον στρατιώτη ράιαν:P

firefist_aris είπε...

Γιατι ρε Aldo?πες μου που υστερει;

firefist_aris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
firefist_aris είπε...

Αυτό που λέω είναι ότι στα τρόμου δε μπορώ να σκεφτώ καλλιτεχνικά.Το αφήνω για άλλου είδους ταινίες.Για παράδειγμα,το Dolls του τακεσι κιτανο είναι ένα καλλιτεχνικό επίτευγμα.

Annie_Hall είπε...

"Για παράδειγμα,το Dolls του τακεσι κιτανο είναι ένα καλλιτεχνικό επίτευγμα."

Και το Suspiria άλλο ένα :) Πολύ συμφωνώ με τον Aldo τελευταία!!!(By the way τσέκαρε τα pm στο greekTVsubs Aldo)

Αldo δεν ξέρω αν είναι καλύτερο το πρωτότυπο(κατά τη γνώμη μου είναι, κυρίως γιατί ήταν ένα από εκείνα τα πρώτα τούβλα στο χτίσιμο του ζομπομύθου, που μαζί με το τσιμέντο του Fulci οδήγησαν στο να κάνει σήμερα ο snyder, ο Rodriguez και διάφοροι άλλοι ταινίες με ζόμπι) αλλά το remake δεν έχει να ζηλέψει τίποτα. Έχει σεβαστεί το κληροδότημα κι έχει δημιουργήσει μια άκρως διασκεδαστική ζομποταινία που σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον!

Ο Bava κι αυτός άνοιξε το δρόμο σε Fulci και Argento και δεν ξέρω αν το Black Sunday το αγαπάω γι΄αυτό ή γιατί είναι μια υπέροχη ταινία. Το βλέμμα της Barbara Steele το σκέφτομαι ακόμη και ανατριχιάζω!

lt.aldo raine είπε...

""Το αφήνω για άλλου είδους ταινίες""

το είδος δεν παίζει κανένα απόλυτος λόγο...όταν δεις βάνα θα καταλάβεις:P


""Και το Σουσπίρια άλλο ένα :) Πολύ συμφωνώ με τον Aldo τελευταία""

και πολύ καλά κανεις:}
αλλα μάλλον δεν συμφωνείς για πολύ...γιατί αγαπημένο μου είναι το opera:P

""Ο Βάνα κι αυτός άνοιξε το δρόμο σε Φούλτσι και Argento και δεν ξέρω αν το Black Sunday το αγαπάω γι΄αυτό ή γιατί είναι μια υπέροχη ταινία. Το βλέμμα της Barbara Steele το σκέφτομαι ακόμη και ανατριχιάζω!""

ο bava είναι ο δάσκαλος...αλλα δεν ξέρω κατά ποσο θα έβγαινε όλο αυτό εκτος ιταλίας άμα δεν υπήρχαν fulci και argento.
είναι υπεροχη ταινία...σίγουρα...και μονο που βλέπεις όλη αυτή την gothic ατμόσφαιρα ανατριχιάζεις...δεν χρειάζεται καν να συμβεί κάτι!

""Έχει σεβαστεί το κληροδότημα""

μα για αυτό ακριβώς με άρεσε και μένα.
ο snyder έχει πολλά κιλά ταλέντο...και το watchmen τα θεωρείτε αριστούργημα σε λίγα χρονια.

Annie_Hall είπε...

"όταν δεις βάνα θα καταλάβεις"

Βάνα Μπάρμπα; Sorry δεν γινόταν να μη το πω!

το watchmen μου άρεσε πολύ αλλά ξεφούσκωσε πια. Δύσκολα θα θεωρηθεί αριστουργημα αργότερα(εκτός αν λυσσάξουν με τα Spiderman και το θυμόμαστε με νοσταλγία και αγάπη).

lt.aldo raine είπε...

ααα παρεξηγήθηκα τώρα:p

βρε ακούμε που σε λέω!

CineNaupigos είπε...

Γαμώ το χριστό και την Παναγία του γαμώ ότι έχει κ δεν έχει το γαμο σάιτ γαμω 20 λεπτά μήνυμα έγραφα γαμώ το σπίτι του δεν σέβεται τίποτα άστα διάλα πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CineNaupigos είπε...

"Το σχόλιό σας δημοσιεύτηκε."

Άντε στο διάλο μπουρδέλο, το προηγούμενο που ήταν τεράστιο που το πήγες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Σόρρυ ρε παιδιά αλλά δεν άντεξα - μου το έχει κάνει πόσες φορές στο παρελθόν - ΄ωρα όμως δεν έχω χρόνο να το ξαναγράψω.


Υ.Γ. Χίλια συγγνώμη Μπάουερ άμα θες σβήστα τα μηνύματα. οκ;;

CineNaupigos είπε...

Απόψεις μου σχετικά με τις ταινίες που αναφέρατε και άλλες ταινίες τρόμου και μη :-P (τα γράφω 2η φορά):

1. Σουσπίρια 7/10
2. Σκάνερς (Κρονενμπεργκ) 8/10
3. 28 Μέρες Μετά 9/10
4. Το ξύπνημα των νεκρών 6/10 (του σνάιντερ)
5. Τελευταίο Σπίτι αριστερά 6/10 (ηλιάδης)
6. Το Μωρό της Ρόζμαρυ 8-9/10
7. 300 5-6/10
8. Ρομέρο δεν έχω δει.
9. Watchmen δεν έχω δει.
10. Ούτε αυτές τις γκόμενες του Ιεχωβά. :-P
11. Frankenstein (1931) 5/10
12. Όταν είδα μικρός το ριμέικ του Σχιζοφρενή Δολοφόνου με το Πριόνι δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Είναι φυσιολογικό;;;; Δεν έχω δει το ορίτζιναλ.


Παιδιά ώρα να ξανα-γράψω τα σχόλια δεν έχω - χωρίς αυτά ίσως φαίνεται ασύνδετη η σκέψη μου (σας διαβεβαιώ ότ δεν είναι! :-P)
Για όποια έχετε ενστάσεις ή απορίες πείτε μου να σας πω αναλύτική γνώμη...

Annie_Hall είπε...

Εσύ ο από πάνω(δεν σε λέω με το nick, σκιάζομαι λίγο): Να τα γράφεις σε notepad και να κάνεις copy paste για να αποφεύγεις τέτοιες πνευματικά εξουθενωτικές καταστάσεις!Ας πω κι εγώ την άποψή μου για τις ταινίες μαζικά όπως εσύ γιατί ζούλεψα:

1. Σουσπίρια 10/10
2. 28 Μέρες Μετά 7/10 (αλλά αν το ξαναδώ μπορεί να αλλάξει, δεν το θυμάμαι καλά)
3. Το ξύπνημα των νεκρών 8/10 (του Snyder και 9 του Ρομέρο)
4. Τελευταίο Σπίτι αριστερά 6/10 (του Ηλιάδη και 8 το παλιό)
5. Το Μωρό της Ρόζμαρυ 10/10
6. 300 8/10
7. Watchmen 7/10
8. Ο Σχιζοφρενής ο κανονικός παίρνει ένα 8 αυστηρά όμως!
9. Από δέκα η Λάμψη κι ο Εξορκιστής.
10. 9 σε 7η πύλη
11. 8 Σε Black Sunday(με τύψεις) και 9η Πύλη.
12. Κι ένα 6 στο Angel Ηeart άντε 7 ακολουθώντας την Μπαουερική τακτική και προσθέτοντας 1 για τον Ρόμπερτ(πόσο cult σε αυτό το έργο).

Να διευκρινίσω ότι για μένα από το 7 και πάνω είναι πολύ αγαπημένες ταινίες(και το 6 καμιά φορά), δεν βάζω μισά και τα 10 τα έχω πολύ εύκολα άπαξ και με καλύψει απόλυτα μια ταινία για το είδος της και μπορώ να τη δω άπειρες φορές, χωρίς να βαριέμαι.

firefist_aris είπε...

Aκόμα να καταλάβω γιατί αρέσει πιο πολύ το ορίτζιναλ του ρομέρο...
Annie:Ένοικος:8/10

Annie_Hall είπε...

Γιατί έχει αυτό το παλιακό, το βρωμιάρικο, το Ρομέρικο. Είναι η πρώτη αγάπη που δεν ξεχνιέται :)

Ένοικος 12/10! Είναι η αγαπημένη μου ταινία. Τόσο που δεν τη βλέπω συχνά για να μη φθαρεί στο μυαλό μου και χάσει την αξία που έχει για μένα :)

firefist_aris είπε...

Ορφανατροφείο:10/10
Λάμψη:10/10
28 μέρες μετά:9,5/10
Dawn of the dead(romero):7/10
Dawn of the dead(snyder):8.5/10
300:9/10(Γαμάτοι)
Εξορκιστής:8,5/10
7η πύλη:7/10
Αngel heart:7.5/10

firefist_aris είπε...

Tώρα που το σκέφτομαι λόγω του τέλους κάντο 9/10!!!Κατάλαβες τι έγινε;Εμένα με μπέρδεψε αλλά έβγαλα ένα δικό μου συμπέρασμα!

Annie_Hall είπε...

"Ορφανατροφείο:10/10"

??? Αλήθεια; Μου άρεσε πολύ αλλά φοβάμαι ότι αυτό συνέβη λόγω της έλλειψης των τελευταίων χρόνων σε καλές ταινίες τρόμου! 7/10 από μένα

Πλάκα έχει αυτό που κάνουμε!

firefist_aris είπε...

To ορφανατροφείο μου είχε αρέσει υπερβολικά...ο τρόμος παραμονεύει παντού και το τέλος σπαεί κόκκαλα!Αν είχε βγει 30 χρόνια νωρίτερα όλοι θα λέγαν αριστούργημα.

Annie_Hall είπε...

Και μένα μου άρεσε πολύ και ήταν ευχάριστη έκπληξη. Κάτι του έλειπε όμως

CineNaupigos είπε...

Ξεχασα το Ορφανοτροφείο ... 8/10 (γιατί αναπόφευκτα μέσα στην κοσμοθεωρία μου το συνέκρινα με τον αριστουργηματικό Λαβύρινθο του Πάνα... αφήστε το!)

Σε μερικά χρόνια θα θεωρείται κλασσικό αριστούργημα του τρόμου - σαν τα έργα του Πολάνσκι ένα πράγμα.

Φοβόμουν να κοιμηθώ μόνος μου για αρκετό καιρό - μόνο αυτό σας λέω.

Άλλα που με φόβισαν τόσο είναι ο νέος Σχιζοφρενής (το είδα αρκετά μικρός) και το 28 Μερες Μετα.

Υ.Γ. Κανείς δεν έχει δει τον κανούριο Σχιζοφρενή; :-/

firefist_aris είπε...

Eλά μωρέ τίποτα δε του έλειπε!!!Δεν απάντησες για το τέλος του ένοικου...

CineNaupigos είπε...

Α ναι, και 8/10 στο Tale of Two Sisters... αν θεωρείται φυσικά ταινία τρόμου... προσωπικά κατέληξα ότι είναι ψυχολογικό θρίλερ αλλά έχει τόσο περίπλοκο σενάριο που μπορεί να κάνω και λάθος!!!

Annie_Hall είπε...

YΓ: Εγώ, αλλά το συνέκρινα με τον παλιό και δεν το έχω σε καθόλου μεγάλη εκτίμηση. Γενικά είναι καλή ταινία αλλά δεν κατάφερα να τη δω μόνη της γι΄αυτό που είναι :(

CineNaupigos είπε...

Ρε μην λέτε σπόιλερς για τον Ένοικο - ΔΕΝ το έχω δει ακόμη!!!! :-)

firefist_aris είπε...

Λαβύρινθος:9,5/10

ΥΓ:Αυτό που παίζει ο κώλος της Τζέσσικα μπιλ λες?Καλό ήταν αλλά δε με τρόμαξε πολύ(το είδα το καλοκαίρι)

Annie_Hall είπε...

Που λέτε για τον Ένοικο και δεν το κατάλαβα;

firefist_aris είπε...

"Tώρα που το σκέφτομαι λόγω του τέλους κάντο 9/10!!!Κατάλαβες τι έγινε;Εμένα με μπέρδεψε αλλά έβγαλα ένα δικό μου συμπέρασμα!"

Εδώ.

firefist_aris είπε...

"Φοβόμουν να κοιμηθώ μόνος μου για αρκετό καιρό - μόνο αυτό σας λέω."

Έλα αστα αυτά...αφού πάντα κοιμάσαι αγκαλιά με κάποια!:PP

Annie_Hall είπε...

SPOILERS ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΟ

Εγώ στο τέλος κατάλαβα ότι όλα ήταν στο μυαλό του. Έτυχε εκεί που θα μείνει η προηγούμενη Ένοικος να είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας και κάτι η μοναξιά, κάτι οι περίεργοι, καχύποπτοι γείτονες τον οδήγησαν στην παράνοια. Εσύ αν θυμάμαι καλά το είχες δει κάπως μεταφυσικά ε;

Εδώ τα έχω γράψει και πιο αναλυτικά ακόμη.

firefist_aris είπε...

SPOILERS ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΟ

Το έχουμε ξανασυζητήσει;Τέλος πάντων,εγώ πιστεύω πως υπήρχε κάτι μέσα στο σπίτι που είχε ως αποτέλεσμα να τρελαθεί,δεν ξέρω αν ήταν μεταφυσικό ή όχι αλλά πολλές φορές δε λέμε ότι κάποιος βλέπει δαίμονες εκεί που δεν υπάρχουν;Ουσιαστικά συμφωνώ μαζί σου.Είχαν και οι γείτονες κάτι φάτσες όμως...ειδικά ο διαχειρηστής.Και ποτέ δε κατάλαβα τι κάναν στην τουαλέτα όλοι οι ένοικοι τα βράδια με τις ώρες.Πάντως το τέλος είναι πολύ παράξενο που ουσιαστικά επαναλαμβάνεται η σκηνή όπου ο πολάνσκι επισκέπτεται την προήγουμενη ένοικο στο νοσοκομείο.Και ρωτάω τ εξής.Μήπως αυτά συνέβαιναν στον κάθε ένοικου αυτού του διαμερίσματος;

Annie_Hall είπε...

SPOILER ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΟ
***********************************
"Και ποτέ δε κατάλαβα τι κάναν στην τουαλέτα όλοι οι ένοικοι τα βράδια με τις ώρες."

Πέρναγαν όντως ώρες στην τουαλέτα ή το φανταζόταν;

"Μήπως αυτά συνέβαιναν στον κάθε ένοικου αυτού του διαμερίσματος;"

Εγώ πιστεύω πως όχι αλλά νομίζω είναι ανοιχτό σε ερμηνείες και ο καθένας παίρνει ότι θέλει.

lt.aldo raine είπε...

πλακα έχετε:P

CineTV-world είπε...

Επειδή δεν γίνεται να κάτσω να σχολιάσω 500 μηνύματα... Θα πω μόνο τα εξής:

1. Μισώ τις ζομποταινίες (με εξαίρεση το Planet Terror-αλλά δεν ήταν ακριβώς ζομποταινία)!!! :S :S :P :)

2. Εμένα το Black Sunday θα μου αρέσει; Δεν έχω δει ποτέ Bava... :P :)

3. Ναυπηγέ, στην αρχή νόμιζα πως έβριζες για το cinemag, γιατί εμένα μόνο εκεί μου έχει κάνει τέτοια μλκ κι έβριζα όπως εσύ κι ακόμα χειρότερα... Δεν ξέρω, τι να σου πω! Κάνε αυτό που λέει η Annie (αντιγραφή)... Αλήθεια δοκίμασες να πας στην προηγούμενη σελίδα; Λέω μήπως εμφάνιζε ξανά το κείμενό σου... Τέλος πάντων, κάνε αντιγραφή... Κανονικά αυτό θα έπρεπε ήδη να το ξέρεις μετά απ΄τη θητεία μας στο cinemag... :P ;)

Annie_Hall είπε...

1. Ναι εκεί δεν είναι ζόμπι είναι infected people!
2. Αμφιβάλλω αλλά εσένα σου αρέσει κάτι εκεί που δεν το περιμένουμε. Τι να πω. Δοκίμασε το και αν δεν σ΄αρέσει βρίσε μας :) Είναι κάπως τρομακτικό και έχει τρομερή ατμόσφαιρα. Απλά είναι λίγο αργό σε σημεία.

CineTV-world είπε...

2. Αυτό το αργό συνήθως δεν μου αρέσει καθόλου... :P ;)

lt.aldo raine είπε...

μιας και έχει πέραση το θέμα...γιατί δεν κανεις ένα top10 τρόμου?

ps.και μιας και μπορείς να βάλεις φωτογραφία...ένα τέτοιο δεν θα ταν άσχημα:P

http://www.greektvsubs.gr/showthread.php?p=741804#post741804

CineTV-world είπε...

Ναι, εσένα περίμενα να το σκεφτείς!!! :P Εδώ και μήνες το σκέφτηκα, αλλά δεν κάνω γιατί μετά θα πρέπει να κάνω και επιστημονικής φαντασίας και περιπέτειας και δραμάτων και και και... και βαριέμαι!!! :P

ΥΓ: Βαριέμαι λέμε!!! :S :P Ποιος κάθεται τώρα να πειράζει τις αφίσες;;;

Ανώνυμος είπε...

Από περιέργεια, νοίκιασα εχθές το Martyrs και θα το δω σήμερα το μεσημέρι. Μιας και γίνεται συζήτηση για τοπ10 τρόμου, ορίστε το δικό μου τοπ:

1. Repulsion
2. The Shining
3. Suspiria
4. Texas Chainsaw Massacre
5. The Exorcist
6. Suspiria
7. Nightmare on Elm Street
8. Psycho
9. Night of the Living Dead
10. Twitch of the death nerve ή Bay of blood

ΥΓ: Δεν έχω δει τον Ένοικο...:(

Annie_Hall είπε...

Να ένα Top 10 στο οποίο λατρεύω κάθε ταινία :)

Ανώνυμος είπε...

@ Annie_Hall : Θα είχα και το Back Sunday μέσα, αλλά θεωρώ πως το Twitch δεν ήταν τόσο giallo και αμερικάνιζε λίγο, με αποτέλεσμα να γεννήσει δύο νέες κατηγορίες ταινιών τρόμου=> Torture porn και slasher. Ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του. Το Black Sunday είναι σίγουρα μία από τις καλύτερες ταινίες τρόμου που έχουν γυριστεί ποτέ, αλλά το Twitch είχε κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ποπ -κινηματογραφική και μη- κουλτούρα.

Annie_Hall είπε...

Συμφωνώ 100%. Βέβαια βλέποντας κάποια slasher πιο πρόσφατα δεν ξέρω αν έκανε πραγματικά καλό η πρωτοπορία του.

Πάντως ο Bava άνοιξε την πόρτα της κολάσεως και ξαμολύθηκαν από μέσα πολλοί αγαπημένοι δημιουργοί!

Άσχετο: Αυτόν τον Εφιάλτη στο Δρόμο με τις Λεύκες ούτε ξέρω πόσες φορές το έχω δει :) Μπορεί να είναι και η ταινία που έχω δει περισσότερες φορές(εκτός Tarantino)!

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω ότι έκανε καλό, γιατί ακολούθησαν ταινίες όπως: Halloween, Texas Chainsaw Massacre, Nightmare on Elm Street, The Beyond. Κακέκτυπα υπάρχουν σε κάθε κινηματογραφικό είδος.

Ο Εφιάλτης είναι κορυφαία ταινία τρόμου. Μόνο και μόνο η ιδέα ότι μπορεί να πεθάνεις στον ύπνο σου αρκεί...

Άσχετο: Οι ιστορίες του Πόε και του Γκογκόλ θα γινόντουσαν κορυφαίες ταινίες τρόμου, αν κάποιος δημιουργός αποφάσιζε να τις πάρει στα σοβαρά.

Ανώνυμος είπε...

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Black_Cat_%281934_film%29 και http://en.wikipedia.org/wiki/The_Masque_of_the_Red_Death_%28film%29 είναι δύο καλά παραδείγματα

Annie_Hall είπε...

Ο Εφιάλτης είναι πρωτότυπη και γαμάτη γιατί έβαλε τον φόβο σε αυτό που δεν μπορείς να αποφύγεις. Κάποια στιγμή θα κοιμηθείς!

Δολοφόνοι, φαντάσματα, ζόμπι, δαίμονες, έντομα και τέτοια κάπως θα βρεις να τα αντιμετωπίσεις. Αλλά τον ύπνο; Σκέφτηκαν "πως θα τους κάνουμε να μην κοιμούνται;" και βρήκαν τον πιο τέλειο τρόπο!

Έχω αγοράσει μία ταινία που λέγεται το Κοράκι(the raven) και λέει ότι βασίζεται σε ποίημα του Πόε. Την είχα πάρει καταλάθος και δεν αξιώθηκα ακόμη να τη δω. Ξέρεις μήπως τι παίζει(μια και το ανέφερες)

Ανώνυμος είπε...

Έχουν βγεί 4 ταινίες που βασίζονται στο ποίημα αυτό. Οι καλύτερες είναι του 1963 (Roger Corman) και του 1935 (Lew Landers). Ξεφεύγουν λίγο από το ποίημα (ένα κοράκι εισβάλει στην κάμαρα ενός μοναχικού συγγραφέα και τον βασανίζει επαναλαμβάνοντας τη φράση "Ποτέ πια" -Nevermore- ώσπου αυτός καταρρέει), αλλά είναι αρκετά καλές.

CineTV-world είπε...

With, πρέπει να σου αρέσει πάρα πολύ το Suspiria... :P :))

Annie_Hall είπε...

Αυτή που έχω πάρει είναι μια άκυρη του 2006 straight to DVD. Βιαζόμουν να φύγω και με είχε πιάσει αγοραστικός παροξυσμός(το παθαίνω συχνά) κι όπως πήγαινα προς το ταμείο το βλέπω με την άκρη του ματιού μου και το πετάω στο καλάθι(πρέπει να ήταν και πολύ φτηνό). Μετά όσοι το έβλεπαν με ρώταγαν γιατί το πήρα και κανείς δεν καθόταν να το δει μαζί μου. Ακόμη το έχω και το κοιτάω αλλά δεν αποφασίζω να το δω!

CineTV-world είπε...

Τουλάχιστον έχει ωραίο εξώφυλλο; :P

Annie_Hall είπε...

Ναι από αυτό την πάτησα!

CineTV-world είπε...

Καλά να πάθεις, κάτσε και κοίτα το τώρα!!! :P :)) :/

lt.aldo raine είπε...

""μετά θα πρέπει να κάνω και επιστημονικής φαντασίας και περιπέτειας και δραμάτων και και και""

και ποιος το λέει αυτό?? αυτός 1-0:P


πειράζει που δεν θεωρώ το Psycho τρόμου??

ps: εικόνες από ταινίες θα βάζουμε...και δεν θα βάζεις μονο εσύ...θα βάζουμε και εμείς.

firefist_aris είπε...

with περιμένουμε review για το martyrs!

Ανώνυμος είπε...

Ό,τι και να πω για το Martyrs είναι λίγο. Είναι η πιο αντι-θρησκευτική ταινία που έχω δει. Ο θεός της ταινίας παρουσιάζεται ως τέρας, αφού επικρίνει τον σαδισμό και το κάθε είδους και διαστροφής μαρτύριο-βασανιστήριο ως ψυχικό χάρισμα του εκάστοτε πιστού. Δέχεται στον παράδεισο μόνο αυτούς που είτε βασανίζουν είτε βασανίζονται, καθώς μόνο έτσι μπορούν να του αποδείξουν την πίστη τους. Οι εκλεκτοί του δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εικόνα του: άκαρδοι, άψυχοι εγωιστές που ενδιαφέρονται μόνο για την επιβίωσή τους. Με κάθε τρόπο. Τα άτυχα θύματά τους είναι οι άπιστοι, που όμως μπορούν να έρθουν στον ίσιο δρόμο με την πειθώ του μαστιγίου. Ο καλοκάγαθος θεούλης συγκινήται από την ψυχική τους δύναμη και τους δέχεται στο Βασίλειο των Ουρανών.
Το φως που αναφέρεις δεν το είδα, γιατί απλά δεν υπάρχει. Η κοπέλα στο τέλος της ταινίας ατενίζει το άπειρο, το χάος. Συμπερασματικά λοιπόν, ο θεός είναι το χάος που εγκαθίσταται στην ανθρώπινη ψυχή και την κατατρώει, όπως οι θρησκόληπτοι σαδιστές καταστρέφουν το σώμα των αθώων θυμάτων τους. Η πίστη στο θεό ισούται με την ατέλεια της ψυχής. Η προσευχή αντικαθίσταται από τον βασανισμό που είναι ο μόνος τρόπος για να δείξει ο πιστός τη λατρεία του προς τον δημιουργό.
Η ταινία δεν χρειαζόταν καν να μας πείσει για τη διαστροφική φύση του θεού. Ο καλόψυχος Παντοδύναμος άφησε τον γιό του να πεθάνει πάνω στο σταυρό, δέχτηκε κοντά του όλες τις ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΕΣ (το τονίζω) ψυχές –Αγίους-, παράτησε στην τύχη της τη μητέρα του γιου του.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δούμε στις ειδήσεις τους μουσουλμάνους να αυτομαστιγώνονται με λεπίδες, ας έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας πως δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτούς, τους καθολικούς και τους χριστιανούς. Όλοι οι θεοί, ασχέτως καταγωγής, είναι ίδιοι. Όπως και όλοι οι άνθρωποι, άλλωστε.

Ανώνυμος είπε...

Αν υπάρχει θεός και παρακολουθεί το blog, πρέπει να τα 'χει πάρει άσχημα...

Ανώνυμος είπε...

Καλέ θεούλη, δεν φταίω, they made me do it που είχε πει και ο Donnie... :)) :)) :P

lt.aldo raine είπε...

σε λατρεύω:P
στ δεύτερη παράγραφο κεντάς!!!

διαβάζεις jack...δεν είμαι εγώ ο τρελός που έβλεπε μαλακίες:P

firefist_aris είπε...

Δεν νομίζω ότι αυτοί κάναν αυτές τις πράξεις γιατί νόμιζαν ότι το ήθελε ο Θεός.Κατά τη γνώμη μου ήταν καθαρά σαδιστές που κρύβονταν πίσω από την ταμπέλα της θρησκείας.

Ανώνυμος είπε...

"καθαρά σαδιστές που κρύβονταν πίσω από την ταμπέλα της θρησκείας"

Μα γι αυτό δημιουργήθηκαν οι θρησκείες: για να μπορούν οι άνθρωποι να δικαιολογούν τις πράξεις τους, όποιες κι αν είναι αυτές, επικαλούμενοι το "θείο θέλημα".

geok.24 είπε...

Με τόση κίνηση εδώ μέσα δεν μπορούσα να αγνοήσω ότι κάτι συμβαίνει με τη ταινία μάρτυρες και έτσι τη νοίκιασα για να τη δω (σημείωση: δεν είχα διαβασει κανένα σχόλιο ακόμα όταν ξεκίνησα να τη βλέπω γιατί από ότι κατάλαβα τα spoilers έπεφταν βροχή) και μπορω να πω οτι τη βρήκα καλά αλλά απορώ γιατί τόση φασαρία? Από ένα σημείο και μετά έμοιαζε με ταινία saw απλά εδώ οι κακοί ήταν κάποιοι που όπως είπε και ο Αris κρύβοταν πίσω απο τη ταμπέλα της θρησκςίας καΙ κάποιες σκηνές βίας πιστεύω ότι θα μπορούσαν να τις ειχαν παραλείψει γιατί καμιά φορά αυτό που δε βλέπουμε είναι πιο τρομακτικό από αυτό που βλέπουμε!! Δηλαδή αν σε ενα απο τα επόμενα saw αρχίζουν να κάνουν τους φόνους θρησκόληπτοι θα το ονμάσουμε αριστούργημα??

Ανώνυμος είπε...

@ geok.24
Μάπα ήταν, απλά είχε μια αρκετά ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο θέμα της θρησκείας. Μπορεί βέβαια να το χρησιμοποιούσε ως δικαιολογία για να δείξει περισσότερα βασανιστήρια, αλλά αυτό έχει να κάνει με το πώς το αντιλαμβάνεται ο καθένας.

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ TRISTANA:

1. "Το φως που αναφέρεις δεν το είδα, γιατί απλά δεν υπάρχει. Η κοπέλα στο τέλος της ταινίας ατενίζει το άπειρο, το χάος."

Υπάρχει και παρα-υπάρχει!!! Ολόκληρο ζουμ κάνει στο βλέμμα και μας δείχνει ένα απόκοσμο θεϊκό φως... ΑΡΑ... "ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ"!!! :/ :/ :/ Αυτό το γαμ... φως να μην έδειχνε... Το ότι δεν ακυρώνει την υποτιθέμενη ύπαρξή του είναι που με χαλά στην ταινία...

2. "Μάπα ήταν"

Ακούς Aldάκο;;; :)) ;) :P

Annie_Hall είπε...

Ρε μήπως να το δω; Έχει πολλά αίματα και σιχαμένα; Αξίζει ή πολύ κακό για το τίποτα;

CineTV-world είπε...

Ναι, έχει πολλά... αλλά έχει και γαμάτη αποπνικτική-ψυχοπλακωτική ατμόσφαιρα... Για το είδος του σίγουρα αξίζει να το δεις, σαν ταινία τρόμου μου άρεσε πολύ, αλλά με χάλασε εξίσου πολύ που δεν αναιρεί την ύπαρξη θεού...

Annie_Hall είπε...

Αν έχει πολλά τότε θα το δω. Ναι ρε Jack και μένα θα με χάλαγε αν μία ταινία τρόμου δεν αναιρούσε την ύπαρξη του θεού!!! Ήμαρτον τι άλλο θα δούμε... Αυτή είναι η δουλειά της; Ίσα ίσα που μία ταινία τρόμου ΔΕΝ πρέπει να ανερεί την ύπαρξη του θεού, αν η θεματική της είναι τέτοια. Είτε για να μπορεί να υποστηρίξει την ύπαρξη της απέναντι πλευράς που θα επιφέρει τον τρόμο(βλ.Εξορκιστή, Στίγματα, Έμιλυ Ρόουζ), είτε γιατί θα δώσει στον ίδιο το θεό τρομακτική διάσταση!

CineTV-world είπε...

Δεν μιλάμε γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο... Τελικά σου αρέσει να μιλάς και να κρίνεις χωρίς να γνωρίζεις γενικά (όχι μόνο στην περίπτωση του LOST)... Δεν είναι στυλ Εξορκιστή, Στίγματα, ή Έμιλυ Ρόουζ... Είδες ποτέ να λέω κάτι τέτοιο για τον πολυαγαπημένο μου Εξορκιστή;;; Εδώ θα μπορούσε κι έπρεπε να αναιρέσει την "ύπαρξη" όμως... Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ταινιών το ίδιο...

Annie_Hall είπε...

Ενώ εσύ... :Ρ

Απλά δεν θεωρώ ότι είναι δουλειά ταινιών τρόμου να χώνονται τόσο βαθιά. Δεν τις βλέπουμε για τις πνευματικές τους αναζητήσεις. Για το αίμα και το χαβαλέ τις βλέπουμε(για το είδος του Martyrs μιλάω, όχι για Εξορκιστές και τέτοια). Σιγά μην χαλαστώ επειδή το Martyrs δεν αναιρεί την ύπαρξη του θεού. Ταινιάκι της σειράς που το βλέπεις για να περάσει η ώρα και να καφρεύεις με τα σπλάτερ δεν είναι ή έχω καταλάβει λάθος;

CineTV-world είπε...

Εγώ είμαι και πολύ γαμάτος όμως... :P ;) :/

1. Δεν χαλάστηκα, απλά ψιλοσπάστηκα γιατί ήταν λόγος για να μην πολυγουστάρω την ταινία (ενώ γενικά ήταν πολύ δυνατή)... Και όπως είπα: "Εδώ θα μπορούσε κι έπρεπε να αναιρέσει την "ύπαρξη""...

2. "Ταινιάκι της σειράς που το βλέπεις για να περάσει η ώρα και να καφρεύεις με τα σπλάτερ δεν είναι ή έχω καταλάβει λάθος;"

Και ναι και όχι, στο περίπου... Πάντως θα μπορούσε να είναι πολύ σημαντικότερο...

lt.aldo raine είπε...

"Ταινιάκι της σειράς που το βλέπεις για να περάσει η ώρα και να καφρεύεις με τα σπλάτερ δεν είναι ή έχω καταλάβει λάθος;"

σαν ταινιάκι της σειράς είναι ότι καλύτερο έχει βγει την τελευταία δεκαετία...αλλα δυστυχώς η ευτυχώς είναι κάτι πολύ παραπάνω!

""Ακούς Aldάκο;;; :)) ;) :P""

αυτό ούτε και εσύ ο ίδιος το πιστεύεις:P

firefist_aris είπε...

@Tristana
Αυτο που θέλω ν πω είναι ότι και οι ίδιοι δεν πίστευαν.

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ALDO:

"σαν ταινιάκι της σειράς είναι ότι καλύτερο έχει βγει την τελευταία δεκαετία...αλλα δυστυχώς η ευτυχώς είναι κάτι πολύ παραπάνω!"

Ευτυχώς που δεν υπερβάλλεις ΚΑΘΟΛΟΥ!!! :/ :/ :/

lt.aldo raine είπε...

άλλοι θεωρούν αριστούργημα το gran torino:p

CineTV-world είπε...

1. Ποιοι "όλοι" ρε;!;!; Εγώ δεν το θεωρώ (βλ.8,5/10)...

2. Αν και είναι τελείως διαφορετικά... το GT είναι πολύ καλύτερο και όσοι το θεωρούν αριστούργημα, υπερβάλλουν λιγότερο από σένα... :P ;)

Annie_Hall είπε...

το Gran Torino είναι πολύ κοντά στο αριστούργημα! Πρέπει να το ξαναδείς Aldo.

lt.aldo raine είπε...

jack: πες μου μια καλύτερη στο είδος του την τελευταία δεκαετία??

annie:δεν ξέρω...όλα αυτά που άρεσαν στους περισσοτερους εμενα με φάνηκαν λίγο δήθεν.

CineTV-world είπε...

Αν κάποιος γυρίσει μια ταινία με gay καουμπόηδες, αναγκαστικά θα είναι η καλύτερη στο είδος της γιατί θα είναι μοναδική... Ωχ κάτσε, μήπως έχει γυριστεί αυτή η "ταινιάρα";;; :P

ΥΓ: Δήθεν είσαι και φαίνεσαι ρε... Που θα μου πεις δήθεν ταινία του Μέγα Eastwood!!! :S :S :S

lt.aldo raine είπε...

ρε βλάκα είδος εννοώ το horror...δεν υπάρχει είδος gay καουμπόηδες:p
και εντάξει δεν ήταν και τόσο κακό.

σιγά τον μέγα ρε:p

Annie_Hall είπε...

Αχ κι εσύ Jack βρήκες βαρετό το Μπρόκμπακ; Μόνο η τελευταία σκηνή άξιζε για μένα. Κατά τα άλλα τίποτα καινούριο. Αααα είχε φοβερές ερμηνείες, καλή σκηνοθεσία και τέλεια τοπία(τι μέρη υπάρχουν στον κόσμο ρε πούστη μου).

lt.aldo raine είπε...

""τι μέρη υπάρχουν στον κόσμο ρε πούστη μου""

του πούστη τα μέρη:p

geok.24 είπε...

Προσωπικά βρήκα και εγω το Gran Torino αριστούργημα, αλλα αυτοί οι μάρτυρες δεν είχαν να πουν τίποτα σε μένα δεν ασχολούμαι με τη θρησκεία για να με ενοχλησει αν ανοιξε το φως στο τελος ή το παράθυρο, δεν είμαι μεγάλος θαυμαστής των splater (ως τέτοιο είδος θα μπορούσα να το εκλάβω αλλα έχω δεί και καλύτερα) και ίσωσ αν απουσίαζε όλο το τελευταίο μισάωρο να είχα πολύ καλύτερη άποψη!!
Υ.Γ.: To brokeback δε πιστεύω ότι χαρακτηρίστηκε απο τους gay καουμπόυ τόσο, ta media είχαν κολλήσει πάνω σε αυτή τη ταμπέλα πιστεύω ότι είχε πολυ περισσότερες αρετες η ταινία: ακολουθουσε 2 "καταραμένους" ήρωες και τις αποφάσεις τους με καταπληκτικό σενάριο και σπουδαίες ερμηνείες από όλους!! Αν δεν είχε βγει την ίδια χρονιά με το match point θα ήταν η καλύτερη ταινία της χρονιάς!!

Annie_Hall είπε...

"του πούστη τα μέρη"

Καλό!!!

"ακολουθουσε 2 "καταραμένους" ήρωες και τις αποφάσεις τους με καταπληκτικό σενάριο "

Είδες πρωτοτυπία; Μία ερωτική ιστορία, παράφορη και καταδικασμένη λόγω κοινωνικών συνθηκών με τραγικό τέλος... Το πιο συνηθισμένο σενάριο στην τέχνη(από ποίηση μέχρι κινηματογράφο)

geok.24 είπε...

Σίγούρα αυτό που το χαρακτήρισε δε πιστεύω ότι ήταν η πρωτοτυπία (ούτε όταν το είδα δε πίστεψα κατι τετοιο) αυτό που με κράτησε ήταν η "διαδρομή" που ακολούθησε η ταινία!!

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ALDO:

"σιγά τον μέγα ρε:p"

Είσαι ένας τελείως βλαμμένος βλαξ!!! ;)

ΠΡΟΣ ANNIE:

Τόσο καιρό δεν ήξερες πως δεν μου αρέσει το Βrokeback;;;

Annie_Hall είπε...

To ήξερα αλλά τώρα βρήκα ευκαιρία να χαρώ με την ταύτιση απόψεων :)

firefist_aris είπε...

To ξαναείδα το brokeback και τελικά μάλλον είναι η καλύτερη ταινία της 10ετίας.
Αλντο από τρόμου το ορφανατροφείο,το 28 μέρες μετά,το REC και άλλα...

Annie_Hall είπε...

"To ξαναείδα το brokeback και τελικά μάλλον είναι η καλύτερη ταινία της 10ετίας."

Για ποιο λόγο;

Το ορφανοτροφείο είναι εκπληκτικό.

lt.aldo raine είπε...

μπορεί να ερωτεύτηκε το παιδί:p

firefist καλά όλα αυτά...αλλα το martyrs δεν το φτάνουν.

firefist_aris είπε...

Άντε ρε...:p
Μου άρεσε πιο πολύ από την πρώτη φορά.Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ,ο λέτζερ,εξαιρετικός ο τζέικ,σκηνοθεσία υπέροχη,τέλεια φωτογραφία,ειδικά εκεί με τα τοπιά,μουσική που σπάει κόκκαλα.Φτάνουν αυτά;

firefist_aris είπε...

Ανάποδα τα είπες...το martyrs δεν τα φτάνει.

CineTV-world είπε...

"Μου άρεσε πιο πολύ από την πρώτη φορά.Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο-Σ,ο λέτζερ,εξαιρετικός ο τζέικ,σκηνοθεσία υπέροχη,τέλεια φωτογραφία,ειδικά εκεί με τα τοπιά,μουσική που σπάει κόκκαλα.Φτάνουν αυτά;"

Δυστυχώς ΟΧΙ. :P Είχε ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα το σενάριο...*

ΥΓ: *Είχε gay καουμπόηδες!!! Και οι καουμπόηδες δεν είναι ποτέ gay, είναι ΠΑΝΤΑ και ΜΟΝΟ Clint Eastwood. ;) :P

Annie_Hall είπε...

YΓ: Καλά μην παίρνεις κι όρκο τι έκαναν ο καλός κι ο κακός τα βράδια. Μπορεί η αντιπαλότητα να ήταν για τα μάτια του κόσμου.

CineTV-world είπε...

ΥΓ1: ΛΙΓΑ...

ΥΓ2: Ναι... είναι απειλή!!! :S :/ :P :)

Annie_Hall είπε...

Και τι θα κάνεις ρε; Θα με περιμένεις έξω από το σαλούν, μασώντας καπνό ενώ από πίσω παίζει Μορικόνε;

CineTV-world είπε...

Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να κάνει ένας Bauer... Δεν παίζουν με τη φωτιά Qρία μου... :P :)) ;) :/

Annie_Hall είπε...

Μμμμμ σιγά μην κάψεις κανένα μουστάκι!

CineTV-world είπε...

Δεν καίγεται το μουστάκι μου Qρία μου... Το προσέχω τόσα χρόνια... :P ;)

Ανώνυμος είπε...

@ bauer24
Συμφωνώ με όσα λες για το σενάριο, αλλά κατά τα άλλα ήταν μία πολύ καλή ταινία το Brokeback.

firefist_aris είπε...

To Brokeback ήταν αριστούργημα και πάρτε και αυτή τη σκηνή:

http://www.youtube.com/watch?v=mTTytc_Dfnc

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ TRISTANA:

Δεν υπάρχει "αλλά κατά τα άλλα"!!! :P ;)

ΠΡΟΣ FIREFIST:

Όχι ρε, δεν την παίρνουμε!!! :S :P

Annie_Hall είπε...

Τη χρονιά του μόνο: καλύτερη ερμηνεία είδαμε στον Capote, σκηνοθεσία δεν φτάνει ούτε για πλάκα το Fountain ή τον Κρυμμένο. Το σενάριο είναι το πιο συνηθισμένο σενάριο στο σινεμά.

Μου άρεσε αρκετά, είναι καλή ταινία αλλά όχι και η καλύτερη της δεκαετίας. Η πιο υπερεκτιμημένη ίσως.

CineTV-world είπε...

ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE ANNIE

ΥΓ: :P

firefist_aris είπε...

Καλά ότι πεις.Όσκαρ στον Αng Lee,όσκαρ στο σενάριο αλλά εμείς ξέρουμε καλύτερα.

ΥΓ:Πάω να δω μια από τις πολλές ταινίες με gay καουμπόηδες που κυκλοφορούν κάθε χρόνο.Γεια σας

firefist_aris είπε...

Mιλώντας αόριστα:Ίσως πρέπει να μάθετε ότι δεν γίνεται μόνο ταινίες που αρέσουν σ εσάς να είναι αριστουργήματα,και ότι δεν σας κάνει κλικ να μην είναι.Υπάρχει και κάτι που λέγεται υποκειμενικότητα.Και το χειρότερο,είστε τόσο απόλυτοι,που θέλετε να επιβάλετε και τη γνώμη σας στους άλλους.

YΓ1:Εδώ βρήκα ανθρώπους να λένε το μεγάλο spielberg μέτριο και κάτι ασιάτες κορυφαίους.

ΥΓ2:http://www.totalfilm.com/features/greatest-directors-ever-part-2

CineNaupigos είπε...

Προς αντιπάλους του Ang Lee:

Τον Capote δεν τον έχω δει αλλά βασίζεται σε σύγχρονο μας άνθρωπο αρά defacto θα είναι λίγο ή πολύ μίμηση. Ο Ένις Ντελ Μαρ είναι φανταστικός χαρακτήρας αρά είναι 100% του Λέτζερ - εν αντιθέσει με τον Καπότε του Χόφμαν ή τον Μιλκ του Πεν ή τον Νίξον του Λαντζέλα. Αρά Χιθ η καλύτερη ερμηνεία (για μένα)

Η μεγάλη σκηνοθεσία Annie δεν είναι μόνο η εφετζίδικη ή η - προφανώς και εσύ αυτό πιστεύεις! Άμα σε συγκινεί κ σε κάνει να δακρύζεις μόνο με το άκουσμα του μουσικού θέματος της ταινίας, ε τότε αξίζει να θεωρείται αριστούργηματική. Δεν συμφωνείς;

Όσο για το σενάριο, ήταν 15 σελίδες διήγημα και έγινε τέτοια ταινιάρα (για μένα) . Άλλωστε στην κατηγορία του διασκευασμένου σεναρίου βραβεύτηκε. Και πραγματικά, είχες ξανακούσει για gay καουμπόηδες πιο πριν;; Ούτε ο Ταραντίνο δεν το είχε εφεύρει αυτό!

Προς Αρη:

Ε, και εγώ δεν θεωρώ μεγάλο τον Σπίλμπεργκ αλλά υπάρχει κάτι που λέγεται υποκειμενικότητατα, σωστα; ;-)
Αλήθεια έχεις δει ποτέ ασιάτικο κινηματογράφο ή απλώς εικάζεις;

firefist_aris είπε...

Eχώ δει Γιώργο,έχω δει...και μ αρέσει.Αν θυμάσαι έιχα το oldboy 2ο στις ταινίες τις δεκαετίας.Και τακέσι έχω δει,και άλλα.
Αυτό για τον Σπίλμπεργκ το έγραψα για την ισοπέδωση των πάντων που γίνεται εδώ.

firefist_aris είπε...

Άλλωστε και ο lee Ταϊβανέζος δεν ειναι? ;)

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ FIREFIST:

1. "Πάω να δω μια από τις πολλές ταινίες με gay καουμπόηδες που κυκλοφορούν κάθε χρόνο.Γεια σας"

Με gay δεινόσαυρους δεν έχει βγει ταινία, αν είχε βγει... θα ήταν καλή;;; Η "πρωτοτυπία" δεν είναι απόδειξη της ποιότητας μιας ταινίας.

2. "Mιλώντας αόριστα:Ίσως πρέπει να μάθετε ότι δεν γίνεται μόνο ταινίες που αρέσουν σ εσάς να είναι αριστουργήματα,και ότι δεν σας κάνει κλικ να μην είναι.Υπάρχει και κάτι που λέγεται υποκειμενικότητα.Και το χειρότερο,είστε τόσο απόλυτοι,που θέλετε να επιβάλετε και τη γνώμη σας στους άλλους."

Ρε Firefist ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι έπαθες!!! Γιατί θίχτηκες έτσι;;; Εγώ δεν λέω πάντα πως όλοι την υποκειμενική μας άποψη εκφράζουμε;;; Ποιος προσπάθησε να σου επιβάλει τη γνώμη του;;; Απλά συζητάμε... Δεν σου είπε κανένας να αλλάξεις άποψη για τίποτα!!!

3. "Αυτό για τον Σπίλμπεργκ το έγραψα για την ισοπέδωση των πάντων που γίνεται εδώ."

Επαναλαμβάνω: ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι έπαθες!!! Γιατί θίχτηκες έτσι;;; Που την είδες την "ισοπέδωση των πάντων που γίνεται εδώ";!;!;

Annie_Hall είπε...

"Πάω να δω μια από τις πολλές ταινίες με gay καουμπόηδες που κυκλοφορούν κάθε χρόνο.Γεια σας"

Είναι η ιστορία δύο ερωτευμένων ανθρώπων που για κοινωνικούς λόγους δεν μπορούν να είναι μαζί και αυτή τους η αγάπη τους καταστρέφει. Που είναι η πρωτοτυπία; Στο ότι είναι gay; Gay είναι δεν είναι αριανοί. Η πρωτοτυπία δηλαδή είναι στις σεξουαλικές προτιμήσεις;

Τρομερή σκηνοθεσία δεν λέω, αλλά ΟΧΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ. Και μάλιστα της δεκαετίας; Στην οποία δεκαετία έχει βγει το Memento, το Oldboy, οι Μπάσταρδοι, τόσες του Haneke, το Kill Bill και δεν πιάνω καν Αρονόφσκι και Clint!

"Ίσως πρέπει να μάθετε ότι δεν γίνεται μόνο ταινίες που αρέσουν σ εσάς να είναι αριστουργήματα,και ότι δεν σας κάνει κλικ να μην είναι.Υπάρχει και κάτι που λέγεται υποκειμενικότητα.Και το χειρότερο,είστε τόσο απόλυτοι,που θέλετε να επιβάλετε και τη γνώμη σας στους άλλους."

Εδώ είμαι μαζί σου. Συζήτηση κάνουμε. Απλά με τη συγκεκριμένη ταινία πάντα είχα απορία γιατί σε κάποιους άρεσε τόσο πολύ. Δεν τη βρήκα πιο συγκινητική από το Δράκουλα, ούτε σαν ερωτική ιστορία πιο σπαρακτική από εκείνη στο Τίγρης και Δράκος του ίδιου σκηνοθέτη(αγαπιόντουσαν τόσο και αυτή τον φίλησε πρώτη φορά όταν αυτός άφηνε την τελευταία του πνοή). Στο Μπρόκμπακ μου άρεσε πάρα πολύ(και συναισθηματικά και -κυρίως- σκηνοθετικά) η τελευταία σκηνή μόνο.

"Η μεγάλη σκηνοθεσία Annie δεν είναι μόνο η εφετζίδικη ή η - προφανώς και εσύ αυτό πιστεύεις! Άμα σε συγκινεί κ σε κάνει να δακρύζεις μόνο με το άκουσμα του μουσικού θέματος της ταινίας, ε τότε αξίζει να θεωρείται αριστούργηματική. Δεν συμφωνείς;"

Άπειρα. Εκεί είναι και η ένστασή μου. Δεν έβγαζε τόση συγκίνηση αυτή η ταινία. Τα λέω και παραπάνω. Το Τίγρης και Δράκος είναι πολύ πιο βαθύ, συναισθηματικό, συγκινητικό.

"Αυτό για τον Σπίλμπεργκ το έγραψα για την ισοπέδωση των πάντων που γίνεται εδώ."

Εγώ νομίζω το έγραψες για τον Aldo :Ρ Πάντως κι εγώ δεν τρελαίνομαι για τον συγκεκριμένο, αλλά εφόσον έχει κάνει το Jaws τον σεβασμό μου τον κέρδισε.

firefist_aris είπε...

@Bauer
1.Πραγματικά είπες μαλακία...συγγνώμη και για την έκφραση κιόλας.Η Άννι λέει ότι είναι το πιο συνηθισμένο σενάριο στον κινηματογράφο.Ε δεν νομίζω.
2.Δεν ξέρω για σένα αλλά το μήνυμα της Άννι μου φαίνεται πολύ απόλυτο.Αναφέρω ότι το Brokeback για μένα είναι η καλύτερη της δεκαετίας και μετά παραθέτει αυτά τα (σαχλά κατά τη γνώμη μου)επιχειρήματα.
3.Κάνε μια βόλτα από το post των μπάστερδων.

firefist_aris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
firefist_aris είπε...

"Είναι η ιστορία δύο ερωτευμένων ανθρώπων που για κοινωνικούς λόγους δεν μπορούν να είναι μαζί και αυτή τους η αγάπη τους καταστρέφει. Που είναι η πρωτοτυπία; Στο ότι είναι gay; Gay είναι δεν είναι αριανοί. Η πρωτοτυπία δηλαδή είναι στις σεξουαλικές προτιμήσεις;"
Η απάντηση είναι στην τόλμη του σκηνοθέτη να παρουσιάσει μια τέτοια ιστορία στο καλομαθημένο αμερικάνικο κοινό.Και όταν τόσο εισπρακτικά όσο και κριτικά είναι πετυχημένη ε τότε πρέπει να είναι κάτι το ιδιαίτερο.Βέβαι άμα οι πρωταγωνιστές ήταν σχιστομάτιδες ή μιλούσαν οποιαδήποτε άλλη γλώσσα πλην της αγγλικής θα ήταν αριστούργημα.

firefist_aris είπε...

Α δείτε τι ανακάλυψα:Μήνυμα από Annie_Hall στις 27 Σεπτεμβρίου 2009
"Άσε μας ρε Τζακ με τον βλάκα τον Σπίλμπεργκ. Έφερε το ποπ κορν στον κινηματογράφο το παραδέχομαι αλλά όχι και ο απόλυτος παραμυθάς. Έτσι είναι τα παραμύθια; Και μπροστά σε Ασιατογάλλους δεν πιάνει μία, αρκεί να προσδιοριστούν αυτοί. Μπροστά σε Κιμ Κι Ντουκ, Truffaut, Godard, Melville είναι παιδάκι. Και μου αρέσουν οι ταινίες του, απλά είναι ρηχές με την κακή έννοια. Εκτός από το Jaws και τη Λίστα."

Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα μου φαίνεται κάπως ισοπεδωτικό.

firefist_aris είπε...

Ζητώ συγγνώμη από όλους για το ύφος μου(ίσως να φαίνεται επιθετικό) αλλά η υπομονή μου εξαντλήθηκε.

Annie_Hall είπε...

Ε τώρα γίνεσαι άδικος. Προσωπικά λατρεύω τον Αμερικάνικο κινηματογράφο, οπότε δεν θα προσβληθώ!

Ίσως να μη μου έκανε τόσο εντύπωση η ταινία γιατί το είδα απλά σαν μια ερωτική ιστορία και δεν στάθηκα ποτέ στη σεξουαλική διαφορετικότητα(ορίζεται κάτι τέτοιο;αδόκιμο μου φαίνεται) των πρωταγωνιστών. Είχα δει κι άλλες ταινίες με παρόμοιο σενάριο που μου είπαν περισσότερα.

Επιμένω να φέρνω το Δράκουλα σαν παράδειγμα. Το βλέπεις και ραγίζει η καρδιά σου από την τραγικότητα των ηρώων. Στο Μπρόκμπακ ας πούμε περισσότερο μου έμειναν τα τοπία απ΄ότι ο έρωτας των χαρακτήρων. Δεν λεω ότι δεν με έπεισε αλλά εφόσον δεν ήταν πρωτότυπο έπρεπε να δώσει κάτι παραπάνω, κάτι καινούριο.

Θεωρείται τόλμη να κάνει κάποιος μία ταινία για τον έρωτα δύο αντρών το 2006;

Όσο για τον Σπίλμπεργκ ήταν μήνυμα για να τη σπάσω στον Τζακ :Ρ Και ναι δεν τον δέχομαι σαν απόλυτο παραμυθά. Είναι πολύ καλός τεχνικά σκηνοθέτης αλλά δεν σε ταξιδεύει σε άλλους κόσμους σαν τον Burton ας πούμε! Το Jaws είναι ταινιάρα και πάντα θα το λατρεύω. Και η Λίστα αρτιότατη ταινία. Από εκεί και πέρα όμως; Ο Γκίλιαμ ας πούμε έχει και κακές ταινίες στο ενεργητικό του(κάτι που δεν έχει ο Σπίλμπεργκ) όμως οι καλές του σε παίρνουν μαζί τους. Ο Σπίλμπεργκ για μένα δεν το κάνει αυτό. Και ναι μπροστά σε αυτους που ανέφερα στο συγκεκριμένο μήνυμα είναι παιδάκι. Όχι τεχνικά(προς θεού) αλλά σαν κινηματογραφική εμπειρία.

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ FIREFIST:

1. Απλά σου έδωσα ένα ακραίο χιουμοριστικό παράδειγμα για να σου δείξω πως η "πρωτοτυπία" δεν είναι απόδειξη της ποιότητας μιας ταινίας, αλλά μάλλον σήμερα για κάποιο λόγο δεν έχεις καθόλου χιούμορ... Και στην τελική συμφωνώ με την Annie. Συγγνώμη κιόλας που διαφωνώ!!!

2. Τη γνώμη της εξέφρασε μόνο... Τέλος πάντων, εσύ για κάποιο λόγο έχεις τα νεύρα σου σήμερα, δεν εξηγείται διαφορετικά...

3. Αυτά ειπώθηκαν πριν από 4 μήνες ρε firefist!!! Έχει λήξει αυτή η συζήτηση... Για ποιο λόγο να την ξαναξεκινήσουμε τώρα;;; Ότι ήταν να ειπωθεί, έχει ήδη ειπωθεί... Εντάξει, στον Ναυπηγό, στον Aldo και στην Annie δεν αρέσει ο Spielberg, εμένα μου αρέσει πάρα πολύ... Από τη στιγμή που είναι ένας απ΄τους 10 πιο αγαπημένους μου σκηνοθέτες όλων των εποχών δεν γίνεται καμιά ισοπέδωση εδώ... Απλά κάποιοι διαφωνούν και είναι δικαίωμά τους να... λεν μλκς (πάντα όταν κάποιος διαφωνεί με μένα, λέει μλκς)... :P ;)

4. "Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα μου φαίνεται κάπως ισοπεδωτικό."

Έχεις δίκιο, είναι ισοπεδωτικό, αλλά ποιος ο λόγος να το φέρεις τώρα στην επιφάνεια; Δεν της είχα απαντήσει τότε; Απορώ που το κρατάς ακόμα μετά από τόσους μήνες και που εξαντλήθηκε η υπομονή σου!!! Γιατί; Δε νομίζω να σε εμπόδισε ποτέ κανένας να πεις ελεύθερα τη γνώμη σου!!! Διαφωνίες θα υπάρχουν πάντα... Ειλικρινά τη βρίσκω υπερβολική τη σημερινή αντίδρασή σου, αλλά μάλλον έχεις τα νεύρα σου για κάποιο προσωπικό σου λόγο...

ΥΓ: Στην τελική, εσύ θεωρείς το BM την καλύτερη ταινία της δεκαετίας και κάνεις πολύ καλά απ΄τη μεριά σου... Εγώ τη θεωρώ απ΄τις πιο υπερεκτιμημένες (μαζί και το OldBoy :P) και κάνω και γω πολύ καλά απ΄τη δική μου μεριά... Όλα υποκειμενικά είναι... Μη λέμε συνέχεια τα ίδια!!!

firefist_aris είπε...

@Annie
Και μένα μου άρεσε πολύ ο Δράκουλας,αλλά δε ράγισε και η καρδιά μου.Αλλά τι ακριβώς είναι ο Δράκουλας;Τρόμου ή ερωτική ιστορία;
Ναι είναι τόλμη γιατί είναι θέμα ταμπού και η ταινία ήταν mainstream,ήθελε να πετύχει εμπορικά,δεν έγινε μόνο για να περάσει κάποιο μήνυμα.
"Ο Σπίλμπεργκ για μένα δεν το κάνει αυτό"

Τώρα τα λες σωστά...για σένα!

CineTV-world είπε...

ΠΡΟΣ ANNIE:

Ειλικρινά δεν έχω καμία όρεξη να ξανακάνουμε αυτή τη συζήτηση, αλλά αφού τη συνεχίζεις (ξέρω, με αφορμή το μήνυμα του firefist... αλλά κακώς τη συνεχίζεις και συ):

1. "δεν σε ταξιδεύει σε άλλους κόσμους σαν τον Burton ας πούμε!"

Να μην πούμε, γιατί δεν συμφωνώ καθόλου.

2. Όπως το'πες: "Ο Σπίλμπεργκ για μένα δεν το κάνει αυτό": ΓΙΑ ΣΕΝΑ... Για μένα είναι καλύτερος από όλους όσους ανέφερες μαζί (δεν τους είχα στη 10άδα μου).

ΥΓ: Ας μην το συνεχίσουμε καλύτερα και κακώς που επαναφέρθηκε το θέμα...

firefist_aris είπε...

@Bauer
1.Kαλά και βρήκες να πεις για gay δεινοσαύρους;

2.Πίστεψε με δεν τα έχω.Απλώς μου φάνηκε πολύ απόλυτη,ότι αυτό που λέει αυτή είναι το σωστό.

3.Βασικά...εγώ χτες τα είδα πρώτη φορά,τα πήρα ε και σήμερα μου βγήκαν όλα μαζι:P

ΥΓ:Ε καλά όχι και καλύτερη,υπάρχουν και οι βλακοάρχοντες:PPP

CineTV-world είπε...

1. Για να μην προσβάλλω κανέναν... Δεν ήξερα πως έχεις φίλους δεινόσαυρους!!! :( Αν έλεγα gay εξωγήινους πάλι θα σε πείραζε; :P Πάντως μεταξύ μας... δεν έχει και τεράστια διαφορά με το gay καουμπόηδες... :P

2. Ναι, το έχει αυτό η Annie, αλλά κοριτσάκι είναι μωρέ... ας τη συγχωρέσουμε!!! :P

3. Γι'αυτό άλλη φορά μη διαβάζεις παλιοσχόλια... :P ;)

ΥΓ: Ποιος τους θυμάται αυτούς τώρα;;; :P

firefist_aris είπε...

1.Ρεεεεε,ο κολλητός μου είναι gay από τον άρη!!

Annie_Hall είπε...

Ρε παλικάρια μεγάλοι άνθρωποι είμαστε(ο Jack ειδικά :Ρ ) νομίζω δεν χρειάζεται να γράφουμε κάθε φορά "για μένα", "προσωπικά πιστεύω" κλπ. Στον κινηματογράφο η υποκειμενικότητα είναι καθοριστικός παράγοντας και το ξέρουμε όλοι. Η αντικειμενικότητα υπάρχει(π.χ. οι Νονοί είναι αντικειμενικά αρτιότατη ταινία και αριστούργημα, σε κάποιον μπορεί να μην αρέσει αλλά δεν ακυρώνει το τι είναι και το τι έχει προσφέρει) αλλά εξαντλείται γρήγορα.

Ας το λήξουμε εδώ. Και δεν είμαι απόλυτη απλά υποστηρίζω με ενθουσιασμό και πάθος τις απόψεις μου.

Α και ο Δράκουλας είναι η απόλυτη ερωτική ιστορία. Ύμνος στην καταδικασμένη αγάπη και στο πάθος δύο ανθρώπων απέναντι στην κοινωνία, το θεό, τη ζωή και το θάνατο!

Θυμήθηκες και τους βλακοάρχοντες ε;

firefist_aris είπε...

M αυτά και μ'άυτά πέρασε απαρατήρητος και ο σύνδεσμος που έβαλα!
http://www.totalfilm.com/features/greatest-directors-ever-part-2

δείτε το λίγο.Είναι ενδιαφέρον

firefist_aris είπε...

"Και δεν είμαι απόλυτη απλά υποστηρίζω με ενθουσιασμό και πάθος τις απόψεις μου. "

ΟΚ!!περασμένα ξεχασμένα λοιπόν.και πάλι συγγνώμη!

lt.aldo raine είπε...

του πούστη έγινε εδώ μέσα:p

τι γελοία λίστα...και ας εκεί τον q ψιλά.

Annie_Hall είπε...

Λείπουν κάποιοι από τη λίστα αλλά την πρωτιά δεν μπορώ να την αμφισβητήσω. Ούτε τη δεύτερη θέση φυσικά(αλλά καλύτερή του το Goodfellas;)!

De Palma; Haneke; Μου αρέσει που έχει ψηλά τον Τζάκσον.

lt.aldo raine είπε...

εγώ πάλι πειράζει να τους αμφισβητήσω?:p

να ταν και οι μονοι...και μένα θα με άρεσε αν δεν έμπαινα για τις λάθος ταινίες:)

CineTV-world είπε...

Αν τους αμφισβητείς εσύ... χέστηκε η φοράδα στ'αλώνι...

lt.aldo raine είπε...

θεωρείς την λίστα αριστούργημα...δεν έχεις το δικαίωμα να μιλάς:}

και η φοράδα να φορούσε πάμπερς.

CineTV-world είπε...

Εσύ δεν έχεις το δικαίωμα να πληκτρολογείς... :P

lt.aldo raine είπε...

μα δεν πληκτρολογώ...έχω φωνητική λειτουργία:p

CineTV-world είπε...

Σκάσε ρε!!! :S :P

lt.aldo raine είπε...

άμα ήμουνα στο δημοτικό θα σε απαντούσα με ένα ""ΜΠΑΜ"":P

CineTV-world είπε...

"Θα τρελαθώ, θα πηδηχτώ απ΄το παράθυρο"!!! :P :))

lt.aldo raine είπε...

αχαχα ε πηδήξου να ησυχάσουμε:p

άντε μαλακα σοβαρέψου...παρασέρνεις και μένα:p

Annie_Hall είπε...

Δεν πάτε καλά

lt.aldo raine είπε...

κυρία κυρία...ο jack το ξεκίνησε:p

Annie_Hall είπε...

Καλός ρουφιάνος είσαι κι εσύ!

lt.aldo raine είπε...

πιπέρι!

fvasileiou είπε...

Και ο Φον Τρίερ με τον ίδιο σαδιστικό και θρησκόληπτο τρόπο δικαιολογεί τα βασανιστήρια (των γυναικών) στις ταινίες του -δες πού έφτασε...

CineTV-world είπε...

Ναι, πάντως κατά τη γνώμη μου μόνο στον Αντίχριστο το παράκανε... και το Martyrs είναι ακόμα πιο σαδιστικό...

lt.aldo raine είπε...

ok min vgaloume kai ton trier thriskolipto. eidika s to anticrist

CineTV-world είπε...

Δε νομίζω να εννοούσε ότι είναι θρησκόληπτος, αλλά ότι έχει αντιθρησκευτική εμμονή... Τουλάχιστον εγώ έτσι το εξέλαβα.

lt.aldo raine είπε...

εμμονη δεν νομίζω...απλά κάνει πλακα και σαρκάζει την θρησκεία.
για αυτό και η αφιερώσει στον Tarkovsky ήταν legend...wait for it...dary:p

CineTV-world είπε...

Τι πλάκα κάνει ρε;!;!; Ούτε πλάκα, ούτε σαρκασμό. Μόνο ένα αρρωστημένο μυαλό θα έκανε τον Αντίχριστο.

lt.aldo raine είπε...

arostimeno mialo pou kani plaka

CineTV-world είπε...

Δεν κάνει καμία πλάκα.

Δημοσίευση σχολίου